Τετάρτη 16 Ιανουάριος 2019, 22:00:33 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αλλαγή Ρουλεμάν Εμπρός Τροχού κ όχι μόνον ...  (Αναγνώστηκε 12706 φορές)
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« στις: Παρασκευή 04 Μάρτιος 2016, 18:02:22 μμ »

Εδώ κ κάμποσο καιρό ακουγόταν ενα βούισμα απο εμπρός χαμηλά σε ταχύτητες απο 60-90 χλμ.ω κ απο τα 110 κ πάνω, τώρα πόσο πάνω? δεν μπορώ να πώ αφου δεν την πάω παραπάνω.
Το βούισμα αυτό δεν είχε σχεση με τις στροφές του κινητήρα κ ακουγόταν ακόμα και με τον κινητήρα κλειστό στα χιλιόμετρα αυτά.
Αρα? πάμε για ρουλεμάν? Θα δείξει ...

Χαλαρώνουμε τις τέσσερις  10αρες βίδες απο την πλάκα του άξονα :



Και αφού χαλαρώσουμε και τον άξονα τις αφαιρούμε:



Σειρά έχει η βίδα που συγκρατεί την ντίζα του ταχύμετρου στον ατέρμονα:



Το μηχανάκι στο διπλό σταντ και με ενα αυτοσχέδιο σταντ ανασηκώνω τον εμπρός τροχό για να τον αφαιρέσω:



Με ενα 17αρι ξεβιδώνω και αφαιρώ τον άξονα:



Εδώ την πάτησα αφού τα σφιχτά τακάκια δεν άφηναν τον τροχό να ''πέσει'' ετσι αναγκάστηκα να βγάλω την αριστερή δαγκάνα απο την βάση της:



κ να την ξαπανατοποθετήσω για να μην κρέμεται:



Με τον τροχό στην υπόγα, σημείωσα τα πάντα σε σχέση με την θέση της βαλβίδας ωστε να μην χάσω σε ζυγοστάθμιση αργότερα , λεπτομέρεια αλλά κάλιο γαιδουρόδενε , παρά .....



Στη συνέχεια χτυπάω με ενα σφυρί τα άλλεν για να μπουν καλά στις βίδες απο τις δισκόπλακες :



ωστε να μην γίνουν ετσι σαν αυτή, απομεινάρι κάποιου συνεργειά βιαστικού:



και τις αφαιρώ:



Οι δισκόπλακες αφαιρούνται και τοποθετουνται σε μερος που δεν θα ενοχληθούν:



Σειρά έχει το πλαστικό κάλυμα απο τις τσιμούχες:



« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 17:24:38 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 04 Μάρτιος 2016, 18:15:22 μμ »

Συνεχίζω:

Η δεξιά πλευρά απο την μεριά δλδ του ατέρμονα αφού τον έχω αφαιρέσει:



Και η αριστερή με τον αποστάτη:



Αφαιρώ τον αποστάτη:



Και με ενα σχετικά πλατύ κατσαβίδι ανασηκώνω σιγά σιγά περιμετρικά την τσιμούχα:



Με τον ίδιο τρόπο αφαιρώ και τις δύο τσιμουχες/ξύστρες , η μικρή είναι η αριστερή απο την μεριά του αποστάτη:



Μ' αρέσει οτι με την μανία να σημαδεύω τα πάντα σημείωσα ποιά είναι η αριστερή, λες κ δεν ξεχωρίζουν η μπορεί να τις μπερδέψω 

Στη συνέχεια με ενα κατσαβίδι πλατυ ανασηκώνω την μεταλική στρογγυλή πλάκα με τα αυτάκια που κινούν το πλαστικό γρανάζι του ατέρμονα:



Την αφαιρώ κ παρατηρώ πως τόσο αυτή όσο και το ρουλεμάν απο κάτω έχουν σκουριάσει, σημάδι πως η τσιμούχα αφήνει νερά να μπαίνουν στο εσωτερικό:



Καθαρίζω τα ρουλεμάν απο σκουριές και παλιά γράσα:



Εδώ φαίνεται και ο εσωτερικός αποστάτης που βρίσκεται ανάμεσα στα ρουλεμάν:

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 16:20:34 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 04 Μάρτιος 2016, 18:27:05 μμ »

Σειρά έχει η αφαίρεση των ρουλεμάν. Κατασκευή DIY ειδικού εργαλείου, δλδ μια μπετόβεργα κομένη λοξά :



Που τοποθετείται με κλιση μέσα στον εσωτερικό αποστάτη και κοντράρει στον εσωτερικό μεταλικό δαχτύλιο του ρουλεμάν:



Δύο τρείς σφυριές περιμετρικά και το ρουλεμάν πετάχτηκε έξω:



Ο εσωτερικός αποστάτης δεν έπαθε ούτε γρατζουνιά:





Μόνο το μεγαλύτερο ρουλεμάν απο την μεριά του ατέρμονα που χτυπήθηκε δίχως να υπάρχει στο εσωτερικό ο αποστάτης έπαθε μια σχετική ζημιά.



