Κυριακή 17 Δεκέμβριος 2017, 15:57:35 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΤΑ 650 ΜΟΥ...  (Αναγνώστηκε 7639 φορές)
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 11:21:45 πμ »

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΣΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ ΕΝΑ ΤΑ 650 2001 ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ:
ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν
ΧΤΑΠΟΔΙ ΑRROW
ΤΕΛΙΚΟ RACE TECH (ΦΟΒΕΡΟ... Grin)
ΧΕΝΟΝ ΦΩΤΑ
ΑΛΛΗΓΗ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ
ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΥΨΗΛΗΣ
ΤΑΚΑΚΙΑ CL (ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΑΚΡΙΒΑ)
ΤΡΟΜΠΑ ΦΡΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΡΟΣΤΙΝΑ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ PEGASO ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ BREMBO (KAMIA ΣΧΕΣΗ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ...)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ WP (ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΛΗ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ)
ΑΛΛΑΓΗ ΑΦΡΩΔΟΥΣ ΣΤΗ ΣΕΛΑ
ΖΕΛΑΤΙΝΑ AIRMAX
ΛΑΣΤΙΧΑ SCORPION TRAIL

ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ...

ΠΡΩΤΟΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ, ΑΡΓΟΥΝ ΠΟΛΥ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΚΑΛΑ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΑΝΑΚΕΕ...ΓΝΩΜΕΣ;ΘΕΛΩ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ...80 -20 ΒΑΖΩ ΠΑΝΤΑ...

ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΡΚΑΡΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ...
ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΜΑΛΑΚΩΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΦΡΕΝΑΡΟΝΤΑΣ ΝΑ ΧΑΜΗΛΩΝΕΙ H MHXANH ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΩ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ WP...

ΤΡΙΤΟΝ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
Καταγράφηκε
pantelewn
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 87


Black Lady


« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 11:26:53 πμ »

καλησπέρα. ένα φιλαράκι έβαλε anakee ΙΙΙ και μου είπε οτι τον πρώτο μηνα είναι τρομερά. μετά χρειάζεται 20 χλ να διανύσει με την μότο για να ζεσταθεί το λάστιχο, άρα θα έχεις το ίδιο πρόβλημα.
Καταγράφηκε

MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 11:31:20 πμ »

ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ;
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2134


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #3 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 11:38:51 πμ »

Σχετικα με τα λαστιχα, δεν γινεται κανεις να ταχει ολα. Λαστιχα οπως τα Scorpion Trail, τα Anakee III και αλλα ειναι κυριως για ασφαλτινο ταξιδι και δεν ειναι οτι καλυτερο για μικρες μετακινησεις στν πολη - και φυσικα ουτε και για χωμα. Υπαρχουν αλλα πιο μαλακα λαστιχα που συμβαδιζουν περισοτερο με τον all-round χαρακτηρα των 600/650, υπαρχουν πολλα θεματα στην ενοτητα λαστιχα να ψαχτεις, μια πολυ καλη λυση ειναι τα Dunlop Trailmax:
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_off_road/Trailmax.jsp

Οσο για τα μπροστινα WP, θαπρεπε να σου δινουν περισοτερη σιγουρια τωρα που η μηχανη δε βυθιζεται πολυ στο φρεναρισμα στην εισοδο της στροφης, νομιζω οτι ειναι κατι που θα το συνηθισεις - τα μαμισια ελατηρια ειναι πολυ μαλακα αν εισουνα συνιθισμενος μ'αυτα.

EDIT: Για τιμονι προτεινω WRP, δες εδω: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=17255.msg284511#msg284511

ΥΓ Και μη γραφεις με κεφαλαια, ειναι ΣΑΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ  Wink Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 11:44:38 πμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
pantelewn
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 87


Black Lady


« Απάντηση #4 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 11:46:54 πμ »

Σχετικα με τα λαστιχα, δεν γινεται κανεις να ταχει ολα. Λαστιχα οπως τα Scorpion Trail, τα Anakee III και αλλα ειναι κυριως για ασφαλτινο ταξιδι και δεν ειναι οτι καλυτερο για μικρες μετακινησεις στν πολη - και φυσικα ουτε και για χωμα. Υπαρχουν αλλα πιο μαλακα λαστιχα που συμβαδιζουν περισοτερο με τον all-round χαρακτηρα των 600/650, υπαρχουν πολλα θεματα στην ενοτητα λαστιχα να ψαχτεις, μια πολυ καλη λυση ειναι τα Dunlop Trailmax:
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_off_road/Trailmax.jsp

