Hellas Transalp Forum

ΦΘΟΡΑ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ

stefosg · 73425

Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #25 on: Τετάρτη 02 Μάρτιος 2016, 22:39:43 μμ
Πρέπει να υπαρχει ανοχή-κίνηση του γρανασιού πάνω στον άξονα και αν ναι ποιο είναι το όριο; Όπως το βλέπω αυτή η μικρή κίνηση του γραναζιού δείχνει να προκαλέι το φάγωμα της ασφάλειας και κατα συνέπεια να χαλαρώνει και μετακινείται ακόμα περισσότερο το γρανάζι τρώγοντας σταδιακά τον άξονα. Οι λύσεις που έβαλα στο πρώτο ποστ που σταθεροποιούν το γρανάζι στον άξονα (αυξάνοντας την επιφάνεια στερέωσης) δημιουργούν κάποιο πρόβλημα στο σετ αξονας-γραναζι-αλυσίδα; Πρέπει να υπάρχει αυτή η μικρή κίνηση ή δεν υπάρχει πρόβλημα;


Υ.Γ. Γ@μήθηκ@ στις ερωτήσεις... 8)



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #26 on: Πέμπτη 03 Μάρτιος 2016, 07:19:42 πμ
Υπάρχει ανοχή στο "μέσα-έξω" αν μπορώ να το πω έτσι ώστε να κεντράρει την αλυσίδα,
αλλά όχι στην στρέψη γιατί το κενό αυτό δημιουργεί κτύπο που με τον χρόνο οδηγεί στην φθορά
του άξονα. Τρώει το γρανάζι, τα δόντια.
Δεν ξέρω ακριβώς πόση είναι η ανοχή.
Για το θέμα συγκόληση, γενικά, η θέρμανση προκαλεί αλοίωση στο "βάψιμο". Άλλωστε αναφέρθηκε
κι από προλαλήσαντες.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #27 on: Πέμπτη 03 Μάρτιος 2016, 14:46:45 μμ
Η ανοχή επιτυγχάνεται βάζοντας ένα ελατήριο μεταξύ βίδας και ασφάλειας


Στα υπόψη και αυτό, αλλά δώσε πράμα στο λαό Αέριε: Ποιά πατέντα, πολλά τα αν.


Υ.Γ. Γ@μήθηκ@ στις ερωτήσεις... 8)

Για αυτό είναι τα φόρα. Οι λύσεις αυτές είναι για να βγάλεις ένα γρανάζι ακόμα, ΑΝ δουλέψουν. Κάπου 50.000 χλμ δεν είναι και λίγο, αλλά δεν είναι αιώνιες.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline black600

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 367
Reply #28 on: Παρασκευή 04 Μάρτιος 2016, 14:32:43 μμ
πολυ ωραιο θεμα..... :eusa_clap:....σε κανει να μην λυπασαι τα λεφτα που κανει γραναζι και ασφαλεια....φθηνο ειναι και το γνησιο τελικα



Offline GhostDog

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #29 on: Σάββατο 05 Μάρτιος 2016, 15:49:51 μμ
Καλησπέρα Τρανσαλπαδες....  Ως πρώην μηχανικός αεροσκαφών και έχοντας ψαξει λίγο το ζητημα, αν μου επιτρέπετε να σας πω  την ταπεινή μου γνώμη,  το πρόβλημα δεν είναι προβλημα της μηχανής αλλα των φτηνών ανταλλακτικων. Συνδυασμος 3 πραγματων το προβλημα.  πρωτον το ιμιτασιόν γραναζι που ειναι σκληρο,  δευτερον ο τρόπος οδηγησης και τριτον πολυ τεντωμενη αλυσίδα.  Αυτα τα τρια σε συνδυασμό για αρκετό καιρό οδηγούν στη ζημιά.  Η ζημιά μπορεί να μην εμφανιστεί ποτε με μουφα γραναζι αλλα χωρις οδηγικες ταρζανιες και τεντωμενη αλυσιδα. Χρυση τομη ειναι να χρησιμοποιει κανεις το γνησιο γραναζι. Τζογος στο γραναζι υπαρχει μεσα εξω,  υπο κανονικές συνθηκες το γνησιο γραναζι έχει μαλακότερο μέταλλο απο τον αξονα ωστε να φθαρεί εκείνο και οχι ο αξονας. Σε νορμάλ φθαρμενο γραναζι θα δειτε ότι παίζει μεσα εξω και οταν θέλει αλλαγη θα παίζει και λίγο παραπάνω μπρος πίσω αλλα δεν θα εχει διαλύσει το καρε.  Τα σκληρα γραναζια ιμιτασιόν φαίνονται να εφάπτονται καλα και με την προκληση της ζημιάς τρωνε το καρέ και σφινωνουν στον άξονα.  Αν δεν λυθεί να το δεις απλα βλέπεις ενα καλα σφιχτο γραναζι που γυρίζει και λίγο εκκεντρα. Τα γνήσια γραναζια φθείρονται πιο γρήγορα και παίζουν οταν θέλουνε αλλαγη αλλα απο οτι φαίνεται σε σωζουν.  :band:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #30 on: Τετάρτη 26 Οκτώβριος 2016, 10:06:07 πμ
Κι άλλες λύσεις! Τα τρανσαλποαφρικαφόρουμ πήραν φωτιά.





