Επανερχομαι μετα απο λιγες μερες διοτι εχω (αναμενομενα) νεα!
Σημερα παρελαβα τις 2 καινουριες μπουζοπιπες της NGK με κωδικο VD05F και τιμη στα 3,90 ευρω εκαστη και οχι αυτες που δινει η honda με κωδικο VD05FB οι οποιες κοστιζουν 50 ευρω εκαστη.Αφου λοιπον αλλαξα και τα μπουζι με την ευκαιρια,ξεβιδωσα τις παλιες μπουζοπιπες VFL (μαμισιες) που φορουσε το μηχανακι και πριν βιδωσω τις καινουργιες ειπα να δω αν εστω οπτικα ειναι ιδιες...ΔΕΝ ηταν ομως και εκει δικαιολογειται το τελικo B στον κωδικο που δινει η Honda.Η NGK η μπουζοπιπα εχει λιγο πιο κοντο σωμα απο τη μαμισια,ΧΩΡΙΣ ομως αυτο να επηρρεαζει καθολου την εφαρμογη της οποτε εβγαλα το συμπερασμα οτι το τελικο Β στον κωδικο της honda μαλλον αφορα αυτο το μακρος.Εδω κανω και μια σημειωση,το πανω λαστιχακι απο τις NGΚ ηθελε λιγο ανοιγμα για να περασει μεσα απο το μπουζοκαλωδιο κι ετσι κρατησα τα παλια.Βιδωσα τις νεες μπουζοπιπες πανω στα καλωδια,εγκατεστησα τα παντα κανονικα και αναψα το μηχανακι.Κανενα προβλημα,ουτε οταν εφτασε στους 103 βαθμους και αναψε το βεντιλατερ.Το αφησα να δουλεψει αρκετη ωρα και το εκανα και βολτες.Το προβλημα λυθηκε (τουλαχιστον μεχρι τωρα στο μελλον δε ξερω τι θα γινει
) με 3.90χ2=7.80 ευρω και οχι 50+50+την εργασια εξειδικευμενου τεχνικου.Αν καποια στιγμη στο μελλον αντιμετωπισω προβλημα θα το επισημανω κατευθειαν.
Μιας και το προβλημα αυτο απ οτι φαινεται ειναι γενικο προβλημα στα 700αρια και μιας και το σετ μπουζοπιπες της honda με τα 27 ευρω εξαντληθηκε καλο θα ειναι να μετονομαστει ισως το thread καταλληλως ουτως ωστε αν καποιος φιλος μελλοντικα αντιμετωπισει το ιδιο προβλημα να παρει υποψην του και την περιπτωση μου.