ΑισθητικήΜε σχεδιασμό που παραπέμπει στο CRF450 Rally, είναι κατασκευασμένο να καλύπτει αποστάσεις και η αισθητική του, αντανακλά αυτό το γνώρισμα. Τα πλαϊνά προστατευτικά , φέρινγκ και η ποδιά του κινητήρα, διασφαλίζουν την άριστη κάλυψη, από τα στοιχεία της φύσης. Σε αυτό, συνεισφέρουν και οι χούφτες που δρουν σαν ασπίδα, για τα χέρια και τις χειρολαβές. Από τη μέση της μοτοσυκλέτας και πίσω, το στυλ παραπέμπει σε MX, με πλαϊνά πάνελ και σέλα που αγκαλιάζει το ρεζερβουάρ και βοηθούν τον αναβάτη να κινείται ελεύθερα. Το εμπρός φωτιστικό, αποτελείται από διπλούς συμπαγείς, ασύμμετρους προβολείς, τύπου LED. Ο χρωματισμός έχει ως βάση το αγωνιστικό κόκκινο της Honda, με λευκές και μαύρες λεπτομέρειες.
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-ΦρέναΤο πλαίσιο, είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, με δύο κύριες δοκούς, οβάλ διατομής και προσφέρει την απαιτούμενη ακαμψία. Το μεταξόνιο είναι στα 1.455 χιλιοστά και το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 157 κιλά. Ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ της Showa, έχει τοποθετηθεί στην μπροστινή ανάρτηση. Ελαφρύ και άκαμπτο, με τη μία πλευρά να φέρει το ελατήριο και την άλλη να προσφέρει έλεγχο απόσβεσης. Για την πίσω ανάρτηση, επιλέχθηκε ένα μονό Pro-link αμορτισέρ, ενώ το αλουμινένιο ψαλίδι παρέχει τη σωστή ισορροπία ακαμψίας. Στα φρένα, ένας πλευστός δίσκος 256χιλ με διπίστονη δαγκάνα για εμπρός και ένας μονός δίσκος 220χιλ,σε συνδυασμό με σύστημα ABS, αποτελούν τις επιλογές της εταιρίας.
Ανεση-ΕργονομίαΗ προστασία από τον αέρα και τις άσχημες καιρικές συνθήκες, μέσω των πλαϊνών πλαστικών και της ψηλής ζελατίνας, είναι κάτι που θα εκτιμηθεί από τους αναβάτες . Αυξημένη εργονομία παρουσιάζει η ψηλή θέση οδήγησης στα 895 χιλ, που τοποθετεί το σώμα και τα πόδια, σε όρθια θέση, κάνοντας ξεκούραστη την οδήγηση. Η αυτονομία, αγγίζει τα 320 χιλιόμετρα, από το 10 λίτρο ρεζερβουάρ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τις εταιρίας. Ο οθόνη οργάνων, που είναι τοποθετημένη σε όρθια θέση, είναι ψηφιακών ενδείξεων και παρέχει πληροφορίες, όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο, δείκτη καυσίμου κ.α. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, με ακτινωτές ζάντες.
Τεχνικά χαρακτηριστικά ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Τύπος Μονοκύλινδρος, Υδρόψυκτος, DOHC
Χωρητικότητα 250 κ.ε.
Συμπίεση 10.7:1
Ισχύς 24 ίπποι / 8,500 σ.α.λ
Ροπή 22,6Nm / 6,750 σ.α.λ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Σχέσεις σασμάν 6-τάχυτο
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος Ατσάλινο πλαίσιο
Μεταξόνιο 1.455 χιλ.
Ύψος σέλας 895 χιλ.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ.
Πίσω ανάρτηση Μονό αμορτισέρ τύπου Pro-link
ΒΑΡΟΣ
Βάρος 157 κιλά
ΤΡΟΧΟΙ
Εμπρός τροχός 21 ιντσών
Πίσω τροχός 18 ιντσών
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός φρένα 1 Χ 256 χιλ
Πίσω φρένα 1 Χ 220 χιλ
ABS 2 καναλιών
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Όργανα ελέγχου Ψηφιακή οθόνη
Εμπρός φωτιστικό LED
Πηγή