Hellas Transalp Forum

Διαρροή απο την τάπα βενζίνης.

cookos · 12333

Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
on: Σάββατο 12 Μάρτιος 2016, 18:55:53 μμ
Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ μια μικρή "διαρροή" από την τάπα του ντεποζιτου. Είναι φυσιολογικό ή τον έχει πάρει η φλατζα στην τάπα;




Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Σάββατο 12 Μάρτιος 2016, 23:26:19 μμ
Το κάνει πάντα η μόνο όταν είναι φουλαρισμένη?



Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #2 on: Σάββατο 12 Μάρτιος 2016, 23:33:21 μμ
Το κάνει πάντα η μόνο όταν είναι φουλαρισμένη?

Την ημέρα που το φουλάρισα την καθάρισα. Σήμερα, με περπατημένα 80χλμ το πρόσεξα. Πάντα τη φουλάρω τη μηχανή. Μήπως είναι ένα είδος υπερχείλισης από υπερβολικό γέμισμα; 1-2 φορές οι σωτήρες στο πρατήριο μου το γέμισαν μέχρι και το κάτω μέρος της οπής..


Spritmonitor.de" border="0


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #3 on: Σάββατο 12 Μάρτιος 2016, 23:36:52 μμ
όσο και να τη "φουλάρεις" ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να χάνει έστω και μία σταγόνα. Έλεγξε τη φλάτζα αν κάθεται καλά αλλιώς άλλαξέ τη.


Παύλος Καρούμπης


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #4 on: Κυριακή 13 Μάρτιος 2016, 06:57:56 πμ
Φλάτζα τάπας ντεπόζιτου παιζει μονο γνησια; ή υπαρχει και αλλου;


XL650V


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #5 on: Δευτέρα 14 Μάρτιος 2016, 00:15:36 πμ
... Μήπως είναι ένα είδος υπερχείλισης από υπερβολικό γέμισμα;

Οπως το είπε κ ο Παύλος, δεν δικαιολογείται να τρέχει.
Ομως δεν ξέρω αν το τεπόζιτο της ΤΑ600 έχει σωλήνα υπερχείλισης για να πούμε αν έχει βουλώσει κ ετσι προκαλείται η διαρροή.
Τι ρόλο παίζει στο παρακάτω σχέδιο το Νο30? Υπερχείλιση η αναπνοή?



Φλάτζα τάπας ντεπόζιτου παιζει μονο γνησια; ή υπαρχει και αλλου;

Η Honda δεν διαχωρίζει σαν ανταλλακτικό την τάπα απο την ''φλάτζα'' , αρα το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ψάξεις στο εμπόριο.
« Last Edit: Δευτέρα 14 Μάρτιος 2016, 00:23:36 πμ by Stoneman »



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #6 on: Δευτέρα 14 Μάρτιος 2016, 00:44:07 πμ
Οπως το είπε κ ο Παύλος, δεν δικαιολογείται να τρέχει.
Ομως δεν ξέρω αν το τεπόζιτο της ΤΑ600 έχει σωλήνα υπερχείλισης για να πούμε αν έχει βουλώσει κ ετσι προκαλείται η διαρροή.
Τι ρόλο παίζει στο παρακάτω σχέδιο το Νο30? Υπερχείλιση η αναπνοή?



Η Honda δεν διαχωρίζει σαν ανταλλακτικό την τάπα απο την ''φλάτζα'' , αρα το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ψάξεις στο εμπόριο.
ελπιζω να υπαρχει γιατι η ταπα εχει 62 ευρω.


XL650V


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #7 on: Τρίτη 15 Μάρτιος 2016, 15:39:05 μμ
ελπιζω να υπαρχει γιατι η ταπα εχει 62 ευρω.
Στα βουλκανιζατέρ που φτιάχνουν μεγάλα λάστιχα θα βρεις χοντρή σαμπρέλα, ή ακομα καλυτερα  ένα καματακι φασκια (μπαινει για να προστατεψει την σαμπρέλα από την ζάντα) είναι αρκετα πιο χοντρη, της κάνεις τρυπα για τον αφαλο της ταπας, την κοβεις ισα ισα να μπει στην τάπα και εισαι οκ!



Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #8 on: Τρίτη 15 Μάρτιος 2016, 21:24:58 μμ
Στα βουλκανιζατέρ που φτιάχνουν μεγάλα λάστιχα θα βρεις χοντρή σαμπρέλα, ή ακομα καλυτερα  ένα καματακι φασκια (μπαινει για να προστατεψει την σαμπρέλα από την ζάντα) είναι αρκετα πιο χοντρη, της κάνεις τρυπα για τον αφαλο της ταπας, την κοβεις ισα ισα να μπει στην τάπα και εισαι οκ!


Φακαρόλα την λένε :) Δεν ξέρω όμως αν το υλικό της σαμπρέλας είναι ανθεκτικό στη βενζίνη. Λόγω σοβαρού θέματος με την ασφάλεια, θα πρότεινα την εκροή των 60+ ευρώ για αγορά καινούργιας.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #9 on: Τρίτη 15 Μάρτιος 2016, 22:21:44 μμ
Βγάλε την φλάτζα, κάνε ένα τρίψιμο με συρματάκι κουζίνας, βάλε λιγο σιλικόνη και κράτα τα 60Ε για καμια εκδρομή με τον σύλλογο.
Εκτός και αν έχει κοπεί... και πάλι, λύση ίσως μπορείς να βρεις πας με τη φλάτζα στο χέρι σε ειδικά καταστήματα


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #10 on: Τετάρτη 16 Μάρτιος 2016, 18:52:48 μμ
Καινούρια με 60€ με τίποτε.
Δεν είναι δα και σε κανα σημείο να μην την πάρεις χαμπάρι.
Σε κανα μαγαζί με ανταλακτικά κάτι θα βρεις σίγουρα , αλλιώς πάνε στις πατέντες , για μια φλάντζα μιλάμε .


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #11 on: Τετάρτη 16 Μάρτιος 2016, 23:54:25 μμ
Για μια φλάτζα που συγκρατεί βενζίνη --> που είναι άκρως πτητική --> εύφλεκτη. Αν του πέσει η μηχανή και χύνεται η βενζίνη στο καυτό μοτέρ οι λύσεις "σιλικόνη-ματσακόνι" δεν θα σβήσουν τη φωτιά.


Φυσικά δεν θα μπω στο πορτοφόλι του φίλου.



Offline Παύλος Α

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 905
Reply #12 on: Πέμπτη 17 Μάρτιος 2016, 01:11:43 πμ
Στην Σπυρου Πατση, με την ταπα στο χερι... συγουρα θα βρεις αυτο που ψαχνεις...


Παύλος Αγγελίδης


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 583
Reply #13 on: Πέμπτη 17 Μάρτιος 2016, 09:40:00 πμ
Στην Σπυρου Πατση, με την ταπα στο χερι... συγουρα θα βρεις αυτο που ψαχνεις...

αλλιώς κοίτα και αυτό http://www.car.gr/parts/view/7660173/

αλλά θα πρεπει να κάνει κάποια μεταμόσχευση αν θέλεις να την ανοιγοκλείνεις με το δικό σου κλειδί


άρα ξεκίνα με την αποσυναρμολόγηση της υπάρχουσας τάπας


το ξέρω μια κουβέντα είναι, αφού καπως πρέπει να κλέινει το τεπόζιτο μέχρι να το φτιάξεις



εγώ θα έψαχνα να βρω μια φθηνή universal και με το πάσο μου θα έφτιαχνα την original


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #14 on: Πέμπτη 17 Μάρτιος 2016, 23:19:37 μμ
Δημήτριε, τραβα μια φωτό την περιβόητη τάπα και απο κάτω να δουμε τι φλάτζα είναι αυτή που ψάχνεις.



Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #15 on: Σάββατο 19 Μάρτιος 2016, 03:04:30 πμ
Θα βγάλω αύριο με το φώς της ημέρας.  :)


Spritmonitor.de" border="0


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #16 on: Τρίτη 22 Μάρτιος 2016, 23:23:36 μμ
Από όλες τις πλευρές + το χάλι... :(






Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Τετάρτη 23 Μάρτιος 2016, 00:49:43 πμ
Απο τις φωτό δεν βλέπω κάποια ζημιά στην φλάτζα, κ αν έχει με τα χρόνια  πατηθεί έχει γίνει παντού ομοιόμορφα.
Κάτω απο την φλάτζα υπάρχει κάποιο ελατηριο που την πιέζει στο τεπόζιτο?

