Hellas Transalp Forum

Η Volkwagen ομολογεί απάτη στους ρύπους ντήζελ αυτοκινήτων - πτώση μετοχής 23%

Goikoetxea · 7158

Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Volkswagen Drops 23% After Admitting Diesel Emissions Cheat
Richard Weiss Naomi Kresge
September 21, 2015 — 10:06 AM EEST
Updated on September 21, 2015 — 6:40 PM EEST

Volkswagen AG lost almost a quarter of its market value after it admitted to cheating on U.S. air pollution tests for years, putting pressure on Chief Executive Officer Martin Winterkorn to repair the reputation of the world’s biggest carmaker.

Top supervisory board members will convene on Wednesday, according to two people with knowledge of the plans, who asked not to be named because the meeting is private. Volkswagen plunged as much as 23 percent to 125.40 euros in Frankfurt, wiping out about 15.6 billion euros ($17.6 billion) in market value. The stock closed at 132.2 euros, its lowest in more than three years.

[....]

Winterkorn, who has led VW since 2007, was forced to halt sales of the cars on Sunday and issue a public apology, saying he’s “deeply sorry” for breaking the public’s trust and that VW would do “everything necessary in order to reverse the damage this has caused.”

[....]

Diesel and VW’s reputation for German engineering were cornerstones of Winterkorn’s effort to catch up in the U.S. market. The violations, which affect nearly half a million vehicles, could result in as much as $18 billion in fines, based on the cost per violation and the number of cars. Criminal prosecution is also possible.



http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-09-21/volkswagen-drops-15-after-admitting-u-s-diesel-emissions-cheat

Παρόλο που το σκάνδαλο είναι ομολογουμένως επικών διαστάσεων με ασύλληπτες συνέπειες και προεκτάσεις, όποιο μέσο (εφημερίδα, περιοδικό, site κτλ) θέλει να ξαναπάρει διαφήμιση από τον όμιλο (από τους μεγαλύτερους εργοδότες εξειδικευμένων ΜΜΕ παγκοσμίως), είτε θα το βουλώσει στην καλύτερη, είτε θα προσπαθήσει να το δικαιολογήσει / ωραιοποιήσει στην χειρότερη.

Η εμπορική ονομασία πάντα πρόσθετε ένα μεγάλο έως τεράστιο καπέλο «αέρα κοπανιστού» στην τιμή του αυτοκινήτου, εξού κι η δυσανάλογη πτώση της μετοχής. Αν δεν εμπιστεύεσαι ένα όνομα, δεν το επιβραβεύεις με δεκάδες χιλιάδες ευρώ που σου ζητάει.

Για τους ήδη κατόχους αυτοκινήτων VW δεν το συζητάμε, η «ομερτά» ήταν έτσι ή αλλιώς δεδομένη, αν και όχι απόλυτα αδικαιολόγητη.




ekos

  • Guest
Γερμανοί, για να μάθεις την αλήθεια πρέπει να τσακωθούν μαζι της


Sent from my iPhone using Tapatalk



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Είναι σχεδόν κανόνας στις γερμανικές πολυεθνικές όταν τις πιάνουν στα πράσα - αλλά ΜΟΝΟ τότε - να το παίζουν μετανιωμένες παρθένες και να είναι πρόθυμες για αποζημιώσεις, συνεργασίες, επανορθώσεις, αγκαλιές και φιλάκια. Όλα αυτά τους κοστίζουν ψίχουλα.
Αντίθετα, αν κάποιο σκάνδαλο είναι «μαχητό» και έστω ελάχιστα αμφισβητήσιμο, μέχρι τον αιώνα τον άπαντα θα αρνούνται την ύπαρξή του, ακόμα και αν σκοτώνονται άνθρωποι απ' αυτό. Πιο πιθανό να ισχυριστούν ότι πέθανε από καρδιακή προσβολή κάποιος ενώ οδηγούσε, παρά λόγω κατασκευαστικής αστοχίας του οχήματος.

Όχι ότι το κάνουν μόνο αυτοί βέβαια, αλλά αυτοί το έχουν αναγάγει σε επιστήμη.




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Πατάνε για να περάσουν αυστηρούς κανονισμούς στην ΕΕ, αποκλείουν τους άλλους και παίζουν μπάλα μόνοι τους, καταπατώντας τους βέβαια αφού τους εφαρμόζουν κατά το δοκούν



Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Υπάρχει μια σοβαρή πιθανότητα, να πρόκειται για διπλωματικό χτύπημα κάτω από τη μέση των Αμερικανών στους Γερμανούς και όχι για μεγάλη πρεμούρα για τους ρύπους.

Τόλμησαν οι Γερμανοί να ζητήσουν να κόψουν λίγο την χρηματοδότηση της Αμερικάνικης οικονομίας μέσω GM και Wall Street?
Δεν θέλουν να συμμορφωθούν με μια Αμερικάνικη διαταγή για επιζήμια χαλάρωση στα δημοσιονομικά της Ευρωζώνης;
Ποιος ξέρει...

