Hellas Transalp Forum

Συμαζεμμα μηχανής μετά από αγορά

Ian · 70176

Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #25 on: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 21:03:17 μμ
οκ θα πάω με 1000. παραπάνω δεν νομίζω να χρειάζεται για κανένα λόγο... :-\
Ρε συ φιλε ή πολυ λαρτζ εισαι ή πολυ βιαστικος Κανε κρατει!
Αλλιως με οσο φουσκωμενο πορτοφολι και αν πας "λιγα" θα φανουν στον μαστορα Και ειναι κριμα αν δεν εισαι πραγματικα λαρτζ
« Last Edit: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 21:08:06 μμ by konkost »



Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #26 on: Κυριακή 08 Φεβρουάριος 2015, 21:33:23 μμ
είναι επένδυση, θα μου τα δώσει πολλαπλάσια αν λειτουργήσει όπως πρέπει. λαρτζ; όχι. δεν μου λείπουν αλλά ούτε μου περισσεύουν. 


Livin' free ridin' high


Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #27 on: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2015, 14:33:13 μμ
να γράψω πόσο στοίχισε τελικά ή απαγορευεται από τους κανονισμούς;



Livin' free ridin' high


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #28 on: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2015, 14:35:19 μμ
να γράψω πόσο στοίχισε τελικά ή απαγορευεται από τους κανονισμούς;


Οχι κανε μας μια αναλυση τι εκανες και ποσο ...μαγαζι οποιος θελει να μαθει μπορει να ρωτησει με πμ .




Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #29 on: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2015, 14:46:26 μμ
ok λοιπόν έχουμε και λέμε:
φιλτρο λαδιου και λαδια, φίλτρο αέρα Κ&Ν, υγρά φρένων, λάδια μπροστά αναρτηση, μπουζι, ρύθμιση βαλβίδες, καθαρισμα ρυθμιση καρμπυρατερ, ο-ρινγκσ, υγρα ψυγείου, φώτα πεταμα τα ξενον (δεν μου άρεσαν έχω μάθει να οδηγάω αλλιώς), μικροδιακόπτης νεκρας αμπραγιάζ, ατέρμονας γραναζι κοντερ, 2 φούσκες αμορτισέρ μπροστα, άλλαγμα όλα τα σωληνάκια (πλην φρένων), όλες οι ρυθμίσεις και οι έλεγχοι = 520€ από τα οποία 130 εργατικά
« Last Edit: Πέμπτη 12 Μάρτιος 2015, 14:50:47 μμ by Ian »


Livin' free ridin' high


Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #30 on: Σάββατο 14 Μάρτιος 2015, 15:14:12 μμ
είμαι πολύ χαρούμενος! Ο μηχανικός μου είπε πως η μηχανή "είναι μαμά" πράγμα που όμως μου εξήγησε σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν έχει ανοιχτεί ποτέ και ότι και η τελευταία βίδα είναι η δική της εργοστασιακή.  :)
Δηλαδή η μηχανή είναι εντελώς καινούργια! ο τύπος που την είχε την έστρωσε και μάλιστα πολύ καλά (όπως έδειξαν τα όργανα του μηχανικού) και μετά την έβαλε σ' ένα κουτί γρασαρισμένη και περίμενε 10 χρόνια να τον πάρω τηλέφωνο  :-*
με άλλα λόγια ναι μεν είναι μοντέλο ιταλια 2002 αλλά είναι ολοκαίνουργια και καθόλου μα καθόλου γριά.

{και μετά από όλη αυτή την χαρά γυρίζω στο σπίτι και βρίσκω το καναρίνι μου νεκρό, το χτύπησε σαΐνι  :-\ :'( λες κι έπρεπε να μετριαστεί η χαρά μου γμτ  :-X}   


Livin' free ridin' high


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #31 on: Κυριακή 15 Μάρτιος 2015, 18:01:01 μμ
Ωραίος δεν θα το μετανιώσεις ούτε λεπτό με τη τρανσαλπάρα. Να ρωτησω όταν λες αλλαξες όλα τα σωληνάκια ; γιατι τα αλλαξες ; ποσο κοστισαν;


XL650V


Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #32 on: Δευτέρα 16 Μάρτιος 2015, 13:04:38 μμ
Ωραίος δεν θα το μετανιώσεις ούτε λεπτό με τη τρανσαλπάρα. Να ρωτησω όταν λες αλλαξες όλα τα σωληνάκια ; γιατι τα αλλαξες ; ποσο κοστισαν;
τα σωληνάκια είχαν ξεραθεί από την ακινησία. Στοίχισαν 10 ευρώ αν θυμάμαι καλά, γύρω στο ένα μέτρο σωληνάκια.


Livin' free ridin' high


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #33 on: Τρίτη 17 Μάρτιος 2015, 23:27:44 μμ
ο εχθρος τους είναι η ακινησια οντως. το μαμα σωληνακι βενζίνης εχει ένα προστατευτικο σπιραλ απεξω για να μην φθειρεται. αλλα δεν αξιζει να δωσεις 20 και ευρω για αυτό το λογο  ;)


XL650V


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #34 on: Τετάρτη 18 Μάρτιος 2015, 07:07:21 πμ
Πέραν της φθοράς, το "σπιράλ" κατά κάποιο τρόπο "ψύχει" κιόλας, αλλά βοηθάει και να μην "τσακίζει".


