Hellas Transalp Forum

ΦΘΟΡΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ

stefosg · 73192

Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #50 on: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 07:23:31 πμ
Μετά από παρότρυνση και βοήθεια από Νίκο και Γιάννη άλλαξα γρανάζι με το εργοστασιακό (καμιά επαφή με το ημιτασιον) καθαρισμός αλυσίδας (έβγαλε την Άρτα και τα Γιάννενα ) και ρυθμισμα της, (ήταν εκτός εντελώς) μπορώ να πω ότι οδηγάω αλλη μηχανή. Τέτοια διαφορά δεν την περίμενα ομολογώ. Λες και δεν έχει αλυσίδα δεν ακούς και δεν νιωθεις τίποτα . Επίσης φρενάρει λιγότερο σε νεκρά και η κύλιση της είναι πολύ πιο ομαλή.
Χαλάλι την μαστουρα με το παραφινέλαιο και το μπάνιο με την βαλβολινη.  :goofy:
Ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την βοήθεια. Μέχρι στιγμής το κοστολογιο που έχω γλυτώσει από τυχόν συνεργεία σε εργασίες ανέρχεται στα 420 ευρώ χάρη στην βοήθεια σας και στο υλικό που έχει αυτό το νήμα.
Είμαι ευγνώμων.



john lk

  • Guest
Reply #51 on: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 10:32:00 πμ
Χαιρομαστε που βρισκεις την ακρη Γιωργο!!!

Μια σημειωση...τα γραναζια εμπρος/πισω και η αλυσιδα πρεπει να αλλαζονται ταυτοχρονα ωστε να στρωνουν ολα μαζι και να αντεχουν περισσοτερα χλμ. Διαφορετικα θα αναγκαστεις να τα αλλαξεις ολα πιο συντομα (δεν ξερω σε ποσα χλμ αλλα σιγουρα πιο νωρις). Η αλυσιδα και το πισω γραναζι σε τι κατασταση ειναι και ποσα χλμ εχουν κανει απο τοτε που μπηκαν καινουργια??? (αν ξερεις)

Αυτο που κανουμε σχεδον ολοι ειναι να βαζουμε μαμισιο εμπρος γραναζι και αλυσιδα & πισω γραναζι της αρεσκειας μας.



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #52 on: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 11:33:49 πμ
Μετά από παρότρυνση και βοήθεια από Νίκο και Γιάννη άλλαξα γρανάζι με το εργοστασιακό (καμιά επαφή με το ημιτασιον) καθαρισμός αλυσίδας (έβγαλε την Άρτα και τα Γιάννενα ) και ρυθμισμα της, (ήταν εκτός εντελώς) μπορώ να πω ότι οδηγάω αλλη μηχανή. Τέτοια διαφορά δεν την περίμενα ομολογώ. Λες και δεν έχει αλυσίδα δεν ακούς και δεν νιωθεις τίποτα . Επίσης φρενάρει λιγότερο σε νεκρά και η κύλιση της είναι πολύ πιο ομαλή.
Χαλάλι την μαστουρα με το παραφινέλαιο και το μπάνιο με την βαλβολινη.  :goofy:
Ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την βοήθεια. Μέχρι στιγμής το κοστολογιο που έχω γλυτώσει από τυχόν συνεργεία σε εργασίες ανέρχεται στα 420 ευρώ χάρη στην βοήθεια σας και στο υλικό που έχει αυτό το νήμα.
Είμαι ευγνώμων.

Αυτό που παρατήρησες γίνεται επειδή το εργοστασιακό εμπρός γρανάζι έχει εμπρός-πίσω χοντρό λάστιχο, που βοηθά να μειωθεί σημαντικά ο θόρυβος. Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω με το Γιάννη ότι γρανάζια αλυσίδες πάνε σετ, αλλά εν ανάγκη μπορεί να γίνει και έτσι. Φωτογραφία από τον άξονα σου δεν μας ανέβασες. Τον μέτρησες με παχύμετρο να δεις αν έχει φαγωμένα δόντια; Συνήθως τα δόντια όσο πιο κοντά είναι στον κινητήρα έχουν την εργοστασιακή διάσταση γιατί δεν ακουμπαέι εκεί το γρανάζι και είναι ένας εύκολος τρόπος δεις πως ήταν αρχικά.



