Σάββατο 21 Οκτώβριος 2017, 22:36:10 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 [2] |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: TA 600 -1993 - Μεγίστη Ταχύτητα 120 χ/ω  (Αναγνώστηκε 3834 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
pavlis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη 28 Μάιος 2015, 20:48:47 μμ »

Από τις φώτο που έβαλα ξέρει κανείς αν είναι μοντέλο με μειωμένη ιπποδύναμη?
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10259



« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη 28 Μάιος 2015, 21:06:39 μμ »

Νομιζω χρειαζεται αρ πλαισιου...
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 49.144km
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2015, 00:34:54 πμ »


4η ταχυτητα στις 7000 στροφές  120 χ/ω (δεν πάει άλλο)
νομιζω οτι εδω βρισκεται η απαντηση.

ποσες στροφες με 4η στα 120 χλμ εχουν οι 600αρηδες?
νομιζω οτι ειναι πολλες οι στροφες για 4η και μονο 120 χλμ.

δεν ειναι πολυ δυσκολο να βγαλεις το καπακι και να δεις τα δοντια του εμπρος γραναζιου.
Καταγράφηκε

Yianni
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7106



« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2015, 07:10:53 πμ »

Από τις φώτο που έβαλα ξέρει κανείς αν είναι μοντέλο με μειωμένη ιπποδύναμη?

Όπως λέει και ο Σώτος χρειαζόμαστε αρ.πλαισίου. Επίσης κατω από την σελα (επάνω στο πλαίσιο) υπάρχει ένα αυτοκόλητο με τον κωδικό χρώματος. Μπορεις να δεις τα γράμματα που αναφέρει?

« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 29 Μάιος 2015, 07:18:00 πμ από Yianni » Καταγράφηκε
Yianni
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7106



« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2015, 07:16:41 πμ »

νομιζω οτι εδω βρισκεται η απαντηση.

ποσες στροφες με 4η στα 120 χλμ εχουν οι 600αρηδες?
νομιζω οτι ειναι πολλες οι στροφες για 4η και μονο 120 χλμ.

Παναγιώτη στο 600 οι αλλαγές όταν το δουλεύεις στα όρια μπορεί να γίνονται στις 8000 στροφές. Αλλά καλό είναι να μην ζορίζεται τόσο πολύ. Εγω πχ τις αλλάζω στις 6000 στροφές το πολύ.
Καταγράφηκε
pavlis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7


« Απάντηση #30 στις: Σάββατο 30 Μάιος 2015, 14:51:36 μμ »

Παιδιά εβγαλα μερικές φώτο μπας και βγαλουμε άκρη.

Grin


Καταγράφηκε
geoa
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133



« Απάντηση #31 στις: Κυριακή 31 Μάιος 2015, 19:38:13 μμ »

Φίλε είχα παρόμοιο πρόβλημα με το δικό μου 600. Στην αρχή νόμιζα πως φταίνε τα καρμπυρατέρ και τα πείραζα να βρω το πρόβλημα. Μετά αφού κατάληξα πως δεν φταίνε τα καρμπυρατέρ το έριξα στα ηλεκτρικά (τα άλλαξα όλα ανορθωτές, ηλεκτρονικές, πλεξούδες, μάτια βολάν, πολλαπλασιαστές κλπ). Στο τέλος σε μια τυχαία αλλαγή φίλτρου (γενικό σέρβις) διαπιστώθηκε πως το πρόβλημα ήταν το φίλτρο αέρα. Όλα τα honda με καρμπυρατέρ έχουν θέμα με την ποσότητα αέρα που εισάγεται αν δεν πάρουν αυτό που πρέπει μουλαρώνουν και δεν κάνουν βήμα Tongue  Παίζει να σου έχουν βάλει το φίλτρο του 400. Υπάρχει όμως και ένα ενδεχόμενο να πηγαίνεις με έναν κύλινδρο (τον πίσω γιατί έχεις στροφόμετρο και ο πίσω μπορεί να σπρώξει τον εμπρός το αντίθετο δύσκολα) και να νομίζεις πως απλά έχεις μειωμένη απόδοση.
Καταγράφηκε
cookos
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 505



« Απάντηση #32 στις: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2015, 03:48:24 πμ »

Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στον αριθμό VIN που είναι πάνω στο πλαίσιο σου, στο λαιμό του τιμονιού σου, θα πρέπει εκεί να μπορείς να το βρείς ώστε να μπορείς να βάλεις σε κάποιον vin checker αυτόν τον αριθμό για σου δώσει περισσότερες πληροφορίες για το πού, πότε κατασκευάστηκε κλπ....

Για να βοηθήσω
1. Χώρα κατασκευής
2-3. Κατασκευαστής
4-8. Μάρκα, κυβικά, τύπος μηχανής
9. Κωδικός ασφαλείας
10. Έτος κατασκευής
11. Εργοστάσιο κατασκευής
12-17. Σειριακός αριθμός μηχανής
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2015, 03:59:16 πμ από cookos » Καταγράφηκε

Spritmonitor.de" border="0
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #33 στις: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2015, 10:42:07 πμ »

   Γρανάζωμα ρε παιδιά, γρανάζωμα! Από μακριά φωνάζει! Έλααααααα!
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 350


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #34 στις: Δευτέρα 01 Ιούνιος 2015, 20:01:57 μμ »

Οι ταχύτητες που αναφέρεις μοιαζουν με την απόδοση της 400.

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι δεν ανεβάζει πάνω από 6000 στην πέμπτη (η 400 άνετα πάει 8500+ και 140-145 χλμ/ω)

Μήπως ισχύει ότι αναφέρθηκε προηγουμένως και σου έχουν βάλει φίλτρο από 400 (οπότε δεν φτάνει ο αέρας και κρεμάει)
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη 03 Ιούνιος 2015, 12:17:36 μμ »

εγω νομιζω οτι είναι ελειψη ιπποδυναμης και οχι γραναζωμα και τα λοιπα
τα χιλιομετρα που βγαζει και με τις πεντε ταχυτητες ειναι περιπου ιδια με τα δικα μου...
απλα δεν φορτωνει η πεμπτη ταχυτητα λογω ελλειψης δυναμης
μια πιθανη εξηγηση ειναι το φιλτρο αερα
βγαλτο τελειως απο πανω και αστο ελευθερο να δεις τι γινεται
λογικα θα το καταλαβεις ακομα και με νεκρα σταματημενος γιατι θα ανεβαζει καλυτερα στροφες...
δες επισης που εχει κοφτη η μηχανη βαλε δευτερα και τερματησε την δεις ποσες στροφες ανεβαζει...
κατα τη γνωμη μου και να ηταν μοντελο με μειωμενη ιπποδυμανη απο το εργοστασιο θα ανεβαζε παραπανω απο τα 120...
απο τα χιλιομετρα που αναφερει ο φιλος εχει τις ιδιες σχεσεις με τη δικη μου και η τεταρτη με τη πεμπτη ειναι κοντα..
δεν εξηγηται να μην ανεβαζει ουτε 10 χιλιομετρα απο 4η σε 5η...
και μην ξεχνατε οτι ποιος δεν θα ηθελε μια εκτη για overdrive...
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2] |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!