Οσο για τα μπροστινα WP, θαπρεπε να σου δινουν περισοτερη σιγουρια τωρα που η μηχανη δε βυθιζεται πολυ στο φρεναρισμα στην εισοδο της στροφης, νομιζω οτι ειναι κατι που θα το συνηθισεις - τα μαμισια ελατηρια ειναι πολυ μαλακα αν εισουνα συνιθισμενος μ'αυτα.

EDIT: Για τιμονι προτεινω WRP, δες εδω: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=17255.msg284511#msg284511

ΥΓ Και μη γραφεις με κεφαλαια, ειναι ΣΑΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ  Wink Grin


και εγώ έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια για αυτά.. ας μας πει κάποιος που τα έχει δουλέψει...
Καταγράφηκε

MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 12:01:02 μμ »

Σχετικα με τα λαστιχα, δεν γινεται κανεις να ταχει ολα. Λαστιχα οπως τα Scorpion Trail, τα Anakee III και αλλα ειναι κυριως για ασφαλτινο ταξιδι και δεν ειναι οτι καλυτερο για μικρες μετακινησεις στν πολη - και φυσικα ουτε και για χωμα. Υπαρχουν αλλα πιο μαλακα λαστιχα που συμβαδιζουν περισοτερο με τον all-round χαρακτηρα των 600/650, υπαρχουν πολλα θεματα στην ενοτητα λαστιχα να ψαχτεις, μια πολυ καλη λυση ειναι τα Dunlop Trailmax:
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_off_road/Trailmax.jsp

Οσο για τα μπροστινα WP, θαπρεπε να σου δινουν περισοτερη σιγουρια τωρα που η μηχανη δε βυθιζεται πολυ στο φρεναρισμα στην εισοδο της στροφης, νομιζω οτι ειναι κατι που θα το συνηθισεις - τα μαμισια ελατηρια ειναι πολυ μαλακα αν εισουνα συνιθισμενος μ'αυτα.

EDIT: Για τιμονι προτεινω WRP, δες εδω: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=17255.msg284511#msg284511

ΥΓ Και μη γραφεις με κεφαλαια, ειναι ΣΑΝ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙΣ  Wink Grin

Σχετικα με τα λαστιχα δεν τα ξερω καθολου αυτα...Θα το ψαξω...
Για τις αναρτήσεις τη μηχανη την εχω παρει με αυτες και εχω οδηγησει καποιων φιλων τις μαμα και εχω δει τις διαφορες...
Δεν μου αρεσει το μαμα αλλα ουτε και αυτο που γινεται με τη δικια μου...μπορει να ειναι και ο τροπος που οδηγω ετσι...
Ωραιο φαινεται το τιμονι αλλα πρεπει μαλλον να παω αθηνα να το δοκιμασω...

 
Καταγράφηκε
παλτακης
η anaconda team..
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #6 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 14:01:03 μμ »

Σχετικα με τα λαστιχα δεν τα ξερω καθολου αυτα...Θα το ψαξω...
Για τις αναρτήσεις τη μηχανη την εχω παρει με αυτες και εχω οδηγησει καποιων φιλων τις μαμα και εχω δει τις διαφορες...
Δεν μου αρεσει το μαμα αλλα ουτε και αυτο που γινεται με τη δικια μου...μπορει να ειναι και ο τροπος που οδηγω ετσι...
Ωραιο φαινεται το τιμονι αλλα πρεπει μαλλον να παω αθηνα να το δοκιμασω...

