Hellas Transalp Forum

Ψήλωμα μοτοσυκλέτας.

Padis · 41034

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #25 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 19:33:21 μμ

Για τα καλάμια σκεφτόμουν μια λύση αποστάτη φτιαγμένο στον τόρνο σαν σκουφί.

το καλαμι μπαινει και σφιγγεται μεσα στην τιμονοπλακα.
η τρυπα της τιμονοπλακας λοιπον ειναι ελαχιστα πιο μεγαλη απο τα 41 χιλ του καλαμιου.
υπαρχει μια δυσκολια λοιπον στην εφαρμογη αυτη που λες.
εκτος εαν το μερος του "σκουφιου" που θα αγκαλιαζει το καλαμι,ειναι διαιρουμενο και θα εχει την καταλληλη μορφη/κατασκευη ωστε να εχει πανω του τρυπες με περαστα μπουζονια και βιδες που θα σφιγγουν το καλαμι στο σκουφι πρωτα και μετα αυτο σαν ενα σωμα πλεον θα ξανασφιγγεται στην τιμονοπλακα.


στο σχεδιαγραμμα που εκανες παραπανω,οι καθετες κοκκινες γραμμες που πιανουν,ειναι ελαχιστα πιο ανοικτες απο τις μπλε καθετες του καλαμιου.


αν το "σκουφι" που θες να φτιαξεις προκειται να ειναι των 1-2 χιλιοστων,θα ελεγα να μην μπεις καν στον κοπο.




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #26 on: Τετάρτη 16 Δεκέμβριος 2015, 07:30:06 πμ
Παντελή!
Θα χαρακτηρήσω τις τιμονόπλακες, πάνω και κάτω.
Η κατασκευή που λές θα σφηνώνει-δένει στην πάνω τιμονόπλακα.
Το θέμα είναι πως θα στηριχθεί πάνω στο καλάμι, γιατί πρέπει να λειτουργεί σαν ένα σώμα.
Εδώ έχουμε δύο λύσεις. Η μία είναι αυτή που έδωσε ο Γιώργος με ας το πόυμε άλλη "τάπα" μακρύτερη εξωτερικά που όμως να έχει την περίμετρο του καλαμιού
και να δένει στην πάνω τιμονόπλακα κι η άλλη το "σκουφί" το οποίο πρέπει να γίνει ένα σώμα με το καλάμι.
Για την πρώτη περίπτωση η κατασκευή θεωρώ ότι σχετικά απλή. Δουλειά σε τόρνο κλπ, κλπ. Η ένστασή μου είναι κατά πόσο το σπείρωμα είναι σε θέση ν' αντέξει επιπλέον καταπόνηση απ΄την υφιστάμενη.
Για την δεύτερη περίπτωση (σκουφί) κάπου κολάω στο ότι πρέπει να γίνει και ένα σώμα με το καλάμι.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #27 on: Τετάρτη 16 Δεκέμβριος 2015, 09:23:07 πμ
Το θέμα είναι πως θα στηριχθεί πάνω στο καλάμι, γιατί πρέπει να λειτουργεί σαν ένα σώμα.
Εδώ έχουμε δύο λύσεις. Η μία είναι αυτή που έδωσε ο Γιώργος με ας το πόυμε άλλη "τάπα" μακρύτερη εξωτερικά που όμως να έχει την περίμετρο του καλαμιού
και να δένει στην πάνω τιμονόπλακα κι η άλλη το "σκουφί" το οποίο πρέπει να γίνει ένα σώμα με το καλάμι.
Για την πρώτη περίπτωση η κατασκευή θεωρώ ότι σχετικά απλή. Δουλειά σε τόρνο κλπ, κλπ. Η ένστασή μου είναι κατά πόσο το σπείρωμα είναι σε θέση ν' αντέξει επιπλέον καταπόνηση απ΄την υφιστάμενη.
Για την δεύτερη περίπτωση (σκουφί) κάπου κολάω στο ότι πρέπει να γίνει και ένα σώμα με το καλάμι.

