Σάββατο 17 Αύγουστος 2019, 14:21:44 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Honda CRF250 Rally Concept!  (Αναγνώστηκε 5904 φορές)
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« στις: Πέμπτη 19 Μάρτιος 2015, 18:29:33 μμ »


Με διαφορετική θέση οδήγησης, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ και πολεμική εμφάνιση το CRF250 Rally Concept μας κέρδισε με την πρώτη ματιά.

Η ισχυρή παρουσία της Honda στο Dakar γεννά μοντέλα που ελπίζουμε σύντομα να τα δούμε στους δρόμους μας, όπως το πρωτότυπο CRF250 Rally που θα παρουσιάσουν οι Ιάπωνες σε δύο ημέρες στην έκθεση της Οσάκα.


Ας ελπίσουμε ότι η πρωτότυπη μοτοσικλέτα της Honda θα βρει το δρόμο της προς την παραγωγή.

Το νέο πρωτότυπο μοντέλο της Honda ονομάζεται CRF250 Rally και βασίζεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στο ήδη πετυχημένο και γνωστό CRF250L. Ουσιαστικά από τα όσα απειροελάχιστα αποκαλύπτει μέχρι στιγμής η ιαπωνική εταιρεία για το concept μοντέλο της καταλαβαίνουμε πως κάτω από τα πλαστικά που επιχειρούν μια πιστή και λαχταριστή αντιγραφή του αγωνιστικού CRF450 Rally, που έτρεξε φέτος στο Dakar, βρίσκεται αυτούσιο ένα CRF250L.


Σαφώς πιο "αφράτη" σέλα για το Rally από του CRF250L.

Ο «πολιτικός» χαρακτήρας του μοντέλου L σημαίνει πως εδώ έχουμε μια race replica με λογική τιμή απόκτησης και την απαραίτητη λογική καθημερινής χρήσης όπως αυτή εκφράζεται από τις απαιτήσεις συντήρησης και κατανάλωσης. Αυτό σαφέστατα υπονοεί πως λίαν συντόμως θα μπορούσαμε να δούμε αυτό το νέο μοντέλο στην παραγωγή, καθώς οι προοπτικές του μοιάζουν ιδιαίτερα ευοίωνες στην αγορά. Ελπίζουμε βέβαια όχι μόνο να το δούμε στην παραγωγή αλλά και να το δούμε να έρχεται και προς τα μέρη μας!


Όλη η γοητεία των πρωτότυπων μοτοσικλετών που τρέχουν στο Dakar φαίνεται εδώ.

Το CRF250 Rally Concept θα ντεμπουτάρει αυτό το σαββατοκύριακο στο Σαλόνι της Οσάκα.



Πηγή
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη 19 Μάρτιος 2015, 18:49:12 μμ »

Ενω το CRF250L ειναι πολυ κατω του μετριου εμφανισιακα, αυτο εδω τα σπαει! 

Αλλα 23 αλογα ειναι πολυ λιγα ρε γμτ για σημερινο 250αρι..
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 19 Μάρτιος 2015, 18:52:08 μμ »

Εξωτερικά τα σπάει πραγματικά.....

Είναι πολύ όμορφο.......

Αλλά 23 άλογα...... είναι λίγα.....
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 19 Μάρτιος 2015, 20:46:00 μμ »

Με εξατμιση και διαφορετικη χαρτογραφηση παιρνει 6 αλογακια:  Wink

http://dirtbikemagazine.com/home-features/dual-sport-report-honda-crf250l-hot-rod-mods
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2016, 16:17:54 μμ »



Μετά την παρουσίαση του μικρού κυβισμού χωμάτινου πρωτότυπου CRF250 Rally, η Honda κατοχυρώνει λεπτομέρειες για ένα μοντέλο παραγωγής βασισμένο σε πρωτότυπο, με τεχνολογικούς νεωτερισμούς και δύο ρεζερβουάρ καυσίμου!

