Hellas Transalp Forum

ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΤΑ 650 ΜΟΥ...

MAROU · 21981

Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #25 on: Παρασκευή 15 Μάιος 2015, 16:03:27 μμ
Για τα ανεκι 3 εχω γραψει την αποψη μου μιας και τα φοραω 2 χρονια
στο ΤΑ,αλλα σε προτρεπο να διαβασεις την σχετικη ενοτητα με την
αλλαγη ελαστικων για να παρεις και αλλες αποψεις απο συνφορουμιτες
 και να καταληξεις αν ταιριαζουν σε σενα ;)Εμενα παντος με
καλυπτουν απολυτα 8)



Offline MAROU

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #26 on: Παρασκευή 15 Μάιος 2015, 16:58:37 μμ
εγω δεν εχω παει απο κει αλλα μου τον συστησε ενα φιλαρακι...
γαμω τα παιδια και παντα μεσα απο το τηλ ακουγεται φασαρια πλακα για μπαλα για μηχανες χαχαχαχαχα
τη δευτερα μου στελνει τα λαστιχα και ενα shoei gt air mat black
http://www.motorshop.gr/p.KRANOS-GT-AIR-BLACK-MAT-SHOEI.836186.html
και σε καλυτερη τιμη αποτι λεει αυτο το σαιτ...



Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #27 on: Σάββατο 16 Μάιος 2015, 14:46:26 μμ
Το κρανος ειναι ολα τα λεφτα φιλε μου :eusa_clap:Εισαι σιγουρος ομως
για το χρωμα,γιατι σαν μαυρο που ειναι μηπως βρασει το κεφαλι σου
το καλοκαιρακι ???Λεω εγω τωρα και εσυ αποφασιζεις ;D



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #28 on: Σάββατο 16 Μάιος 2015, 22:25:47 μμ
Το κρανος ειναι ολα τα λεφτα φιλε μου :eusa_clap:Εισαι σιγουρος ομως
για το χρωμα,γιατι σαν μαυρο που ειναι μηπως βρασει το κεφαλι σου
το καλοκαιρακι ???Λεω εγω τωρα και εσυ αποφασιζεις ;D
Τα κρανη εσωτερικα εχουν εξιλασμενη πολυστερινη (ναι, ναι αυτο το ασπρο που πολλοι αποκαλουν φελιζολ, αλλα τετοιο δεν ειναι) Αυτο λοιπον το υλικο περαν της ιδιοτητας του να απορροφα την κρουση (και να παραμορφωνεται) εχει και μονωτικες ως προς την θερμοκρασια ιδιοτητες
Το κελυφος ενος μαυρου κρανους λοιπον μπορει να ειναι σαφως πιο θερμο απο ενα πχ ασπρο, αλλα αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι το κεφαλι μας θα θερμαινεται περισσοτερο σε σχεση με το ασπρο



Offline MAROU

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #29 on: Τετάρτη 20 Μάιος 2015, 19:23:35 μμ
Μολις ελαβα το κράνος... Φοβερο...αξιζει τα λεφτα του...
αυριο μπαινουν και τα λαστιχα και σου κου εχει εξορμηση...χεχεχε



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #30 on: Πέμπτη 21 Μάιος 2015, 06:33:49 πμ
Τα κρανη εσωτερικα εχουν εξιλασμενη πολυστερινη (ναι, ναι αυτο το ασπρο που πολλοι αποκαλουν φελιζολ, αλλα τετοιο δεν ειναι) Αυτο λοιπον το υλικο περαν της ιδιοτητας του να απορροφα την κρουση (και να παραμορφωνεται) εχει και μονωτικες ως προς την θερμοκρασια ιδιοτητες
Το κελυφος ενος μαυρου κρανους λοιπον μπορει να ειναι σαφως πιο θερμο απο ενα πχ ασπρο, αλλα αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι το κεφαλι μας θα θερμαινεται περισσοτερο σε σχεση με το ασπρο
Θα πώ για το χρώμα του κράνους. Προτιμώ ανοιχτόχρωμα αλλά λίγο "παρδαλά".
Η αιτία, να γίνομαι αντικείμενο προσοχής. Σε αστικό περιβάλλον, θεωρώ ότι είναι καλό
να τραβάς την προσοχή, έστω κι έτσι.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline MAROU