Καλημερα. Το σκεφτηκα λιγο περισοτερο και η λυση που προτεινα πιο πανω ειναι σιγουρα η απλουστερη. Σχετικα με την αντοχη του σπειρωματος της προσθηκης, δεν νομιζω να υπαρχει θεμα καθως δεν θα τραβαει ιδιαιτερο ζορι λογω της υπαρξης της κατω τιμονοπλακας. Εγω προσωπικα θα εψαχνα για ενα κομματι καλαμιου διαμετρου 41χλ στα μεταχειρισμενα για ν'αρχισω. Εσωτερικος αποστατης ισου μηκους με την προσθηκη ειναι πανευκολο να γινει, κατα προτιμηση απο μεταλλικο σωληνα καταλληλης διαμετρου. Και δεν ξεχναμε να αυξησουμε λιγο την σταθμη του λαδιου οπως ειπα πιο πανω.


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #28 on: Τετάρτη 16 Δεκέμβριος 2015, 16:17:01 μμ
Πιο σωστή τεχνολογικά είναι η λύση του Γιώργου, παρά το "σκουφί". Αν το σημείο σύνδεσης όμως βρεθεί κάτω από την πάνω πλάκα θα βγουν παραπάνω ελαστικότητες. Γιώργο, καλή η σκέψη για μεταχειρισμένο καλάμι για να έχεις έτοιμη την εξωτερική διάμετρο και το χρώμιο, αλλά η εσωτερική είναι μεγάλη.
« Last Edit: Τετάρτη 16 Δεκέμβριος 2015, 16:33:45 μμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #29 on: Τετάρτη 16 Δεκέμβριος 2015, 16:32:48 μμ
Γιαννη ( ΓΚ) ΑΝ βλεπω σωστα κανενα απο τα αφτερ μπροστινα δεν ειναι για διπλο δισκοφρενο ...τι κανεις σε αυτη τη περιπτωση ; διοτι του Παντελη ειναι 650 ΤΑ
για διακόπτες κλπ.

Αν θέλεις οπωσδήποτε τους δύο δίσκους Παναγιώτη, με αυτά τα μπροστινά θα χρειαστεί πατέντα.
Αν δεν θέλεις πατέντα πρέπει να βρεθεί μπροστινό με δύο δίσκους.
Στην περίπτωση μπροστινού από Άφρικα ή XR 43 mm επειδή η γεωμετρία είναι ακριβώς ίδια μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο η κάτω του Άφρικα - XR και να μείνει η πάνω του ΤΑ αφού ανοιχτεί σε τόρνο από τα 41 στα 43 mm. Κρατώντας την πάνω πλάκα δεν ψάχνεσαι για διακόπτες κλπ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #30 on: Σάββατο 02 Απρίλιος 2016, 18:16:00 μμ
Ανεπίκαιρο, αλλά τώρα έχω ένα λυμένο Σόβα σαν του ΤΑ.



Όπως βλέπετε ο άξονας του αμορτισέρ καταλήγει σε σπείρωμα, οπότε περί ορέξεως....



...εδώ μάκρυνε το αμορτισέρ με μακρύτερο Π...



...εδώ με παξιμάδι και μπουζόνι...



...εγώ που δεν θα το βάλω σε μηχανή του βίδωσα έναν ρόουζ τζόιντ. (Πώς λέγεται αυτό στα ελληνικά; σφαιρικό ρουλεμάν;)


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #31 on: Σάββατο 02 Απρίλιος 2016, 20:25:26 μμ
ball joint.
τετοια εχουν στις ακρες τα ακρα απο τα ρυθμιζομενα ψαλιδια που φτανουν σε τρελες μοιρες ευθυγραμισης.




Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #32 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2016, 20:51:03 μμ
Ανεπίκαιρο, αλλά τώρα έχω ένα λυμένο Σόβα σαν του ΤΑ.



Όπως βλέπετε ο άξονας του αμορτισέρ καταλήγει σε σπείρωμα, οπότε περί ορέξεως....



...εδώ μάκρυνε το αμορτισέρ με μακρύτερο Π...



...εδώ με παξιμάδι και μπουζόνι...



...εγώ που δεν θα το βάλω σε μηχανή του βίδωσα έναν ρόουζ τζόιντ. (Πώς λέγεται αυτό στα ελληνικά; σφαιρικό ρουλεμάν;)

ξεθαβω το θεμα για νας ζαλίσω λίγο.

Το "π" που εχει ηδη το αμορτισερ και που εχει βολτες για να βιδωθει το αμορτισερ, ξεβιδωνει με το αμορτισερ χωρις να το βγαλω απο την μηχανη?

Εστω ότι φτιαχνω ενα μακρυτερο "π" χωρις βολτες, παρα μονο μια τρύπα ωστε να περασουν ελευθερα οι βόλτες του αμορτισερ, θα εχει ψαχνο να πιασει παξιμάδι?

Τι αναλογια εχει το υψος του νεου "π" με το πραγματικο υψος που θα πάρει η μηχανη?

Γενικά ειναι μια λύση που δεν θα δημιουργησει προβλήματα?

Τονιζω, ότι σε δυο πρωιν μηχανες μου, ειχα αλλάξει τα 2 λαμακια χωρις κανενα προβλημα μετα.
Δυστυχως ειδα οτι στο ΤΑ τα λαμακια, δεν ειναι απλές λάμες. :-\ οπότε η λύση του "π" ειναι λουκούμι.


αυτα! :)



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #33 on: Παρασκευή 20 Μάιος 2016, 16:02:15 μμ
Το "π" που εχει ηδη το αμορτισερ και που εχει βολτες για να βιδωθει το αμορτισερ, ξεβιδωνει με το αμορτισερ χωρις να το βγαλω απο την μηχανη?

Θα πρέπει να κρατήσεις κόντρα τον άξονα του αμορτισέρ με το εξάγωνο που είναι πάνω στον άξονα. Αυτό το εξάγωνο είναι καλυμένο από το λάστιχο του στοπ. Βλέπε πρώτη φωτό.

Εστω ότι φτιαχνω ενα μακρυτερο "π" χωρις βολτες, παρα μονο μια τρύπα ωστε να περασουν ελευθερα οι βόλτες του αμορτισερ, θα εχει ψαχνο να πιασει παξιμάδι?

Μάλλον όχι, δεν είναι και σωστό.

Τι αναλογια εχει το υψος του νεου "π" με το πραγματικο υψος που θα πάρει η μηχανη?

1 στο αμορτσέρ 3 στον τροχό.

Γενικά ειναι μια λύση που δεν θα δημιουργησει προβλήματα?

Δεν θα υπάρξουν προβλήματα, εκτός και αν το παρακάνεις με το ύψος.


Τονιζω, ότι σε δυο πρωιν μηχανες μου, ειχα αλλάξει τα 2 λαμακια χωρις κανενα προβλημα μετα.

Δυστυχώς το αντίστοιχο εξάρτημα του προλίνκ είναι χυτό και ακριβό.

Ρώτησε και τον Πάδη τι έκανε.
Στους Πουροντούρους θα γραφτείς και συ;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #34 on: Παρασκευή 20 Μάιος 2016, 16:51:32 μμ


Μάλλον όχι, δεν είναι και σωστό.



και ποια η πρόταση?? ;D



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #35 on: Παρασκευή 20 Μάιος 2016, 20:12:31 μμ
Άνοιξε σπείρωμα με ένα κολαούζο στο "Π" που θα φτάξεις. Αντί να φτιάξεις "Π" καλύτερα να προσθέσεις ένα πλακάκι στο επιθυμητό πάχος πάνω στο υπάρχον "Π". Η σειρά είναι:
Κόβεις το πλακάκι.
Του ανοίγεις τρύπα.
Κόβεις το σπείρωμα.
Βιδώνεις το πλακάκι και το "Π" με μια βίδα σφικτά.
Κολλάς πλακάκι και "Π".
Αφαιρείς τη βίδα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #36 on: Παρασκευή 20 Μάιος 2016, 21:37:35 μμ
Άνοιξε σπείρωμα με ένα κολαούζο στο "Π" που θα φτάξεις. Αντί να φτιάξεις "Π" καλύτερα να προσθέσεις ένα πλακάκι στο επιθυμητό πάχος πάνω στο υπάρχον "Π". Η σειρά είναι:
Κόβεις το πλακάκι.
Του ανοίγεις τρύπα.
Κόβεις το σπείρωμα.
Βιδώνεις το πλακάκι και το "Π" με μια βίδα σφικτά.
Κολλάς πλακάκι και "Π".
Αφαιρείς τη βίδα.

