Hellas Transalp Forum

" ΊΤΕ ΠΑΙΔΕΣ TRANSALPAΔΩΝ ! "

memos · 3318

Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
on: Κυριακή 14 Ιανουάριος 2007, 23:35:29 μμ
   Λοιπόν, επειδή είναι το πρώτο μου μήνυμα, post,  ή όπως αλλιώς λέγεται, καλό θα ήταν να γράψω κάτι για μένα. Όπως είδατε, je m'appelle Memos. Είμαι ο πιο αργός στην Ευρώπη....(Όσον αφορά την υφήλιο , το θέμα είναι υπό διερεύνηση....) Αυτός που για να είμαι στην ώρα μου σε κάποια εκδρομή του HTC , δεν επιστρέφω από την προηγούμενη....!
   Αγαπημένα μου ρήτά:
" Κάλλιο αργά, παρά ποτέ.", " Όποιος βιάζεται, σκοντάφτει." και " Σπεύδε βραδέως ! "
   Αγαπημένο μου παραμύθι : " Ο λαγός και η χελώνα".
   Είμαι αυτός που του αρέσει πάρα πολύ - μα πάρα πολύ - και αγαπάει υπερβολικά το χώμα......Αρκεί το προαναφερθέν χώμα να κάθεται ήσυχα - ήσυχα μέσα στα γλαστράκια του μπαλκονιού. 
   Αυτά τα ολίγα για τώρα....Τα υπόλοιπα θα τα πούμε στις συναντήσεις και στις εκδρομές !
   Καλές και ασφαλείς διαδρομές σε όλους μας!

                                                        ΜΕΜΟΣ


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #1 on: Κυριακή 14 Ιανουάριος 2007, 23:56:06 μμ
  Και το μετάλλιο, να υποθέσω, είναι αργοπορείας?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


VARABILL

  • Guest
Reply #2 on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 02:40:10 πμ
Μέμο καλωσήρθες στο Forum.
Μπορώ να πω ότι έστειλες από τους πιο πρωτότυπους χαιρετισμούς που έχω δει!
Γέλασα με τη ψυχή μου και φαντάζομαι και όλοι όσοι σε ξέρουμε από το σύλλογο, γιατί γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αυτά που γράφεις είναι 100% αλήθεια και συνοδεύονται στο μυαλό μας με τα υπόλοιπα απίθανα και ξεκαρδιστικά γεγονότα που περιβάλλουν αυτή σου την.... ικανότητα!!
Να πηγαίνεις τόοοοοσο αργά αλλά να φτάνεις πάντα πρώτος.

Να ενημερώσω και τους φίλους που δε γνωρίζουν το Μέμο από τις εκδρομές μας, ότι είναι ο άνθρωπος των 80!
Οδηγεί πάντα με ....... 80 χλμ/ώρα. Είτε Εθνική είναι αυτή (που εμείς πάμε με 130), είτε επαρχιακό δύκτιο με στροφιλίκια είναι αυτό (που οι υπόλοιποι πάμε με 79!), είτε χώμα είναι αυτό ( που οι υπόλοποι πάμε με 40!!! :o)  ..........ο Μέμος πάντα........ με 80!!! ;D ;D
ΜΕΜΟΣ : ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ !!!



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #3 on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 04:11:41 πμ
Γεια σου Μεμο!
Επιτελους μπηκες!
Ναι σαι παντα καλα!

Το μεταλλιο απο το 1ο Φωτογραφικό ράλι   ειναι αυτο ρε συ?
Γιατι... δαγκωτό? Καλπικο θα σου διναμε?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #4 on: Δευτέρα 15 Ιανουάριος 2007, 04:37:51 πμ
  Ααααα...! Αυτός είναι λοιπόν ο περιβόητος Μέμος???? Επιτέλους είδαμε και τη φάτσα του γιατί Μέμο ακούγαμε και Μέμο δεν βλέπαμε...!!!!   :D
  Και αν δεν κάνω λάθος ήταν και το 100στό μέλος του φόρουμ???????
 :o Μα εδώ έχουμε να κάνουμε με κάτι το μεταφυσικό!!!!!!!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #5 on: Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2007, 04:50:23 πμ
   Όταν μεγαλώσεις καί .. ωριμάσεις θά αντιληφθείς ότι  " τώ γοργώ καί χάριν έχει ".
   Τώρα επιτρέπεται ακόμα νά .. παίζεις.  :angel:  :qriding:
« Last Edit: Πέμπτη 15 Φεβρουάριος 2007, 21:34:04 μμ by Varazach »


Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.