Και τα δύο είναι της ΝΤΝ:



Το εσωτερικό του κέντρου, που καθαρίστηκε αλλά έμειναν μερικές σκουριές:



Τα εξαρτήματα που πρέπει να αγοραστούν:



Συνεχίζεται:
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 16:26:22 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 04 Μάρτιος 2016, 18:46:19 μμ »

Τα στοιχεία των ρουλεμάν είναι :
ΝΤΝ 6303 LU
ΝΤΝ 6203 LU

Kαι αντιγράφω απο τις τσιμούχες:

ΝQΚ  AE1544F (28_42_8)
NQK 5DO  45 55 05-1

Tα οποία σε γνήσια είναι αυτά (οι τιμές είναι δίχως ΦΠΑ):

Reference No: 20
Part Number: 91053-MV1-003
Εξάρτημα: BEARING, RADIAL BALL, 6203UU
Απαιτούμενα τεμάχια: 1
Τιμή:  12,40 €

Reference No: 21
Part Number: 91054-MT6-831
Εξάρτημα: BEARING, RADIAL BALL, 6303UU (NSK)
Απαιτούμενα τεμάχια: 1
Τιμή:  18,53 €

Reference No: 22
Part Number: 91257-MAY-003
Εξάρτημα:  DUST SEAL , 28X42X8 (NOK)
Απαιτούμενα τεμάχια: 1
Τιμή:  6,94 €

Reference No: 23
Part Number: 91258-ML7-003
Εξάρτημα: DUST SEAL, 45X55X5(ARAI)
Απαιτούμενα τεμάχια: 1
Τιμή:  7,12 €

Αντί αυτών πέρασα απο την αντιπροσωπεία της KOYO και βρήκα τα ίδια ρουλεμάν σε RS (δλδ στεγανά κ απο τις δυο πλευρές)

Οι κωδικοί είναι αυτοί:







Με κόστος περίπου 8.5 ευρώ τα δύο ρουλεμάν και η μικρή τσιμούχα (28X42X8) η οποία βρεθηκε της NQK κ σε τιμή 0.7 ευρώ αντί των  6,94 € +φπα του Σαρακάκη.

Δεν βρήκα την μεγάλη τσιμούχα, η μάλλον την βρήκα σε 45X55X3 δλδ αντί 5 χιλιοστά πάχος την βρήκα στα 3 χιλιοστά κ μάλιστα σιλικονούχα υψηλών θερμοκρασιών στην τιμή των 1.4 ευρώ.



Εδώ φαίνεται η διαφορά στο πάχος:



Αλλά με το φόβο μην μπλέξω, αναγκάστηκα και πέρασα απο τον Σαρακάκη κ πήρα τις δύο τελευταίες γνήσιες.
δεν έχω ξανασχοληθεί με ρουλεμάν κ τσιμούχες κ δεν ηξερα αν θα τις τοποθετούσα σωστά .



Συνεχίζεται ....
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 16:31:15 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 04 Μάρτιος 2016, 19:13:54 μμ »

Δεύτερη βόλτα στον Σαρακάκη, αφού ξέχασα να πάρω βίδες για τις δισκόπλακες:
Ηθελα νάξερα πόσο τις σφιγγουν και γίνονται ετσι? 



Πήρα τρείς να υπάρχουν:



Απο τακάκια καλά τα πάω, αποτελεσμα της ηρεμης οδήγησης:



Εχουν ακόμα 3.5+ υλικό τριβής:



Ανοίγω παρένθεση:

Πρίν μπεί ο τροχός, ασχολήθηκα λίγο με την ντίζα του κοντερ και τον ατέρμονα.
Με ενα ψιλό κατσαβίδι τράβηξα εξω την ντίζα:



Ενας οπτικός έλεγχος στο οριγκ που έχει στην ακρη μην κ έχει στραβοπατήσει, όλα οκ:



Καθάρισμα το συρματόσχοινο με τζίνα κ οπτκό έλεγχο για τυχόν κομμένες τρίχες :



Λίπανση κ πάλι και αρχίζει να μπαίνει την θέση της , μην το παρακάνετε όμως στο γράσο , υπάρχει ο κίνδυνος να σπρωξει η ντίζα το γράσο κ να περάσει μεσα στα όργανα, μην πώ οτι θα ηταν καλύτερο αν γρασαριστεί υπερβολικά να βγεί κ απο τα όργανα για να ελεγχθει αν το γρασο βγήκε απο επάνω:



Το ενα ακρο μπαίνει στο δοχείο με το ενισχυμένο γράσο λιθίου και το αλλο βγαίνει με μια επικάλυψη γρασου:



Ο ατέρμονας λύθηκε, κ καθαρίστηκε με τζίνα κ μετά φύσημα με αέρα να στεγνώσει κ να καθαρίσει παντού:



Ιδιαίτερα το σημείο που βρίσκεται το γρανάζι του:



κ το σημείο που ''πιάνει'' η ντίζα:



Γεμίζω μια σύριγγα με γράσο λιθίου και στοι ακρο της συνδέω ενα μικρό σωλήνα:



Περιστρέφοντας το γρανάζι με το χερι ρίχνω προσεκτικά γρασο στα δόντια του ωστε να γεμίσει η φωλιά του:





Στη συνέχεια λιπαίνω περμετρικά το εσωτερικό του και μπαίνει η 1η ροδέλα:



Πάει στον πάτο και σειρά η 2η ροδέλα:



Προσοχή, συνήθως οι συνεργειάδες αφαιρούν την μιά ροδέλα κ δήθεν για να γυρίζει το πλαστικό γρανάζι πιο ελεύθερα, εμένα η μια έλειπε.
Ομως αν κ τελικά τποθέτησα κ την δεύτερη δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

Στη συνέχεια λίπανση του γραναζιού:



Ωραίο ε? 



Τοποθέτηση κ αφαιρώ το γράσο που περισσεύει δλδ κάπου το μισό  Grin:



Το περιστρέφω μια δύο περιστροφές για να πάει παντού το γράσο κ να φύγει το περίσσευμα, κ έτοιμος για τοποθέτηση:



Κλείνει η παρένθεση....
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 17:02:54 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 04 Μάρτιος 2016, 19:30:23 μμ »

Δεν αντεξα, τελικά καθάρισα το εσωτερικό του κέντρου με αλοιφή για αλουμίνια. 



Πρώτη προσπάθεια να μπεί το μεγάλο ρουλεμάν  και μια ατυχία.
Ξέφυγε το 32αρι καρυδάκι και το τραυμάτισε :





Δεν το βαζω , το φοβάμαι ...

Δεν πειράζει , μια βόλτα στην KOYO , κ με 6 ευρώ πήρα δύο. νάχω να χαλάω 

Η Honda λέει λιπαίνουμε περιμετρικά το ρουλεμάν :



Αυτή τη φορά προσοχή, κτυπάω στην αρχή με το παλιό:



Μετά ροδέλες στην κατάλληλη διάμετρο:



Και το καρυδάκι απο πάνω:



Ετσι μπήκε σωστά στην πατούρα του, μπαίνει κ ο εσωτερικός αποστάτης :



Το μικρό ρουλεμάν μπαίνει με 30αρι καρυδάκι:



Στη συνέχεια τοποθετείται κ λιπαίνεται η μεταλική πλάκα του ατέρμονα:



Με λίγο ελαφρύ κτυπημα κουμπώνει στην θέση του:



Μπαίνουν κ οι τσιμουχες, αφου λιπανθούν με αδιάβροχο γρασο περιμετρικά:

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 17:11:52 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 04 Μάρτιος 2016, 19:46:46 μμ »

Περνάω ασφαλιστικό σπειρωμάτων στις  βίδες απο τις δισκόπλακες :



Σφίγγω σταυρωτά μέχρι να πιάσουν:



Και αφού σφιχτούν σωστά στα 42Nm ο τροχός είναι έτοιμος:



- Αφαιρώ κ πάλι  την αριστερή δαγκάνα ,
- τοποθετώ τον τροχό ,
- σφίγγω τις βίδες της πλάκας με το χερι ισα να πατήσουν και προσέχοντας το σημάδι UP να είναι πρός τα πάνω.



- Μετά βιδώνω τον αξονα στα 64Nm.
- Και τις βίδες της πλάκας στα 12Nm αρχίζοντας απο τις επάνω.