Μια τάπα που χάνει δεν πρέπει να είναι χαλαρή? Οταν την κλείνεις δείχνει οτι μένει σταθερή η κινείται σχετικά εύκολα?
Προσωπικά θα έλεγχα πρώτα την αναπνοή και την υπερχείλιση , η οτι έχει τέλος πάντων το τεπόζιτο.

Οσο για το κόστος της καινούργιας είναι τόσο υπερβολικό που αξίζει πολλούς πειραματισμούς.
Δοκιμαστικά μπορείς να βάλεις μια λεπτή πρόχειρη λαστιχενια φλάτζα κάτω απο αυτήν ωστε να δείς αν χρειάζεται παραπάνω πίεση στο χείλος.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #18 on: Τετάρτη 23 Μάρτιος 2016, 00:56:41 πμ
Πιστεύω ότι μια γύρα από τα Vintagομάγαζα, δηλαδή μαγαζιά που πουλάνε ανταλλακτικά για Βέσπες, Ζούνταπ, παλιές BMW και άλλες απαλλοτριώσεις εποχής, θα σου λύσει τα χέρια, και θα σου δώσει αποτέλεσμα με λογικό κόστος.

Το λέω γιατί, σε Zundapp 50αράκι είχαμε το ίδιο θέμα, και προχωρήσαμε σε αλλαγή μόνο της φλάτζας, μάλιστα αγοράστηκαν άλλες 3 για παν ενδεχόμενο και μελλοντικές αγοραπωλησίες προς 1 ευρώ το τεμάχιο. Δυστυχώς η τρύπα είναι προφανώς μικρότερη από εκείνη της ΤΑ στο συγκεκριμένο καρμπυρατέρ, και για το λόγο αυτό δεν μπορώ να βοηθήσω εγώ άμεσα με τα υλικά που διαθέτω.

 Πιστεύω ότι κάποιο παλιό μηχανάκι με τάπα τέτοιου στυλ που γυρίζει με το χέρι, έχει πολλές πιθανότητες να έχει ίδια διάμετρο στη φλάτζα. Είναι ανταλλακτικό που παίζει πολύ, γιατί και σε εκείνα το κόστος για ολόκληρη τάπα είναι αρκετά ψηλό.




Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #19 on: Τετάρτη 23 Μάρτιος 2016, 03:40:34 πμ
Μια τάπα που χάνει δεν πρέπει να είναι χαλαρή? Οταν την κλείνεις δείχνει οτι μένει σταθερή η κινείται σχετικά εύκολα?

Ναι είναι χαλαρή, όταν την κλειδώνω κάνει ένα τικ αριστερά-δεξιά αν προσπαθήσω να τη γυρίσω. Θα ρίξω μια ματιά στα πέριξ για φλάτζες και θα επανέλθω.


Spritmonitor.de" border="0


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #20 on: Τετάρτη 23 Μάρτιος 2016, 19:22:17 μμ
Δεν είναι απαραίτητο να είναι πρόβλημα στη φλάντζα που βλέπουμε στις φωτό.
Μέσα στον κυλινδρικό μηχανισμό που έχει το ελατήριο (στο κέντρο της τάπας), υπάρχει άλλη μια που
απομονώνει τον μηχανισμό. Δηλαδή είναι πιθανό η διαρροή, να προέρχεται με βενζίνη που περνάει απο τις τρύπες
του κυλινδρικού μηχανισμού με το ελατήριο και να βγαίνει πάνω απο την φλάντζα και όχι απο κάτω όπως μέχρι τώρα έχουμε υποθέσει.
Βγάλε τη φλάντζα, στρίψε με κάποιο τρόπο τον εσωτερικό μηχανισμό απο το κέλυφος του, ώστε να ξεκουμπώσει και δες τι παίζει εκεί μέσα.
 
Δες επίσης μήπως έχει φαγωθεί το εσωτερικό χειλάκι του ντεπόζιτου και δε λειτουργεί ως σφήνα για τα δοντάκια της τάπας.
Πρέπει να αυξάνει το μέγεθος του, όσο πλησιάζει προς το στοπ, ώστε περιστρέφοντας την τάπα να ασκεί μεγαλύτερη πίεση προς τα κάτω
στη φλάντζα.
Αν δοκιμάσεις να βάλεις ένα κομμάτι σαμπρέλας, βάλτο κάτω απο την υπάρχουσα φλάντζα και όχι επάνω της όπως το βλέπουμε.
Κρύψε τη δηλαδή, κάτω απο την φλάντζα της τάπας.