Τετάρτη 21 Φεβρουάριος 2018, 14:48:32 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Συμαζεμμα μηχανής μετά από αγορά  (Αναγνώστηκε 17121 φορές)
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3321


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #75 στις: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 13:37:45 μμ »

Το εξουσιοδοτημένο πoυ παίρνω ανταλλακτικά χρησιμοποιει AGIP το μπλε. Το είχα βάλει όταν πήρα το Varadero και σε πληροφορώ μετά απο 2 χρόνια που το άλλαξα βγήκε κρύσταλο το ίδιο και το κύκλωμα όταν το καθάρισα ,με απεσταγμένο εννοείται. Αλλώστε νομίζω ότι στο manual το προτείνει και η Honda. Κόστος 7,20 το λίτρο.

Υ.Γ.
Στα λάδια όμως παρατυπείς δεν βάζεις HONDA κάτι για bel-ray διαβάζω  Grin
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3099



« Απάντηση #76 στις: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 16:36:13 μμ »

Υ.Γ.
Στα λάδια όμως παρατυπείς δεν βάζεις HONDA κάτι για bel-ray διαβάζω  Grin

Λάδια βάζω 15-50 της Agip
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7869


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #77 στις: Δευτέρα 05 Σεπτέμβριος 2016, 17:15:15 μμ »

Το εξουσιοδοτημένο πoυ παίρνω ανταλλακτικά χρησιμοποιει AGIP το μπλε. Το είχα βάλει όταν πήρα το Varadero και σε πληροφορώ μετά απο 2 χρόνια που το άλλαξα βγήκε κρύσταλο το ίδιο και το κύκλωμα όταν το καθάρισα ,με απεσταγμένο εννοείται. Αλλώστε νομίζω ότι στο manual το προτείνει και η Honda. Κόστος 7,20 το λίτρο.

Υ.Γ.
Στα λάδια όμως παρατυπείς δεν βάζεις HONDA κάτι για bel-ray διαβάζω  Grin


Aν πληρούν τις προδιαγραφές κ έχουν κ κάποιο όνομα στην αγορά όλα καλά είναι .
Για εμένα ο Σαρακάτσης είναι σχετικά κοντά κ ετσι περνάω απο εκεί κ τα παίρνω (οταν έχει  ).

 
Λάδια η Honda χρησιμοποιεί κατι 10/30 ...



... και πιστεύω οτι για εμάς τους Νοτιους δεν παίζουν.
Iσως κ να τα δοκιμάσω, φίλος που το συντηρεί  αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένο δεν έχει παράπονο.
Βέβαια αυτός έχει  CBF1000 που στροφάρει κ κάπως πιο ψηλά.
Δεν έχω διαβάσει κ κάπου εδώ μέσα γνωμες για το συγκεκριμέμνο λάδι κ αν το χρησιμοποιεί κάποιος.
Απο τιμή όμως λογική είναι.


Λάδια βάζω 15-50 της Agip

Προδότη   

 
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5414



« Απάντηση #78 στις: Τρίτη 06 Σεπτέμβριος 2016, 10:07:32 πμ »



Δεν έχω διαβάσει κ κάπου εδώ μέσα γνωμες για το συγκεκριμέμνο λάδι κ αν το χρησιμοποιεί κάποιος.


 

τα ειχε βαλει μια φορα το συνεργειο που ειχα παει για αλλο πραγμα και μου αλλαξε και λαδια χωρις να το ζητησω.

με το ζορι τα κρατησα καποια χλμ αλλα σιγουρα οχι οσα χλμ ειναι η καθε αλλαγη,τωρα δεν θυμαμαι ποσα.

το πρωι και για κανα 10λεπτο στην αρχη ενταξει δεν εγινε και τιποτα,ολα καλα.μετα ομως...........
πανηγυρι.....
το τι κρακ κρουκ εκανε το κιβωτιο,δεν περιγραφεται.νομιζα οτι εκοβε στραγαλια.
ειδικα αν ηταν πολυ ζεστα απο κανα ταξιδι γρηγορο ( ) και σταματουσα σε φαναρι στην αθηνα,για να βαλω πρωτη πονουσε η ψυχη μου.
χωρια που εκαιγε και λαδι παραπανω απο οτι συνηθιζεται για ΤΑ650 αναλογα τον τροπο οδηγησης.