Η εξέλιξη στο χώρο των off-road μοντέλων της Honda συνεχίζεται. Με πρόσφατα σχέδια που κατατέθηκαν για κατοχύρωση, αποκαλύπτεται ότι η εταιρεία σκοπεύει να θέσει το πρωτότυπο CRF250 Rally που παρουσίασε στην Ιαπωνία, σε παραγωγή. Είχαμε ξαναδιαβάσει για αυτή την είδηση, ωστόσο τώρα υπάρχουν πληροφορίες για περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες που, αν μη τι άλλο, επιβεβαιώνουν περαιτέρω τα σενάρια.

Η μοτοσικλέτα κατά πάσα πιθανότητα θα μπει στην παραγωγή το 2017, ενώ δεν αποκλείεται να φέρει και το βαρύ όνομα “Africa”!

Πιο συγκεκριμένα, στα σχέδια για τις πατέντες, η Honda αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες κατασκευαστικές λεπτομέρειες αλλά και καινοτομίες. Την πιο εντυπωσιακή από αυτές αποτελεί το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα θα φέρει δύο ρεζερβουάρ βενζίνης, το ένα στην κλασική θέση και το άλλο κάτω από τη σέλα, με προφανή σκοπό την αύξηση της αυτονομίας αλλά και, πιθανόν, την αναζήτηση μεγαλύτερων επιδόσεων από τον κινητήρα!

Μέσα στα σχέδια η Honda παρουσιάζει επίσης την κατασκευή του συστήματος ψύξης, το οποίο έχει προσαρμοστεί στην ύπαρξη των δύο ρεζερβουάρ, καθώς επίσης και λεπτομέρειες της κατασκευής του συμπλέκτη και των ηλεκτρικών συστημάτων.

Εξελίξεις επί εξελίξεων, χωρίς ωστόσο να έχουμε μια συγκεκριμένη απάντηση από την Honda σχετικά με το πότε θα δούμε την νέα μοτοσικλέτα στην παραγωγή! Η Ιαπωνική εταιρεία κρατά κλειστά τα χαρτιά της ακόμα και για το αν θα τη δούμε εξολοκλήρου, αλλά οι πληροφορίες που έρχονται μέρα με τη μέρα, δείχνουν ότι αυτό είναι καθαρά θέμα χρόνου!




Πηγή
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2500


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2016, 10:05:01 πμ »

Ωραίο το μικρό!

Ίπποι βρίσκονται, αλλά χρειάζεται και σχετική δίαιτα.
Να περιμένομε και 450;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 24 Ιανουάριος 2017, 13:02:46 μμ »



Η στιγμή που η Honda θα ανακοίνωνε το CRF250 RALLY, προκάλεσε αδημονία στους απανταχού φαν της εταιρίας και των adventure μοντέλων. Τελικά η Ιαπωνική εταιρία, παρουσίασε το νέο μοντέλο της, που βασίζεται στο ήδη υπάρχον CRF 250L, με πλήθος αλλαγών, ώστε να αποτελέσει μια μοναδική πρόταση στην αγορά

Με στιλιστικά στοιχεία, δανεισμένα από το αγωνιστικό HRC CRF450 Rally Dakar, φέρνει κάτι εντελώς φρέσκο στην αγορά. Μοιάζει έτοιμο να συμμετέχει σε κάποια ειδική διαδρομή της ερήμου, καταφέρνοντας να μεταφέρει στους αναβάτες την αίσθηση της περιπέτειας, μέσα από μια ελαφριά, εύκολα διαχειρίσιμη μοτοσυκλέτα.







Μια μοτοσυκλέτα 250 κυβικών εκατοστών, με διπλή προσωπικότητα, που καταφέρνει να καλύπτει πολλαπλές ανάγκες. Μπορεί, να ξεγλιστράει με χαρακτηριστική ευκολία, ανάμεσα στο κυκλοφοριακό κομφούζιο της πόλης, χάρη στην ελαφριά κατασκευή του και τις εκπληκτικές ικανότητες ελιγμού. Ταυτόχρονα, μπορεί να αποδειχτεί, διασκεδαστικό και άνετο, εφόσον χρειαστεί να διασχίσει τραχιά άσφαλτο και δύσβατα μονοπάτια, χάρη στις καλοσχεδιασμένες αναρτήσεις, την θέση οδήγησης και την μεγάλη απόσταση από το έδαφος.