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #53 on: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 15:47:18 μμ
Χαιρομαστε που βρισκεις την ακρη Γιωργο!!!

Μια σημειωση...τα γραναζια εμπρος/πισω και η αλυσιδα πρεπει να αλλαζονται ταυτοχρονα ωστε να στρωνουν ολα μαζι και να αντεχουν περισσοτερα χλμ. Διαφορετικα θα αναγκαστεις να τα αλλαξεις ολα πιο συντομα (δεν ξερω σε ποσα χλμ αλλα σιγουρα πιο νωρις). Η αλυσιδα και το πισω γραναζι σε τι κατασταση ειναι και ποσα χλμ εχουν κανει απο τοτε που μπηκαν καινουργια??? (αν ξερεις)

Αυτο που κανουμε σχεδον ολοι ειναι να βαζουμε μαμισιο εμπρος γραναζι και αλυσιδα & πισω γραναζι της αρεσκειας μας.
Να σαι καλα Γιαννη!
Ναι συμφωνω απολυτα αλλα πραγματικα ειχα τοσα να μαζεψω απο την ασχετοσυνη του προηγουμενου (πολλες γυφτιες χωρις λογο) και πραγματικα στεγνωσα απο λεφτα...
Δυστυχως δεν γνωριζω ποτε αλλαχτηκαν η αλυσιδα και το πισω γραναζι. Το πισω γραναζι το βλεπω ψιλομετριο (θα ανεβασω φωτο) και την αλυσιδα ακομα δεν ειμαι σε φαση να την τσεκαρω...



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #54 on: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 16:02:47 μμ
Αυτό που παρατήρησες γίνεται επειδή το εργοστασιακό εμπρός γρανάζι έχει εμπρός-πίσω χοντρό λάστιχο, που βοηθά να μειωθεί σημαντικά ο θόρυβος. Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω με το Γιάννη ότι γρανάζια αλυσίδες πάνε σετ, αλλά εν ανάγκη μπορεί να γίνει και έτσι. Φωτογραφία από τον άξονα σου δεν μας ανέβασες. Τον μέτρησες με παχύμετρο να δεις αν έχει φαγωμένα δόντια; Συνήθως τα δόντια όσο πιο κοντά είναι στον κινητήρα έχουν την εργοστασιακή διάσταση γιατί δεν ακουμπαέι εκεί το γρανάζι και είναι ένας εύκολος τρόπος δεις πως ήταν αρχικά.
Ναι ειδα μεγαλη διαφορα. Στην πρωτη ευκαιρια μολις τα καταφερω θα φυγουν αλυσιδα και πισω γραναζι.
Bαζω μερικες φωτο (ο αξονας ειναι με το που βγηκε το ημιτασιον απο πανω. Τωρα ειναι καθαρισμενος και γρασσαρισμενος αλλα δεν εχω φωτο δυστυχως.

Λινκ για τις φωτο (βαζω και μερικες απο το τεντωμα της αλυσιδας το οποιο ηταν οτι να'ναι ειλικρινα....)

https://imgur.com/a/wBLZe



john lk

  • Guest
Reply #55 on: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 16:32:36 μμ
Ο αξονας φαινεται ενταξει, υποθετω οτι το κανουργιο μαμισιο γραναζι μπηκε γλυκα και εφαρμοστα και δεν εχει τζογους προς καμμια κατευθυνση. Εβαλες κολλα σπειρωματος στις δυο βιδες της ασφαλειας??
Ομως θα ηθελα να αλλαξεις το πισω γραναζι και την καδενα πολυ συντομα για τους λογους που σου ηδη εγραψα.



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #56 on: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 16:35:33 μμ
Ναι ειδα μεγαλη διαφορα. Στην πρωτη ευκαιρια μολις τα καταφερω θα φυγουν αλυσιδα και πισω γραναζι.
Bαζω μερικες φωτο (ο αξονας ειναι με το που βγηκε το ημιτασιον απο πανω. Τωρα ειναι καθαρισμενος και γρασσαρισμενος αλλα δεν εχω φωτο δυστυχως.

