Hellas Transalp Forum

Ψήλωμα μοτοσυκλέτας.

Padis · 41038

Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
on: Σάββατο 12 Δεκέμβριος 2015, 21:30:18 μμ
Για όσους με ξέρουν, νομίζω καταλαβαίνουν τον προβληματισμό μου...
Όσοι δεν με ξέρετε θα σας πω πως έχω να διαχειριστώ ένα ύψος 1,93m...

Βάζοντας το μηχανάκι χώμα, διαπίστωσα πως θα ήθελα να ήταν λίγο πιο ψηλό. Όχι απο σέλα, αλλά γενικότερα πιο ψηλό.
έχοντας αποστάτες στο τιμόνι 35mm (για να έχουν τα χέρια πιο σωστή γωνία) μπορώ και σηκώνομαι στα μασπιέ χωρίς να έχει πολύ μεγάλη γωνία η μέση μου.

Θα μπορούσε να γίνει αυτό που λέω με κάποιο τρόπο?
για δώστε τα φώτα σας οι γνώστες....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #1 on: Σάββατο 12 Δεκέμβριος 2015, 21:37:13 μμ
Ψάξε για footpeg relocators. Ματζαφλάρια που χαμηλώνουν την θέση των μαρσπιέ. Έτσι θα πατάς πιο χαμηλά, θα σου έρχονται οι λαβές του τιμονιού πιο ψηλά και το σημαντικότερο θα έχεις και περισσότερο χώρο για τα πόδια αλλά και καλύτερο "πάτημα" στη μοτό λόγω κέντρου βάρους χαμηλότερα κλπ κλπ

Απλά τσέκαρε αν μπορείς και πόσο να γυρίσεις σε αντίστοιχο ύψος και λεβιέδες φρένου ταχυτήτων.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #2 on: Σάββατο 12 Δεκέμβριος 2015, 23:40:59 μμ
Παντελη, με 3.5εκ αποστατες τιμονιου ισως εχεις θεμα με καποιες ντιζες, με του τσοκ σχεδον σιγουρα. Μεχρι 2-2.5εκ ειναι οκ. Εγω στο δικο μου εχω κανει τα εξης για να το "ψηλωσω" οπως λες.

  • Εχω βαλει τιμονι της WRP που ειναι 1.5εκ ψηλοτερο. Εχω και αποστατες των 2εκ αλλα δεν τους εχω βαλει γιατι εχω θεμα με τη ντιζα του τσοκ, θελει πατεντα που ισως κανω σε καποια φαση. Αν τους βαλω, το τιμονι θα ψηλωσει συνολικα 3.5εκ σε σχεση με το μαμισιο.
  • Εχω επισης τα οδοντωτα μαρσπιε της sw-motech που μπορουν να μπουν χαμηλοτερα κατα 1.5εκ και τα εχω φυσικα στη χαμηλοτερη θεση. Εχω γυρισει και το πολυσφηνο του φρενου ενα κλικ αλλα επειδη κατεβηκε πολυ χαμηλα, εχω κοψει το μπροστινο τριγωνικο κομματι απο δευτερο λεβιε φρενου και τοχω κολλησει σ'αυτον που εχω πανω, ετσι ερχεται σε τελειο υψος.
  • Εχω τελικα "μπαζωσει" τη σελα στη θεση του οδηγου κατα 1.5εκ.

Η θεση οδηγησης ετσι ειναι πολυ καλυτερη για χωμα απο την μαμισια, η αποσταση μασπιε-τιμονι ειναι 3εκ μεγαλυτερη και το 1.5εκ της σελας κανει το σηκωμα ορθιος πιο ευκολο. Αν μπορουσα να σηκωσω το τιμονι ακομα 2εκ για τις χωματαδες μονο, θα ητανε τελειο!