Είτε πρόκειται για τον γύρο του κόσμου, είτε για τον γύρο του οικοδομικού τετραγώνου της γειτονιάς σας, ανοίγει νέους ορίζοντες, σε παλιούς και νέους αναβάτες. Μια μοτοσυκλέτα που σε προκαλεί να την οδηγήσεις, σε εντός η εκτός δρόμου περιπέτειες, άνετη για μακρινές αποστάσεις και πρακτική στην καθημερινότητα. Το πνεύμα της αγωνιστικής ομάδας της HRC και όσων έχει καταφέρει στο Rally Dakar, έτοιμο να περάσει στα χέρια σας.

https://youtu.be/KHasht8BY5s

Πηγή
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7439



« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 24 Ιανουάριος 2017, 13:08:31 μμ »

Αισθητική





Με σχεδιασμό που παραπέμπει στο CRF450 Rally, είναι κατασκευασμένο να καλύπτει αποστάσεις και η αισθητική του, αντανακλά αυτό το γνώρισμα. Τα πλαϊνά προστατευτικά , φέρινγκ και η ποδιά του κινητήρα, διασφαλίζουν την άριστη κάλυψη, από τα στοιχεία της φύσης. Σε αυτό, συνεισφέρουν και οι χούφτες που δρουν σαν ασπίδα, για τα χέρια και τις χειρολαβές. Από τη μέση της μοτοσυκλέτας και πίσω, το στυλ παραπέμπει σε MX, με πλαϊνά πάνελ και σέλα που αγκαλιάζει το ρεζερβουάρ και βοηθούν τον αναβάτη να κινείται ελεύθερα. Το εμπρός φωτιστικό, αποτελείται από διπλούς συμπαγείς, ασύμμετρους προβολείς, τύπου LED. Ο χρωματισμός έχει ως βάση το αγωνιστικό κόκκινο της Honda, με λευκές και μαύρες λεπτομέρειες.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα






Το πλαίσιο, είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, με δύο κύριες δοκούς, οβάλ διατομής και προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία. Το μεταξόνιο είναι στα 1.455 χιλιοστά και το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 157 κιλά. Ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της Showa, έχει τοποθετηθεί στην μπροστινή ανάρτηση. Ελαφρύ και άκαμπτο, με τη μία πλευρά να φέρει το ελατήριο και την άλλη να προσφέρει έλεγχο απόσβεσης. Για την πίσω ανάρτηση, επιλέχθηκε ένα μονό Pro-link αμορτισέρ, ενώ το αλουμινένιο ψαλίδι παρέχει τη σωστή ισορροπία ακαμψίας. Στα φρένα, ένας πλευστός δίσκος 256χιλ με διπίστονη δαγκάνα για εμπρός και ένας μονός δίσκος 220χιλ,σε συνδυασμό με σύστημα ABS, αποτελούν τις επιλογές της εταιρίας.

Ανεση-Εργονομία












Η προστασία από τον αέρα και τις άσχημες καιρικές συνθήκες, μέσω των πλαϊνών πλαστικών και της ψηλής ζελατίνας, είναι κάτι που θα εκτιμηθεί από τους αναβάτες . Αυξημένη εργονομία παρουσιάζει η ψηλή θέση οδήγησης στα 895 χιλ, που τοποθετεί το σώμα και  τα πόδια, σε όρθια θέση, κάνοντας ξεκούραστη την οδήγηση. Η αυτονομία, αγγίζει τα 320 χιλιόμετρα, από το 10 λίτρο ρεζερβουάρ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τις εταιρίας. Ο οθόνη οργάνων, που είναι τοποθετημένη σε όρθια θέση, είναι ψηφιακών ενδείξεων και παρέχει πληροφορίες, όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτη καυσίμου κ.α. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, με ακτινωτές ζάντες.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος    Μονοκύλινδρος, Υδρόψυκτος, DOHC
Χωρητικότητα    250 κ.ε.
Συμπίεση    10.7:1
Ισχύς    24 ίπποι / 8,500 σ.α.λ
Ροπή    22,6Nm / 6,750 σ.α.λ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Σχέσεις σασμάν    6-τάχυτο
Τελική μετάδοση    Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος    Ατσάλινο πλαίσιο
Μεταξόνιο    1.455 χιλ.
Ύψος σέλας    895 χιλ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ανάρτηση    Ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ.
Πίσω ανάρτηση    Μονό αμορτισέρ τύπου Pro-link
ΒΑΡΟΣ
Βάρος    157 κιλά
ΤΡΟΧΟΙ
Εμπρός τροχός    21 ιντσών
Πίσω τροχός    18 ιντσών
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός φρένα    1 Χ 256 χιλ
Πίσω φρένα    1 Χ 220 χιλ
ABS    2 καναλιών
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Όργανα ελέγχου    Ψηφιακή οθόνη
Εμπρός φωτιστικό    LED

