Hellas Transalp Forum

Αντλία βενζίνης transalp xl 700v toy 2008

kyros · 5108

Offline kyros

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
on: Κυριακή 16 Αύγουστος 2015, 15:00:00 μμ
Καλησπέρα και κάλος σας βρίσκω, και για όσους τέλειωσαν η διακοπές καλό χειμώνα και πάντα όρθιοι.
Επανέρχομαι για ένα θέμα που ξανά προέκυψε με την αντλία από το 700 . Μετά από αλλαγή σε επίσημο service στη Θεσσαλονίκη με μια της HOFFER ,και κόστος  επισκευής 180 ευρώ [αξία αντλίας 30 ευρώ  ], η αντλία μετά από 35 μέρες ξανά εκτός λειτουργίας, από την αντιπροσωπεία δεν ανάλαβαν καμία ευθύνη ,γιατί δεν ήταν της Honta αν και ήταν δική τους πρόταση .γ αυτό και αποφάσισα να την ανοίξω μόνος  μου ( θα βάλω και Φώτο .) Τελικά ήταν κομμένο το λάστιχο εσωτερικά ,της αντλίας της πίεσης .Αντικατέστησα το λάστιχο και βάζω την παλιά που ευτυχώς πήρα από την αντικατάσταση .Δούλεψε για 8 μήνες και τελικά πάλι με άφησε χρόνους . Ξανά έβαλα την HOFFER όπου και δούλεψε για 15 μέρες και ξανά, έκοψε το λάστιχο .Τώρα είμαι σε αναζήτησης νέας αντλίας μεταχειρισμένης γιατί καινούργια στοιχίζει 400 ευρώ . Βρήκα και την αντλία σκέτη την UC-T30  από 120 έως 180 ευρώ .Για να ολοκληρώσω για όσους έχουν προκύψει προβλήματα με αντλία και με πάρα πολύ μεγάλη αναζήτηση από μέρους μου , βάλτε μόνο την δικιά του η το φυσίγγιο η ολόκληρη για όσους μπορούν οικονομικά ,γιατί ,με της υποτιθέμενες  αντιστοιχίες δεν μπορεί να συνεργαστεί ο ρυθμιστής πίεσης και βγάζει προβλήματα.




Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #2 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2015, 10:54:34 πμ
Πριν 2 χρόνια είχα κι εγώ τα ίδια θέματα λόγω πολύ νερού στη βενζίνη (δες το σαν θέμα στο φόρουμ). Συμφωνώ μαζί σου, μόνο η μαμά τρόμπα κάνει δουλειά. Τότε, είχα δοκιμάσει Χόφερ (3 τρόμπες!), μια ιμιτασιόν για Vstrom (φοράνε την περίπου ίδια) αλλά δεν λειτουργούσε τίποτα. Τελικά με μια μεταχειρισμένη έκανα την δουλειά μου και συνεχίζω ευτυχώς. Δοκίμασα και μια Μιτσουμπίσι, ακριβώς ίδιος κωδικός με τη δικιά μας και κόστος 180 ευρώ και δεν ταίριαξε, ευτυχώς την πήραν πίσω χωρίς να την χρεωθώ. Δυστυχώς δεν κάνει τίποτα άλλο εκτός από την μαμά. Τα ίδια ισχύουν και για το Vstrom μετά το 2008 (ή 9), δεν υπήρχαν τρόμπες του εμπορίου που να ταίριαζαν. Αν κάποιος έχει έκτοτε βρει λύση ας το μοιραστεί μαζί μας.

Εγώ με τόσα άνοιξε-κλείσε θα έβαζα το χέρι στην τσέπη εξ αρχής και θα έδινα τα 400!



Offline kyros

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #3 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2015, 11:50:52 πμ
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση τελικά μετά από 3-4 άνοιξε κλείσε, έχασα και τον λογαριασμό θα είχα αγοράσει καινούργια .Θα συμφωνήσω απόλυτα  μαζί σου ,μόνο δικιά του είτε μεταχειρισμένη [ με όποιο ρίσκο ] η μόνο καινούργια [ έχει αλλάξει  και κωδικό που μαλών την έχουν βελτίωσή ]  και για μια ακόμη φορά ευχαριστώ πολύ.



Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #4 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2015, 12:17:46 μμ
Καλησπέρα,

Το πρόβλημα με το λαστιχάκι το είχα αντιμετωπίσει κι εγώ και τελικά βρήκα ένα μαγαζί στη Μοναστηρίου που πήρε το σκισμένο και κατασκεύασε αντίγραφο.

Από τότε κανένα θέμα.
Το κόστος πρέπει να ήταν γύρω στα 7-8€

Τώρα, όσον αφορά την αντλία...
Είχε αρχίσει να σφυρίζει αν θυμάμαι καλά περίπου από τις 17.000 (1ος χρόνος)
Τώρα έχω 106.000χλμ και 7 χρόνια και δε μου έχει παρουσιάσει κάποιο θέμα (συνεχίζει και σφυρίζει βέβαια)



Offline kyros

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #5 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2015, 19:19:43 μμ
Καλησπέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, για τα λαστιχάκια υπάρχουν στη τιμή τον 12 ευρώ στο μότο Τσιτινης http://www.mototsitinis.gr/shop/index.php/cPath/59 όπως και η αντλία και ο ρυθμιστής πίεσης. Δεν το διακινδυνεύω πλέων για επισκευή και βρήκα μια μεταχειρισμένη 180, που την έχει servis Honta από αντικατάσταση λόγω λάθους ένδειξης του φλοτέρ. Θα περάσω το δικό μου φλοτέρ και βλέπουμε ,και σε συνεννόηση ότι εάν πάθη κάτι εντός 3-4 μηνών θα την στύλο  πίσω και θα πάρω καινούργια. Θα σας ενημερώσω σύντομα .



Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #6 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2015, 21:12:51 μμ
Μου κάνει εντύπωση, γιατί η Honda δεν έδινε ξεχωριστό κωδικό για την αντλία, πόσο μάλλον για το λαστιχάκι...
Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι...