στην τελικη παρε ενα αλλο μηχανακι να ουμ,να ξεμπερδευουτμε ολοι μαζι.
Βρε μανία με τα BMW εδώ μέσα!
Ας αρχίσομε με φτηνές λύσεις:
Ο αποστάτης κοστίζει λιγότερο από 1€ αν τον φτιάξεις με βίδα και παξιμάδι στο "υ" του αμορτισέρ.
Το παξιμάδι δεν υπάρχει στο στάνταρ αμορτισέρ.
Από αριστερά, πιρούνι XR, πιρούνι Dominator και δεξιά πιρούνι TA. Ακόμα και με το πιρούνι του Domi κερδίζεις 2 πόντους.
Είναι ίδιας διαμέτρου. Για το XR από μιά χρονιά και πίσω. Πιο χοντρά είναι του XR κάποιας χρονιάς που δεν θυμάμαι και εντεύθεν και όλων των Άφρικα. Με το Άφρικα έχεις +2 πόντους και επί πλέον ακαμψία από τα έξτρα 2mm διαμέτρου.
Γίνεται και παραγίνεται, το ΤΑ μπορεί να φτάσει στα ύψη.
Και για του λόγου το αληθές:
Μετά τους 3 περίπου πόντους εκτιμώ ότι θα αρχίζουν τα προβλήματα.
ΥΓ. Ακριβές λύσεις όταν φτιάξουν τα πράματα.
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!