Hellas Transalp Forum

Επισκευή σέλας

petervic · 194125

Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #100 on: Δευτέρα 08 Νοέμβριος 2010, 21:31:43 μμ
 :jack: Για το ...προβατάκι
 :jack: Για το κέρατο


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline mKiris

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #101 on: Δευτέρα 08 Νοέμβριος 2010, 22:30:33 μμ
χαχαχα
δηλαδη οταν λεμε: "γ@μο το κερατο μου" να πιανει  τοπο!!!!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

και για την γουνα...... με μια βροχη θα την βγαζουν. ΟΚ! Αλλα με την ψιχάλα??? θα ειναι.... θα βρεξει  δεν θα βρεξει???  ??? ???  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline Σπύρος Πατράς

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
  • Ευτυχισμένος μηχανόβιος !!!
Reply #102 on: Τρίτη 12 Ιούλιος 2011, 11:58:09 πμ
Καλησπέρα παίδες...

Τελευταία και η δική μου σέλα (ΤΑ 650 2004) πνέει τα λοίσθια κι αποφάσισα να κάνω έρευνα αγοράς προς αναζήτηση φθηνού και καλού ταπετσέρη (οικονομική κρίση γαρ)... Εξυπακούεται πως θα μου άρεσε μια λύση "ανατομική" ή κάτι πιο βελτιωμένο από τη μαμίσια version αλλά τα οικονομικά μου δεν μου επιτρέπουν ανοίγματα πολύ πάνω από τα 60-70 euros...  :eusa_naughty:

Εννοείται πως έχω διαβάσει ολόκληρο το topic αλλά μιας κι έχει καιρό να ενημερωθεί, είπα να κάνω μια ερώτηση μην τυχόν και φάνηκε στον ορίζοντα κανένα καινούριο μαγαζί ή πήρε το μάτι σας καμιά προσφορά κλπ κλπ...

Κάθε βοήθεια δεκτή...

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά...

Σπύρος


Όταν έχεις φράγκα πίνε κι όταν δεν έχεις πες μας να σε κεράσουμε !


Offline vag11

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 58
Reply #103 on: Τρίτη 12 Ιούλιος 2011, 14:12:51 μμ
Συμπληρώνω ένα χρόνο που βρήκα την υγεία μου στο θέμα σέλας! Συστήνω αυτόν που πολλοί εδώ θεωρούν κορυφή στις σέλες, το Γιάννη στην Λ. Αμφιθέας 91. Ψάξε στο google για γνώμες, απόψεις, τηλέφωνα... τη δική μου πέρυσι την σχεδιάσαμε σε συνεργασία και εκτός της άνεσης, οι επιλογές των υλικών (δέρμα + αντιολισθητικό) έχουν αποδειχθεί πολύ ανθεκτικές!


Βαγγέλης Αγγελής
NC 750X '14


Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 282
Reply #104 on: Τετάρτη 13 Ιούλιος 2011, 19:43:39 μμ
Αμφιθεας & Αγ.Τριαδος,Ο Γιαννης.Εχω παει εκει για δυο μηχανες μου.Την τελευταια την εφτιαξα πριν κανενα εξαμηνο.Ζητα να σου δειξει της BMW τα καλυματα,πολυ καλη δουλεια και καλες τιμες.


"The truth is out there"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #105 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2011, 09:50:33 πμ
Αμφιθεας & Αγ.Τριαδος,Ο Γιαννης.Εχω παει εκει για δυο μηχανες μου.Την τελευταια την εφτιαξα πριν κανενα εξαμηνο.Ζητα να σου δειξει της BMW τα καλυματα,πολυ καλη δουλεια και καλες τιμες.

+1000


Πολύ καλή δουλειά.....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 282
Reply #106 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2011, 10:38:04 πμ
Αμφιθεας & Αγ.Τριαδος,Ο Γιαννης.Εχω παει εκει για δυο μηχανες μου.Την τελευταια την εφτιαξα πριν κανενα εξαμηνο.Ζητα να σου δειξει της BMW τα καλυματα,πολυ καλη δουλεια και καλες τιμες.

Και σου δίνει και προσωρινά μια αλλη μεχρι να στην φτιαξει ...


"The truth is out there"


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #107 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2011, 10:41:38 πμ
Συμφωνω και γω για τον Γιαννη!
Καλος τεχνιτης και σωστος επαγγελματιας!