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #31 on: Τετάρτη 03 Ιούνιος 2015, 10:53:50 πμ
Καλημερα σε ολους.
μετα απο δυο εβδομαδες απο οταν εκανα τις εξης αλλαγες:
1) αλλαγη ελαστικων απο scorpion trail σε anakee 3
2) αλλαγη λαδιων στα καλαμια μπροστα οπου ακολουθησα τις συμβουλες του konkost οσον αφορα τη ποσοτητα λαδιου στις μπουκαλες
που αποτι μου ειπε ο μηχανικος μου βγαινει 10 % παραπανω απο αυτο που λεει η honda
χρησιμοποιηθηκε λαδι WP αντι για Castrol που ειχα πριν
3) αλλαγη πουλεμαν τιμονιου με νεα κωνικα
4) αλλαγη τιμονιου με ενα της rental που ειναι πιο χαμηλο πιο πλατυ και με πιο ανοικτες γωνιες

Συμπερασματα:
1) για τα λαστιχα δεν μπορω να πω τιποτα οσον αφορα θεματα προσφυσης και το ποσο γρηγορα ζεσταινονται γιατι μετα απο 200 χιλιομετρα μου φαινονται οτι ειναι οπως το πρωτο χιλιομετρο
μακαρι να συνεχιστει αυτο χεχεχε
αλλα ειναι προφανες απο τα πρωτα μετρα η αλλαγη στο στη κορωνα του ελαστικου
γουσταρει να στριβει αυτο το λαστιχο...γερνεις και δεν θελεις να το σηκωσεις με τιποτα...καμια απολυτως σχεση με τα προηγουμενα σε αυτο το κομματι που μου φαινοντουσαν οτι αν γειρω λιγο θα πεσω
μεγαλη σιγουρια στις στροφες πλεον και αν το παρακανεις φευγει πολυ ομαλα και σε συγχωρει σε αντιθεση με τα προηγουμενα που αμα ξεκολαγε εκανες το σταυρο σου...
2) ο konkost βαλθηκε να τρελανει εμενα και το μηχανικο μου...και τα καταφερε...και οι δυο μας λεγαμε να βαλουμε λιγοτερο λαδι για να μαλακωσει λιγο η αναρτηση και να αυξηθει λιγο η βυθιση στο φρεναρισμα
ομως ειπαμε να ακολουθησουμε τη προταση του konkost (κατι θα ξερει ο ανθρωπος...τοσα αστερακια εχει διπλα στο ονομα του χεχεχεχε)
και αντιθετα με τις προβλεψεις πετυχαμε ακριβως αυτο που ηθελα...πλεον η αναρτηση χωρις να ειναι πιο μαλακη βυθιζει καλυτερα στο φρεναρισμα και γενικα εχει βελτιωθει σε ολους τους τομεις...
δεν εχουμε καταφερει να το εξηγησουμε ακομα...αλλα αφου δουλευει αυτο εχει σημασια...
3) θα πω μονο οτι εξαφανιστηκαν οι ταλαντευσεις και στα 40-60 και στα 150 που ειχα...
4) για μενα αυτο το τιμονι επρεπε να εχει η μηχανη απο το εργοστασιο
πιο ξεκουραστο, πιο χωματινο, κοβει περισσοτερο το τιμονι γιατι πλεον δεν βρισκουν οι καθρεφτες οπως πριν αλλα οι χουφτες και ετσι δεν ξηλωνεις και τη ζελατινα καθε φορα που το παρακανεις...
ενδεικτικα καποια κοστη με μεταφορικα μαζι
λαστιχα 210
τιμονι 55
κωνικα 40



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #32 on: Τετάρτη 03 Ιούνιος 2015, 16:53:16 μμ
Αν μπορείς,βάλε μια φωτό απο το τιμόνι...


Diamonds are forever