 
Αν και τα ελατηρια ειναι πιο σκληρα απο τα μαμα ισως η αλλαγη των λαδιων στις μπουκαλες με πιο ψιλο λαδι βελτιωση καπως την βυθιση .
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1973



« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 16:49:41 μμ »

Iσως να εχουμε τα δυο μοναδικα ΤΑ που φορανε τρομπα φρενου brembo απο aprilia Το δικο μου βεβαια εχει απο tuono 1000
Επισης εχουμε και αρκετες αλλες κοινες βελτιωσεις: Φιλτρο Κ&Ν, WP μπρος πισω, σωληνακια υψηλης, αφρωδες στην σελα (μονο που εγω την εχω ψηλωσει για χωματινη χρηση), αλλο τιμονι γιατι δεν μου αρεσαν οι γωνιες του κυριως σε χωματινη χρηση Επισης εχω δοκιμασει και τα τακακια CL (carbon lorain) και τα βρηκα και εγω εξαιρετικα αλλα κυριως σε σκληρη χρηση Δεν τα πηρα ακριβα (22-25Ε σε προσφορα) αλλα δεν γνωριζω και ποσο εχουν κανονικα

Σχετικα με τις αποριες του τωρα
Για τα λαστιχα δεν μπορω να σε βοηθησω αφου σχεδον μονιμα φοραω χωματινα Θα σου ελεγα παντως να αποφυγεις τα turance exp Εχω δοκιμασει μονο το πισω και πρεπει να ζεσταθει καλα για να κραταει καλα Κατι που δεν μπορει να γινει σε μικρες αποστασεις

Τιμονι εχω βαλει αλουμινενιο της afam προοριζομενο για africa twin Πολυ καλες λαβες στο χωμα καλυτερο απο το μαμα αλλα οχι τελειο στην ασφαλτο οσο ειχα την μαμα σελα Οταν την ψηλωσα τα πραγματα βελτιωθηκαν πλησιαζοντας αρκετα αυτο που ηθελα
Οποτε ειδικα αν εχεις κανει την σελα ανατομικη και εισαι πλεον (ακομα περισσοτερο) "μεσα" και οχι "πανω" στη μηχανη θα σε κουρασει γρηγορα και δεν στο προτεινω Γενικα το θεμα τιμονι ειναι περιεργο και δυστυχως μονο δοκιμαζοντας καποιο με αρκετη ωρα οδηγηση και σε διαφορες συνθηκες μπορεις να εισαι σιγουρος αν σου κανει ή οχι
Αυτο που προτεινει ο XLGeorge ειναι σαφως πιο "φιλικο"-ανετο στις συνηθεις χρησεις του ΤΑ οποτε και μιας και εχω οδηγησει το ΤΑ του σου το προτεινω και γω

Το θεμα με τις αναρτησεις θελει ψαξιμο απο σενα
Για το μπροστινο εφοσον νοιωθεις ανασφαλης και μιας και τα ελατηρια της WP τα εχει βαλει ο προηγουμενος κατα την γνωμη μου επιβαλλεται να τα βγαλεις α) για να ελεγξεις αν οντως εχουν αλλαχτει και β) εφοσον οντως δεν ειναι τα μαμα -πιθανον με προσθηκες για προφορτηση- τοτε να αλλαξεις λαδια και να βαλεις της WP στο προτεινομενο απο αυτην sae (10αρι) Και φυσικα θα βαλεις και την προτεινομενη απο την WP ποσοτητα (16εκ αποσταση απο το χειλος του καλαμιου με συμπιεσμενα τα καλαμια και χωρις ελλατηρια)
Παντως το να διαβαζει καλα οπως λες και ταυτοχρονα να σε φοβιζει με το να μην συμπιεζεται αρκετα στο φρεναρισμα ειναι λιγο αντιφατικο

Απο την εμπειρια μου παντως οτι και να κανεις στο μαμα μπροστινο παντα θα σου φαινεται λιγο σε σχεση με το WP αμορτισερ (αν αυτο ειναι καλορυθμισμενο) Και δεν μιλαω για το βυθισμα του
Καταγράφηκε
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 20:37:15 μμ »

Αν και τα ελατηρια ειναι πιο σκληρα απο τα μαμα ισως η αλλαγη των λαδιων στις μπουκαλες με πιο ψιλο λαδι βελτιωση καπως την βυθιση .
Aυτό σκεφτομαι και εγω...
Καταγράφηκε
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 20:54:49 μμ »