με λιγα λογια

νικο, εσυ ΜΗΝ τα βαλεις.
θα τα βγαλεις την στιγμη που θα γυρισεις απο την πρωτη βολτα μολις τα βαλεις.

επειδη ακουγονται υπερβολικα αυτα,τα λεω συγκρινωντας τα 10/30 με τα 15/50 που εβαζα πρωτα στην μηχανη -και τα θεωρω full time λαδια- και με τα 20/50 που εβαζα πιο μετα και μεχρι σημερα.

full time εννοω οτι καποιος κανει τα ιδια χλμ καθε μηνα ολο τον χρονο.
αν χρησιμοποιουσα και εγω την μηχανη ολο τον χρονο αυτα θα εβαζα,επειδη ομως το 95% γινονται θερμους μηνες,εχω επιλεξει το 20/50.
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7869


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #79 στις: Τετάρτη 07 Σεπτέμβριος 2016, 16:09:02 μμ »

Παναγιώτη θυμάμαι την περίπτωση που λές κ το είχαμε συζητήσει κ απο κοντά.
Εξ άλλου το είχες γράψει κ εδώ μέσα αν θυμάμαι καλά.

Οσο για τα Bellray , σαν αίσθηση είναι σαν 20/50 αν κ είναι 15/50.
Θυμάμαι κάποτε το είχε γραψει κ ο Κωνκωστής οτι λάδια διαφορετικών εταιρειών με ίδιο SAE έχουν διαφορετική αίσθηση.
Αυτός είναι κ ο λόγος που σκέφτομαι να βάλω (ισως) τα 10/40 σε επόμενη αλλαγή.
Καταγράφηκε
Vagggelis XL650V
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« Απάντηση #80 στις: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 17:00:21 μμ »

Καλησπέρα σε όλη την παρέα του φόρουμ...επειδή είμαι καινούργιος στο forum δεν γνωρίζω αν είναι καλύτερα να ανοίγω καινούργιο θέμα η να συνεχίζω από κάποιο που θεωρώ πως σχετίζεται με αυτό που θέλω να ρωτήσω όπως το συγκεκριμένο ...

Έχω στην κατοχή μου εδώ και 2μιση μήνες περίπου μια όμορφη transalp XL650V 01' η οποία αγοράστηκε από κάποιον συντοπίτη μου, με 28000χλμ (ξέρω ότι όλοι με τόσα 'χλμ' τις πουλάνε...) αλλά εδώ η κοινωνία είναι μικρή και με τον πρώην ιδιοκτήτη θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει ειλικρίνεια, μου είπε ότι έκανε 8000χλμ σε 6 χρόνια που την είχε, όπως καταλαβαίνεται είμαι το 3ο χέρι...

Μόλις είδα την ΤΑ για πρώτη φορά αλλάχτηκαν:  λάστιχα , γρανάζια , αλυσίδα, λάδια, ρουλεμάν μπροστά τροχού και τακάκια πίσω τροχού και όλα αυτά βάση των συστάσεων ενός έμπιστου φίλου μηχανικού... με τις συστάσεις πάλι του φίλου μου οι αλλαγές έγιναν σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο που μ σύστησε εκτός πόλης...

μόνος μου έβαλα after market τελικό gpr furore nero black

Θα ήθελα τις γνώμες σας για αυτό σκηνικό για αρχή:

Τώρα τα χλμ είναι 30100 περίπου και λόγω του ότι η μηχανή θέλω όσο μπορώ να την έχω σε καλή κατάσταση, και ψάχνοντας στα book service σε σύγκριση με αυτά που διάβασα εδώ στο forum , δεν έχει γίνει ποτέ συγχρονισμός - καθάρισμα καρμπυρατέρ, και έχω και κάποια συμπτώματα που μάλλον οδηγούν εκεί,  για αυτό και εγώ την πήγα στον εξουσιοδοτημένο Honda σε κοντινή πόλη, όταν του είπα ότι μάλλον  πρέπει να γίνει καθαρισμός- συγχρονισμός γιατί δεν έχει γίνει ποτέ, μου είπε ότι δεν χρειάζεται και ότι κάνουν λάθος όσοι τα πειράζουν...έχω εντοπίσει κάποια προβλήματα που βάση αυτών που διάβασα μπορεί να σχετίζονται με αυτό 1)είναι τα πολλά σκασίματα της εξάτμισης κυρίως όταν είναι ζεστή και αφήνω το γκάζι και (ο μάστορας στην Honda μου είπε πριν ακόμα δει την μηχανή ότι φταίει η αλλαγή του τελικού), 2) το ρελαντί που δεν μένει σταθερό παρά μόνο όταν έχει ζεσταθεί αρκετά και μένει στις 1500στ/λ.
Η μηχανή είναι στο συνεργείο τώρα και αναμένω νέα τους...
Συγγνώμη για το τεράστιο ποστ...Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
 

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7869


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #81 στις: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 17:28:11 μμ »

Δεν νομίζω πως το τελικό ευθύνεται για τα σκασίματα, ισως αν είναι πιο ελεύθερο να ακουγονται περισσότερο.

Τα σκασίματα δείχνουν φτωχό μίγμα, η πρόβλημα στην cut-off βαλβίδα των καρμπς.
Η cut-off βαλβίδα δεν έχει αναφερθεί σαν βλάβη, αρα για να έχεις φτωχό μίγμα παίζουν δύο παράγοντες, η απο κάπου τραβάει αέρα η εισαγωγή, δλδ από τους λαιμούς των καρμπς που είναι ελαστικοί κ με τα χρόνια σκληραίνουν, η απο κάποιο σωλήνα υποπίεσης.

Το ρελαντί πρέπει να είναι 1200 + - 100 στρ/λ.

Το ρυθμίζεις εύκολα απο το μαύρο πλαστικό στα αριστερά των καρμπς.
Οταν λές δεν μένει σταθερό εννοείς οτι ανεβοκατεβαίνει η οτι τρέμει η βελόνα του στροφόμετρου?

Περισσότερα για τα καμπς εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=20128.0

Να αλλάξεις κ ψυκτικό υγρό με αυτό της ProHonda   http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22770.0
Καταγράφηκε
Vagggelis XL650V
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« Απάντηση #82 στις: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 18:27:42 μμ »

Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση...

Το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει 1100-1200...και μένει σταθερό στις 1500στ/λ όταν ζεσταθεί αρκετά, δηλαδή μετά απο κάποια διαδρομή...

Αυτήν τη στιγμή η ΤΑ είναι σε εξουσιοδοτημένο Honda σε κοντινή πόλη και περιμένω τηλ για να μου πουν για την εξέλιξη, όταν του είπα ότι μάλλον  πρέπει να γίνει καθαρισμός- συγχρονισμός γιατί δεν έχει γίνει ποτέ, μου είπε ότι δεν χρειάζεται και ότι κάνουν λάθος όσοι τα πειράζουν..., αυτό δεν είναι αντίθετο με αυτά που λέγονται εδω μέσα?.. Undecided
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5414



« Απάντηση #83 στις: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 20:00:54 μμ »

μου είπε ότι δεν χρειάζεται και ότι κάνουν λάθος όσοι τα πειράζουν..., αυτό δεν είναι αντίθετο με αυτά που λέγονται εδω μέσα?.. Undecided

αν τελειωσεις απο αυτο το συνεργειο και δεν σου εχουν δημιουργησει αλλα προβληματα στην μηχανη,μην ξαναπας σε αυτο.
Καταγράφηκε

konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1983



« Απάντηση #84 στις: Τρίτη 27 Σεπτέμβριος 2016, 20:26:01 μμ »

ΑΝ οντως εχει τοσο λιγα χλμ και ΕΦΟΣΟΝ η μηχανη κινιοταν εστω και περιστασιακα τοτε το συνεργειο εχει δικιο που σου λεει οτι τα καρμπς καλο ειναι να μην πειραχτουν λυνοντας τα και καθαριζοντας τα Συγχρονισμος ομως καλο ειναι να γινει Μια απλη διαδικασια ειναι

Το ρελαντι κατεβασε το μονος σου στις 1200 +- 100 στροφες και μονο αν τοτε και οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας δεν ειναι σταθερο πιθανον να χρειαζονται λυσιμο και καθαρισμα ρυθμιση τα καρμπς (αφου ομως πρωτα δεν φταιει καποιο σωληνακι υποπιεσης για το ασταθες ρελαντι)

Καποια ελαφρα σκασιματα ειναι φυσιολογικο να συμβαινουν και οφειλονται στο PAIR system Στο συστημα δηλαδη που υπαρχει και στελνει αερα στις εξαγωγες για μειωση των ρυπων Και ναι μπορει να αυξηθηκαν και με την τοποθετηση της εξατμισης

Αλλαξε το ψυκτικο υγρο και βαλε καποιο επωνυμο καταλληλο για αλουμινενιους κινητηρες Δεν ειναι απαραιτητο αυτο να ειναι της χοντα οπως γραφει ο Stoneman
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2223


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #85 στις: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 08:42:07 πμ »

Είναι αδιανόητο τρανσάλπ 28.000 χλμ να μπαινοβγαίνει στα συνεργεία σαν κινέζικο παπί πρώτης γενιάς. Βέβαια τα μηχανάκια τα χαλάνε και οι ιδιοκτήτες και τα συνεργεία και όχι μόνο τα χλμ. Αλλά αλυσίδα και ρουλεμάν γιατί άλλαξες, τα εργοστασιακά θα ήταν. Και για καθαρισμό καρμπυρατέρ είναι πολύ νωρίς, εκτός κι' αν τα έκαναν θάλασσα οι προηγούμενοι.


Σε όποιον αρέσει να μαστορεύει να πάρει ένα ευρωπαϊκό μηχανάκι προηγούμενης γενιάς και να είναι ευτυχής.  Grin
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Vagggelis XL650V
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« Απάντηση #86 στις: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 12:33:55 μμ »

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις Wink...εδώ αναφέρω καποια άλλα πράγματα που παρατήρησα στην μηχανή, τον λιγο καιρό που την έχω...θα ήθελα να μου πείτε αν θεωρείται φυσιολογικά κάποια απο αυτά...

•   ΤΡΙΞΙΜΟ-ΜΙΡΜΙΓΚΙΑΣΜΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ >4500στ\λ
•   ΤΡΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ  (ΤΑΚΑΚΙΑ εμπρός ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ)
•   ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΑΞΟΝΑ ΣΤΑ 60-70ΚΜ
•   ΔΙΠΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ 1η (ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ)
•   ΗΧΟΣ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ
•   ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ? (το είδα σε transalp φίλου)
Καταγράφηκε
Vagggelis XL650V
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« Απάντηση #87 στις: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 13:08:54 μμ »

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις Wink...εδώ αναφέρω καποια άλλα πράγματα που παρατήρησα στην μηχανή, τον λιγο καιρό που την έχω...θα ήθελα να μου πείτε αν θεωρείται φυσιολογικά κάποια απο αυτά...

•   ΤΡΙΞΙΜΟ-ΜΙΡΜΙΓΚΙΑΣΜΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ >4500στ\λ
•   ΤΡΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ  (ΤΑΚΑΚΙΑ εμπρός ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ)
•   ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΑΞΟΝΑ ΣΤΑ 60-70ΚΜ
•   ΔΙΠΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ 1η (ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ)
•   ΗΧΟΣ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ
•   ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ? (το είδα σε transalp φίλου)


Ξέχασα να αναφέρω τα λάστιχα που έβαλα Michelin SIRAC
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2223


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #88 στις: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 14:55:42 μμ »

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις Wink...εδώ αναφέρω καποια άλλα πράγματα που παρατήρησα στην μηχανή, τον λιγο καιρό που την έχω...θα ήθελα να μου πείτε αν θεωρείται φυσιολογικά κάποια απο αυτά...

•   ΤΡΙΞΙΜΟ-ΜΙΡΜΙΓΚΙΑΣΜΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ >4500στ\λ
•   ΤΡΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ  (ΤΑΚΑΚΙΑ εμπρός ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ)
•   ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΑΞΟΝΑ ΣΤΑ 60-70ΚΜ

Το τιμόνι της ΤΑ στηρίζεται με λάστιχα πάνω στην πλάκα. Έλεγξε μήπως παραείναι χαλαρά και μετά βλέπομε.

•   ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ? (το είδα σε transalp φίλου)


Τα φίλτρα βενζίνης στο τανκ και στα Κέιχιν είναι εξαιρετικά. Αλλά δεν φαίνονται, αν θέλεις και τέταρτο φίλτρο που να είναι ορατό για να το ελέγχεις, καλώς, αλλά φρόντισε να είναι καλό. Εγώ πάντως ...δεν.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7869


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #89 στις: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 16:25:01 μμ »

Συμφωνώ με τον Κωνκωστή, τα καρμπς μην τα πειράζεις , εκτός κ αν έχεις σίγουρα πρόβλημα κ προέρχεται απο εκεί.
Αλλά κάνε ενα συγχρονισμό αν ο μάστορης τοποθετήσει το υποπιεσόμετρο κ βρεί κάποια σημαντική διαφορά ανάμεσα στους κυλίνδρους.

 
•   ΤΡΙΞΙΜΟ-ΜΙΡΜΙΓΚΙΑΣΜΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ >4500στ\λ
•   ΤΡΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ  (ΤΑΚΑΚΙΑ εμπρός ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ)
•   ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΕ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΟ ΑΞΟΝΑ ΣΤΑ 60-70ΚΜ
•   ΔΙΠΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗΝ 1η (ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ)
•   ΗΧΟΣ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ
•   ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ? (το είδα σε transalp φίλου)

α) το τρίξιμο είναι ήχος, το μυρμήγκιασμα είναι αφή, για το τρίξιμο δεν έχω τι να πώ, για το μυρμήγκιασμα μήπως σφίγγεις πολύ τα γκριπ? το πάθαινα κ εγώ στην αρχή.
β) τα γνήσια τακάκια σε εμένα δεν σφυρίζουν ποτέ. Οσο κ να τα ζορίσω, έλεγξέ τα κ αν θέλουν αλλαγή προχώρα.
Αν δεν είσαι απο τους γρήγορους θα σου πρότεινα να βάλεις οργανικά τακάκια που είναι κ πιο μαλακά, δεν σφυρίζουν κ δεν τρώνε τόσο γρηγορα τους δίσκους.
γ) Ισως έχεις θέμα με τα ρουλεμάν του λαιμου, σφίγγεις λίγο την κεντρική βίδα κ αν  διορθωθεί το κατακόρυφο παίξιμο αλλά εμφανιστεί κόλημα του τιμονιού δεξιά αριστερά τότε θέλουν αλλαγή.
δ) Τι λάδια χρησιμοποιείς? ο συμπλέκτης είναι σωστά ρυθμισμένος?
ε) Με οποιαδήποτε ταχύτητα στο κοντερ η στο κιβώτιο? Αν καθώς ακούς τον ήχο πατήσεις συμπλέκτη κ πέσουν οι στροφές του κινητήρα εξακολουθεί να ακούγεται?
ζ) Φίλτρο βενζίνης δεν χρειάζεται, έχει το κάθε καρμπ στην εισαγωγή του κ το τεποζιτο στην εξαγωγή του.
Επειδή δεν υπάρχει τρόμπα βενζίνης τα φίλτρα ισως μειώσουν την ροή καυσίμου.



« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 16:42:58 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Vagggelis XL650V
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40



« Απάντηση #90 στις: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 17:48:00 μμ »

Συμφωνώ με τον Κωνκωστή, τα καρμπς μην τα πειράζεις , εκτός κ αν έχεις σίγουρα πρόβλημα κ προέρχεται απο εκεί.
Αλλά κάνε ενα συγχρονισμό αν ο μάστορης τοποθετήσει το υποπιεσόμετρο κ βρεί κάποια σημαντική διαφορά ανάμεσα στους κυλίνδρους.