" the PouroDuro spirit "


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #3 on: Κυριακή 13 Δεκέμβριος 2015, 07:41:52 πμ
Βαγγέλη και Γιώργο.... ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Δεν θέλω να αλλάξω κάτι στην θέση οδήγησης.... Να σηκωθεί όλο το μηχανάκι θέλω, έτσι ώστε να ''πατάω'' με μία αμβλύτερη γωνία κάτω.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #4 on: Κυριακή 13 Δεκέμβριος 2015, 12:59:40 μμ
Αυτό δεν λύνει το θέμα της γωνίας των ποδιών στα μαρσπιέ όταν οδηγάς, αλλά μόνο όταν θα πατάς κάτω.

Το μπροστινό εύκολο δλδ τις μπουκάλες λύσιμο, και άλλους αποστάτες ελατηρίου μέσα στις μπουκάλες.
Τώρα το πίσω... μάλλον θέλει λεφτάκια. Αρχικά η φτηνή λύση είναι με αποστάτες στο ελατήριο που όμως μπορεί να σκληρήνει  όλη την λειτουργία αλλά μπορεί να γλιτώσει το "βύθισμα" της ανάρτησης. Όχι πολύ όμως γιατί μετά θα θες... νεφρά.

Μετά πας για άλλο ελατήριο= $
και κανονικά μετράς τι μήκος ανάρτηση θες, πας σε ένα καλό μαγαζί με αναρτήσεις (Κshock, Τασούλης κλπ) =$$$$$$$$$$.

Δεν παίρνεις ένα ΚΤΜ950 που σαι και δυό μέτρα παλικάρι να ρθει να δείξει απάνω σου;


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #5 on: Κυριακή 13 Δεκέμβριος 2015, 15:15:47 μμ
Οτι ειπε ο Αερο-Βαγγελης, το να ψηλωσει το μηχανακι δεν αλλαζει την γωνια των ποδιων, την ευκολια να σηκωνεται κανεις στα μαρσπιε και τη θεση οδηγησης ορθιος. Αυτα ειναι που εψαχνα εγω και εφτιαξα με τις μεπτατροπες που ανεφερα πιο πανω.

Τωρα να αλλαξει η αποσταση απο το εδαφος ειναι δυσκολο, πιο σκληρα ελατηρια πχ Hyperpro ή Ohlins βοηθανε λιγο αλλα η διαφορα ειναι στο ενα εκατοστο το πολυ. Επισης πολυ σημαντικο ειναι να ρυθμιζει κανεις την προφορτιση του πισω ελατηριου, δεν ξερω αν τοχεις κανει / το κανεις. Και φυσικα ταπες στα πηρουνια για ρυθμιζομενη προφορτιση βοηθανε (ή απλα βαζει κανεις δυο αποστατες καταλληλου υψους απο τεφλον).

Παντως με υψος 1.93 παιζουν ανετα και αλλα μηχανακια, πχ 800GS μεταχειρω με υψος σελας 89εκ που θα γινει 90 αν φτιαξεις με περισοτερο αφρωδες την μαμισια, κατι που χρειαζεται με το καλημερα (ΤΑ650 εχει υψος σελας 85εκ).


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #6 on: Κυριακή 13 Δεκέμβριος 2015, 16:12:51 μμ
Όπως και οι προηγούμενοι...
'Εχωντας περίπου το ίδιο ύψος με εσένα, το 600άρι (υποθέτω και το 650) χρειάζεται χαμήλωμα των μαρσπιέ, όχι βέβαια τόσο ώστε να κινδυνεύεις από τα βράχια. Το έχω στο πρόγραμμα αλλά είναι μπελάς. Το χαμήλωμα των μαρσπιέ δεν αναιρεί το ψήλωμα του τιμονιού. Εκτός από την όρθια θέση οδήγησης και στην καθιστή, η γωνία των γονάτων γίνεται καλύτερη.

