Hellas Transalp Forum

ΤΑ 600 ο ένας κύλινδρος είναι κρύος και ο άλλος ζεστός

driversh · 13121

Offline driversh

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #25 on: Κυριακή 10 Απρίλιος 2016, 06:23:58 πμ
Την μηχανή την πήγα σε μηχανικό από τότε!!! Ακόμα περιμένω!!! Πιθανόν ηλεκτρονική!! Θέλει να βγάλει από μια ίδια να είναι σίγουρος!!! Αυτό γιατί κάποια στιγμή δούλεψε κανονικά χωρίς να κάνει τίποτα!!