 
α) το τρίξιμο είναι ήχος, το μυρμήγκιασμα είναι αφή, για το τρίξιμο δεν έχω τι να πώ, για το μυρμήγκιασμα μήπως σφίγγεις πολύ τα γκριπ? το πάθαινα κ εγώ στην αρχή.
β) τα γνήσια τακάκια σε εμένα δεν σφυρίζουν ποτέ. Οσο κ να τα ζορίσω, έλεγξέ τα κ αν θέλουν αλλαγή προχώρα.
Αν δεν είσαι απο τους γρήγορους θα σου πρότεινα να βάλεις οργανικά τακάκια που είναι κ πιο μαλακά, δεν σφυρίζουν κ δεν τρώνε τόσο γρηγορα τους δίσκους.
γ) Ισως έχεις θέμα με τα ρουλεμάν του λαιμου, σφίγγεις λίγο την κεντρική βίδα κ αν  διορθωθεί το κατακόρυφο παίξιμο αλλά εμφανιστεί κόλημα του τιμονιού δεξιά αριστερά τότε θέλουν αλλαγή.
δ) Τι λάδια χρησιμοποιείς? ο συμπλέκτης είναι σωστά ρυθμισμένος?
ε) Με οποιαδήποτε ταχύτητα στο κοντερ η στο κιβώτιο? Αν καθώς ακούς τον ήχο πατήσεις συμπλέκτη κ πέσουν οι στροφές του κινητήρα εξακολουθεί να ακούγεται?
ζ) Φίλτρο βενζίνης δεν χρειάζεται, έχει το κάθε καρμπ στην εισαγωγή του κ το τεποζιτο στην εξαγωγή του.
Επειδή δεν υπάρχει τρόμπα βενζίνης τα φίλτρα ισως μειώσουν την ροή καυσίμου.





Έχεις δικίο, εννοώ μυρμήγκιασμα...δεν νομίζω να κρατάω σφιχτά τα γκριπς, απο την άλλη και ένας φίλος που την οδήγησε το εντόπισε και αυτός χωρίς να του έχω αναφέρει κάτι...μου φένεται σαν να συγχρωνίζεται όλη η μηχανή με τον κινητήρα στις ψηλές στροφές...

όσο για τα ρουλεμάν δεν έχω σφύξει ακόμα το κεντρικό παξιμάδι, πάντως δεν μοιάζει να κολλάει κάπου το τιμόνι σηκωμένο στο κεντρικό σταντ...

Τα λάδια που μπήκαν είναι Castrol 10W-40....
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7869


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #91 στις: Τετάρτη 28 Σεπτέμβριος 2016, 19:00:48 μμ »

Έχεις δικίο, εννοώ μυρμήγκιασμα...δεν νομίζω να κρατάω σφιχτά τα γκριπς, απο την άλλη και ένας φίλος που την οδήγησε το εντόπισε και αυτός χωρίς να του έχω αναφέρει κάτι...μου φένεται σαν να συγχρωνίζεται όλη η μηχανή με τον κινητήρα στις ψηλές στροφές...

όσο για τα ρουλεμάν δεν έχω σφύξει ακόμα το κεντρικό παξιμάδι, πάντως δεν μοιάζει να κολλάει κάπου το τιμόνι σηκωμένο στο κεντρικό σταντ...

Τα λάδια που μπήκαν είναι Castrol 10W-40....

Στην δική μου εως τις 3000στρ/λ δεν καταλαβαίνεις τπτ απο κραδασμους, απο τις 3700 εως τις 4500 συντονίζει, εχω κανει τα πάντα , έπαιξα ακόμα κ με συγχρονισμό μήπως και, αλλά τελικά δεν, ετσι θέλει, πάνω απο τις 4500 κ κυρίως στίς 5000στρ/λ νομίζεις οτι κρατας τιμόνι αυτ/του.

Αν δεν το κατέχεις το άθλημα μην πειράζεις το παξιμάδι του τιμονιού μην προκαλέσεις περισσότερη ζημιά.