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #108 on: Δευτέρα 18 Ιούλιος 2011, 15:57:27 μμ
Μια ερώτηση επί του θέματος, πήγα σε γνωστό μου ταπετσέρη αυτ/των και μοτό, και τον ρώτησα για κόστος κλπ για μια επισκευή στην σέλα μου. Μου ζήτησε 50 ευρώ μαζί με ενα ψιλό στρώμα αφρώδους υλικού [περί τα 2 εκ πάχος] που θα τοποθετήσει στην πάνω μεριά για να μαλακώσει η επαφή με τις ευαίσθητες περιοχές . Αλλά επειδή το υλικό που χρησιμοποιεί είναι όπως είπε ''πιό σκληρό απο το γνήσιο'' δεν μπορεί να πάρει την μορφή του αρχικού σχήματος κυρίως μπροστά που κάνει αυτά τα δύο αυτιά και πιάνει στο τεπόζιτο. Οπότε για να μην ανοίγουν προς τα εξω από το τέντωμα τα αυτιά και σπάσουν τα γατζάκια τους  κάνει μια ραφή απο την μια μεριά εως την άλλη και τοποθετει ενα κομμάτι απο το ιδιο πάντα υλικό για να κάνει την κούρμπα. Ετσι είναι και οι δικές σας όσων εχετε φτιάξει?



Offline delta

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 276
  • Κεφάλι αγύριστο...
Reply #109 on: Δευτέρα 18 Ιούλιος 2011, 16:17:03 μμ
Nικόλα νομίζω πως ναι, έτσι είναι.
Στην δικιά μου, που του ζήτησα να μου την κάνει ανατομική μου πέρασε και μια ραφή κατά πλάτος.
Δεν είναι και άσχημη.


Μάστορα πόσο πάει το μέτρο?


Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 282
Reply #110 on: Τρίτη 19 Ιούλιος 2011, 14:35:21 μμ
Αυτη ειναι η δικια μου.Αντιολισθητικο μπρος-πισω.


"The truth is out there"


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #111 on: Τρίτη 19 Ιούλιος 2011, 18:13:07 μμ
Πολύ ωραία είναι και δίχως την λωρίδα που μου είπε ο δικός μου ...??? Αυτό το μικρο τμημα με το πανί στο εμπρός ανω μέρος είναι επιπλέον πάνω στο άλλο για να μην φθείρεται , ετσι για σχέδιο, η για να ''ερθει'' η κούρμπα? ξέρεις?



Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 282
Reply #112 on: Τρίτη 19 Ιούλιος 2011, 21:24:49 μμ
Εκει τεντωνεται περισσοτερο μα αποτελεσμα να λεπταινει και να δεχεται μεγαλη ταση.Οποτε ειναι διπλο για να αντεξει.


"The truth is out there"


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #113 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2011, 13:14:27 μμ
Γιατί νόμιζα οτι προσφέρει και κατάλληλο περιβάλλον για ... την οικογένεια, κάτι που εμείς τώρα πια στα ...ηντα δεν χρειαζόμαστε, αλλά οι νεώτεροι πρέπει να προσέχουν  ιδιαίτερα  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #114 on: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2013, 22:14:21 μμ
Αγόρασα πρόσφατα μια δεύτερη σέλα μεταχειρισμένη σε μέτρια κατάσταση από μέλος του φόρουμ με σκοπό την βελτίωσή της. Η σέλα εστάλη σε συνεργαζόμενο μάστορα ταπετσέρη στην Avδραβίδα Hλείας, όπου ξηλώθηκαν εντελώς τα παλιά υλικά και μπήκαν καινούρια, ενώ άλλαξε και η χωροταξία της με τον συνεπιβάτη να βρίσκεται λίγο πιο ψηλά. Για μένα είναι λίγο πιο άνετα (όχι μεγάλη αλλά αισθητή αλλαγή) ενώ βρίσκω πολύ βολικό ότι πλέον ο κ@λος μου κουμπώνει μέσα στον αναβαθμό και δεν γλιστράει προς τα πίσω.

μερικές φωτό:



Σε ταξίδι προς το χωριό στα πρώτα 100 χλμ είχε πιαστεί η μέση μου. Στην πρόσφατη διαδρομή μέχρι γοργοπόταμο δεν κατάλαβα τίποτα!!! Και για τον συνεπιβάτη η άνεση είναι μεγαλύτερη καθώς πλέον έχει λίγο μεγαλύτερη επιφάνεια αφενός, και με μεγαλύτερη διαδρομή προς τα κάτω αφετέρου.

