Λοιπόν, επειδή είναι το πρώτο μου μήνυμα, post, ή όπως αλλιώς λέγεται, καλό θα ήταν να γράψω κάτι για μένα. Όπως είδατε, je m'appelle Memos. Είμαι ο πιο αργός στην Ευρώπη....(Όσον αφορά την υφήλιο , το θέμα είναι υπό διερεύνηση....) Αυτός που για να είμαι στην ώρα μου σε κάποια εκδρομή του HTC , δεν επιστρέφω από την προηγούμενη....!
Αγαπημένα μου ρήτά:
" Κάλλιο αργά, παρά ποτέ.", " Όποιος βιάζεται, σκοντάφτει." και " Σπεύδε βραδέως ! "
Αγαπημένο μου παραμύθι : " Ο λαγός και η χελώνα".
Είμαι αυτός που του αρέσει πάρα πολύ - μα πάρα πολύ - και αγαπάει υπερβολικά το χώμα......Αρκεί το προαναφερθέν χώμα να κάθεται ήσυχα - ήσυχα μέσα στα γλαστράκια του μπαλκονιού.
Αυτά τα ολίγα για τώρα....Τα υπόλοιπα θα τα πούμε στις συναντήσεις και στις εκδρομές !
Καλές και ασφαλείς διαδρομές σε όλους μας!
ΜΕΜΟΣ