Λινκ για τις φωτο (βαζω και μερικες απο το τεντωμα της αλυσιδας το οποιο ηταν οτι να'ναι ειλικρινα....)

https://imgur.com/a/wBLZe

Πράγματι η φωτογραφία δείχνει τον άξονα σε πολυ καλή κατάσταση. Αν θες να καθαρίσεις ολο τον χώρο γύρω από τον άξονα μια εύκολη λύση είναι καθαριστικό φρένων και οδοντόβουρτσα. Σε 5 λεπτά έχει γίνει καινούργιο και είναι φιλικό προς τσιμούχες και φλάτζες.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #57 on: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 20:52:25 μμ
  Στην πρωτη ευκαιρια μολις τα καταφερω θα φυγουν αλυσιδα και πισω γραναζι.

Ηρεμα , πήρες φόρα .  :2hysterical:

Ρύθμισε τώρα την αλυσίδα σου,
λάδωνέ την με βαλβολινούλα ,
δεν είσαι κάγκουρας
ούτε το μηχανάκι εχει τπτ τρελές ιπποδυνάμεις για να πείς οτι την ζορίζει,

 Και αν δείς οτι με τον καιρό αρχίζει να ξεχειλώνει κ θέλει συνεχή τεντώματα , η κάποιος κρίκος κολάει ,
σημαίνει οτι είναι στα τελευταία της κ πλέον τότε την αλλάζεις.

Aν ξεκινήσεις να αλλάξεις αλυσίδα , μετα πίσω γρανάζι μετα το ενα μετα το άλλο επειδη άλλαξες ενα μπροστινό γρανάζι θα αλλάξεις όλο το μηχανάκι για να είναι όλα ταιριαστά. :2hysterical:

Αφού το γρανάζι που άλλαξες δείχνει καλό αρα κ το σετ αλυσίδα /γρανάζια πρέπει να είχαν αλλαχτεί πριν λίγα χιλιομετρα.

Δεν είναι κ σαν αυτό  :2hysterical:



Η ζωή στα αλυσιδογράναζα είναι η λίπανση κ η σωστή ρύθμιση.
Βρες κάποιον στα κιλά σου κ έλεγξε το παίξιμο με βαρος επάνω. Μια φορά θα το κάνεις , θα βρείς το σωστό για εσένα κ μετα απλά θα την ρυθμίζεις στο διπλό στα εκατοστά που πρέπει.

Γνώμη μου , πάντα .
« Last Edit: Τετάρτη 21 Μάρτιος 2018, 20:55:35 μμ by Stoneman »



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #58 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2018, 08:00:32 πμ
Ο αξονας φαινεται ενταξει, υποθετω οτι το κανουργιο μαμισιο γραναζι μπηκε γλυκα και εφαρμοστα και δεν εχει τζογους προς καμμια κατευθυνση. Εβαλες κολλα σπειρωματος στις δυο βιδες της ασφαλειας??
Ομως θα ηθελα να αλλαξεις το πισω γραναζι και την καδενα πολυ συντομα για τους λογους που σου ηδη εγραψα.
Ναι Γιαννη ετσι ακριβως μπηκε. Το γραναζι ε?!  :goofy: :2hysterical:
Τζογους οχι δεν ειδα κατι. Με καθυσηχασε που μου λετε οτι ειναι οκ ο αξονας. Η αληθεια ειναι οτι με ειχε αγχωσει πολυ αυτο...
Εβαλα κολλα σπειρωματος κανονικα οπως ειχαμε πει.
Πισω γραναζι και αλυσιδα ειναι στα αμεσα σχεδια.  :)



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #59 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2018, 08:01:58 πμ
Πράγματι η φωτογραφία δείχνει τον άξονα σε πολυ καλή κατάσταση. Αν θες να καθαρίσεις ολο τον χώρο γύρω από τον άξονα μια εύκολη λύση είναι καθαριστικό φρένων και οδοντόβουρτσα. Σε 5 λεπτά έχει γίνει καινούργιο και είναι φιλικό προς τσιμούχες και φλάτζες.
Σημερα εχω σκοπο να το κανω αν καταφερω να ξεκλεψω λιγο χρονο γιατι με τρωει που ειναι ετσι μπιχλα εκει γυρω  :goofy:



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #60 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2018, 08:13:23 πμ
Ηρεμα , πήρες φόρα .  :2hysterical:
Ρύθμισε τώρα την αλυσίδα σου,
λάδωνέ την με βαλβολινούλα ,
δεν είσαι κάγκουρας
ούτε το μηχανάκι εχει τπτ τρελές ιπποδυνάμεις για να πείς οτι την ζορίζει,

 Και αν δείς οτι με τον καιρό αρχίζει να ξεχειλώνει κ θέλει συνεχή τεντώματα , η κάποιος κρίκος κολάει ,
σημαίνει οτι είναι στα τελευταία της κ πλέον τότε την αλλάζεις.

Aν ξεκινήσεις να αλλάξεις αλυσίδα , μετα πίσω γρανάζι μετα το ενα μετα το άλλο επειδη άλλαξες ενα μπροστινό γρανάζι θα αλλάξεις όλο το μηχανάκι για να είναι όλα ταιριαστά. :2hysterical:

Αφού το γρανάζι που άλλαξες δείχνει καλό αρα κ το σετ αλυσίδα /γρανάζια πρέπει να είχαν αλλαχτεί πριν λίγα χιλιομετρα.

Δεν είναι κ σαν αυτό  :2hysterical:



Η ζωή στα αλυσιδογράναζα είναι η λίπανση κ η σωστή ρύθμιση.
Βρες κάποιον στα κιλά σου κ έλεγξε το παίξιμο με βαρος επάνω. Μια φορά θα το κάνεις , θα βρείς το σωστό για εσένα κ μετα απλά θα την ρυθμίζεις στο διπλό στα εκατοστά που πρέπει.

Γνώμη μου , πάντα .

Κατα πρωτον στο θεμα ιπποδυναμης κανεις λαθος. Φοραω εξατμιση και φιλτρο αρα ειμαι +60 αλογα τροχο επιτοπου.  :2hysterical: :2hysterical:
Κατα δευτερον ετσι κι αλλιως θα τα καθυστερησω γιατι εχω στεγνωσει οικονομικα ακομα μαζευω τα ..... του προηγουμενου ιδιοκτητη που ειναι αρκετα αλλα θα ηθελα να τα αλλαξω αμεσα ετσι κι αλλιως για να ειμαι ησυχος, χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν αντεχουν ακομα.

Αυτο που μου εστειλες στην φωτο ετσι οπως ειναι δεν ειναι γραναζι αλλα δισκοφρενο. :2hysterical:

Και τελος εχω ρυθμισει την αλυσιδα οπως την βλεπεις στην φωτο με διπλο σταντ (δεν εχω απλα εχω δανειστει ενα απο αυτα που αλλαζουν λαστιχα στα βουλκανιζατερ.)
Ειμαι οκ ετσι η οχι? το εχω υπολογισει στα 50mm γιατι καθημερινα ειμαι δικαβαλος (85 κιλα εγω και 50 η γυναικα)


« Last Edit: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2018, 08:17:02 πμ by george2411 »



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #61 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2018, 11:39:38 πμ
Επειδη σημερα δικαβαλο εκανε λιγο θορυβο η αλυσιδα απο χαλαρωμα ειδα οτι μαλλον την ειχα περισσοτερο απο οτι επρεπε.
Ετσι (θεωρητικα με βαση τις φωτο που σας βαζω) αν εχω καταλαβει καλα πως ρυθμιζω, την πηγα απο slack (Νικο για παρτη σου  :goofy:)  5.5cm στα 4cm. (στον αερα ο τροχος).
Επι της ευκαιριας (Γιαννη) καθαρισα οσο μπορουσα και την μπιχλα γυρω γυρω.
Σας βαζω και μερικες φωτο πιο κοντινες του αξονα (ξανα) που ειναι λιγο πιο καθαρος να μου πειτε τι βλεπετε.

https://imgur.com/a/hmSdo
« Last Edit: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2018, 11:41:15 πμ by george2411 »