νομίζω ότι εδωσες υπέροχη ιδέα.!!!! :eusa_clap:



Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #37 on: Σάββατο 21 Μάιος 2016, 19:52:44 μμ
και, πριν ξεκινησω να πράξω την παραπάνω λύση, μια ερωτηση... Πόσα εκατοστα το ψηλώσατε - όσοι το ψηλωσατε? ;D   



Online Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #38 on: Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017, 09:43:35 πμ
Πέρασε πολύς καιρός από τότε, αλλά μιά οι αναποδιές, μιά άλλες προτεραιότητες με πήγαν πολύ πίσω...
Το πρότζεκτ συνεχίζεται και εντός του ΣΚ το Transalp θα κοιτά την άσφαλτο από πιο ψηλά !!!

Κατασκευάστηκαν από ανοξείδωτο ατσάλι και θα σηκώσουν 30mm τα καλάμια. Ελπίζω να μην χρειαστούν μαρκούτσια και ντίζα κοντέρ. Είδομεν.....



Περισσότερες φωτογραφίες και οδηγός απο βδομάδα !



«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #39 on: Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017, 11:23:03 πμ
σορρυ,
εννοεις οτι οι τιμονοπλάκες θα ανεβουν πιο ψηλά και θα βιδωσουν πανω πανω?
Και το κατω σημειο, εκει δηλαδη που θα βιδώσει η καινουρια κατασκευή σου, δεν θα είναι με κάτι σφιγμένη γυρω γυρω της?
Εισαι σιγουρος οτι θα αντεξει σε εκεινο το σημειο το καλαμι σου (εκει ειναι και μια φλίδα μετάλου) όλα τα φορτία ?

Δεν ξερω δεν το εχω ξαναδει καπου, μπορεί να λέω χαζά... Απλα αυτό το σπείρωμα ειναι πολύ λεπτεπίλεπτο, και ουτε και πολυ σφίξιμο παίρνει αν θυμαμαι καλά ούτε τίποτε.




Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Online Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #40 on: Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017, 11:35:45 πμ
Σώτο, το ζόρι το τρώει η κάτω τιμονόπλακα....
Έτσι κι αλλιώς το τελείωμα του καλαμιού θα είναι μέσα στην φωλιά της επάνω πλάκας και θα σφίγγεται από αυτήν.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #41 on: Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017, 11:54:54 πμ
Σώτο, το ζόρι το τρώει η κάτω τιμονόπλακα....
Έτσι κι αλλιώς το τελείωμα του καλαμιού θα είναι μέσα στην φωλιά της επάνω πλάκας και θα σφίγγεται από αυτήν.

Σωστος.

Παντελη, υποθετω οτι θα βαλεις και εσωτερικους αποστατες ισου μηκους με την επεκταση ωστε να διατηρησεις τα ελατηρια ως εχουν, σωστα?
Το μπροστα θα ψηλωσει, για το πισω τι θα κανεις / εχεις κανει?
« Last Edit: Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017, 12:08:28 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #42 on: Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017, 12:52:27 μμ
Σώτο, το ζόρι το τρώει η κάτω τιμονόπλακα....
Έτσι κι αλλιώς το τελείωμα του καλαμιού θα είναι μέσα στην φωλιά της επάνω πλάκας και θα σφίγγεται από αυτήν.

Α, λες δηλαδη οτι η επανω πλάκα είναι τοσο φαρδιά που θα πιάνει και την ενωση του καλαμιου με τον αποστατη που εφτιαξες. Δηλαδη ειναι 3 ποντους συν.
Αμα ειναι έτσι αλλάζει τοτε.  Σορρυ, Δεν θυμαμαι καλά το μεγεθός της.
Ωραια πατεντα.

Ευχομαι να σου ταιριάζει καλύτερα μετά!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #43 on: Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017, 13:18:39 μμ
Σωστος.

Παντελη, υποθετω οτι θα βαλεις και εσωτερικους αποστατες ισου μηκους με την επεκταση ωστε να διατηρησεις τα ελατηρια ως εχουν, σωστα?
Το μπροστα θα ψηλωσει, για το πισω τι θα κανεις / εχεις κανει?
Αυτό ακριβώς... είμαι όλος περιέργεια..


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #44 on: Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017, 14:20:11 μμ

Εισαι σιγουρος οτι θα αντεξει σε εκεινο το σημειο το καλαμι σου (εκει ειναι και μια φλίδα μετάλου) όλα τα φορτία ?
Δεν ξερω δεν το εχω ξαναδει καπου....

Σώτο, αυτή η λύση παίζει, είναι φτηνή απλή και ούτε εμένα μου αρέσει, γιατί αντέχει μεν, αλλά προσθέτει ελαστικότητες.
Θα προτιμούσα καλάμια ή ολόκληρο μπροστινό από NX ή XR. Καλή επιτυχία Παντελή.

Το μπροστα θα ψηλωσει, για το πισω τι θα κανεις / εχεις κανει?

Είναι απαραίτητο να ψηλώσει και πισω και μάλιστα περισσότερο. Για πίσω η πατέντα που έκανε ο maintenance είναι φτηνή και αξιόπιστη.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


john lk

  • Guest
Reply #45 on: Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017, 14:21:08 μμ
Καλη σαν ιδεα...αλλα δεν μου αρεσει!!!!
Αμφιβαλω παρα πολυ αν το ψιλο σπειρωμα των καλαμιων συν το πολυ λεπτο τους παχος αντεξει στην δυναμη που θα εξασκει η τιμονοπλακα σε αυτα τα σημεια. Η δυναμη της στηριξης της τιμονοπλακας (μαζι με ολες τις εν κινησει δυναμεις που επωμιζεται) θα επιδρα στο σπειρωμα σε πολλαπλασιο βαθμο λογω του μοχλικου που δημιουργειτε απο το σφιξιμο της τιμονοπλακας στα μακρυτερα καπακια των καλαμιων.
Προσωπικα δεν θα το επιχειρουσα....



Online Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #46 on: Παρασκευή 31 Μάρτιος 2017, 17:05:24 μμ
Πάντως αυτοί του xrv.org.uk το κάνουν και μάλιστα δεν έχω διαβάσει κάτι κακό....
Θα δείξει....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #47 on: Σάββατο 01 Απρίλιος 2017, 10:02:36 πμ
Πάντως αυτοί του xrv.org.uk το κάνουν και μάλιστα δεν έχω διαβάσει κάτι κακό....
Θα δείξει....

Είπαμε η λύση παίζει, δηλαδή την έχουν δοκιμάσει πολλοί. Πίσω τι θα κάνεις;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #48 on: Σάββατο 01 Απρίλιος 2017, 10:09:18 πμ
Είπαμε η λύση παίζει, δηλαδή την έχουν δοκιμάσει πολλοί. Πίσω τι θα κάνεις;

Ετσι, οπως ειπωθηκε πιο πανω οι μεγαλες δυναμεις ασκουνται στο σημειο εδρασης στην κατω τιμονοπλακα. Ειμαι σιγουρος οτι δεν θα υπαρξει προβλημα, μαλιστα την ιδια λυση εδωσε προσφατα φιλος υψους 1.93 σε Αφρικα 750.

Γιαννη, αν καταλαβα καλα για το πισω θα βαλει μακρυτερο Π στο αμορτισερ ωστε να αυξησει το συνολικο μηκος. Ο φιλος με το Αφρικα 750 εχει Ohlins πισω του οποιου το μηκος αλλαζει με εσωτερικο αποστατη και την εκανε αυτη τη δουλεια δυο φορες καθως την πρωτη το μηχανακι του ψηλωσε πολυ και μετα το μειωσε. Προσοχη Παντελη στη γνωστη prolink-φορμουλα 1 προς 3 μηκος αμορτισερ προς συνολικο υψος.


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #49 on: Σάββατο 01 Απρίλιος 2017, 13:32:33 μμ

Γιαννη, αν καταλαβα καλα για το πισω θα βαλει μακρυτερο Π στο αμορτισερ ωστε να αυξησει το συνολικο μηκος.

Για πίσω υπάρχουν αρκετές φωτό παραπάνω. Συνοπτικά θα πρότεινα:

Αντί να φτιάξεις "Π" καλύτερα να προσθέσεις ένα πλακάκι στο επιθυμητό πάχος πάνω στο υπάρχον "Π". Η σειρά είναι:
Κόβεις το πλακάκι.
Του ανοίγεις τρύπα.
Κόβεις το σπείρωμα.
Βιδώνεις το πλακάκι και το "Π" με μια βίδα σφικτά.
Κολλάς πλακάκι και "Π".
Αφαιρείς τη βίδα.

Ο πελάτης έμεινε ευχαριστημένος!  :2hysterical:

νομίζω ότι εδωσες υπέροχη ιδέα.!!!! :eusa_clap:

Νομίζω κάπου έχει ανεβάσει την κατασκευή του.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!