Πηγή





Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2956


« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 24 Ιανουάριος 2017, 13:27:20 μμ »

Μάϊστα! Και πόσο θα πρέπει να πληρώσει κανείς για να αγοράσει αυτούς τους  24 ίππους / 8,500 σ.α.λ ;  Wink
Καταγράφηκε
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #9 στις: Τρίτη 24 Ιανουάριος 2017, 14:31:37 μμ »

Μάϊστα! Και πόσο θα πρέπει να πληρώσει κανείς για να αγοράσει αυτούς τους  24 ίππους / 8,500 σ.α.λ ;  Wink

Παράθεση
Ας ελπίσουμε ότι η πρωτότυπη μοτοσικλέτα της Honda θα βρει το δρόμο της προς την παραγωγή.

Κράτα αυτό που έχεις, γιατί δεν έχει βγει στη παραγωγή ακόμα.
Καταγράφηκε

fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2956


« Απάντηση #10 στις: Τρίτη 24 Ιανουάριος 2017, 19:47:49 μμ »

Εννοείται!  Grin
Καταγράφηκε
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 21:52:50 μμ »

Ρε παιδιά, ένα AX-1 που είχα στα νιάτα μου ήταν 250άρι και έβγαζε 29 άλογα, ζύγιζε 118 κιλά άδειο -133 με 9 λίτρα ντεπόζιτο- δεν έκαιγε μία, δεν έσπαγε με τίποτα και ήταν και μηχανάκι 6τάχυτο να το καβαλάνε όλοι.

Πως γίνεται τώρα να βγάζουνε το "προσιτό" on off τους πιο ψόφιο, πιο βαρύ, πιο "μαδέρι" και πιο δύσχρηστο;  Που απευθύνονται με 89 εκατοστά ύψος σέλας και ταυτόχρονα =30 κιλά βάρος από ένα ταπεινό ΑΧ-1; Σε χωματερούς σίγουρα, όχι. Σε φτωχούς σίγουρα όχι. Σε φραγκάτους όχι. Σε κοντούς όχι. 

WTF? Huh
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2956


« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 26 Ιανουάριος 2017, 09:23:55 πμ »

Έλα, έλα σου δίνω Project: Πες πως είσαι το marketing Department της Honda και σου ζητάνε να σκιαγραφήσεις το προφίλ του πιθανού αγοραστή. Για λέγε!  Grin
Καταγράφηκε
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 26 Ιανουάριος 2017, 10:00:39 πμ »

Κοντός φτωχός και άσχετος από πολλά χώματα και αγριάδες. Αλλά με πολλές χωματερές φαντασιώσεις.

Και τεκμηριώνω: Ο πληθυσμός στις πλούσιες χώρες της Δύσης γερνάει και φτωχαίνει, ενώ οι περιβαλλοντικοί νόμοι κάνουν παράνομο το adv ridng σε δάση και ραχούλες ενώ παράλληλα φράζουν τα μηχανάκια για θόρυβο, καυσαέρια κλπ κλπ
Εξ ου και σκούτερ στρητ και on off που δεν είναι off, καθότι κοιλιά, μέση, φωνάζει η κυρά κλπ κλπ. 

Στρέφεσε σε αναδυόμενες αγορές που δεν τραβάνε οικολογικά ζόρια. Ινδία, Πακιστάν, Ινδονησίες, Λατινική Αμερική.

Κοντοί, γ@μώφτωχοι και άσχετοι. Θέλουν μηχανάκια "όλα σε ένα", αλλά με μούρη HRC.