Πιο καλή η δεύτερη γαλλική λύση κατά τη γνώμη μου. Μεταφέρουν ροπή και οι 3 ακτινικά τοποθετημένες βίδες.
Αλλά ΠΟΥ πωλείται;;;;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #31 on: Πέμπτη 27 Οκτώβριος 2016, 13:07:34 μμ
Κάπου το έχω ματαδιαβασει  αυτό .... :eusa_think:

https://www.kkbike.it/en/68-africa-twin-xrv-650-750




Να αντιγραψω τα όσα εχει γραψει ο καλός φίλος κ γνώστης Κώστας , που είναι Gatos στο όνομα κ στα μηχανολογικά που εγώ υστερώ κάπως  :2hysterical:

απο εδώ λοιπόν  : http://www.advride.gr/threads/%CE%91%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%B1-transalp.4510/page-4

<<   Bήμα(πχ 520-525) - Kωδ.Καρέ(πχ Ζ13) -&- Κωδικός σκληρότητας (πχ C45-C49) > αναγράφονται πάνω στα γρανάζια !!!
Απο κεί κ πέρα ,υπάρχει κ κάποιος συγεκριμένος κωδικός ,ο οποίος εξειδικεύει ακόμα περισσότερο τον άξονα που πρέπει να φορεθεί το κάθε γρανάζι.

Να το εξειδικεύσουμε για το Transalp.

Προτεινόμενο κ σύμφωνα με τις προδιαγραφές του άξονα του ΤΑ ,είναι το απο κάτω.
(Δώστε βάση σε όλες τις διαστάσεις)



Αν κάποια στιγμή ,ένας "μάστορας" βάλει ,ή ένας πωλητής ανταλλακτικών δώσει στον αναβάτη για να το βάλει ,το απο κάτω ,
το γρανάζι θα κουμπώσει μιά χαρά ,αφού καρέ + βήμα είναι τα ίδια.



Το πάχος όμως αυτού του γραναζιού (άρα κ του καρέ) είναι 10,2mm έναντι 13,5mm του σωστού.
Υπάρχει λοιπόν πολύ σοβαρή πιθανότητα αυτή η παράμετρος να δημιουργήσει μή προβλεπόμενη φθορά στο καρέ.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Απο την άλλη πλευρά ,το απο κάτω γρανάζι ,επίσης φωλιάζει μιά χαρά στον άξονα του ΤΑ (βλ.βήμα & διαστάσεις καρέ)



και πιθανά να μπορεί να δώσει κ λύση μακροημέρευσης του άξονα,
ή λύση χωρίς λύσιμο μοτέρ ,σε κάποιο φθαρμένο καρέ ,
αφού λόγω του μεγαλύτερου πάχους του (17,5mm) θα πατήσει σε μεγαλύτερο (βλ.πρόβλεψη) ή σε καλό κομμάτι του καρέ (βλ.περίπτωση φθοράς καρέ)
Βέβαια θα χρειαστεί κάποια τροποποίηση σε βάση κ βίδες στήριξης κ τρύπημα του γραναζιού.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το δικό μου συμπέρασμα λοιπόν ,είναι ότι ,
ΑΝ μπεί το ΣΩΣΤΟ γρανάζι ,ανεξαρτήτως μάρκας ,ΔΕΝ νομίζω να υπάρξει πρόβλημα.

