Hellas Transalp Forum

Προβλημα στο 700 (μπουζόπιπες)

kakou · 13180

Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2015, 11:37:05 πμ
Καλημερα σε ολους!
Τις τελευταιες μερες εχω παρατηρησει οτι οταν το μηχανακι αρχιζει να ζεσταινεται αρχιζει και ακουγεται ενας ηχος επαναλαμβανομενος (οχι συνεχομενος) σαν τακ τακ τακ ο οποιος ακολουθει το ρυθμο του κινητηρα ομως δεν μπορω να προσδιορισω ακριβως αν ακουγεται απο την αντλια βενζινης η απο τον κινητηρα.Επιπλεον σημερα που το μηχανακι δουλεψε αρκετα και η μηχανη ζεσταθηκε,παρατηρησα οτι οταν αφηνα στο ρελαντι αυτο δεν κρατουσε σταθερο και ολο πηγαινε να σβησει,μαλιστα σε 1-2 εκκινησεις καταλαβα στο γκαζι οτι σα να κομπιαζε να ξεκινησει,σαν η τροφοδοσια να μην ηταν επαρκης...δε ξερω πως να το εξηγησω ουτε ξερω αν ο παραπανω θορυβος οφειλεται σ αυτο.Τωρα περιμενω να κρυωσει εντελως και θα το αναψω να δω αν το προβλημα το κανει και οταν ειναι κρυο και αν οχι θα προσπαθησω να παρατηρησω απο ποια θερμοκρασια και μετα αρχιζει να το κανει.Καμια ιδεα?
« Last Edit: Δευτέρα 07 Δεκέμβριος 2015, 12:58:59 μμ by Sotos »



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #1 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2015, 12:06:31 μμ
Καύσιμο έχεις αλλάξει ?


Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #2 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2015, 12:18:57 μμ
Εννοεις να αδειασω το τεποζιτο και να το ξαναγεμισω με καινουγια βενζινη?Αν εννοεις αυτο οχι δε το κανα



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #3 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2015, 12:26:58 μμ
Εννοώ να κάνεις υπομονή να τελειώσει... να μείνει ελάχιστη ποσότητα και να βάλεις απο άλλο βενζινάδικο άξιο εμπιστοσύνης.


Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #4 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2015, 12:29:00 μμ
Οχι δεν το χω δοκιμασει...θα το κανω ευχαριστω!Απλα αν φταιει αυτο δικαιολογει το ρελαντι...το τακ τακ τακ που ακουγεται τι θα μπορουσε να ειναι?



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #5 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2015, 13:13:50 μμ
Δες αν είναι και καλά βιδωμένα τα νίκελ καλύμματα της εξάτμισης που βρίσκονται ενδιάμεσα και πέριξ του κινητήρα. Αν τύχει και λασκάρουν οι βίδες, κροταλίζουν απο τους κραδασμούς.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #6 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2015, 14:00:07 μμ
Δές τα μπουζοκαλώδια μήπως έχει κάποιο διαρροή, όταν ζεσταίνεται. Το καλύτερο είναι να το δείς σε σκοτεινό μέρος.
« Last Edit: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2015, 14:20:03 μμ by Aerios »



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #7 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2015, 16:25:23 μμ
Το σκεφτηκα κι αυτο και θα το κανω ευχαριστω!Απλα ειδα οτι εχω τις NGK και οχι εκεινες που ειχαν προβλημα απο τη μαμα.Εχω νεοτερα,αφησα το μηχανακι να κρυωσει και το βαλα μπρος.πηρε μια χαρα οπως παντα.Καπου στους 50 βαθμους αρχισε να ακουγεται ο ηχος αλλα συνεχισε να δουλευει μεχρι να ζεσταθει καλα οπου και αρχισε να ψιλορεταρει το ρελαντι...το αφησα μεχρι τους 100 βαθμους και δουλευε ψιλοκαλα παρατηρησα ομως το εξης...οταν το εσβησα και το ξαναεβαλα μπρος εδειχνε να μην εχει κουραγια το ρελαντι και μαλιστα τη δευτερη φορα που το εσβησα και το αναψα,κρατησε λιγο αναμενο και μετα επεσαν οι στροφες και εσβησε.Μετα πηρε κανονικα παλι αλλα παλι επεφταν οι στροφες,τραβηξα και μια γκαζια και εδειξε σαν κατι να εμποδιζει την τροφοδοσια,δεν αντεδρασε δλδ ο κινητηρας αμεσως.



Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #8 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2015, 22:14:34 μμ
To να το πας σε (γνώστη) μηχανικό (με διαγνωστικό) δεν παίζει; Πρέπει να το ταλαιπωρείς το άμοιρο το μηχανάκι για να σου δώσουμε τηλε-διάγνωση από εδώ;



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #9 on: Τετάρτη 14 Οκτώβριος 2015, 10:02:07 πμ
To να το πας σε (γνώστη) μηχανικό (με διαγνωστικό) δεν παίζει; Πρέπει να το ταλαιπωρείς το άμοιρο το μηχανάκι για να σου δώσουμε τηλε-διάγνωση από εδώ;
Προφανως και παιζει...αν και στην περιοχη που βρισκομαι τωρα δεν υπαρχει τετοιος και επισης για να το παω εστω και σε εναν οποιονδηποτε μηχανικο πρεπει να κανω τουλαχιστον 10 χιλιομετρα πραγμα που σημαινει οτι πρεπει να ρωτησω εδω 2 πραγματα πριν το δουλεψω παλι αρκετα προκειμενου να σιγουρευτω οτι δε θα παθει τιποτα,αυτη αλλωστε ειναι και η εννοια των forum,οχι η τηλε-διαγνωση,αλλα η ανταλλαγη αποψεων.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #10 on: Τετάρτη 14 Οκτώβριος 2015, 10:29:28 πμ
Ναι ναι... γνώστης μηχανικός με διαγνωστικό...
αυτόν μήπως ?



Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #11 on: Τετάρτη 14 Οκτώβριος 2015, 18:31:40 μμ
OK, ας το δουλεύει σαν τρακτέρ τότε και βλέπουμε.....




Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #12 on: Τετάρτη 25 Νοέμβριος 2015, 22:58:43 μμ
Επανερχομαι μετα απο καιρο μιας και εχω νεοτερα προς ενημερωση ολων οσων (απο τους 700αρηδες) εχουν κατι παρομοιο.Σημερα που ειχα λιγο χρονο και αφου το προβλημα παραμενει ως τωρα αποφασισα να λυσω 2-3 πραγματα να δω αν υπαρχει καποιο εμφανες προβλημα που να σχετιζεται με τροφοδοσια καυσιμου αερα....ολα μια χαρα αν εξαιρεσεις οτι (μαλλον) απο τους κραδασμους ειχαν σχεδον βγει τα καλωδια απο τις φυσες απo ενα κυλινδρικο πραγμα που βρισκεται λιγο κατω απο το φιλτροκουτι απο τη δεξια πλευρα της μηχανης και μαλλον στο manual αναφερεται ως ignition coil...κατα τα αλλα ολα φαινονται οκ μεχρι που...εκλεισα το φως (ευχαριστω φιλε Aerios) και το προβλημα εμφανιστηκε...μπουζοπιπες,η διαρροη εμφανεστατη,και στις 2 (!!!) ελα ομως που εγω φοραω τις ngk απο τη μαμα,τεσπα ειμαι σε αναζητηση του σετ με τα 27 ευρω,αν καποιος γνωριζει απο που μπορω να το προμηθευτω ας βοηθησει!



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #13 on: Πέμπτη 26 Νοέμβριος 2015, 11:28:31 πμ
Μια διορθωση.δεν φοραω τις NGK απο τη μαμα,απλα μπερδευτικα γιατι στην λαστιχενια ακρη της μπουζοπιπας απο κατω γραφει NGK αλλα πανω στην μπουζοπιπα γραφει VFL.Προς ενημερωση επισης ο θορυβος που αναφερω πιο πανω προκαλειται απο τις διαρροες ρευματος τις μπουζοπιπας πανω στον κυλινδρο



Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2750
  • Where the streets have no name!
Reply #14 on: Πέμπτη 26 Νοέμβριος 2015, 12:07:34 μμ
Είχε βγει μια οδηγία για τις μπουζόπιπες. Μήπως η μηχανή σου είναι στα μοντέλα που αναφέρει;
Δε σου είπε σχετικά ο μηχανικός σου;


Keep riding !!!


Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #15 on: Πέμπτη 26 Νοέμβριος 2015, 12:18:27 μμ
Είχε βγει μια οδηγία για τις μπουζόπιπες. Μήπως η μηχανή σου είναι στα μοντέλα που αναφέρει;
Δε σου είπε σχετικά ο μηχανικός σου;
Κανενας μηχανικος δεν μου το χε αναφερει φιλε!Και μολις ενημερωθηκα απο το κοντινοτερο μαγαζι με ανταλλακτικα honda οτι το ζευγαρι μπουζοπιπες που εβγαζε η honda εξαντληθηκε και δεν θα ξαναβγει σε παραγωγη...οποιος 700αρης δλδ εχει προβλημα,σκαει 50 ευρω για τη μια η 100 ευρω για τις 2 με...κωδικο VD05FB απο τη honda.Βεβαια ενα mail στην ngk ισως βοηθησει για να εξακριβωσω αν οι μπουζοπιπες με κωδικο VD05F που βγαζει η NGK,με αυτες με κωδικο VD05FB που βγαζει η honda μεσω της NGK ειναι ακριβως το ιδιο (που ειναι αλλα τεσπα).Ο φιλος Panisk σε αλλο τοπικ ειχε απολυτο δικιο,αν ψαξεις στο google δε θα βρεις πουθενα τον κωδικο της honda πραγμα που σημαινει οτι βαζει η honda ενα Β για να δικαιολογει τα επιπλεον 46 ευρω για καθε μια απο τις μπουζοπιπες...τα ιδια και στα μπουζι τα ιδια και παντου (βλεπε peugeot-valeo kok).



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #16 on: Πέμπτη 03 Δεκέμβριος 2015, 20:04:45 μμ
Επανερχομαι μετα απο λιγες μερες διοτι εχω (αναμενομενα) νεα!

Σημερα παρελαβα τις 2 καινουριες μπουζοπιπες της NGK με κωδικο VD05F και τιμη στα 3,90 ευρω εκαστη και οχι αυτες που δινει η honda με κωδικο VD05FB οι οποιες κοστιζουν 50 ευρω εκαστη.Αφου λοιπον αλλαξα και τα μπουζι με την ευκαιρια,ξεβιδωσα τις παλιες μπουζοπιπες VFL (μαμισιες) που φορουσε το μηχανακι και πριν βιδωσω τις καινουργιες ειπα να δω αν εστω οπτικα ειναι ιδιες...ΔΕΝ ηταν ομως και εκει δικαιολογειται το τελικo B στον κωδικο που δινει η Honda.Η NGK η μπουζοπιπα εχει λιγο πιο κοντο σωμα απο τη μαμισια,ΧΩΡΙΣ ομως αυτο να επηρρεαζει καθολου την εφαρμογη της οποτε εβγαλα το συμπερασμα οτι το τελικο Β στον κωδικο της honda μαλλον αφορα αυτο το μακρος.Εδω κανω και μια σημειωση,το πανω λαστιχακι απο τις NGΚ ηθελε λιγο ανοιγμα για να περασει μεσα απο το μπουζοκαλωδιο κι ετσι κρατησα τα παλια.Βιδωσα τις νεες μπουζοπιπες πανω στα καλωδια,εγκατεστησα τα παντα κανονικα και αναψα το μηχανακι.Κανενα προβλημα,ουτε οταν εφτασε στους 103 βαθμους και αναψε το βεντιλατερ.Το αφησα να δουλεψει αρκετη ωρα και το εκανα και βολτες.Το προβλημα λυθηκε (τουλαχιστον μεχρι τωρα στο μελλον δε ξερω τι θα γινει  ;D) με 3.90χ2=7.80 ευρω και οχι 50+50+την εργασια εξειδικευμενου τεχνικου.Αν καποια στιγμη στο μελλον αντιμετωπισω προβλημα θα το επισημανω κατευθειαν.

