Παρασκευή 15 Δεκέμβριος 2017, 23:26:14 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τελικο εξατμισης απο 650 σε 600  (Αναγνώστηκε 2284 φορές)
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« στις: Πέμπτη 31 Δεκέμβριος 2015, 22:58:40 μμ »

Ειχαγορασει απο συμφορουμιτη ενα τελικο εξατμισης απο ΤΑ 650 αυτο με τις "κωνικες" αποληξεις (2004 και μετα) και ειπα μια και κανει κρυο να το τοποθετησω στην 600αρα μου, μια και αυτο που φορουσε ειχε τα χρονακια του (αν και δεν ειχε τρυπησει ακομα).

Το εγχειρημα ηταν σχετικα ευκολο, αν και τα σημεια στηριξης δεν ειναι ακριβως τα ιδια και κρατησα σαν σταθερο σημειο στηριξης την κατω βαση της εξατμισης με την πισω βιδα του μαρσπιε. Απο εκει και περα χρειαστηκαν οι εξης τροποποιησεις

-  μια λαμα με κεντρα οπων 35 χιλ για την πανω στηριξη του τελικου.
-  μια προεκταση σωληνας μηκους 13 εκατοστων, εξωτερικης διαμετρου 42 χιλ και παχους 2 χιλ για την συνδεση μεταξυ τελικου κατω με τους λαιμους. Η μετρηση της σωληνας πρεπει να γινει εχοντας βιδωμενη την εξατμιση 
στην βαση της με τον μαρσπιε και ευθυγραμιζοντας την με τους λαιμους.
-  αποστατες (πχ ροδελλες η παξιμαδια κλπ) στην βιδα στηριξης με τον μαρσπιε.

Κατα τα αλλα ολα ηταν νορμαλ με μικροτροχισματα στα "αυτια" στηριξης της εξατμισης για να ταιριαζει κλπ κλπ.... απλα θεματα εφαρμογης. Οπτικα μου αρεσει πολυ και ο ηχος εχω την εντυπωση οτι ειναι πιο μπασος.

Ακολουθουν φωτο...
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 31 Δεκέμβριος 2015, 23:09:59 μμ »


Χωρις τα πλαστικα


Πανω στηριξη με λαμα 35 χιλ
[/img]

Τελικο αποτελεσμα


Τελικο αποτελεσμα
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 31 Δεκέμβριος 2015, 23:12:26 μμ »

Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 31 Δεκέμβριος 2015, 23:14:38 μμ »

Συγγνωμη αλλα κατι κανω λαθος με τις φωτο, επανερχομαι, τα ασχετα μυνηματα ας σβηστουν.
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 31 Δεκέμβριος 2015, 23:23:07 μμ »

Χωρις τα πλαστικα



Στηριξη πανω με λαμα 35 χιλ



Κατω σωληνα 13 εκ.



Τελικο αποτελεσμα



Καταγράφηκε
Transalpinos
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 164


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 01 Ιανουάριος 2016, 06:31:55 πμ »

ωραιος φιλε Γιαννη,κατι μου θυμιζει το τελικο... Grin
ενα φρεσκαρισματακι στο χρωμα το θελει...
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 01 Ιανουάριος 2016, 10:49:11 πμ »

Καλημερα και καλη χρονια, σωστοτατα κατι σου θυμιζει!!!!!!
Ηταν καιρος που το μελετουσα και τελικα βρεθηκε η ευκαιρια να την βαλω επανω.
Το χρωμα θα το περιποιηθω λιγο την καταλληλη στιγμη.

Καταγράφηκε
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή 01 Ιανουάριος 2016, 14:28:56 μμ »

Καλημέρα. Καλή Χρονιά! Υγεία και ευτυχία για όλους!
Ωραία μετατροπή! Θα ήθελα κάποιες πληροφορίες για την τοποθέτηση. Πόσο κόστισε, που την έκανες, ζουάν από ποιό μοντέλο χρησιμοποιήσες? Το παλιό τελικό τα κράτησες?
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3064



« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 01 Ιανουάριος 2016, 19:57:03 μμ »

Γιάννη !!!
Καλή Χρονιά !!!
Βρε θηρίο !!! Το κατάφερες !!!!
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 437



« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή 01 Ιανουάριος 2016, 21:46:06 μμ »

Κοστος σωληνας μηκους 13 εκ. φ εξ 42 χιλ, φ εσ 38 χιλ, δυο τσεμπερια βαρεως τυπου (42 χιλ και 55 χιλ) ολα ανοξειδωτα και τιποτα αλλο (ζουαν πανε μονο στην εξαγωγη καθε κυλινδροκεφαλης) περιπου 10 - 12 ευρω (αν θυμαμαι καλα). Αν τα παρεις σιδερενια θα ειναι σαφως φθηνοτερα.
Την μετατροπη την εκανα εγω στο γκαραζ μου παρεα με εναν καφε και ενα αεροθερμο, μου πηρε 4 ωρες αλλα ο πολυς χρονος πηγε σε μετρησεις, προβες κλπ.
Το παλιο καζανακι το εχω, ειναι σε καλουτσικη κατασταση, εκτος απο την κατω ακρη του που εχει σαφη σημαδια σκουριας / φθορας, πιστευω ομως οτι σωζεται με λιγο ξηλωσε - ραψε.
Καταγράφηκε
KKalantzis
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2055


Where the streets have no name!


« Απάντηση #10 στις: Τρίτη 05 Ιανουάριος 2016, 12:17:40 μμ »

Καλλιτέχνης ο μάστορας   
Καταγράφηκε

Keep riding !!!
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!