Κυριακή 22 Οκτώβριος 2017, 16:32:09 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: 1 [2] |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΤΑ 650 ΜΟΥ...  (Αναγνώστηκε 7372 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
mantis
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 95



« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή 15 Μάιος 2015, 17:03:27 μμ »

Για τα ανεκι 3 εχω γραψει την αποψη μου μιας και τα φοραω 2 χρονια
στο ΤΑ,αλλα σε προτρεπο να διαβασεις την σχετικη ενοτητα με την
αλλαγη ελαστικων για να παρεις και αλλες αποψεις απο συνφορουμιτες
 και να καταληξεις αν ταιριαζουν σε σενα WinkΕμενα παντος με
καλυπτουν απολυτα Cool
Καταγράφηκε
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή 15 Μάιος 2015, 17:58:37 μμ »

εγω δεν εχω παει απο κει αλλα μου τον συστησε ενα φιλαρακι...
γαμω τα παιδια και παντα μεσα απο το τηλ ακουγεται φασαρια πλακα για μπαλα για μηχανες χαχαχαχαχα
τη δευτερα μου στελνει τα λαστιχα και ενα shoei gt air mat black
http://www.motorshop.gr/p.KRANOS-GT-AIR-BLACK-MAT-SHOEI.836186.html
και σε καλυτερη τιμη αποτι λεει αυτο το σαιτ...
Καταγράφηκε
mantis
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 95



« Απάντηση #27 στις: Σάββατο 16 Μάιος 2015, 15:46:26 μμ »

Το κρανος ειναι ολα τα λεφτα φιλε μου Εισαι σιγουρος ομως
για το χρωμα,γιατι σαν μαυρο που ειναι μηπως βρασει το κεφαλι σου
το καλοκαιρακι HuhΛεω εγω τωρα και εσυ αποφασιζεις Grin
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1964



« Απάντηση #28 στις: Σάββατο 16 Μάιος 2015, 23:25:47 μμ »

Το κρανος ειναι ολα τα λεφτα φιλε μου Εισαι σιγουρος ομως
για το χρωμα,γιατι σαν μαυρο που ειναι μηπως βρασει το κεφαλι σου
το καλοκαιρακι HuhΛεω εγω τωρα και εσυ αποφασιζεις Grin
Τα κρανη εσωτερικα εχουν εξιλασμενη πολυστερινη (ναι, ναι αυτο το ασπρο που πολλοι αποκαλουν φελιζολ, αλλα τετοιο δεν ειναι) Αυτο λοιπον το υλικο περαν της ιδιοτητας του να απορροφα την κρουση (και να παραμορφωνεται) εχει και μονωτικες ως προς την θερμοκρασια ιδιοτητες
Το κελυφος ενος μαυρου κρανους λοιπον μπορει να ειναι σαφως πιο θερμο απο ενα πχ ασπρο, αλλα αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι το κεφαλι μας θα θερμαινεται περισσοτερο σε σχεση με το ασπρο
Καταγράφηκε
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #29 στις: Τετάρτη 20 Μάιος 2015, 20:23:35 μμ »

Μολις ελαβα το κράνος... Φοβερο...αξιζει τα λεφτα του...
αυριο μπαινουν και τα λαστιχα και σου κου εχει εξορμηση...χεχεχε
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3030



« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη 21 Μάιος 2015, 07:33:49 πμ »

Τα κρανη εσωτερικα εχουν εξιλασμενη πολυστερινη (ναι, ναι αυτο το ασπρο που πολλοι αποκαλουν φελιζολ, αλλα τετοιο δεν ειναι) Αυτο λοιπον το υλικο περαν της ιδιοτητας του να απορροφα την κρουση (και να παραμορφωνεται) εχει και μονωτικες ως προς την θερμοκρασια ιδιοτητες
Το κελυφος ενος μαυρου κρανους λοιπον μπορει να ειναι σαφως πιο θερμο απο ενα πχ ασπρο, αλλα αυτο δεν σημαινει απαραιτητα οτι το κεφαλι μας θα θερμαινεται περισσοτερο σε σχεση με το ασπρο
Θα πώ για το χρώμα του κράνους. Προτιμώ ανοιχτόχρωμα αλλά λίγο "παρδαλά".
Η αιτία, να γίνομαι αντικείμενο προσοχής. Σε αστικό περιβάλλον, θεωρώ ότι είναι καλό
να τραβάς την προσοχή, έστω κι έτσι.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη 03 Ιούνιος 2015, 11:53:50 πμ »