Το κόστος της αναβάθμισης δεν το ξέρω, καθώς η συναλλαγή έγινε μέσω του αδερφού μου, ξέρω μόνο ότι αρχική τιμή ήταν 90 ευρώ για την παραπάνω εργασία με αντιολισθητικό υλικό αλλά χωρίς τζελ και ανάγλυφα λογότυπα. Αμφιβάλλω αν έδωσε τόσα τελικά. Πάντως γενικά έχει γίνει προσεγμένη δουλειά. :P

Η μαμά σέλα μου έχει μείνει, αλλά αμφιβάλλω αν θα την ξαναβάλω ποτέ πάνω.

Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Το ζωνάρι έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα; Σ' αυτήν επέλεξα να μην το βάλω, η σέλα μπαίνει και χωρίς αυτό. Θα ήταν χρήσιμο πάντως αν μπορούσε να βγει η σέλα χωρίς εργαλεία και αφαίρεση φτερών.
« Last Edit: Πέμπτη 31 Ιανουάριος 2013, 22:19:44 μμ by Goikoetxea »




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #115 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2013, 08:41:48 πμ
Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: Το ζωνάρι έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα; Σ' αυτήν επέλεξα να μην το βάλω, η σέλα μπαίνει και χωρίς αυτό. Θα ήταν χρήσιμο πάντως αν μπορούσε να βγει η σέλα χωρίς εργαλεία και αφαίρεση φτερών.

Καλορίζικη!
Και εγώ ποτέ δεν είχα συνεπιβάτη που να κρατιέται από το ζωνάρι.
Αν ανοίξεις τρύπες στα πλαϊνά καπάκια οι οποίες αποκαλύπτουν τις δυο βίδες της σέλας γίνεται να αφαιρεθεί η σέλα με τα καπάκια στη θέση τους. Το σκέφτομαι και εγώ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #116 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2013, 15:42:10 μμ
Σκέφτεσαι να το δοκιμάσεις σαν προσωπική πατέντα ή το έχεις δει να το έχει κάνει και κάποιος άλλος; Σε κανένα άλλο ή ξένο φόρουμ π.χ.; Σε συνδυασμό μ' αυτό που λες, τώρα που πέταξα την μαμά εργαλειοθήκη, σκέφτομαι πώς θα μπορούσα να αξιοποιήσω την κλειδαριά που μου έμεινε, καθώς έχει το προνόμιο να ανοίγει με το ίδιο κλειδί της μηχανής. Δυστυχώς δεν πάει το μυαλό μου πώς θα μπορούσε να άνοιγε η σέλα μ' αυτήν, απλά δεν είναι σχεδιασμένη για κάτι τέτοιο. :(




Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #117 on: Παρασκευή 05 Απρίλιος 2013, 23:26:17 μμ
ξεκιναω με το ρητο ¨πενία τέχνας κατεργάζεται¨.

λογω ενος προβληματος που απεκτησα στον κοκκυγα μετα απο το ταξιδι στη Σερβια το καλοκαιρι, αποφασισα να μαλακωσω λιγο την σελα μου γιατι δεν την παλευα αλλο. βρηκα λοιπον ενα κομματι σφουγγαρι ελαστικο μετριας σκληροτητας, αγορασα και δυο καλυματα τζελ για σελα ποδηλατου απο το λιντλ με 10 ευρω και ξεκινησα.

να ενημερωσω οτι οπτικα το σφουγγαρι εχει γινει αισχος,οποτε να ειστε επιεικης, αλλα ο πωπος μου ειπε τρεις φορες ευχαριστω την ωρα που το δοκιμαζα.....

αρχικα εβγαλα την σελα και αρχισα να βγαζω τα συραπτικα με ενα λεπτο κατσαβιδι.



εβγαλα το καλυμα μεχρι εκει που ηθελα


εβαλα σημαδια και ξεκινησα να κοβω σιγα σιγα και με πολυ προσοχη.....


.....και απο την πολυ την προσοχη εγινε ετσι (μην γελατε)



επειτα κολλησα το σφουγγαρι με βενζινοκολλα επανω στο σημειο που ηθελα.


το σφουγγαρι μεσα σε 5 λεπτα ειχε κολλησει και αρχισα να το σμιλευω με πριονια και σμιριδοπανα, ωστε να παρει τη φορμα της σελας.