Iσως να εχουμε τα δυο μοναδικα ΤΑ που φορανε τρομπα φρενου brembo απο aprilia Το δικο μου βεβαια εχει απο tuono 1000
Επισης εχουμε και αρκετες αλλες κοινες βελτιωσεις: Φιλτρο Κ&Ν, WP μπρος πισω, σωληνακια υψηλης, αφρωδες στην σελα (μονο που εγω την εχω ψηλωσει για χωματινη χρηση), αλλο τιμονι γιατι δεν μου αρεσαν οι γωνιες του κυριως σε χωματινη χρηση Επισης εχω δοκιμασει και τα τακακια CL (carbon lorain) και τα βρηκα και εγω εξαιρετικα αλλα κυριως σε σκληρη χρηση Δεν τα πηρα ακριβα (22-25Ε σε προσφορα) αλλα δεν γνωριζω και ποσο εχουν κανονικα

Σχετικα με τις αποριες του τωρα
Για τα λαστιχα δεν μπορω να σε βοηθησω αφου σχεδον μονιμα φοραω χωματινα Θα σου ελεγα παντως να αποφυγεις τα turance exp Εχω δοκιμασει μονο το πισω και πρεπει να ζεσταθει καλα για να κραταει καλα Κατι που δεν μπορει να γινει σε μικρες αποστασεις

Τιμονι εχω βαλει αλουμινενιο της afam προοριζομενο για africa twin Πολυ καλες λαβες στο χωμα καλυτερο απο το μαμα αλλα οχι τελειο στην ασφαλτο οσο ειχα την μαμα σελα Οταν την ψηλωσα τα πραγματα βελτιωθηκαν πλησιαζοντας αρκετα αυτο που ηθελα
Οποτε ειδικα αν εχεις κανει την σελα ανατομικη και εισαι πλεον (ακομα περισσοτερο) "μεσα" και οχι "πανω" στη μηχανη θα σε κουρασει γρηγορα και δεν στο προτεινω Γενικα το θεμα τιμονι ειναι περιεργο και δυστυχως μονο δοκιμαζοντας καποιο με αρκετη ωρα οδηγηση και σε διαφορες συνθηκες μπορεις να εισαι σιγουρος αν σου κανει ή οχι
Αυτο που προτεινει ο XLGeorge ειναι σαφως πιο "φιλικο"-ανετο στις συνηθεις χρησεις του ΤΑ οποτε και μιας και εχω οδηγησει το ΤΑ του σου το προτεινω και γω

Το θεμα με τις αναρτησεις θελει ψαξιμο απο σενα
Για το μπροστινο εφοσον νοιωθεις ανασφαλης και μιας και τα ελατηρια της WP τα εχει βαλει ο προηγουμενος κατα την γνωμη μου επιβαλλεται να τα βγαλεις α) για να ελεγξεις αν οντως εχουν αλλαχτει και β) εφοσον οντως δεν ειναι τα μαμα -πιθανον με προσθηκες για προφορτηση- τοτε να αλλαξεις λαδια και να βαλεις της WP στο προτεινομενο απο αυτην sae (10αρι) Και φυσικα θα βαλεις και την προτεινομενη απο την WP ποσοτητα (16εκ αποσταση απο το χειλος του καλαμιου με συμπιεσμενα τα καλαμια και χωρις ελλατηρια)
Παντως το να διαβαζει καλα οπως λες και ταυτοχρονα να σε φοβιζει με το να μην συμπιεζεται αρκετα στο φρεναρισμα ειναι λιγο αντιφατικο

Απο την εμπειρια μου παντως οτι και να κανεις στο μαμα μπροστινο παντα θα σου φαινεται λιγο σε σχεση με το WP αμορτισερ (αν αυτο ειναι καλορυθμισμενο) Και δεν μιλαω για το βυθισμα του


tuono 1000; καλο... ναι πρεπει να ειμαστε οι μονοι χαχαχα
Τη σελα μου την εχει φτιαξει ενας φιλος που ειναι τεντας και προεδρος της λεσχης μοτο ζακυνθου...την εκοψε λιγο και της προσθεσε νεο αφρωδες χωρις να αλλαξει το υψος...αλλα αλλαξε πολυ η αισθηση...προς το καλυτερο βεβαια...

Για το τιμονι και εγω εχω θεμα με τις γωνιες...ειμαι 1.85 90 κιλα εσυ;
Μαλλον θα παω στη δικια σου λυση γιατι αφου σε βολευει στο χωμα θα με βολευει και εμενα...εχω και ενα cr250 χεχεχεχε οποτε να μην αλλαζω πολυ...χαχαχα

τα λαστιχα θα δοκιμασω τα ΑΝΑΚΕΕ  και βλεπουμε το πολυ αλλαζω του χρονου παλι...