Καλημερα σε ολους.
μετα απο δυο εβδομαδες απο οταν εκανα τις εξης αλλαγες:
1) αλλαγη ελαστικων απο scorpion trail σε anakee 3
2) αλλαγη λαδιων στα καλαμια μπροστα οπου ακολουθησα τις συμβουλες του konkost οσον αφορα τη ποσοτητα λαδιου στις μπουκαλες
που αποτι μου ειπε ο μηχανικος μου βγαινει 10 % παραπανω απο αυτο που λεει η honda
χρησιμοποιηθηκε λαδι WP αντι για Castrol που ειχα πριν
3) αλλαγη πουλεμαν τιμονιου με νεα κωνικα
4) αλλαγη τιμονιου με ενα της rental που ειναι πιο χαμηλο πιο πλατυ και με πιο ανοικτες γωνιες

Συμπερασματα:
1) για τα λαστιχα δεν μπορω να πω τιποτα οσον αφορα θεματα προσφυσης και το ποσο γρηγορα ζεσταινονται γιατι μετα απο 200 χιλιομετρα μου φαινονται οτι ειναι οπως το πρωτο χιλιομετρο
μακαρι να συνεχιστει αυτο χεχεχε
αλλα ειναι προφανες απο τα πρωτα μετρα η αλλαγη στο στη κορωνα του ελαστικου
γουσταρει να στριβει αυτο το λαστιχο...γερνεις και δεν θελεις να το σηκωσεις με τιποτα...καμια απολυτως σχεση με τα προηγουμενα σε αυτο το κομματι που μου φαινοντουσαν οτι αν γειρω λιγο θα πεσω
μεγαλη σιγουρια στις στροφες πλεον και αν το παρακανεις φευγει πολυ ομαλα και σε συγχωρει σε αντιθεση με τα προηγουμενα που αμα ξεκολαγε εκανες το σταυρο σου...
2) ο konkost βαλθηκε να τρελανει εμενα και το μηχανικο μου...και τα καταφερε...και οι δυο μας λεγαμε να βαλουμε λιγοτερο λαδι για να μαλακωσει λιγο η αναρτηση και να αυξηθει λιγο η βυθιση στο φρεναρισμα
ομως ειπαμε να ακολουθησουμε τη προταση του konkost (κατι θα ξερει ο ανθρωπος...τοσα αστερακια εχει διπλα στο ονομα του χεχεχεχε)
και αντιθετα με τις προβλεψεις πετυχαμε ακριβως αυτο που ηθελα...πλεον η αναρτηση χωρις να ειναι πιο μαλακη βυθιζει καλυτερα στο φρεναρισμα και γενικα εχει βελτιωθει σε ολους τους τομεις...
δεν εχουμε καταφερει να το εξηγησουμε ακομα...αλλα αφου δουλευει αυτο εχει σημασια...
3) θα πω μονο οτι εξαφανιστηκαν οι ταλαντευσεις και στα 40-60 και στα 150 που ειχα...
4) για μενα αυτο το τιμονι επρεπε να εχει η μηχανη απο το εργοστασιο
πιο ξεκουραστο, πιο χωματινο, κοβει περισσοτερο το τιμονι γιατι πλεον δεν βρισκουν οι καθρεφτες οπως πριν αλλα οι χουφτες και ετσι δεν ξηλωνεις και τη ζελατινα καθε φορα που το παρακανεις...
ενδεικτικα καποια κοστη με μεταφορικα μαζι
λαστιχα 210
τιμονι 55
κωνικα 40
Καταγράφηκε
Diamantis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 911


Diamonds are forever


« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη 03 Ιούνιος 2015, 17:53:16 μμ »

Αν μπορείς,βάλε μια φωτό απο το τιμόνι...
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
Σελίδες: 1 [2] |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!