Hellas Transalp Forum

Το ρελαντι πεφτει και σβηνει οταν ο κινητηρας εναι ζεστος.

dim · 14411

Offline dim

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Μετα απο ωρα λειτουργιας και οχι παντα, το ρελαντι αντι να μενει στις 1250 οπου ειναι ρυθμισμενο, πεφτει στις 1000 στροφες και συνεχιζει προς τα κατω. Αν δεν δωσω δυο ξερογκαζιες, σβηνει. Σημειωτεον δεν το κανει παντα. Κατα τα αλλα αψογη λειτουργα. Τι μπορει να φταιει?



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Μου έχει τύχει να έχει κοπεί η υποπίεση του εμπρός κυλίνδρου και το ρελαντί πότε ηταν ανεβασμένο στις 1700+ , το ρύθμιζα στις 1200 κ μετά επεφτε στις 1000 και κάτω.

Εχει η δικιά σου τέτοια συμπεριφορά?
 



Offline dim

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Μου έχει τύχει να έχει κοπεί η υποπίεση του εμπρός κυλίνδρου και το ρελαντί πότε ηταν ανεβασμένο στις 1700+ , το ρύθμιζα στις 1200 κ μετά επεφτε στις 1000 και κάτω.

Εχει η δικιά σου τέτοια συμπεριφορά?
 
Οχι, δουλευει αψογα. Σωληνακια υποπιεσης ελεγχθηκαν, καρμπυρατερ εχουν κααθαριστει και ρυθμιστει. Αυτο το κανει μετα απο ταξιδι και οχι παντα..Σαν να μενει απο βενζινη ....



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Οχι, δουλευει αψογα. Σωληνακια υποπιεσης ελεγχθηκαν, καρμπυρατερ εχουν κααθαριστει και ρυθμιστει. Αυτο το κανει μετα απο ταξιδι και οχι παντα..Σαν να μενει απο βενζινη ....


  Ωωωχ! Απ' αυτήν την περιγραφή σαν αντλία μού μυρίζει. Μάλλον είναι στα τελευταία της και όταν ζεσταίνεται (μετά από ταξίδι συνήθως) δεν δουλεύει με τα καλά της. Μακάρι να κάνω λάθος.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


john lk

  • Guest
Αν μιλαμε για ΤΑ 650 / 600 / 400 δεν εχουν αντλια, αντιθετως οι ΑΤ εχουν.



Offline dim

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Σημερα παλι την πηγα test. Tις αλλαξα το φωτα, μια ωρα και βαλε. Την δουλεψα και σε χαμηλες στροφες να ανεβασει θερμοκρασια, δεν εκανε κιχ....Δουλεψε αψογα!!!

« Last Edit: Δευτέρα 05 Οκτώβριος 2015, 22:28:22 μμ by dim »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Εγω σήμερα επιστρέφοντας απο την δουλειά σε θυμήθηκα:

1η παρατήρηση σε κάποιο φανάρι είδα ανεβασμένο ρελαντί στις 1700στρ/λ αλλά δεν εδωσα σημασία , σκέφτηκα οτι δεν πρόλαβε να πέσει επειδή αναψε πράσινο σχεδόν αμμέσως και εφυγα.

2η παρατήρηση, σε καμμιά 10ριά χιλιόμετρα σταματάω σε φανάρι και το ρελαντί πέφτει στις 1000 και παρακάτω , σκέφτηκα οτι κάτι παίζει κ αρχισα να ανησυχώ οταν είδα το λαμπάκι του λαδιού να τρεμοσβήνει λόγω χαμηλών στροφών.

3η παρατήρηση , στα 20χλμ πάλι σε φανάρι σβήνει,  :eusa_think: αρχίζω να σκέφτομαι οτι κάτι δεν πάει καλά, σκεφτόμουν ρύθμιση μίγματος, υποπιέσεις, σκουπίδι σε καρμπ, χάλια τζίνα, θυμήθηκα το θέμα σου  γιατί οταν εδεινα 2-3 γκαζιές εστρωνε ...

4η παρατήρηση, μπροστά στο πάρκιγκ μέχρι να ανοιξω την πόρτα ξανασβήνει. Πάω να βάλω μπροστά παίρνει αλλά με πολύ χαμηλό ρελαντί και ξανασβήνει.
Δίνω λίγο γκάζι και δείχνει να στρώνει, τελικά μπαίνω , βάζω σταντ κατεβαίνω και τότε μου μύρισε η ακαυστη τζίνα, κοιτάω και τι να δώ?

....είχα ξεχάει το τσοκ στην μικρή σκάλα. :goofy: :goofy:

Εσύ κοιταξες μηπως εχεις θέμα στην ντίζα του τσοκ εκεί που απο μονή γίνεται διπλή? τα μίγματα?

Λέω τώρα εγώ ..... ποτέ δεν ξέρεις.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Γιατί χρησιμοποιείς τσοκ? Ποτέ δεν το χρηησιμοποίησα ούτε καν το χειμώνα. 30 δευτερόλεπτα με το γκάζι στις 1500 σαλ σταθερό ήταν αρκετό για να στρώσει το ρελαντί.