Μιας και το προβλημα αυτο απ οτι φαινεται ειναι γενικο προβλημα στα 700αρια και μιας και το σετ μπουζοπιπες της honda με τα 27 ευρω εξαντληθηκε καλο θα ειναι να μετονομαστει ισως το thread καταλληλως ουτως ωστε αν καποιος φιλος μελλοντικα αντιμετωπισει το ιδιο προβλημα να παρει υποψην του και την περιπτωση μου.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Πέμπτη 03 Δεκέμβριος 2015, 20:52:34 μμ
Mπράβο που το εφτιαξες, κ σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας.   :thumbright:



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #18 on: Δευτέρα 07 Δεκέμβριος 2015, 12:59:50 μμ
Ωραίος!
Αλλαξα και τον τιτλο ωστε να φαίνεται το προβλημα. Αν θελεις να γραψω κατι άλλο, πες το να το ξανα αλλαξω.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #19 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2015, 08:43:50 πμ
Ευχαριστω πολυ παιδια να ειστε καλα!Φιλε Soto νομιζω η επικεφαλιδα ετσι οπως ειναι,ειναι μια χαρα!  8) 8)



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #20 on: Δευτέρα 14 Δεκέμβριος 2015, 19:45:42 μμ
Κανενας μηχανικος δεν μου το χε αναφερει φιλε!Και μολις ενημερωθηκα απο το κοντινοτερο μαγαζι με ανταλλακτικα honda οτι το ζευγαρι μπουζοπιπες που εβγαζε η honda εξαντληθηκε και δεν θα ξαναβγει σε παραγωγη...οποιος 700αρης δλδ εχει προβλημα,σκαει 50 ευρω για τη μια η 100 ευρω για τις 2 με...κωδικο VD05FB απο τη honda.Βεβαια ενα mail στην ngk ισως βοηθησει για να εξακριβωσω αν οι μπουζοπιπες με κωδικο VD05F που βγαζει η NGK,με αυτες με κωδικο VD05FB που βγαζει η honda μεσω της NGK ειναι ακριβως το ιδιο (που ειναι αλλα τεσπα).Ο φιλος Panisk σε αλλο τοπικ ειχε απολυτο δικιο,αν ψαξεις στο google δε θα βρεις πουθενα τον κωδικο της honda πραγμα που σημαινει οτι βαζει η honda ενα Β για να δικαιολογει τα επιπλεον 46 ευρω για καθε μια απο τις μπουζοπιπες...τα ιδια και στα μπουζι τα ιδια και παντου (βλεπε peugeot-valeo kok).

Παρόν!!!

Τι μου θύμισες τώρα!!! Τρελή ταλαιπωρία!!! Ευτυχώς που εγώ βρήκα τον σωστό μηχανικό που ΗΞΕΡΕ την τεχνική οδηγία που είχε βγει. Βέβαια, τα είχα σκάσει τα 90€ γιατί το σετ αναβάθμισης που το έλεγε τότε η Honda-Σαρακάκης, ήταν μόνο σε λίγα ...δείγματα.

Τη λύση που ακολούθησες, την έμαθα μετά από λίγους μήνες. Δε θα έχεις πρόβλημα.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #21 on: Δευτέρα 14 Δεκέμβριος 2015, 21:07:58 μμ
Φιλε Panisk το σετ αναβαθμισης απ οτι ξερω εκανε 27 ευρω και οχι 90 και ειχε και τις 2 μπουζοπιπες.Αλλιως εδινες 90-100 ευρω και επαιρνες τις 2 μπουζοπιπες ξεχωριστα προς 45-50 ευρω την καθεμια.Ετσι μου ειπαν και στη Honda.Οπως και να χει ελπιζω να μην εχω θεμα στο μελλον και σ ευχαριστω προσωπικα για ολη την ενημερωση που ειχες κανει γι αυτο το θεμα.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #22 on: Δευτέρα 14 Δεκέμβριος 2015, 21:11:01 μμ
Παρόν!!!

Που εισαι συ ρε Παναγιωτη, εχεις χαθει, welcome back!  :)
(Αν και κατι πηρε τ'αυτι μου για βολτα με το αυτοκινητο προσφατα..)  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline nikos_pc

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 153
Reply #23 on: Παρασκευή 07 Απρίλιος 2017, 18:28:15 μμ
Ξεθάβω το θέμα μιας και η κυρία εμφάνισε το πρόβλημα και σε μένα. Ερχόμουν απο την δουλειά και εκεί που ηταν όλα μια χαρά να το μονοκυλιδρη η τρανσαλπ. Την έφερα μέχρι το σπίτι οπου και είδα σπινθήρες απο την πίσω πίπα στην κεφαλή, όταν την τραβώ μακρυά απο την κεφαλή ολα μια χαρά μόλις την αφήσω ζωρίζεται και σβήνει. Θεωρώ ότι φταίει η πίπα, τι λέτε? πόσο δύσκολο είναι να της αλλάκω μόνος μου?