Δουλευει μια χαρα, αλλα με καποια επικινδυνοτητα που θα εξηγησω.
Το ρουμπινετο της ΤΑ 400 - 600 εχει δυο σκοπους.
Ο ενας ειναι να επιλεγεις απο που θελεις να τραβηξεις βενζινη (ON - RES) η να την κλεισεις τελειως(OFF). Ο μηχανισμος αυτος της επιλογης της βενζινης βρισκεται αμεσως μετα το τεποζιτο, δηλαδη στο πανω μερος του ρουμπινετου.
Η δευτερη λειτουργια ειναι να ανοιγει η ροη της βενζινης προς τα καρμπς, και ενεργοποιειται απο την υποπιεση του πισω κυλινδρου και ο μηχανισμος ειναι αυτος που σου δειχνει ο γκ στις φωτο. Επισης το πνευματικο αυτο συστημα μεμβρανων κλπ βρισκεται στο κατω μερος του ρουμπινετου και το "συναντα" η βενζινη αφου εχει φυγει απο το τεποζιτο και αφου εχει περασει απο τον επιλογεα ON - OFF - RES.
Το θεμα ειναι οτι εαν σου τρυπησουν και τα δυο μεμβρανες του πνευματικου μερους και εχουμε τον επιλογεα στο ON η RES, τοτε πιθανως η βενζινη να αρχισει να μπαινει στον πισω κυλινδρο μεσω του σωληνακιου υποπιεσης με αποτελεσματα που καταλαβαινουμε ολοι.
Επισης εαν σχιστει μονο η μικρη μεμβρανη (που ειναι αυτη που ανοιγει και κλεινει την βενζινη), τοτε θα εχουμε ελευθερη ροη βενζινης προς τα καρμπς με μονο "φρενο" την βαλβιδα των λακανακιων. Αν δεν στεγανοποιει η βαλβιδα του καθε λεκανακιου θα εχουμε και παλι ροη βενζινης προς τον κυλινδρο.
Το κακο ειναι οτι οταν σβηνουμε το μοτερ, ολοι μας αφηνουμε τον επιλογεα στο ON η RES και ποτε στο OFF.
Υπαρχουν μηχανακια που δεν εχουν στο ρουμπινετο τους συστημα διακοπης της βενζινης με υπιπιεση, σε αυτα πρεπει να ανοιγεις και μετα να κλεινεις την ροη της βενζινης πριν βαλεις μπροστα και αφου το σβησεις.
Σημειωτεον οτι στα ΤΑ 650 το ρουμπινετο λειτουργει μονο ως διακοπτης της βενζινης (παλι με υποπιεση) και δεν εχει καθολου επιλογεα γιατι εχουν δεικτη βενζινης). Εκει πιστευω οτι η ηλεκτρομαγνητικη ειναι πιο απαραιτητη.
Εγω παρατηρουσα οτι παρ'ολη την πολυ προσεκτικη αντικατασταση των μεμβρανων στο ρουμπινετο, ειχα σκισιμο της μεγαλης μεμβρανης καθε 2 - 3 μηνες (εγινε 3 φορες νομιζω), εως οτου αποφασισα να βαλω ηλεκρτομαγνητικη βαλβιδα και ησυχασα.