Τετάρτη 13 Δεκέμβριος 2017, 13:13:03 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: σκασιμο στο ρολαρισμα  (Αναγνώστηκε 1163 φορές)
POROS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1


« στις: Πέμπτη 23 Απρίλιος 2015, 21:45:56 μμ »

Παιδιά σας παρακαλώ βοήθεια  όταν αφήνω να ρολαρη η μηχανή μου αρχίζει σκασίματα δυνατά τι γίνεται η μηχανή είναι από σέρβις μπούζι φίλτρα κτλ
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 23 Απρίλιος 2015, 22:15:41 μμ »

οπως λες,τα κανει αμεσως μετα το σερβις.ΑΝ δεν ειναι διπλομενο κανενα λαστιχο τροφοδοσιας η εξαερισμου -οι γνωστες θα σου πουν καλυτερα- το πρωτο που πρεπει να κανεις ειναι να αλλαξεις μηχανικο.

θελω να πω οτι μεσα στην ερωτηση σου βρισκεται και η απαντηση,υπο ορους.
Καταγράφηκε

pan zak
Επισκέπτης
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 24 Απρίλιος 2015, 09:59:14 πμ »

Αν ειναι οκ τα σωλινακια τροφοδοσιας-υποπιεσης τοτε πρεπει να ασχοληθει καποιος με τις pilots...υπαρχουν πολλα ποστ γιαυτα τα σκασιματα στο forum γιατι αποτι βλεπω ειναι ενα απτα συνηθισμενα "θεματακια"  των μοτο μας!!
Καταγράφηκε
pantelewn
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 87


Black Lady


« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 17 Μάιος 2015, 00:47:02 πμ »

Οπως ειπαν και οι φίλοι αλλαξε μηχανικό. Και βρες εναν καλο (πράγμα δύσκολο) αυτο που λες μαλλον μου ακούγεται για τα pilots
Καταγράφηκε

Filippos
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 03 Ιούλιος 2015, 12:48:45 μμ »

Παιδιά σας παρακαλώ βοήθεια  όταν αφήνω να ρολαρη η μηχανή μου αρχίζει σκασίματα δυνατά τι γίνεται η μηχανή είναι από σέρβις μπούζι φίλτρα κτλ

Περυσι το καλοκαιρι ειχα και εγω το ιδιο ακριβως θεμα. Δυνατα σκασιματα οταν εκλεινα το γκαζι, και αφηνα τη μηχανη να ρολαρει.

Την κοιταξα παντου δεν βρηκα τιποτα. Καποια στιγμη ενω τη ζεσταινα το πρωι για να φυγω, κοιταω στο καρμπυρατερ και βλεπω το σωληνακι της τροφοδοσιας (αυτο που ερχεται απο το πλαι) ακριβως εκει που πιανει στο καρμπυρατερ να ειναι ελαφρως σχισμενο και να ανεβοκατεβαινει το ενα τοιχωμα λογω της υποπιεσης. Το εκοψα λιγο, το ξανασυνδεσα και μετα ολα κομπλε Smiley
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7781


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 03 Ιούλιος 2015, 19:59:20 μμ »

Ηταν σχισμένο το σωληνάκι της τροφοδοσίας και δεν έτρεχε μπετζίνα?
Καταγράφηκε
Filippos
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 03 Ιούλιος 2015, 20:12:32 μμ »

Οχι, δεν ηταν και πολυ σχισμενο το σωληνακι, γιαυτο δε το βρηκα αμεσως. Επρεπε να δουλευει ο κινητηρας για να το δεις.

Αλλα τωρα αν πηγαινε να φυγει καμμια σταγονα, μαλλον με την υψηλη θερμοκρασια διπλα στον κινητηρα, θα εξατμιζοταν.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!