Τα Castrol σε άλλους καθονται καλά, σε άλλους οχι, εγώ είμαι απο τους δεύτερους.
Καταγράφηκε
nick kastor
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 30



« Απάντηση #92 στις: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 11:21:04 πμ »

Ήρθε ο καιρός να κάνω το μεγάλο σέρβις, να την ετοιμάσω για κυκλοφορία μετά από 3 μήνες ακινησία, την πήρα πριν 4 μήνες και είπα να ξεκινήσω από την αρχή. λοιπόν, πήγε μηχανικό και το πόρισμα είναι το εξής: αλλαγή ελατήρια και τσιμουχάκια εμπρός μπουκάλες, ρύθμιση βαλβίδες,  καθαρισμός και ρύθμιση - συγχρονισμός καρμπιρατέρ, λάδια, φίλτρο λαδιού - αέρα, μπουζί, το πλαστικό γρανάζι για το κοντέρ, υγρά φρένων, αντιψυκτικό και εργασία όλα μαζί κόστος 350 ευρώ. Επειδή τα κάνω πρώτη φορά δεν ξέρω αν είναι καλά ή είναι πολλά μετά έχω να βάλω και λάστιχα και όλα ΟΚ. όποιος γνωρίζει ας μου πει. Ευχαριστώ ΤΑ 600 98'
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 11:23:36 πμ από nick kastor » Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7369



« Απάντηση #93 στις: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 11:52:45 πμ »

Ήρθε ο καιρός να κάνω το μεγάλο σέρβις, να την ετοιμάσω για κυκλοφορία μετά από 3 μήνες ακινησία, την πήρα πριν 4 μήνες και είπα να ξεκινήσω από την αρχή. λοιπόν, πήγε μηχανικό και το πόρισμα είναι το εξής: αλλαγή ελατήρια και τσιμουχάκια εμπρός μπουκάλες, ρύθμιση βαλβίδες,  καθαρισμός και ρύθμιση - συγχρονισμός καρμπιρατέρ, λάδια, φίλτρο λαδιού - αέρα, μπουζί, το πλαστικό γρανάζι για το κοντέρ, υγρά φρένων, αντιψυκτικό και εργασία όλα μαζί κόστος 350 ευρώ. Επειδή τα κάνω πρώτη φορά δεν ξέρω αν είναι καλά ή είναι πολλά μετά έχω να βάλω και λάστιχα και όλα ΟΚ. όποιος γνωρίζει ας μου πει. Ευχαριστώ ΤΑ 600 98'

Αλλαγή ελατήρια μπροστινού ποια? Τα Bitubo έχουν μαζί με τα λάδια στα 150,00€! Μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση κοντά στα 100,00€
Λάδια ποια? Λάδια, φίλτρο λαδιού, αέρα, μπουζί υπολογίζεις κοντά στα 60€ - 65,00€
Το γρανάζι του Ατέρμονα έχει 17,00€
Υγρά φρένων? Συμπλήρωμα ή αλλαγή?
Αντιψυκτικό? Συμπλήρωμα ή αλλαγή?

Νομίζω λίγο τσιμπημένος είναι ...... Κανένα  280,00€ με 300,00€ θα το κοστολογούσα όλο το παραπάνω...



Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2223


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #94 στις: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 13:12:59 μμ »


Νομίζω λίγο τσιμπημένος είναι ...... Κανένα  280,00€ με 300,00€ θα το κοστολογούσα όλο το παραπάνω...

Λευτέρη ο μηχανικός πρέπει να τα βάλει όλα αυτά. Δηλαδή για εργασία χρεώνει 50€.
Το θέμα είναι ΑΝ χρειάζονται όλα αυτά και ΑΝ θα τα βάλει στην πραγματικότητα.

Nick από πού κατάλαβε ότι θέλει ελατήρια, τα έβγαλε, τα μέτρησε και τα βρήκε κοντά, ή εσύ του ζήτησες πιο σκηρά;
Χάνει λάδια το πηρούνι;
Ακούγονται οι βαλβίδες;

Καλή τύχη!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 221



« Απάντηση #95 στις: Τετάρτη 25 Ιανουάριος 2017, 16:22:52 μμ »

Εμενα καλη τιμη μου ακούγεται για ολα. Και τα ελατήρια θελουν δν θελουν αλλαγη ειναι καλη και χρησιμη αλλαγή. Μετα απο 50.000 χλμ ολα τα ελατήρια αρχιζουν και κλαταρουν. Βεβαια θα βγει ο καθενας και θα πει εγω τα εχω 1.000.000 χλμ και δεν εχουν κανει κιχ. Αποψη μου.
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
Σελίδες: 1 2 3 [4] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!