Offline dim

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Μηπως το καλοκαιρι με την  πολυ ζεστη πνιγεται απο τις αναθυμιασεις οταν ειναι στασιμη στο ρελαντι? Δεν μπορω να το εντοπισω γιατι δεν το κανει συνεχεια. Παντως οταν το κανει ειναι σαν να μενει απο βενζινη ή σαν να βγαλεις τον πολο απο τη μπαταρια και ρεταρει



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Αν μιλαμε για ΤΑ 650 / 600 / 400 δεν εχουν αντλια, αντιθετως οι ΑΤ εχουν.

 Ο φίλος δεν ξεκαθαρίζει τι μηχανάκι έχει. Θα μπορούσε να μιλάει και για ΤΑ 700. Αυτά είναι κλασσικά συμπτώματα ελαττωματικής αντλίας. Αν δεν έχει αντλία, τότε είναι σίγουρα κάτι με την τροφοδοσία.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline dim

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Σωστα, το μηχανακι ειναι ΤΑ 650




Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Γιατί χρησιμοποιείς τσοκ? Ποτέ δεν το χρηησιμοποίησα ούτε καν το χειμώνα. 30 δευτερόλεπτα με το γκάζι στις 1500 σαλ σταθερό ήταν αρκετό για να στρώσει το ρελαντί.

Κι εγώ την ίδια απορία έχω, γιατί τσοκ;


Παύλος Καρούμπης


Offline Παύλος Α

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 905
Κι εγώ την ίδια απορία έχω, γιατί τσοκ;

Αφου ολοι ρωτατε.... ας ρωτησω και εγω... γιατι τσοκ;;;;

15 χρονια ΤΑ650 εχω.... δεν εχει χρειαστει σχεδον ποτε... το 'σχεδον' παει σε κατι τρελα κρυα σε βουνα... στην Αττικη ποτε.


Παύλος Αγγελίδης


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
α) Μηπως το καλοκαιρι με την  πολυ ζεστη πνιγεται απο τις αναθυμιασεις οταν ειναι στασιμη στο ρελαντι?
β) Δεν μπορω να το εντοπισω γιατι δεν το κανει συνεχεια.
γ) Παντως οταν το κανει ειναι σαν να μενει απο βενζινη ή σαν να βγαλεις τον πολο απο τη μπαταρια και ρεταρει

α) Και όταν λέμε αναθυμιάσεις? απο το τεπόζιτο? Κουφόν , δεν το νομίζω.
β) αυτό είναι και καλό κ κακό.
γ) Καταλαβαίνω τι εννοείς, κάνει σαν μπουκωμένη ενα πράμα. Εκτός απο μετά απο ταξίδι στο παρουσιάζει και οταν μενει στο ρελαντί?

Εχεις ελέγξει τους σωλήνες του τεπόζιτου? Επειδή ανέφερες πως καθαρισες τα καρμπς μήπως κατα την τοποθετηση του τεπόζιτου τσάκισες κάποιο σωλήνα ? πχ την αναπνοή του τεπόζιτου? κ δημιουργείται υποπίεση που κόβει το καύσιμο?
Για δοκίμασε οταν στο ξαναπαρουσιάσει να βγαλεις την τάπα με το 2ο κλειδί.
 




Ασχετο με το θέμα , αλλά θα απαντήσω.

Το καλοκαίρι δεν χρειάζεται τσόκ.
Απο 'δώ και πέρα χρειάζεται, οχι για να πάρει μπροστά, αλλά για να διατηρήσει πάνω απο 1000 τις στροφές μέχρι να βγώ απο το πάρκιγκ.
Δεν μπορώ να την ακούω να κοπανάει με στροφές κάτω απο τις 1000, αλλά ούτε και να κρατάω τις στροφές ανεβασμένες με το γκάζι εστω και αν αυτό χρειάζεται για τα πρώτα 2 - 3 λεπτά η 500 μετρα πορεία.



Offline dim

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Μονο μετα απο ταξιδι και οχι παντα. Η λειτουργια κατα τα αλλα εινα αψογη.
Να ανοιξω την ταπα και να δω αν θα στρωσει? αυτο εννοεις?
« Last Edit: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2015, 22:26:35 μμ by dim »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Ναί, και αν μπορείς με το εφεδρικό κλειδί ωστε να ανοιχτεί η τάπα ενώ σου παρουσιάζει το πρόβλημα.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Το πιο πιθανό είναι τσακισμένο λάστιχο κάτω από το ντεπόζιτο. Βγάλτο τσεκάρισε τα σωληνάκι και τοποθέτησέ το ξανά με προσοχή



Offline dim

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Γιατι ομως το κανει μονο ζεστο και οχι παντα? Αν  ηταν τσακισμενο θα το εκανε συνεχεια, ετσι δεν ειναι?