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #62 on: Πέμπτη 22 Μάρτιος 2018, 14:29:36 μμ
Επειδη σημερα δικαβαλο εκανε λιγο θορυβο η αλυσιδα απο χαλαρωμα ειδα οτι μαλλον την ειχα περισσοτερο απο οτι επρεπε.
Ετσι (θεωρητικα με βαση τις φωτο που σας βαζω) αν εχω καταλαβει καλα πως ρυθμιζω, την πηγα απο slack (Νικο για παρτη σου  :goofy:)  5.5cm στα 4cm. (στον αερα ο τροχος).
Επι της ευκαιριας (Γιαννη) καθαρισα οσο μπορουσα και την μπιχλα γυρω γυρω.
Σας βαζω και μερικες φωτο πιο κοντινες του αξονα (ξανα) που ειναι λιγο πιο καθαρος να μου πειτε τι βλεπετε.

https://imgur.com/a/hmSdo

Αν δεν κάνω λάθος η αλυσίδα δεν ρυθμίζεται σε κεντρικό στάντ, αλλά το πλαινό με το βάρος της μηχανής να φορτίζει την ανάρτηση. Για αυτό μάλλον σου βγήκε και πολύ χαλαρή. Εγώ όταν ρυθμίζω βάζω την γυναίκα μου και κάθεται στη θέση του συνεπιβάτη και γέρνω και εγώ απάνω, ώστε να δω αν τεντώνει στο μέγιστο σημείο της. Ειδικά για δικάβαλα και φορτωμένα η προηγούμενη διαδικασία είναι απαράιτητη για εμένα. Γενικά όταν ο πίσω τροχός αιωρείται έχει το μεγαλύτερο τόξο η αλυσίδα και όταν είναι τερματισμένη η ανάρτηση είναι τελείως τεντωμένη. 



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #63 on: Παρασκευή 23 Μάρτιος 2018, 15:22:53 μμ
Και τελος εχω ρυθμισει την αλυσιδα οπως την βλεπεις στην φωτο με διπλο σταντ

Aπό 2,5 στα 7 κ κάτι , δλδ κάτι λιγότερο απο 5 εκ.

Δεν μπορώ να σου πώ,υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο, με κυριότερο την κατάσταση της πίσω ανάρτησης.
Αυτός είναι κ ο λόγος που (πιστευω)  η Χοντα ζητάει να μετράμε αλυσίδα με την μηχανή στο πλαινό σταντ η κάποιος να την κρατάει  ορθια, ετσι κατά κάποιον τρόπο το βαρος της μηχανής φορτίζει την πίσω ανάρτιση , λέμε τώρα ψειρίζοντας τας μαιμούδας. ;D

Εγώ μια φορά έκανα την ρυθμιση με πλήρες φορτίο κ απο τότε εκεί την ρύθμιζα .

Ομως ατα 4 εως 4.5 εκ που ζητάει η Χοντα δικάβαλο στην δική μου ακούγονταν τα ρουλεμάν του κεντρικου αξονα να σφυρίζουν κ η αλυσίδα ηταν τεντωμένη σαν χορδή.
Το έχω γραψει εδώ   https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=18736.0    όταν ακόμα δεν ήξερα κ πολλά περί αλυσίδων  :2hysterical:

Το γιατί? δεν το εψαξα , επειδή όσο ψάχνεις πληρώνεις, είμαι κ του γνήσιου κ επειδή κοιτούσα πρός αλλαγή ανάρτησης θα μου κόστιζε πολύ ακριβά.

Ετσι συμβιβάστηκα στα 5,3 με 5.5 εκ,  κ εκανα με αυτην την ρύθμιση κάπου 27000χλμ με το μηχανάκι κ η αλυσίδα μου δεν χρειάστηκε ποτέ τέντωμα.

Φυσικά είναι κ θέμα του πώς δουλεύεις το δαχτυλάκι σου, αν είσαι μπρατσαράς κ πιέζεις την αλυσίδα με διπλάσια δύναμη απο εμένα τότε σιγουρα θα βγαλεις διαφορετικές μετρήσεις, είναι κ αυτό βασικό.
Πιστεύω δλδ οτι για να έχουμε μια μέτρηση σωστή που να αποτελεί όμως κ μέτρο σύγκρισης για κάποιους άλλους πρέπει να τεντώνουμε την αλυσίδα μας σε μια ορισμένη δύναμη, τουλάχιστον οι αρχάριοι κ οι λιγότερο έμπειροι.
Οι παλαιότεροι την καταλαβαίνουν ακόμα κ με το μάτι που λένε κ ακόμα κ στην οδήγηση.