Βιδώνω  την βίδα της ντίζας , την δαγκάνα στα 30Nm με χρήση ασφαλιστικού σπειρωμάτων κ


τέλος.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 17:18:18 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5425



« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή 04 Μάρτιος 2016, 21:13:23 μμ »

ξεκινησα να σχολιασω το θεμα σου βρε νικο αλλα τι να πει κανεις!

οτι και να πει ειναι λιγο.

 
Καταγράφηκε

Makman
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 147



« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 04 Μάρτιος 2016, 23:01:47 μμ »

Πολλα ΜΠΡΑΒΟ. Αναλυτικοτατο θεμα.
Καταγράφηκε
Padis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1182



« Απάντηση #9 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 07:22:01 πμ »

congratulations² !!!
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Βαγγέλης
Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3929



« Απάντηση #10 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 10:39:41 πμ »

Αντε πάλι ρε μπαρμπάδι γέμισες με 

Τι άλλο θέλεις από την Ζωή σου !!!!!

Μπράβο ψείρα....ωπ! Φίλε Νικόλαε, πάντα σωστός και περιγραφικότατος!!!   μονο τον τρόπο να βάζεις λ7  στην τσέπη δεν έχεις βρει, μόνο να βγάζεις από την τσέπη ξέρεις........
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2436


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #11 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 16:32:26 μμ »

Ωραία και καλορίζικα! Αλλά μήπως έχει δίκιο Το τζόβενο;

... μόνο να βγάζεις από την τσέπη ξέρεις...


Ρουλεμάν τροχού στα πόσα χλμ και μάλιστα χωρίς χώμα με ήρεμη οδήγηση; Ο Κονκόστ θα πρέπει να τα αλλάζει κάθε μήνα!
Στη τιμή που έχει ο Σαρακ. τις βίδες παίρνεις τιτανίου! Θέλει ψάξιμο πάντως γιατί είναι ειδικές. Οι Ολανδοί τις έχουν 3€ αλλά + ΦΠΑ + ταχυδρομικά πάει ο κούκος αηδόνι για 3 βίδες. Και πάλι καλορίζικα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2237


Pouroduro spirit


« Απάντηση #12 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 17:12:34 μμ »

Πολλα respect Νικόλα ακομη μια φορα 
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2237


Pouroduro spirit


« Απάντηση #13 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 17:16:39 μμ »

Ρουλεμάν τροχού στα πόσα χλμ και μάλιστα χωρίς χώμα με ήρεμη οδήγηση; Ο Κονκόστ θα πρέπει να τα αλλάζει κάθε μήνα!

Ο Κονκωστ δεν εχει χρειαστει ακομη σε περιπου 110Κ χμ, εγω αλλαξα τα δικα μου του πισω τροχου στα 122Κ χμ.
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10553



« Απάντηση #14 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 19:19:42 μμ »

Καθε επισκευη σου καλυτερη απο την προηγουμενη! Μπραβο Νικο!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
nikos_pc
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 146



« Απάντηση #15 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 20:09:55 μμ »

Πολύ ωραία περιγραφή και φωτογραφικό υλικό, πολλά μπράβο γιατί θέλει πολύ όρεξη για κάτι τέτοιο.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #16 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 20:25:11 μμ »

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Οσο για σένα Κρητικέ ... κάποια στιγμή θα κατέβω εκεί κ θα τα πούμε .

.... γιατί θέλει πολύ όρεξη για κάτι τέτοιο.

Και πολλά μωρομάντηλα για να καθαρίζεις τα χερια πριν πιάσεις την κάμερα 

Στο θέμα μας τώρα παρακαλώ, για να πώ την αλήθεια δεν ήμουν σίγουρος οτι η αιτία ήταν τα ρουλεμάν.
Και ακόμα και τώρα δεν είμαι δλδ , ίσως να είναι και ο θόρυβος κύλισης απο το εμπρός λάστιχο, αλλά κ πάλι δεν είμαι σίγουρος αφου στα 60χλμ/ω ο θόρυβος εσβηνε σχετικά απότομα λές κ εκλεινες διακόπτη ενα πράμα.
Πως έσβηνε? δύσκολο να το περιγράψω.
Αυτή τη στιγμή πάντως μετά την αλλαγή  ο θόρυβος αυτός δεν ακούγεται, η σαν να ακούγονταν 2-3 θόρυβοι και εγώ αφαίρεσα τον έναν.