Όσο αφορά το ψήλωμα της μοτοσυκλέτας έχω βάλει 18άρα ζάντα πίσω, αυτό γίνεται και στο 650 και ψαλίδι από Africa RD 07, αυτό δεν γίνεται στο 650.
Αν είσαι των ακραίων επιλογών, 1 πόντος μακρύτερο αμορτισέρ δίνει 3 πόντους στον τροχό και για μπροστά άλλο πηρούνι.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #7 on: Δευτέρα 14 Δεκέμβριος 2015, 09:52:47 πμ
Γνωστο το προβλημα με τους ψηλούς...
Εμενα μου εμφανιστηκε ευτυχως μετα τα 130.000 χιλιομετρα... και σωτηρία δεν βρήκα πέρα από αλλαγή μηχανής...
Και με τα 2 βαραντερο που εστιψα.... μετα απο τα ιδια χιλιομετρα περιπου με το καθε ενα, άρχισε το ιδιο προβλημα...

Αυτο μετα τα footpegs που ειπωθηκε πιο πανω, ειναι η λυση (αποστατες εχεις ηδη στο τιμονι διαβασα)
Αν ταξιδευα περισσότερο με την μπεμπα, θα τους εβαζα και εγω... (ναι ακομα και σε αυτο το θηριο θα ηθελα λιγο πιο μεγαλη γωνια στα γονατα!)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #8 on: Δευτέρα 14 Δεκέμβριος 2015, 13:07:30 μμ
Δεν θέλω να αλλάξω κάτι στην θέση οδήγησης.... Να σηκωθεί όλο το μηχανάκι θέλω, έτσι ώστε να ''πατάω'' με μία αμβλύτερη γωνία κάτω.

εδω ο παντελης λεει ξεκαθαρα τι ζηταει.
απο οτι γραφτηκε μεχρι τωρα η απαντηση ειναι πως δεν γινεται με το ΤΑ.
μονο αλλαγη μηχανης.
ολα τα υπολοιπα δεν ειναι απαντηση σε αυτο που θελει να κανει.

σωστα εχω καταλαβει παντελη?




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #9 on: Δευτέρα 14 Δεκέμβριος 2015, 15:27:08 μμ
Γνωστο το προβλημα με τους ψηλούς...
Εμενα μου εμφανιστηκε ευτυχως μετα τα 130.000 χιλιομετρα...

Σώτο τι συμβαίνει, ψηλώνεις όποτε η μηχανή πιάσει 130.000 χλμ; Που θα φτάσεις βρε θηρίο; Τι δεν καταλαβαίνω; :2hysterical:

εδω ο παντελης λεει ξεκαθαρα τι ζηταει.

O Παντελής το λέει ξεκάθαρα, αλλά κάποιοι που έχουν ζήσει το ΤΑ στο χώμα υποψιάζονται ότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Δηλαδή βρίσκει συχνά η ποδιά κάτω; Τερματίζουν οι αναρτήσεις στα άλματα; Αυτοί είναι λόγοι για να ψηλώσεις μια μοτοσυκλέτα.


απο οτι γραφτηκε μεχρι τωρα η απαντηση ειναι πως δεν γινεται με το ΤΑ.

Γίνεται και παραγίνεται, το ΤΑ μπορεί να φτάσει στα ύψη. Το θέμα είναι αν πραγματικά το θέλεις - χρειάζεσαι.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #10 on: Δευτέρα 14 Δεκέμβριος 2015, 15:47:27 μμ
Σώτο τι συμβαίνει, ψηλώνεις όποτε η μηχανή πιάσει 130.000 χλμ; Που θα φτάσεις βρε θηρίο; Τι δεν καταλαβαίνω; :2hysterical:

Απλα μαλλον σε αυτά τα χιλιόμετρα μου έρχεται το "δεν παει άλλο"


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #11 on: Δευτέρα 14 Δεκέμβριος 2015, 16:02:28 μμ
O Παντελής το λέει ξεκάθαρα, αλλά κάποιοι που έχουν ζήσει το ΤΑ στο χώμα υποψιάζονται ότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Δηλαδή βρίσκει συχνά η ποδιά κάτω; Τερματίζουν οι αναρτήσεις στα άλματα; Αυτοί είναι λόγοι για να ψηλώσεις μια μοτοσυκλέτα.