Δλδ με ενα δυναμόμετρο σαν αυτό :



Θα μπορούμε να δώσουμε μια συγκεκριμένη δύναμη στην αλυσίδα , κ η μετρηση που θα πάρουμε θα είναι πλέον αποδεκτή κ οχι υποκειμενική.






Offline gkesi

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #64 on: Κυριακή 07 Οκτώβριος 2018, 18:51:13 μμ
[imghttps://i.imgur.com/DWHHQJZl.jpg][/img]
Τελικά πάρθηκε η απόφαση για το μεγάλο εγχείρημα, αλλαγή του άξονα με ότι αυτό συνεπάγεται



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #65 on: Κυριακή 07 Οκτώβριος 2018, 19:55:07 μμ
Χρήμα δλδ .

Συγκρινες κόστος επισκευής με αλλαγή κινητήρα?



Offline gkesi

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #66 on: Κυριακή 07 Οκτώβριος 2018, 22:27:23 μμ



Offline gkesi

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #67 on: Κυριακή 07 Οκτώβριος 2018, 22:42:09 μμ
Αυτός ο κινητήρας αντικαταστάθηκε απο άλλον που αγόρασα μεταχειρισμένο και τοποθετήθηκε στο 650. Απλά τώρα αποφάσισα να επισκευάσω και τον παλιό που σκονιζόταν 5 περίπου μήνες ο οποίος δεν είναι και πολύ παλιός (50.000χλμ) οπότε με την ησυχία μου χωρίς άγχος θα ψάξω για άξονα μεταχειρισμένο ίσως και τα τέσσερα ρουλεμάν και βέβαια θα ελένξω τα ελατήρια τις βαλβίδες τσιμουχάκια κλπ.
Να επισημάνω ότι με μια πρώτη ματιά ο κινητήρας και τα εσωτερικά του μέρη είναι σαν καινούργια, γυαλίζουν όλα.
Αν γνωρίζει κάποιος απο πού μπορώ να προμηθευτώ τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν σε καλή τιμή θα μου ήταν χρήσιμο, μιλάω δηλ. για όλες τις φλάντζες, τις τσιμούχες, τα τσιμουχάκια βαλβίδων, τα ρουλεμάντων αξόνων, τα ελατήρια των εμβόλων (αν χρειαστούν)   
https://imgur.com/a/ZV9rhh0



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #68 on: Δευτέρα 08 Οκτώβριος 2018, 16:56:42 μμ

Αν γνωρίζει κάποιος απο πού μπορώ να προμηθευτώ τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν σε καλή τιμή θα μου ήταν χρήσιμο, μιλάω δηλ. για όλες τις φλάντζες, τις τσιμούχες, τα τσιμουχάκια βαλβίδων, τα ρουλεμάντων αξόνων, τα ελατήρια των εμβόλων (αν χρειαστούν)  
https://imgur.com/a/ZV9rhh0

Για κωδικούς και τιμές εδώ:

http://www.motosp.gr/models.php?cat=6



Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #69 on: Δευτέρα 05 Νοέμβριος 2018, 21:42:39 μμ
Αυτός ο κινητήρας αντικαταστάθηκε απο άλλον που αγόρασα μεταχειρισμένο και τοποθετήθηκε στο 650. Απλά τώρα αποφάσισα να επισκευάσω και τον παλιό που σκονιζόταν 5 περίπου μήνες ο οποίος δεν είναι και πολύ παλιός (50.000χλμ) οπότε με την ησυχία μου χωρίς άγχος θα ψάξω για άξονα μεταχειρισμένο ίσως και τα τέσσερα ρουλεμάν και βέβαια θα ελένξω τα ελατήρια τις βαλβίδες τσιμουχάκια κλπ.
Να επισημάνω ότι με μια πρώτη ματιά ο κινητήρας και τα εσωτερικά του μέρη είναι σαν καινούργια, γυαλίζουν όλα.
Αν γνωρίζει κάποιος απο πού μπορώ να προμηθευτώ τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν σε καλή τιμή θα μου ήταν χρήσιμο, μιλάω δηλ. για όλες τις φλάντζες, τις τσιμούχες, τα τσιμουχάκια βαλβίδων, τα ρουλεμάντων αξόνων, τα ελατήρια των εμβόλων (αν χρειαστούν)   
https://imgur.com/a/ZV9rhh0
Για κατι τετοιο με βλεπω και μενα  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Αν τελικα υπαρχει προβλημα στο σασμαν καποια στιγμη θα τον αλλαξω με αλλον και μετα αργα αργα και χωρις να μου φανει κοστολογικα θα κανω αυτον που εχω τωρα.
Αυτο που σκεφτομουνα ειναι οτι τον καινουργιο οκ τον περνουμε με αποδειξη το δυλωνουμε στο μηχανολογικο και ημαστε σωστοι στο κτεο και στην ασφαλεια.Αν ερθει η ωρα να βαλουμε τον παλιο που υποτιθεται τον εχουμε καινουργιο σε ολα οποτε γιατι να μην τον χαρουμε τι λεμε στο μηχανολογικο ειναι ο παλιος? Το δεχονται?



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #70 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 07:17:13 πμ
Οι κινητηρες πλεον εδω και χρονια δεν αναγραφουν αριθμο παρα μονο τυπο Αρα βαζεις-βγαζεις οσους θελεις αρκει να ειναι του ιδιου τυπου με τον εργοστασιακο Ουτε στο μηχανολογικο ουτε πουθενα αλλου δεν τον δηλωνεις Και φυσικα και με το κτεο δεν εχεις κανενα θεμα



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #71 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 08:07:19 πμ
Οι κινητηρες πλεον εδω και χρονια δεν αναγραφουν αριθμο παρα μονο τυπο Αρα βαζεις-βγαζεις οσους θελεις αρκει να ειναι του ιδιου τυπου με τον εργοστασιακο Ουτε στο μηχανολογικο ουτε πουθενα αλλου δεν τον δηλωνεις Και φυσικα και με το κτεο δεν εχεις κανενα θεμα

Καλό αυτό για τους πατεντιάρηδες, αλλά κουφό για κράτη που κλέβονται μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα για ανταλλακτικά.
Το μύνημα είναι: Αγοράζετε κλεμένους κινητήρες, ή κλέβετε οι ίδιοι. Κανείς δεν πρόκειται να το καταλάβει!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #72 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 19:53:52 μμ
Καλό αυτό για τους πατεντιάρηδες, αλλά κουφό για κράτη που κλέβονται μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα για ανταλλακτικά.
Το μύνημα είναι: Αγοράζετε κλεμένους κινητήρες, ή κλέβετε οι ίδιοι. Κανείς δεν πρόκειται να το καταλάβει!
Πικρη πραγματικοτητα!  :(



Offline petros047

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 118
Reply #73 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2018, 21:01:53 μμ
Εγω ηξερα οτι τον δηλώνεις και μαλιστα θελει και αποδειξη τιμολογιο απο που τον πηρες.
Βεβαια κινητηρα ειχα αλλαξει πριν 10 χρονια δεν ηξερα οτι αλλαξαν τα πραγματα



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #74 on: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2018, 08:33:34 πμ
Ολα αυτά γίνανε για να ''μασάνε'' άφοβα οι κάθε ειδους μαντράδες κ διαλυτήρια με πινακίδα ανακύκλωσης .

Οπως για παράδειγμα , στέλνω ένα αυτοκίνητο αφού έχω παραδώσει πινακίδες κ το έχω ''κόψει'' απο την κυκλοφορία.
Και με μια απόδειξη του οικολόγου ανακυκλωτή παίρνω τον κινητήρα,  που υποτίθεται πάει για ανακύκλωση , κ τον τοποθετώ.

Ετσι όλα τα σκουπίδια που αγοράζονται με το κιλό , πωλούνται σαν ανταλλακτικά.