Ομως κ τα ρουλεμάν να ηταν οκ, σίγουρα είχα θέμα με τις τσιμούχες αφού όλα εκεί μέσα ηταν σκουριασμένα, παρά το ότι με κάθε ευκαιρία λίπαινα με αδιάβροχο γράσο τα σημεία τριβής στις τσιμούχες.


« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 20:28:57 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1901



« Απάντηση #17 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 20:30:50 μμ »

Έγραψες παλι  Shocked
Καταγράφηκε
Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3341


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #18 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 20:32:51 μμ »

Αν γυρίσεις το παλιό με το χέρι και γουργουρίζει έστω και ελαφρώς  τότε σίγουρα έκανε θόρυβο


Sent from my iPad using Tapatalk
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #19 στις: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 20:36:46 μμ »

Θανάση τζόγο και θόρυβο στην περιστροφή με το χέρι δεν είχαν.

Απλά τα καινούργια ήταν πιο σφιχτά κάτι όμως απόλυτα φυσιολογικό αφου ηταν καινουργια.
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2053



« Απάντηση #20 στις: Κυριακή 06 Μάρτιος 2016, 10:10:11 πμ »

Θανάση τζόγο και θόρυβο στην περιστροφή με το χέρι δεν είχαν.

Απλά τα καινούργια ήταν πιο σφιχτά κάτι όμως απόλυτα φυσιολογικό αφου ηταν καινουργια.
Αν δεν ειχαν τζογο, θορυβο, ή (εστω και ελαχιστο) σκαλωμα κατα την αργη περιστροφη με το χερι τσαμπα εκανες τοσο κοπο
Α και πουσε Δεν χρειαζεται να βγει τελειως το πλακακι του εμπρος αξονα Απλα λασκαρουμε τις τεσσερις βιδες και ξεβιδωνουμε τον αξονα

Και ασε μας ρε "αρρωστακι" που βρηκες και σκουριες  Αυτες δεν ηταν σκουριες! Αυτη μαλιστα! Αυτη ειναι σκουρια! (Απο τον αξονα του ψαλιδιου)



Ωραια δουλεια παντως και καθαρη οπως μονο εσυ μπορεις (αντεχεις) να την κανεις!
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2237


Pouroduro spirit


« Απάντηση #21 στις: Κυριακή 06 Μάρτιος 2016, 15:54:02 μμ »

Και ασε μας ρε "αρρωστακι" που βρηκες και σκουριες  Αυτες δεν ηταν σκουριες! Αυτη μαλιστα! Αυτη ειναι σκουρια! (Απο τον αξονα του ψαλιδιου)


Ωχ, ωχ, πρεπει να βγαλω κι'εγω τον αξονα του ψαλιδιου σε καποια φαση  Shocked
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2436


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #22 στις: Κυριακή 06 Μάρτιος 2016, 16:39:30 μμ »

Ωχ, ωχ, πρεπει να βγαλω κι'εγω τον αξονα του ψαλιδιου σε καποια φαση  Shocked

Και βγαίνει και δύσκολα αν σκουριάσει!
Κώστα δικός σου είναι ο άξονας;
Νίκο άξονα ψαλιδιού έλεγξες; 
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2053



« Απάντηση #23 στις: Κυριακή 06 Μάρτιος 2016, 16:59:12 μμ »

Και βγαίνει και δύσκολα αν σκουριάσει!
Κώστα δικός σου είναι ο άξονας;
Νίκο άξονα ψαλιδιού έλεγξες; 
Δικος μου ναι Και με γ@μησε μεχρι να βγει Μιλαμε για πολυ κοπανημα
Και δεν ειναι μονο η σκουρια αλλα ειχε κανει και πατουρες στα σημεια που περνουσε απο τους αποστατες Και που να δεις τα υπολοιπα ρουλεμαν,αποστατες,τσιμουχες πως ηταν Αγορασα και εγω ενα ολοκληρο ψαλιδι+αξονα+μοχλικο+ολα τα παρελκομενα απο ενα κομενο ΤΑ με λιγα χλμ και γλυτωσα ετσι και χρονο και χρημα
Οποτε τωρα το δικο μου ψαλιδι περιμενει να παει για ανακυκλωση
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8588


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #24 στις: Κυριακή 06 Μάρτιος 2016, 17:00:57 μμ »


Νίκο άξονα ψαλιδιού έλεγξες; 

Γιάννη είναι στα προσεχώς.
Τωρα στο πρόγραμμα έχουμε φλάτζες στα ψευδοκάπακα.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!