Σιγουρα το ΤΑ βρισκει κατω στα πολυ δυσκολα, εχω ηδη καταστρεψει δυο μαμισιες ποδιες και τωρα εχω παρει μια τριτη μεταχειρω. Το ιδιο και ο Κονκωστης. Η αποσταση απο το εδαφος των 19εκ ειναι just, 1-2 ποντακια ακομη θα ητανε ταμαμ 8)


Βεβαια η αλλη λυση ειναι μια ανθεκτικη αλουμινενια ποδια και αστο να κοπαναει απο κατω στα κοτρωνια. Εχει υποσχεθει ο Λευτερης οτι θα βγαλει πατρον στο CAD/CAM προγραμμα που εχει σα μηχανικος και μετα θα τις βαλουμε μπροστα. Μαλιστα θα του κανω δωρο για τα Χριστουγεννα την δευτερη χαλασμενη ποδια του ΤΑ μου για να βγαλει το πατρον ακριβως - και θα ειναι και λασπωμενη καθως εχει πουροντουραδα την Κυριακη  ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #12 on: Δευτέρα 14 Δεκέμβριος 2015, 17:37:38 μμ
Για μισό για να καταλάβω.

Η θέση οδήγησης και οι γωνίες των ποδιών είναι ΟΚ όταν κάθεσαι πάνω στη μηχανή αλλά σε ζορίζουν όταν πατάς τα πόδια κάτω; ???

Αυτό δεν το έχω ξανακούσει. Και είναι λογικό καθότι πόση ώρα πατάς κάτω όταν οδηγάς μηχανή; Μόνο στα φανάρια.

Ενώ τα πόδια στα μαρσπιέ και τον κόλο στη σέλα τα έχεις επί ώρες. Άρα;

Αν μπαίνει θέμα γωνιών και άνεσης αυτές είναι στο τρίγωνο που ορίζουν μαρσπιέ-τιμόνι-σέλα. Και για του λόγου το αληθές:

https://www.pinterest.com/pin/214765475956033539/


Αυτό διορθώνει με footpeg relocation kit- αποστάτες τιμονιού/barbacks- πείραγμα σέλας.

Εδώ μπορείς να δεις και πως  και πόσο πριν αρχίσεις να αγοράζεις ψιψιψίνια και ανάλογα το ύψος σου κλπ:

http://cycle-ergo.com/

Πρακτικά: αν γόνατα πονάνε θέλουνε μεγαλύτερη απόσταση κόλου καμάρας ποδιού δηλαδή σήκωμα σέλας και χαμηλότερα πατητά.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #13 on: Δευτέρα 14 Δεκέμβριος 2015, 18:37:00 μμ
ΑΝ εχω καταλαβει καλα
λεει οτι οταν παταει κατω,θα ηθελε αμβλυτερη γωνια στην πισω πλευρα απο το γονατο.

εμενα μου φαινεται περιεργο γιατι αυτο το ενιωσε στο χωμα και οχι ΚΑΙ στην ασφαλτο.

για μιλα ρε ψηλε μπας και νιωσουμε τι εννοας να ουμ.

στην τελικη παρε ενα αλλο μηχανακι να ουμ,να ξεμπερδευουτμε ολοι μαζι.
 :2tongue: :2tongue: :2tongue: :2tongue: :2tongue: :2tongue:




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #14 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 07:19:01 πμ
Σωστά το διάβασε ο Παναγιώτης και ο Γιάννης. Με την θέση οδήγησης δεν έχω πρόβλημα. Το μηχανάκι θα ήθελα 2-3 πόντους πιο ψηλό για να είναι πιο ''διαχειρίσιμο'' από εμένα στο χώμα.
Δεν βρίσκει κάτω γιατί ψάχνω να βρω το πέρασμα που είναι το πιο χαμηλό. Θα μου πεις από την άλλη πως το ΤΑ δεν είναι για αυτή τη χρήση.
Τελικά ίσως η λύση του Σώτου είναι η πιο ενδεδειγμένη, αλλά σήμερα τα  € είναι δύσκολα για αλλαγή μοτο. Σκέφτομαι να φτιάξω έναν αποστάτη του πόντου για το πίσω αμορτισέρ μήπως κερδίσω τρείς στο πίσω μέρος και θα δω τι θα κάνω για πηρούνι και σωληνάκια....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #15 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 09:25:01 πμ
στην τελικη παρε ενα αλλο μηχανακι να ουμ,να ξεμπερδευουτμε ολοι μαζι.