οσο για την αναρτηση εχω αλλαξει λαδια με της wp θα παιξω με το λαδι...

πολυ καλα τα σχολια σου ευχαριστω...
Καταγράφηκε
mantis
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 95



« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 22:14:37 μμ »

Ποσα ευρω σου φυγαν φιλαρακο για να κανεις το ΤΑ ετσι με αυτες τις αναβαθμισεις Huh
Αν τα θυμασε και ενα -ενα θα ηταν καλυτερα,γιατι αν τα γραψεις ολα μαζι και μου τα
αθροισεις θα παθω εμφραγμα εγω που θα το διαβασω,και οχι εσυ που τα εβαλες
Φιλικα παντα και καλο προερετα!
Καταγράφηκε
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 13 Μάιος 2015, 23:56:03 μμ »

Ποσα ευρω σου φυγαν φιλαρακο για να κανεις το ΤΑ ετσι με αυτες τις αναβαθμισεις Huh
Αν τα θυμασε και ενα -ενα θα ηταν καλυτερα,γιατι αν τα γραψεις ολα μαζι και μου τα
αθροισεις θα παθω εμφραγμα εγω που θα το διαβασω,και οχι εσυ που τα εβαλες
Φιλικα παντα και καλο προερετα!

Λοιπόν
αναρτήσεις τις είχε πήγαν 700 μου είπε
φίλτρο και χταπόδι επίσης είχε
Δισκοπλακες μπρος πίσω μαζί με τακάκια 250 περίπου
60 σωληνάκια υψηλής
η τρόμπα είναι τράμπα από δικία μου μηχανή
εξάτμιση άλλαξα γιατί είχε τρυπήσει 240 κομπλέ
70 φώτα xenon
90 ζελατίνα
30 αφρώδες σέλας
αυτά περίπου. ..
Καταγράφηκε
mantis
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 95



« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 14 Μάιος 2015, 19:35:10 μμ »

Ωραιος ο φιλος αφου το πηρες με μπολικη προικα απο τον προηγουμενο
ιδιοκτητη Και τωρα που το μετετρεψες ετσι με ολα τρ καλουδια
που του εβαλες,εχεις ενα τελειος διαφορετικο ΤΑ απο ενα μαμα!!
Να φανταστω οτι εχεις καβαλησει το ΤΑ σε μαμα εκδοση και οταν πηρες το
δικο σου τη εκανες-ενοιωσες? ShockedΡιξε και καμια φωτο με το καμαρι σου να γουσταρουμε Grin
Καταγράφηκε
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 14 Μάιος 2015, 19:39:58 μμ »

Ετσι ακριβώς...
Χωρις να θελω να ακουστω σνομπ αλλα δεν εχει καμια σχεση με το μαμα...εντελως καμια...
Για τα γουστα μου παντα...
ενας αλλος θα μπορουσε να πει ειναι σκληρο κανει φασαρια κτλ
εγω απλα βρηκα ενα στα μετρα μου και το βελτιωσα στα σημεια που ηθελα...
θα βαλω και φωτο...
Καταγράφηκε
mantis
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 95



« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 14 Μάιος 2015, 20:22:58 μμ »

Σαν βαση εχεις το ΤΑ που εχουμε επιλεξει οι ποιο πολυ στο φορουμ
και μοιραζομαστε εδω τις αποριες-γουστα-προβληματισμους κτλ.
Δεν βρισκω καθολου σνομπ τις αποψεις σου και μαλιστα απολυτα
σεβαστω να φερεις το καμαρι σου στα μετρα που γουσταρεις εσυ
που το καβαλας Εγω εχω ΤΑ 06 και το αγορασα 2 χερι
σε πολυ καλη τιμη για την κατασταση και την ηλικια της.
Θα ομολογησω ομως οτι ημουν αρκετα τυχερος γιατι ο προηγουμενος
εφυγε σε μια νυχτα που λεμε για εξωτερικο με την οικογενεια για τους λογους του,
και σαν γνωστος που ημουν μαζι του, πηρα το ΤΑ και τον βοηθησα να δωσει το αμαξι
του και τις γυναικας του σε 2 μερες WinkΤο μηχανακι το πηρα πριν 3 χρονια 32χχλ και ο τυπος
πηγαινε στη δουλεια του δηλ 20χιλ καθε μερα σε περιφεριακο,και το καλοκαιρι 20χιλ απο το
σπιτι του για μπανιο ShockedΤο παρκαρε σε στεγασμενο παρκιν και με ολα τα σερβις στην αντιπροσωπια Grin
Νοικοκυρις λεμε και ψειρας Το μονο κακο ηταν οτι ηταν χωρις ουτε ενα εξτρα και ετσι του εχωσα οτι
περιφεριακο υπαρχει CheesyΚαγκελα μπρος-πισω ερμαχ ψιλη τανκμπανκ λαστιχα ανεκι 3κτλ.Τωρα ψαχνομαι για αναρτηση
μπρος-πισω και αλλα φρενα και σελα για αρχη για το φερω στο στυλ που οδηγο και στα μετρα μου!Για αυτο ρωταω..
 