Άρα το μεκανάκι πρέπει να έχει ένα κινητήρα τύπου ΑΧ-1, να ναι φτηνό, ΧΑΜΗΛΟ, commuter με αγωνιστική εμφάνιση. 

Φαντάσου διασταύρωση αυτό  to CRF με το degree του Καλατζή.




Χαραμίζομαι;
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2956


« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 26 Ιανουάριος 2017, 10:28:42 πμ »

Προσπαθώ να μεταφράσω στο google translate τη μελέτη σου για να τη στείλω στη Honda Ιαπωνίας να σε προσλάβει αύριο, αλλά συνεχώς μου κρασάρει το Software! 
Καταγράφηκε
KKalantzis
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2246


Where the streets have no name!


« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 26 Ιανουάριος 2017, 14:21:39 μμ »

ΚαλαΝτζής γμτ μου Angry

Να σου δώσω το Degree μια βόλτα; Cheesy Cool
Καταγράφηκε

Keep riding !!!
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 26 Ιανουάριος 2017, 15:26:55 μμ »

Το ΑΧ-1 δεν το έφερνε ποτέ η ελληνική αντιπροσωπεία, γιατί είχε κατασκευαστεί για ασιάτικα σουλούπια.
Πράγματα πολύ καλό μηχανάκι, δυνατό κλπ.


Καταγράφηκε

Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 26 Ιανουάριος 2017, 19:35:22 μμ »

Αφενός το "γαμόφτωχος" φταίει. Υπάρχει μόνο σε ιδεόγραμμα  της δυναστείας Τενζί και είναι το "χλιδάτος" με μια ουρά που το διαγράφει. Απαγορεύτηκε από τον επόμενο Αυτοκράτορα για να σηματοδοτήσει την έξοδο της Ιαπωνίας από τα μνημόνια των Κινεζομογγόλων.

Το ΑΧ ήταν η "κακιά" και πανάκριβη εκδοχή του ΝΧ. Λίγες διαφορές και ουσιαστικές. Εκκεντροφόρος ηλεκτρονική ζάντες ψαλίδι κλπ κλπ Αν αναλογιστείς ότι το ΝΧ ήταν πανάκριβο σκέψου πόσο θα έβγαινε το ΑΧ εδώ!

KαλαΝτζή  όλο λόγια είσαι και τηγανίτα τίποτα!

ΥΓ: Μία για μπύρες να βγούμε με τους γιαπωνέζοι και θα βγάλουνε μπόξερ με άξονα αλλά ελαφρύ και άσπαστο και θα πάρουνε όλο το χαρτί. Να μη με λένε Αεροκέφαλο!
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2500


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #18 στις: Σάββατο 28 Ιανουάριος 2017, 10:54:57 πμ »

Το ΑΧ ήταν ποιοτικό, αλλά ήταν και μικρό. Το CRF δεν μπορεί να το φτάσει στα κιλά, γιατί είναι μεγαλύτερο. Από την άλλη οι κοντοί που ζυγίζουν 35 κιλά, μπορούν να κάνουν εντούρο με τους τροχούς του ΑΧ, 19 και 16 ιντσών. Εμείς οι ψηλοί και οι υπέρβαροι χρειαζόμαστε κάτι μεγαλύτερο.  Grin

ΥΓ. Δυστυχώς γαμώφτωχοι δεν υπάρχουν μόνο στην Άπω Ανατολή. Angry
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #19 στις: Σάββατο 28 Ιανουάριος 2017, 18:29:53 μμ »

Μπρε ντεν έχει άλλο μικρό ονόφι η Χοντα λέμενε πια στο ρόστερ. Ντεν εκει μάνα μου... το πιο μικρό και πιο φτηνό είναι αυτό. 89 εκατοστά σέλα, 150+ κιλά βάρος και 5000+ τιμή.

Το ΑΧ είναι πια 20+ χρονών μηχανή, και να το βρεις δεν θα είναι για χώμα αλλά για χωματερή πια να αναπάψει το κόκκαλο του.

Αλλά έχει σκούτερ ονόφι μιλάμε να καβαλάει η θείτσα και του παιδιού να μη δίνει!
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!