Βρε μανία με τα BMW εδώ μέσα!   ;D

Ας αρχίσομε με φτηνές λύσεις:

Ο αποστάτης κοστίζει λιγότερο από 1€ αν τον φτιάξεις με βίδα και παξιμάδι στο "υ" του αμορτισέρ.

Το παξιμάδι δεν υπάρχει στο στάνταρ αμορτισέρ.

Από αριστερά, πιρούνι XR, πιρούνι Dominator και δεξιά πιρούνι TA. Ακόμα και με το πιρούνι του Domi κερδίζεις 2 πόντους.

Είναι ίδιας διαμέτρου. Για το XR από μιά χρονιά και πίσω. Πιο χοντρά είναι του XR κάποιας χρονιάς που δεν θυμάμαι και εντεύθεν και όλων των Άφρικα. Με το Άφρικα έχεις +2 πόντους και επί πλέον ακαμψία από τα έξτρα 2mm διαμέτρου.


Γίνεται και παραγίνεται, το ΤΑ μπορεί να φτάσει στα ύψη.

Και για του λόγου το αληθές:

Μετά τους 3 περίπου πόντους εκτιμώ ότι θα αρχίζουν τα προβλήματα.

ΥΓ. Ακριβές λύσεις όταν φτιάξουν τα πράματα. :2hysterical:


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #16 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 09:28:50 πμ
Εγω ειχα προφορτίσει τεζα, και μπροστα και πισω (με αποστατες απο τεφλον).

Για να καταλαβεις οταν η μηχανη ηταν το πλαινο σταντ, εγερνε τοσο οσο δεν εχεις ξαναδει να γερνει αλλο τρανσαλπ...
Ηταν κουτσουρο, και τα αμορτισερ δεν λειτουργουσαν οπως έπρεπε !
Δεν σου προτεινω να το κανεις.



Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #17 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 09:40:19 πμ

Ηταν κουτσουρο, και τα αμορτισερ δεν λειτουργουσαν οπως έπρεπε !

Σωστόν, η προφόρτιση δεν είναι για πολύ και κυρίως ΔΕΝ σκληραίνει το ελατήριο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #18 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 13:25:23 μμ
Γιαννη ( ΓΚ) ΑΝ βλεπω σωστα κανενα απο τα αφτερ μπροστινα δεν ειναι για διπλο δισκοφρενο ...τι κανεις σε αυτη τη περιπτωση ; διοτι του Παντελη ειναι 650 ΤΑ




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #19 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 14:20:26 μμ
Γιαννη ( ΓΚ) ΑΝ βλεπω σωστα κανενα απο τα αφτερ μπροστινα δεν ειναι για διπλο δισκοφρενο ...τι κανεις σε αυτη τη περιπτωση ; διοτι του Παντελη ειναι 650 ΤΑ

Πολυ σωστα βλεπεις και αυτο ειναι ενα θεμα για μεταγενεστερα ΤΑ600 (97-99) και ΤΑ650. Η μονη λυση με διπλο δισκοφρενο για μπροστα ειναι του Αφρικα αλλα θελει και τις πλακες καθως αυτο το πηρουνι ειναι 43χλ και οχι 41χλ οπως των ΤΑ. Το προβλημα ομως ειναι οτι κατα πασα πιθανοτητα δεν θα παιζει πλεον κλειδωμα τιμονιου γιατι το Αφρικα εχει την κλειδαρια αλλου, ισως με πατεντα. Απο την αλλη το πηρουνι θα αποκτησει καλυτερη στιβαροτητα, που ειναι ενα σημειο που πασχουν τα ΤΑ600/650 οταν τα πιεζει κανεις στα ορια.