Καταγράφηκε
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 14 Μάιος 2015, 21:25:29 μμ »

Αν δεν το χρησιμοποιείτε για endurο καταστάσεις η αλλαγή λαδιών του μπροστινού με ένα 10άρι βελτιώνει αρκετά την αίσθηση του μπροστινού. Επίσης μια  βελτιωτική παρέμβαση (αν δεν θέλετε να ξοδευτείτε, είναι η προθήκη αποστατών 1 με 2 χιλ. στα μπροστινά ελατήρια. Το πίσω αμορτισέρ μπορείτε μετά από διάφορες δοκιμές στη προφόρτιση και την απόσβεση συμπίεσης/επαναφοράς να το φέρετε στα μέτρα σας. Για τα 40000χλμ που είχα το ΤΑ και με μόνη παρέμβαση στο λάδι του μπροστινού ποτέ δεν ένιωσα ανασφάλεια ούτε βίωσα καμία δυσάρεστη έκπληξη είτε μονός, είτε διπλός, είτε φορτωμένος. Πάντα ρύθμιζα πιέσεις και πίσω αμορτισέρ αναλόγως του βάρους και στο δρόμο του έπινα το αίμα κανονικά!
Καταγράφηκε
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 14 Μάιος 2015, 22:07:52 μμ »

Πραγματικα ηταν ευκαιρια η μηχανη...
τι αποψη εχεις για τα ανακεε ειμαι ετοιμος να τα παραγγειλω...210 με τα μεταφορικα...
φρενα και αναρτησεις ειναι οι μεγαλυτερες πιστευω αναβαθμισεις
μπορεις αν θες να με παρεις και τηλεφωνο να σου πω για τα φρενα και τις αναρτησεις πανω σε αυτα που εχω κανει εγω...
αν θες τον αριθμο θα σου στειλω πμ
wp ειναι σταθερη αξια πιστευω αλλα και ohlins εχουν το ονομα αλλα και τη χαρη πιστευω...ελεω ΚΤΜ...
τα φρενα για μενα που εκανα σερβις στη τρομα με το γνησιο σετ ΗΟΝDA ειναι αθλια...εβαλα τη τρομπα απο ενα aprilia pegaso που εχω χωρις καμια μετατροπη
ο φιλος απο πανω εβαλε απο tuono 1000 που ειναι σιγουρα πιο δυνατη...
αν βεβαια πηγαινεις χωμα πολυ και γρηγορα θες προοδευτικοτητα οποτε δεν ξερω αν θες τοσο δυνατη τρομπα...παλι θα μας διαφωτησει ο φιλος...
Καταγράφηκε
MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 14 Μάιος 2015, 22:11:02 μμ »

Αν δεν το χρησιμοποιείτε για endurο καταστάσεις η αλλαγή λαδιών του μπροστινού με ένα 10άρι βελτιώνει αρκετά την αίσθηση του μπροστινού. Επίσης μια  βελτιωτική παρέμβαση (αν δεν θέλετε να ξοδευτείτε, είναι η προθήκη αποστατών 1 με 2 χιλ. στα μπροστινά ελατήρια. Το πίσω αμορτισέρ μπορείτε μετά από διάφορες δοκιμές στη προφόρτιση και την απόσβεση συμπίεσης/επαναφοράς να το φέρετε στα μέτρα σας. Για τα 40000χλμ που είχα το ΤΑ και με μόνη παρέμβαση στο λάδι του μπροστινού ποτέ δεν ένιωσα ανασφάλεια ούτε βίωσα καμία δυσάρεστη έκπληξη είτε μονός, είτε διπλός, είτε φορτωμένος. Πάντα ρύθμιζα πιέσεις και πίσω αμορτισέρ αναλόγως του βάρους και στο δρόμο του έπινα το αίμα κανονικά!