Αλλά σίγουρα δεν ανακάλυψαν τυχαία τώρα την κομπίνα των τιμών ρύπων που στοιχίζει τόσα δις -θα στοιχίσει κιάλλα αν δεν κάτσουν καλά οι Γερμανοί- και τώρα πρέπει να κάτσεις καραούλι να δεις με ποιο από τα επόμενα "ειδησάκια" σε άσχετο φαινομενικά τομέα συνδέεται.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
« Last Edit: Τρίτη 22 Σεπτέμβριος 2015, 07:37:57 πμ by Goikoetxea »




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
εκτος απο το προστιμο που θα φαει η εφαγε ηδη,αν ολοι οι ιδιοκτητες των συγκεκριμενων αυτοκινητων ή εν πασει περιπτωση μεγαλος αριθμος αυτων,κινηθουν εναντιον της δικαστικα για εξαπατηση καταναλωτη,μιλαμε για χοντρο κοστος για την εταιρια.

παλιοτερα παρομοια προστιμα ειχαν φαει και αλλες μαρκες,νομιζω η ΚΙΑ.

και η πλακα ειναι οτι το κακο σου το κανουν ανθρωποι που τα δικα τους αυτοκινητα πετανε πισω τα τριπλασια απο εσενα,απλα αυτοι δεν το κρυβουν.

θα ειχε ιδιαιτερο ενδιαφερον,να μπορεσει καποιος να βαλει τον κινητηρα σε αυτη την λειτουργια και να μετρηθει η αποδοση του.




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Ναι καταχέστηκαν οι Αμερικάνοι για τους ρύπους των VW εκεί, που το μέσο αυτοκίνητο έχει κυβικά εδώ φορτηγού. Τα δε παλιά μεταχειρισμένα αμερικάνικα είναι χτικιό, αλλά κυκλοφορούν.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
  Και σάς κάνει τώρα εσάς εντύπωση ότι η τάδε εταιρεία έλεγε ψέμματα. Τι παράξενο! Τι ασυνήθιστο! Μωρέ έχουμε φάει, και τρώμε, παραμύθι που πάει σύννεφο. Μακάρι να ήταν η μόνη.
  Απλώς κάποια στιγμή τα χαλάνε μεταξύ τους, για τα φράγκα πάντα, και καρφώνει ο ένας τον άλλον και έτσι βγαίνουν στην φόρα. Για τα φράγκα γίνονται όλα βρεεεε. Χ@στήκ@νε τώρα αυτοί για τους ρύπους.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Τελικά συνυφασμένη η Γερμανία με τα σκάνδαλα. Κατά τα άλλα θέλουν να κουνάνε και το δάκτυλο....
Ε, ρε σανίδα βρεγμένη που χρειάζεται....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
H πλάκα είναι ότι ο CEO της VW παραδέχθηκε την ματσαράγκα ΑΛΛΑ η ΕΕ κρίνει ότι δεν πρέπει να λάβει κάποια προληπτικά μέτρα.....


Μιλάμε ότι η ΕΕ "νοιάζεται" πολύ για τους ανθρώπους και δεν διστάζει να χτυπήσει χώρες όπως την Ελλάδα που καταπατούν τις Κοινοτικές οδηγίες, ειδικά όταν μπορούν να είναι σύνομες αγοράζοντας Γερμανικό εξοπλισμό!



Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
H πλάκα είναι ότι ο CEO της VW παραδέχθηκε την ματσαράγκα ΑΛΛΑ η ΕΕ κρίνει ότι δεν πρέπει να λάβει κάποια προληπτικά μέτρα.....


Μιλάμε ότι η ΕΕ "νοιάζεται" πολύ για τους ανθρώπους και δεν διστάζει να χτυπήσει χώρες όπως την Ελλάδα που καταπατούν τις Κοινοτικές οδηγίες, ειδικά όταν μπορούν να είναι σύνομες αγοράζοντας Γερμανικό εξοπλισμό!

Παρακαλώ πολύ προσοχή στoν γραπτό λόγο σας γιατί

οι Γερμανοί είναι φίλοι μας  :puke:

...άλλη μια Siemens ...

Το Βα(ρ)βαροί είναι τυχαίο   :eusa_think:



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #12 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2015, 13:56:38 μμ




Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9891
Και ξαφνικά "έσκασε" σκάνδαλο κατά Αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας

Τυχαίο; δε νομίζω :eusa_naughty:


Παύλος Καρούμπης


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
αυτο που "εσκασε",ακομα δεν ειναι σκανδαλο.
ειναι μια γενικοτητα.
αν γινει πιο σαφες μπορει και να ειναι.
μιλαει για αμερικανικες αυτοκινητοβιομηχανιες,οχι συγκεκριμενα δλδ και μιλαει για μη ασφαλη αυτοκινητα.
τι ακριβως εννοουμε "μη ασφαλη αυτοκινητα"?
για καποιους ας πουμε το να εχει 4 αστερια ενα αυτοκινητο απο 5 που συνηθως εχουν ολα τα συγχρονα,ειναι χαρακτηριστικο που μπορει να πει οτι δεν ειναι ασφαλες το αυτοκινητο.
για αλλους μπορει να εχει μικρη ή και καθολου σημασια.


στην πραξη σχεδον κανενα αυτοκινητο δεν ειναι ασφαλες,αν γινει μετωπικη στην κορινθου-πατρων με 90-100 χλμ δεν μενει κολυμπιθροξυλο.
τι να λενε τα 5 αστερια που τα παιρνουν τα αυτοκινητα στις δοκιμες των 55 χλμ?!
σαφως ειναι κριτηρια για την βελτιωση των οχηματων αλλα δεν ειναι πανακεια.

ας περιμενουμε να δουμε το πληρες ρεπορταζ.