Παντελη, αυτη η λυση μαζι με 0.7εκ μακρυτερο αμορτισερ με βιδα θα ψηλωσουν το μηχανακι κατα 2εκ.

(Να πω οτι το Ohlins που εχω παιρνει αποστατη που το μακραινει κατα 3.5χλ και που θα δωσει 1εκ υψος στο μηχανακι, σκεφτομουνα να το κανω οταν τοβαλα αλλα αυτο ειναι καλυτερα να συνδυαστει με 18" στεφανι πισω και μπροστινο απο Αφρικα - ισως το κανω καποτε, οταν ..μεγαλωσω και ψηλωσω  ;D)



" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #20 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 14:51:07 μμ
Μια αλλη λυση για ψηλωμα του πηρουνιου ειναι να βαλει κανεις ενα προσθετο κομματι καποιων εκατοστων που βιδωνει εκει που τωρα βιδωνουν οι ταπες με ακριβως ιδιου μηκους εσωτερικο αποστατη. Δεν ξερω αν υπαρχει τετοια προσθηκη για πηρουνι 41χλ αλλα μπορει να φτιαχτει. Εχω παντως βαλει τετοιο στο VFR που ειναι 43χλ για να σηκωσω τα κλιπ-ονς κατα 2.8εκ (για πιο ξεκουραστη οδηγηση) και υπαρχει και για τα προηγουμενα VFR που εχουν 41χλ πηρουνι και το οποιο πρεπει να μπαινει και σε ΤΑ αν το βημα του σπειρωματος ειναι το ιδιο - που πρεπει να ειναι.

Αυτο μαζι με την επιμηκυνση του αμορτισερ κατα 1εκ θα σηκωσουν το μηχανακι κατα 3εκ και νομιζω οτι ειναι η φτηνοτερη και πιο ενδεδειγμενη λυση.


" the PouroDuro spirit "


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #21 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 15:12:20 μμ
Μάλλον θα ξεκινήσω με τον αποστάτη του πίσω αμορτισέρ....
Για τα καλάμια σκεφτόμουν μια λύση αποστάτη φτιαγμένο στον τόρνο σαν σκουφί. Να πάρει δηλαδή σε ύψος τους 3 πόντους που φωλιάζει στην πάνω τιμονόπλακα. Να δένει πάνω στο καλάμι με βίδες και χωνευτό στην τιμονόπλακα.
Κάτι τέτοιο δηλαδή :


Kάτι σαν αυτό που λες Xl γιώργο...   ;)


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #22 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 15:14:27 μμ
Πιο χοντρή σέλα που είναι και το εύκολο;


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #23 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 16:00:46 μμ
Kάτι σαν αυτό που λες Xl γιώργο...   ;)

Ναι, μαλιστα ξεχασα να αναφερω οτι στη δικη μου λυση θα αυξηθει η ποσοτητα του αερα στο καλαμι οποτε θα πρεπει να αυξηθει και η σταθμη του λαδιου, εμπειρικα κατα το μισο του μηκους του αποστατη και απο κει και περα πειραματιζεται κανεις.

Παντως δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω το σκαριφημα σου, το πανω χωνευτο κομματι πρεπει να εχει ακριβως την ιδια διαμετρο με το καλαμι - και πως ακριβως θα "πιασει σταθερα" πανω στο υπαρχον καλαμι σαν σκουφι??  Παντως αφηνοντας στην ακρη τις λεπτομερειες, εισαι στο σωστο δρομο!  ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #24 on: Τρίτη 15 Δεκέμβριος 2015, 16:44:31 μμ
Πιο χοντρή σέλα που είναι και το εύκολο;

Απο κάτω το θέλω το ύψος.... όχι απο πάνω !

Βαγγέλη !! Συγκεντρώσου... :) :) :)


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»