Απο την άλλη
Η πεποίθηση οτι ΜΟΝΟ "μαμά" γρανάζι γιά νο προμπλέμο ,πηγάζει απο τον μηδενισμό πιθανότητας τοποθέτησης συμβατού -αλλά όχι απολύτως σωστού γραναζιού- ,λόγω άγνοιας ή αδιαφορίας ,μαστόρων ή αναβατών.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #32 on: Πέμπτη 27 Οκτώβριος 2016, 14:08:20 μμ
Νικολα σωστος  :eusa_clap: Και γατος το φιλαρακι ο Γατος  ;) ;D

Και κατι αλλο: μηπως αξιζει να αλλαζουμε και την ασφαλεια μαζι με το γραναζι? Λεω μηπως φθειρονται τα δοντια της ασφαλειας και δεν σταθεροποιει σωστα το γραναζι σε σχεση με τον αξονα κινησης. Δεν εχω αλλαξει ποτε την δικη μου αλλα θα την βγαλω να κοιταξω, ιδιως αυτη του "ελληνικου" ΤΑ που εχει κανει 160+Κ χμ.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #33 on: Πέμπτη 27 Οκτώβριος 2016, 14:42:49 μμ
Και κατι αλλο: μηπως αξιζει να αλλαζουμε και την ασφαλεια μαζι με το γραναζι? Λεω μηπως φθειρονται τα δοντια της ασφαλειας και δεν σταθεροποιει σωστα το γραναζι σε σχεση με τον αξονα κινησης. Δεν εχω αλλαξει ποτε την δικη μου αλλα θα την βγαλω να κοιταξω, ιδιως αυτη του "ελληνικου" ΤΑ που εχει κανει 160+Κ χμ.

Τι είπες τώρα? 

Ασε, Γιωργο πριν καιρό είχα βάλει στον πίσω τροχό αναποδα τους αποστάτες, αποτέλεσμα η αλυσίδα να τραβαει το γρανάζι πρός τα έξω κ να φθείρει τις ασφαλειες, πριν το συζητήσω με φίλο συμφορουμίτη τις άλλαζα κάθε χρόνο.
Τωρα αυτην την εχω επάνω τρία χρόνια.

θέλουν όμως να τους ρίχνεις μια ματιά κάθε 10.000χλμ , κ αλλαγή σετ γρανάζι/ασφάλεια.
Γνώμη μου πάντα.

ΥΓ: Οσο για το κόλπο με το φαρδύτερο γρανάζι, έχω σκεφτεί να πάω ενα παλιό που έχω να του αφαιρεσω τα δόντια σε μηχανουργείο κ γυρίζοντας το ανάποδα να το βιδωσω στο υπάρχον με μακρύτερες βίδες.
Ετσι θα έχω ένα διπλό σε πάχος γρανάζι.
Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν επαρκούν αυτές οι δύο βίδες για να αποτρέψουν την εστω κ μικρή περιστροφή του ενός γραναζιου σε σχέση με το άλλο.
Αν κ δεν είναι το θέμα μας η περιστροφή αλλά η κίνηση στον κάθετο άξονα του άξονα.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #34 on: Πέμπτη 27 Οκτώβριος 2016, 17:23:20 μμ
ΥΓ: Οσο για το κόλπο με το φαρδύτερο γρανάζι, έχω σκεφτεί να πάω ενα παλιό που έχω να του αφαιρεσω τα δόντια σε μηχανουργείο κ γυρίζοντας το ανάποδα να το βιδωσω στο υπάρχον με μακρύτερες βίδες.
Ετσι θα έχω ένα διπλό σε πάχος γρανάζι.
Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν επαρκούν αυτές οι δύο βίδες για να αποτρέψουν την εστω κ μικρή περιστροφή του ενός γραναζιου σε σχέση με το άλλο.
Αν κ δεν είναι το θέμα μας η περιστροφή αλλά η κίνηση στον κάθετο άξονα του άξονα.

Σ'αυτη την περιπτωση μπορει κανεις ισως να βαλει και μια σαφαλεια "απο μεσα" αν υπαρχει χωρος, για τις δυο "διαμπερεις" βιδες.

Αλλα ρε παιδες αν βαζει κανεις το μαμα γραναζι μπροστα και δεν καρα-σφιγγει την αλυσιδα, δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος για ολα αυτα, οι αστοχιες του αξονα εχουν συμβει οταν ΔΕΝ τα κανουμε αυτα.