αφου την εφερα σε μια επιθυμητη κατασταση, πηρα και εβγαλα τις σιλικονες απο τις προσθετες σελες




εκανα λιγες δοκιμες για το που θα μπει το τζελ και αφαιρεσα υλικο


τοποθετησα τα τζελ


εκατσα επανω και αααααααχ ανακουφιση.....

ομως οταν πηγα να κλεισω παλι το καλυμμα, δεν εφτανε να καρφωθει, και θα παω αυριο στον ταπετσερη για να βρουμε μια λυση. το πολυ πολυ να αλλαξω το καλυμμα το οποιο κοστιζει 20 -25 ευρω.




 


« Last Edit: Παρασκευή 05 Απρίλιος 2013, 23:46:58 μμ by ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ »



Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #118 on: Παρασκευή 05 Απρίλιος 2013, 23:54:08 μμ
αυριο θα δειτε και το τελικο αποτελεσμα.  ενταξει οπτικα το σφουγγαρι ειναι για γελια, αλλα ειναι παααρα πολυ αναπαυτικη.
αυτα απο εμενα. καληνυχτα.

υ.γ. μηπως επρεπε να ανοιξω το θεμα στο φτιαχτο μονος σου? τωρα το σκεφτηκα.



Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #119 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 13:14:08 μμ
σημερα καρφωθηκε και η ταπετσαρια σε ταπετσερη, με το ιδιο υφασμα, αλλα απο το πολυ το τεντωμα εκανε ζαρες.



παρα το οπτικο αποτελεσμα, που εμενα δεν με χαλαει, η σελα κατα την οδηγηση ειναι πολυ καλη.
το συνολικο κοστος ηταν 10 ευρω, μιας και ο ταπετσερης δεν πηρε τιποτα.



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #120 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 13:23:44 μμ
νομίζω ότι η σέλα ποδηλάτου με τζελ στο Τζάμπο είναι ακόμα φθηνότερη και διαθέσιμη επί μονίμου βάσεως (μια και το Lidl τη δικιά του τη φέρνει κατά καιρούς).




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #121 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 16:27:24 μμ
Οι ζάρες θέλουνε ζέσταμα με θερμοπίστολο αέρα και ξεκάρφωμα ξανακάρφωμα.

Το τζελ του Lidl έχει πιο σκληρή βάση. Θα σκεφτόμουν να το βάλω με το ντύμα του.

Πάνω από το τζελ και το νέο αφρώδες θέλει ένα στρωμα λεπτού αφρώδους για να γίνει όλο ένα σώμα και να μην σου φύγει με τα χρόνια το τζελ από τη θέση του.

Μην αφήσεις έτσι το κάλυμα. Μόλις ξεραθεί, θα σκιστεί στις ζάρες.


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #122 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 17:41:02 μμ
Μ' αρέσεις  :thumbup: , βασικά μ' αρέσει κάθε προσπάθεια για προσωπική δουλειά.

Απορίες:
Ο ταπετσέρης δεν μπορεσε να καλύψει τις ζάρες  :eusa_think: τι σόι ταπετσέρης ηταν?
Γιατί στο πλάι η σέλα πίσω αφήνει κενό απο το πλαινό καπάκι ενώ μπροστά χαμηλώνει?
Η σέλα μπροστά ...   :goofy: :goofy:  δεν ενοχλεί ?

Κάτι τέτοιο ζήτησα και απο τον ταπετσέρη μου να κάνω και μου είπε οτι δεν εγγυάται μονοκόματο κάλυμα γιατί εκτός του ότι θα ανοίγει μπροστά στα αυτιά η σέλα, απο το πολύ τέντωμα με το καιρό θα σχιστεί. Πρότεινε περιμετρικό γαζί.



Offline transalpblack

  • Djkostas
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 279
Reply #123 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 18:42:16 μμ
Προσωπική άποψη πάντα.
Δεν μου αρέσει καθόλου.
Άσε που κάπου υπάρχει και πρόσθετο που το βάζεις πάνω από την σέλα σου και το χρησιμοποιείς όποτε θες γιατί μπαινοβγαίνει.
Δεν θυμάμαι όμως πιας μάρκας είναι...


Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #124 on: Σάββατο 06 Απρίλιος 2013, 20:45:02 μμ
Λίγοι βάζουν μονοκόματο κάλυμα γιατί δεν πρέπει να έρχεται σωστά. Πάνω απ' το αφρώδες-τζέλ, όπως σωστά είπε ο Βαγγέλης, δεν έβαλες-έβαλε ένα λεπτό αφρώδες να τα δέσει;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....