Εγω σήμερα επιστρέφοντας απο την δουλειά σε θυμήθηκα:
1η παρατήρηση σε κάποιο φανάρι είδα ανεβασμένο ρελαντί στις 1700στρ/λ αλλά δεν εδωσα σημασία , σκέφτηκα οτι δεν πρόλαβε να πέσει επειδή αναψε πράσινο σχεδόν αμμέσως και εφυγα.
2η παρατήρηση, σε καμμιά 10ριά χιλιόμετρα σταματάω σε φανάρι και το ρελαντί πέφτει στις 1000 και παρακάτω , σκέφτηκα οτι κάτι παίζει κ αρχισα να ανησυχώ οταν είδα το λαμπάκι του λαδιού να τρεμοσβήνει λόγω χαμηλών στροφών.
3η παρατήρηση , στα 20χλμ πάλι σε φανάρι σβήνει,
αρχίζω να σκέφτομαι οτι κάτι δεν πάει καλά, σκεφτόμουν ρύθμιση μίγματος, υποπιέσεις, σκουπίδι σε καρμπ, χάλια τζίνα, θυμήθηκα το θέμα σου γιατί οταν εδεινα 2-3 γκαζιές εστρωνε ...
4η παρατήρηση, μπροστά στο πάρκιγκ μέχρι να ανοιξω την πόρτα ξανασβήνει. Πάω να βάλω μπροστά παίρνει αλλά με πολύ χαμηλό ρελαντί και ξανασβήνει.
Δίνω λίγο γκάζι και δείχνει να στρώνει, τελικά μπαίνω , βάζω σταντ κατεβαίνω και τότε μου μύρισε η ακαυστη τζίνα, κοιτάω και τι να δώ?
....είχα ξεχάει το τσοκ στην μικρή σκάλα.
Εσύ κοιταξες μηπως εχεις θέμα στην ντίζα του τσοκ εκεί που απο μονή γίνεται διπλή? τα μίγματα?
Λέω τώρα εγώ ..... ποτέ δεν ξέρεις.