το πισω (wp)  το εχω φερει εκει που θελω και αναλογα με τις αναγκες το ρυθμιζω...το μπροστινο που ειναι επισης wp αν βαλω αποστατες θα σκληρυνει ακομα περισσοτερο...
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2134


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη 14 Μάιος 2015, 22:15:06 μμ »

το πισω (wp)  το εχω φερει εκει που θελω και αναλογα με τις αναγκες το ρυθμιζω...το μπροστινο που ειναι επισης wp αν βαλω αποστατες θα σκληρυνει ακομα περισσοτερο...

Νομιζω ο Θανασης-Aerios τογραψε αυτο για τα μαμισια μπροστινα ελατηρια που ειναι υπερ του δεοντος μαλακα, οπως εγραψα προσφατα αλλου το ειχα κανεις κι'εγω στο δικο μου πριν βαλω τελικα ελατηρια Hyperpro. Οπως δε εχω γραψει επανηλειμενα και συμφωνει απ'οτι βλεπω κι'ο Θανασης, το μαμισιο αμορτισερ ειναι πολυ καλης ποιοτητας αν ασχοληθει καποιος να το φερει στα μετρα του απο προφορτιση και αποσβεση.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη 14 Μάιος 2015, 23:02:04 μμ »

Νομιζω ο Θανασης-Aerios τογραψε αυτο για τα μαμισια μπροστινα ελατηρια που ειναι υπερ του δεοντος μαλακα, οπως εγραψα προσφατα αλλου το ειχα κανεις κι'εγω στο δικο μου πριν βαλω τελικα ελατηρια Hyperpro. Οπως δε εχω γραψει επανηλειμενα και συμφωνει απ'οτι βλεπω κι'ο Θανασης, το μαμισιο αμορτισερ ειναι πολυ καλης ποιοτητας αν ασχοληθει καποιος να το φερει στα μετρα του απο προφορτιση και αποσβεση.

Ακριβώς αυτό εννοούσα!
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη 14 Μάιος 2015, 23:09:53 μμ »

τι αποψη εχεις για τα ανακεε ειμαι ετοιμος να τα παραγγειλω...210 με τα μεταφορικα...

απο που θα τα παραγγειλεις;

205 ευρω τοποθετημενα
http://www.uride.gr/parts/%CE%96%CE%B5%CF%85%CE%B3%CE%AC%CF%81%CE%B9-%CE%9B%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%87%CE%B1-Michelin-Anakee-3-9090-21-12090-17-S

εκτος αν δεν εισαι αθηνα,οποτε ακυρο.
Καταγράφηκε

MAROU
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 20


« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή 15 Μάιος 2015, 10:16:57 πμ »

ειμαι Ζακυνθο...
εγω τα εχω βρει στο Ποντικη Γιωργο στο Κουκακι απο εκει παραγγελνω τα παντα...
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή 15 Μάιος 2015, 14:47:12 μμ »

οκ,καταλαβα.
Καταγράφηκε

Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10310



« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή 15 Μάιος 2015, 15:00:59 μμ »

ειμαι Ζακυνθο...
εγω τα εχω βρει στο Ποντικη Γιωργο στο Κουκακι απο εκει παραγγελνω τα παντα...

Φοβερα τα παιδια... και εγω όλα εκεί τα κάνω.
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 49.144km
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2134


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή 15 Μάιος 2015, 16:38:06 μμ »

εγω τα εχω βρει στο Ποντικη Γιωργο στο Κουκακι απο εκει παραγγελνω τα παντα...

Ο Γιωργος ειναι και για μενα ο λαστιχας μου εδω και πολλα-πολλα χρονια. Και εχει παντα καλη πλακα στο μαγαζι με τους γνωστους θαμωμες (και συχνα-πυκνα πετυχαινω και συντακτες του ΜΟΤΟ) ή διπλα στου Τεντυ με τα Beta.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Σελίδες: [1] 2 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!