" the PouroDuro spirit "


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #35 on: Πέμπτη 27 Οκτώβριος 2016, 21:37:28 μμ
Ποσο ειναι το κοστος του ανεβοκατεβασματος του μοτερ ρε παιδια;
Ετσι για να εχουμε μια ταξη μεγεθους.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #36 on: Παρασκευή 28 Οκτώβριος 2016, 07:47:38 πμ
Καλοδεχούμενο το επιπλέον πλάτος του γραναζιού:



17,5mm αντί 13,5. Αν θέλει να το δοκιμάσει κάποιος είναι το γρανάζι που φοράει το CB 1 και άλλα 400άρια Χόντα.
ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Το γρανάζι μπαίνει στον άξονα του ΤΑ, αλλά πιο έξω. Δεν είναι δηλαδή ευθυγραμμισμένο με το πίσω. Το γρανάζι JTF 297 που κάνει για το CB 1 έχει πατούρες ~ 5mm εκατέρωθεν, ενώ του ΤΑ  το JTF 296 από τη μέσα πλευρά ~ 2mm.



Αν πάρεις στον τόρνο 3mm την πατούρα του JTF 297 καταλήγουμε στο μηδέν εις το πιλήκιον  ;D
Και το να μεταφέρεις το πίσω γρανάζι 3mm εξωτερικά ακούγεται σαν λύση με ρίσκο.

« Last Edit: Παρασκευή 28 Οκτώβριος 2016, 08:14:22 πμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #37 on: Παρασκευή 28 Οκτώβριος 2016, 08:09:29 πμ
Νικολα σωστος  :eusa_clap: Και γατος το φιλαρακι ο Γατος  ;) ;D

Και κατι αλλο: μηπως αξιζει να αλλαζουμε και την ασφαλεια μαζι με το γραναζι?

Ναι αν είναι φθαρμένη και αναζήτηση λόγων που δημιουργούν αξονικές δυνάμεις.


ΥΓ: Οσο για το κόλπο με το φαρδύτερο γρανάζι, έχω σκεφτεί να πάω ενα παλιό που έχω να του αφαιρεσω τα δόντια σε μηχανουργείο κ γυρίζοντας το ανάποδα να το βιδωσω στο υπάρχον με μακρύτερες βίδες.
Σ'αυτη την περιπτωση μπορει κανεις ισως να βαλει και μια σαφαλεια "απο μεσα" αν υπαρχει χωρος, για τις δυο "διαμπερεις" βιδες.


Καλύτερα δυο άλλες βίδες να συνδέουν τα δυο γρανάζια. Στην περίπτωση "Stoneman" δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο κανονικός τρόπος στήριξης του γραναζιού γιατί έχομε καλύψει το λούκι της ασφάλειας και το άφθαρτο κομμάτι του άξονα, με το επιπλέον τμήμα του γραναζιού.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #38 on: Παρασκευή 28 Οκτώβριος 2016, 11:45:50 πμ
Ποσο ειναι το κοστος του ανεβοκατεβασματος του μοτερ ρε παιδια;
Ετσι για να εχουμε μια ταξη μεγεθους.

Ολα μαζι γυρω στο πεντακοσαρικο, δεν ειναι απλα ανεβοκατεβασμα αλλα λυσιμο εις τα εξ ων απαρτιζεται, πρεπει να λυθουν οι κυλινδροι (και χρειαζεται οποωσδηποτε καινουργιες φλαντζες στο δεσιμο) και να ανοιξει στα δυο η κασα του μοτερ για να αλλαχθει ο αξονας κινησης.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #39 on: Παρασκευή 28 Οκτώβριος 2016, 13:01:44 μμ
Ολα μαζι γυρω στο πεντακοσαρικο,

Βάζεις άλλα 300 κ παίρνεις ένα μηχανάκι ολόκληρο πρός διάλυση κ έχεις κ κινητήρα κ ενα σωρό ανταλλακτικά.




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #40 on: Παρασκευή 28 Οκτώβριος 2016, 15:36:35 μμ
Βάζεις άλλα 300 κ παίρνεις ένα μηχανάκι ολόκληρο πρός διάλυση κ έχεις κ κινητήρα κ ενα σωρό ανταλλακτικά.

Ειναι πιθανο να μην αξιζει για παλιο μηχανακι, ξερω δυο περιπτωσεις κατοχων που το κανανε για κινητηρες με πραγματικα 40Κ χμ.

Απο την αλλη, ενα μηχανακι των 800 ευρω ή ενας κινητηρας των 400 ευρω δεν ξερεις σε τι κατασταση θα ειναι, και στην περιπτωση κινητηρα πρεπει να δωσεις και κανενα 100σταρικο ή και παραπανω για κατεβασμα/ανεβασμα κινητηρα, οποτε ερχεται μια ή αλλη. Αν ο κινητηρας στον οποιο συνεβη εχει πανω απο 100000χμ αλλα ητανε καλοσυντηρημενος, τοτε δινει κανεις αλλα 100 ευρω και αλλαζει και ελατηρια/τσιμουχακια βαλβιδων και τον κανει "καινουργιο". Οποτε το ποια λυση θα ακολουθηθει δεν ειναι προφανες.


