Hellas Transalp Forum

TA 600 -1993 - Μεγίστη Ταχύτητα 120 χ/ω

pavlis · 14143

Offline pavlis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #25 on: Πέμπτη 28 Μάιος 2015, 19:48:47 μμ
Από τις φώτο που έβαλα ξέρει κανείς αν είναι μοντέλο με μειωμένη ιπποδύναμη?



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #26 on: Πέμπτη 28 Μάιος 2015, 20:06:39 μμ
Νομιζω χρειαζεται αρ πλαισιου...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #27 on: Πέμπτη 28 Μάιος 2015, 23:34:54 μμ

4η ταχυτητα στις 7000 στροφές  120 χ/ω (δεν πάει άλλο)
νομιζω οτι εδω βρισκεται η απαντηση.

ποσες στροφες με 4η στα 120 χλμ εχουν οι 600αρηδες?
νομιζω οτι ειναι πολλες οι στροφες για 4η και μονο 120 χλμ.

δεν ειναι πολυ δυσκολο να βγαλεις το καπακι και να δεις τα δοντια του εμπρος γραναζιου.




Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #28 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2015, 06:10:53 πμ
Από τις φώτο που έβαλα ξέρει κανείς αν είναι μοντέλο με μειωμένη ιπποδύναμη?

Όπως λέει και ο Σώτος χρειαζόμαστε αρ.πλαισίου. Επίσης κατω από την σελα (επάνω στο πλαίσιο) υπάρχει ένα αυτοκόλητο με τον κωδικό χρώματος. Μπορεις να δεις τα γράμματα που αναφέρει?

« Last Edit: Παρασκευή 29 Μάιος 2015, 06:18:00 πμ by Yianni »



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7271
Reply #29 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2015, 06:16:41 πμ
νομιζω οτι εδω βρισκεται η απαντηση.

ποσες στροφες με 4η στα 120 χλμ εχουν οι 600αρηδες?
νομιζω οτι ειναι πολλες οι στροφες για 4η και μονο 120 χλμ.

Παναγιώτη στο 600 οι αλλαγές όταν το δουλεύεις στα όρια μπορεί να γίνονται στις 8000 στροφές. Αλλά καλό είναι να μην ζορίζεται τόσο πολύ. Εγω πχ τις αλλάζω στις 6000 στροφές το πολύ.



Offline pavlis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #30 on: Σάββατο 30 Μάιος 2015, 13:51:36 μμ
Παιδιά εβγαλα μερικές φώτο μπας και βγαλουμε άκρη.

;D





Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #31 on: Κυριακή 31 Μάιος 2015, 18:38:13 μμ
Φίλε είχα παρόμοιο πρόβλημα με το δικό μου 600. Στην αρχή νόμιζα πως φταίνε τα καρμπυρατέρ και τα πείραζα να βρω το πρόβλημα. Μετά αφού κατάληξα πως δεν φταίνε τα καρμπυρατέρ το έριξα στα ηλεκτρικά (τα άλλαξα όλα ανορθωτές, ηλεκτρονικές, πλεξούδες, μάτια βολάν, πολλαπλασιαστές κλπ). Στο τέλος σε μια τυχαία αλλαγή φίλτρου (γενικό σέρβις) διαπιστώθηκε πως το πρόβλημα ήταν το φίλτρο αέρα. Όλα τα honda με καρμπυρατέρ έχουν θέμα με την ποσότητα αέρα που εισάγεται αν δεν πάρουν αυτό που πρέπει μουλαρώνουν και δεν κάνουν βήμα :P  Παίζει να σου έχουν βάλει το φίλτρο του 400. Υπάρχει όμως και ένα ενδεχόμενο να πηγαίνεις με έναν κύλινδρο (τον πίσω γιατί έχεις στροφόμετρο και ο πίσω μπορεί να σπρώξει τον εμπρός το αντίθετο δύσκολα) και να νομίζεις πως απλά έχεις μειωμένη απόδοση.



Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #32 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2015, 02:48:24 πμ
Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στον αριθμό VIN που είναι πάνω στο πλαίσιο σου, στο λαιμό του τιμονιού σου, θα πρέπει εκεί να μπορείς να το βρείς ώστε να μπορείς να βάλεις σε κάποιον vin checker αυτόν τον αριθμό για σου δώσει περισσότερες πληροφορίες για το πού, πότε κατασκευάστηκε κλπ....

Για να βοηθήσω
1. Χώρα κατασκευής
2-3. Κατασκευαστής
4-8. Μάρκα, κυβικά, τύπος μηχανής
9. Κωδικός ασφαλείας
10. Έτος κατασκευής
11. Εργοστάσιο κατασκευής
12-17. Σειριακός αριθμός μηχανής
« Last Edit: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2015, 02:59:16 πμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #33 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2015, 09:42:07 πμ
   Γρανάζωμα ρε παιδιά, γρανάζωμα! Από μακριά φωνάζει! Έλααααααα!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #34 on: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2015, 19:01:57 μμ
Οι ταχύτητες που αναφέρεις μοιαζουν με την απόδοση της 400.

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι δεν ανεβάζει πάνω από 6000 στην πέμπτη (η 400 άνετα πάει 8500+ και 140-145 χλμ/ω)

Μήπως ισχύει ότι αναφέρθηκε προηγουμένως και σου έχουν βάλει φίλτρο από 400 (οπότε δεν φτάνει ο αέρας και κρεμάει)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline MAROU

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #35 on: Τετάρτη 03 Ιούνιος 2015, 11:17:36 πμ
εγω νομιζω οτι είναι ελειψη ιπποδυναμης και οχι γραναζωμα και τα λοιπα
τα χιλιομετρα που βγαζει και με τις πεντε ταχυτητες ειναι περιπου ιδια με τα δικα μου...
απλα δεν φορτωνει η πεμπτη ταχυτητα λογω ελλειψης δυναμης
μια πιθανη εξηγηση ειναι το φιλτρο αερα
βγαλτο τελειως απο πανω και αστο ελευθερο να δεις τι γινεται
λογικα θα το καταλαβεις ακομα και με νεκρα σταματημενος γιατι θα ανεβαζει καλυτερα στροφες...
δες επισης που εχει κοφτη η μηχανη βαλε δευτερα και τερματησε την δεις ποσες στροφες ανεβαζει...
κατα τη γνωμη μου και να ηταν μοντελο με μειωμενη ιπποδυμανη απο το εργοστασιο θα ανεβαζε παραπανω απο τα 120...
απο τα χιλιομετρα που αναφερει ο φιλος εχει τις ιδιες σχεσεις με τη δικη μου και η τεταρτη με τη πεμπτη ειναι κοντα..
δεν εξηγηται να μην ανεβαζει ουτε 10 χιλιομετρα απο 4η σε 5η...
και μην ξεχνατε οτι ποιος δεν θα ηθελε μια εκτη για overdrive...