" the PouroDuro spirit "


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #41 on: Παρασκευή 28 Οκτώβριος 2016, 15:39:51 μμ
Ολα μαζι γυρω στο πεντακοσαρικο, δεν ειναι απλα ανεβοκατεβασμα αλλα λυσιμο εις τα εξ ων απαρτιζεται, πρεπει να λυθουν οι κυλινδροι (και χρειαζεται οποωσδηποτε καινουργιες φλαντζες στο δεσιμο) και να ανοιξει στα δυο η κασα του μοτερ για να αλλαχθει ο αξονας κινησης.

Διόλου ευκαταφρόνητο το ποσό ,αλλά ξεμπερδεύεις μια και καλή από τις ηλεκτροκολλήσεις και τις πατέντες που
είναι αμφίβολες ως προς το αποτέλεσμα ,που προσωπικά εμένα δεν μ΄αρέσουν.

Γιώργο θυμάμαι ο Κριστόφ είχε κάνει κατέβασμα κινητήρα για αυτό το πρόβλημα μόνος του.
Το μοτέρ από μέσα ήταν ολοκαίνουργιο ,λες και δεν είχε δουλέψει καθόλου,αλλά ο άξονας ήταν τελειωμένος.

Το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να κοιτάμε λοιπόν πριν την αγορά ενός ΤΑ(και όχι μόνον) κατά  την γνώμη μου είναι
η κατάσταση του άξονα.
Βάζεις άλλα 300 κ παίρνεις ένα μηχανάκι ολόκληρο πρός διάλυση κ έχεις κ κινητήρα κ ενα σωρό ανταλλακτικά.


Νίκο γιατί να χώσουμε άλλα 300ευρώ να πάρουμε ένα ακόμη μηχανακι ρε φίλε;
Αφού το ΤΑ δεν βγάζει ζημιές.
Μάλλον το λές ψυχολογικά  και μόνο ε;



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #42 on: Παρασκευή 28 Οκτώβριος 2016, 18:24:22 μμ
Όλες αυτές οι πατέντες είναι για να αναβάλουν το λύσιμο του κινητήρα. Αν η αναβολή είναι για δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα αξίζει.
Μηχανάκι για ανταλλακτικά εγώ αγόρασα για 100€. Και προς το παρόν έχω πάρει εμπρός και πίσω κάγκελα, κεντρικό σταντ της Χόντα και αριστερό ψυγείο. Μέχρι και αυτόματο λαδωτήρι αλυσίδας έχει. Κάποιος μερακλής θα το είχε κάποτε...


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #43 on: Παρασκευή 28 Οκτώβριος 2016, 18:36:53 μμ
Γιώργο θυμάμαι ο Κριστόφ είχε κάνει κατέβασμα κινητήρα για αυτό το πρόβλημα μόνος του.
Το μοτέρ από μέσα ήταν ολοκαίνουργιο ,λες και δεν είχε δουλέψει καθόλου,αλλά ο άξονας ήταν τελειωμένος.

Γιαννη ναι, στον Χριστοφορο αναφερομαι σαν εναν απο τους κατοχους με μηχανακι με 40Κ χμ που οταν το ανοιξε εδειχνε μεσα τελειως αδουλευτο. Σ'αυτη την περιπτωση σαφως δεν αξιζε να παρει αλλον κινητηρα καθως δεν θα ηξερε τι ακριβως ζωη ειχε περασει πριν..  Και επειδη εκανε τη δουλεια μονος του, του στοιχισε ελαχιστα, πληρωσε μονο τις φλαντζες και 40 ευρω για εναν ελαχιστα μεταχειρισμενο αξονα κινησης.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #44 on: Παρασκευή 28 Οκτώβριος 2016, 18:55:40 μμ

Μάλλον το λές ψυχολογικά  και μόνο ε;

Οχι Ιωάννη, απλά αν ζητάνε απο 250 μεχρι 350 για τα όργανα, κ 800+ για κινητήρα, μαζευόμαστε καμπόσοι απο εδώ μέσα που να μην θέλουμε φυσικά όλοι τα ίδια πράματα κ βαζουμε απο 100 ευρώ αγοράζουμε μια τρακαρισμένη κ την μοιραζόμαστε.
Ετσι θα σου έρθει ο κινητηρας 100 ευρώ.



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #45 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2018, 13:21:20 μμ
Kατοπιν παροτρυνσης του stoneman  :eusa_clap:   και μιας και προσπαθω μονος μου να κανω μια συντηρηση στην μεταχειρισμενη TA 650 που πηρα, εκανα ελεγχο στο μπροστινο sprocket και στον αξονα, ακουγοντας και διαβαζοντας πολλες ιστοριες τρομου περι φθορας του...

Δεν ειχα την δυνατοτητα να βγαλω την αλυσιδα, το καθαρισα απο σκουρια λογω ακινησιας και το λιπανα με γρασσο αφαιροντας την ασφαλεια.
Παραθετω μερικες φωτο για να μου πειτε πως το βλεπετε και ΑΝ ο τζογος μεσα-εξω που φαινεται στο βιντεο ειναι φυσιολογικος (στο τελος του βιντεο κουναω την αλυσιδα μην δινετε σημασια... :goofy:
Θα περιμενω με αγωνια τις απαντησεις σας. Iσως απο εδω καταλαβουμε και αν τα 45000 χλμ της μηχανης ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα αν και παιζει και ρολο ο οδηγος και ο τροπος οδηγησης...
Οι φωτο ειναι πριν τον καθαρισμο.

φωτο:
https://imgur.com/a/Sak54

βιντεο






john lk

  • Guest
Reply #46 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2018, 16:14:09 μμ
Φαινεται οκ, αλλα μονο αν βγαλεις την αλυσιδα και κουνησεις το γραναζι αριστερα δεξια θα καταλαβεις. Επισης να βγαλεις και το γραναζι και να δεις το καρε (ραβδωσεις) στον αξονα αν ειναι ομοιομορφες και ολες του ιδιου παχους.
Ειναι σημαντικο να βαζεις παντα το μαμισιο εμπρος γραναζι για να εχεις τελεια εφαρμογη και συμβατη σκληροτητα μεταξυ γραναζιου και αξονα.
Οταν βαλεις το γραναζι να βαλεις λιγο γρασσο στο καρε και λιγη κολλα σπειρωματος στις δυο βιδες της ασφαλειας (εμενα μου ειχαν λασκαρει χωρις αλλο θεμα)



Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #47 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2018, 17:04:36 μμ
Φαινεται οκ, αλλα μονο αν βγαλεις την αλυσιδα και κουνησεις το γραναζι αριστερα δεξια θα καταλαβεις. Επισης να βγαλεις και το γραναζι και να δεις το καρε (ραβδωσεις) στον αξονα αν ειναι ομοιομορφες και ολες του ιδιου παχους.
Ειναι σημαντικο να βαζεις παντα το μαμισιο εμπρος γραναζι για να εχεις τελεια εφαρμογη και συμβατη σκληροτητα μεταξυ γραναζιου και αξονα.
Οταν βαλεις το γραναζι να βαλεις λιγο γρασσο στο καρε και λιγη κολλα σπειρωματος στις δυο βιδες της ασφαλειας (εμενα μου ειχαν λασκαρει χωρις αλλο θεμα)
Στην πρωτη ευκαιρια θα το κανω, αλλα πρεπει να λυσω πισω τροχο για να γινει αυτο.
Ομως με τρωει αν και θεωρω πως δειχνει οκ, αριστερα δεξια δεν εχει τζογο μονο μεσα εξω (νορμαλ??) οποτε θα το λυσω να το δω και θα βαλω φωτο.
Γραναζι και ασφαλεια μονο εργοστασιακα δεν το συζητω σαφως.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #48 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2018, 17:50:16 μμ
..... αλλα πρεπει να λυσω πισω τροχο για να γινει αυτο.
.

Δεν χρειάζεται, απλά θα χαλαρωσεις τους τεντωτήρες της αλυσίδας κ θα έρθει ο τροχός τέρμα εμπρός , μετά η αλυσίδα βγαίνει , έτσι θα αλλάξεις κ γρανάζι αν τελικά το αλλάξεις.



john lk

  • Guest
Reply #49 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2018, 18:33:09 μμ
αριστερα δεξια δεν εχει τζογο μονο μεσα εξω (νορμαλ??)

Ναι ειναι νορμαλ αυτο, αλλα σε καποια στιγμη να βγαλεις γραναζι για πληρη ελεγχο με τον τροπο που ειπε ο Νικος.