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #35 on: Τρίτη 21 Απρίλιος 2015, 22:02:05 μμ
Στα πρώτα 500 κμ. συμπληρωσε 350 κ.ε. λάδια χωρίς όμως η εξάτμιση να καπνίζει οπότε μάλλον τα ρούφηξε ο κινητήρας που δίψαγε θα το δούμε αύριο που θα πάω για τον έλεγχο 2000 κμ. να δούμε λάδια (μάλλον αλλαγή θα κάνω γιατί μετά από την σχετική ακινησία θα βγάλει μαυρίλα το μοτέρ υποψιάζομαι ε;) αλλιώς πάω για τσιμούχες κλπ. εντωμεταξύ θα μου βγάλει το τιμόνι να το βάψω και να βγάλω κι ένα δευτερο κλειδί γιατί το ένα δεν δουλεύει και καλά που το δοκίμασα διαβάζοντας το φόρουμ, ευχαριστώ φόρουμ  :eusa_clap:
Μέχρι τωρα πάνε όλα καλά πάντως. Σελα έβαλα στον ταπετσέρη γιατί η παλιά τα είχε παίξει το αφρολέξ και τριβόταν μέχρι που σούρωσε και ζέμισε ζάρες. Που θα πάει..., θα την μαζέψω και θα γίνει δικιά μου.... ;D 


Livin' free ridin' high


Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #36 on: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2015, 15:19:40 μμ
τελικά όλα ήταν εντάξει και δεν χρειάστηκε τίποτα!!!


Livin' free ridin' high


Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #37 on: Τετάρτη 06 Μάιος 2015, 19:59:26 μμ
3.000 χιλιόμετρα και συμμάζεμα τέλος! Το μοτέρ γουργουρίζει σαν ναζιάρικο κατσούλι η σέλα με καθίζει όρθιο και απόλυτα ζυγισμένο με άνεση... γραφείου και η διάθεσή μου έχει ανέβει κατακόρυφα. Μια φωτό κι ένα ευχαριστώ σε όλους σας για τις πολύτιμες συμβουλές σας.


Livin' free ridin' high


Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #38 on: Τετάρτη 06 Μάιος 2015, 20:17:20 μμ
Μια κουβέντα μόνο,απλά κούκλα την έκανες!!!!!
Να την χαίρεσαι κάθε ώρα και στιγμή και πάντα όρθιος!!!
Κατσουλι;;;;;;;;;;;!!!!!!!Από που κρατά η σκουφια σου;;;;;;
 :2hysterical: :2hysterical:



Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #39 on: Τετάρτη 06 Μάιος 2015, 20:54:48 μμ
Αρκάς-Γορτύνιος. (Από κει που βγαίνει το ψιλό φασόλι και πεταλώναν' τ' άλογα ανάποδα   :lol:)


Livin' free ridin' high


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #40 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2015, 12:40:14 μμ
στο μπροστα κυλινδρο είναι λαδι αυτό που φαινεται να τρεχει; κουκλα να τη χαιρεσαι παρεπιμπτοντως!


XL650V


Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #41 on: Παρασκευή 08 Μάιος 2015, 14:48:55 μμ
στο μπροστα κυλινδρο είναι λαδι αυτό που φαινεται να τρεχει; κουκλα να τη χαιρεσαι παρεπιμπτοντως!
λάδι; φρίκη!!! που; εγώ δεν έχω δει ούτε σταγόνα!! μήπως είδες την σκιά εκεί μέσα στην γωνία;


Livin' free ridin' high


Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #42 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2015, 17:33:06 μμ
το βάζω εδώ το θέμα δεν ξέρω αν είναι σωστό αν όχι βάλτε το όπου νομίζετε αλλά επιδή νομίζω πως ακόμα ίσως είμαι στο συμμάζεμα...
κάθε 3-4-5 όποτε την αφήνω μέρες, κάτω αριστερά στον κινητήρα βγάζει μια σταγόνα αντιψυκτικό απο μια βίδα που έχει. ο μηχανικός είπε αντλία νερού αλλά σκέπτομαι πως επειδή στο σέρβις άλλαξε αντιψυκτικό αλλά δεν άλλαξε βίδα και ροδέλα όπως προβλέπεται μήπως είναι η ροδέλα. εσείς τι λέτε;   


Livin' free ridin' high


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #43 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2015, 21:36:21 μμ
εγω εχω αλλαξει 2 φορες μονος μου το ψυκτικο υγρο και δεν εχω διαροες.εντωμεταξυ δεν θυμαμαι αν εχει ροδελα.ισως απο πολυ σφιξιμο να χανει.
ποσο να κοστιζει ομως μια ροδελα και μια βιδουλα,αλλαξτην για καλο και για κακο.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #44 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2015, 09:11:10 πμ
Αν τρέχει απο την βίδα είσαι τυχερός , με μια ροδέλα καινουργια θα στεγανοποιήσει.
Ελπίζω μόνο ο μηχανικός να μην έχει ζορίσει τα σπειρώματα, και τι σόι μηχανικός είναι που άλλαξε ψυκτικό δίχως να αλλάξει ροδέλα?

Αν όμως τρέχει απο μια τρύπα που έχει η αντλία νερού και απλά στραγγίζει απο την βίδα επειδή είναι το χαμηλότερο σημείο τότε είναι σκούρα τα πράματα.




Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #45 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2015, 14:41:10 μμ
Αν τρέχει απο την βίδα είσαι τυχερός , με μια ροδέλα καινουργια θα στεγανοποιήσει.
Ελπίζω μόνο ο μηχανικός να μην έχει ζορίσει τα σπειρώματα, και τι σόι μηχανικός είναι που άλλαξε ψυκτικό δίχως να αλλάξει ροδέλα?

Αν όμως τρέχει απο μια τρύπα που έχει η αντλία νερού και απλά στραγγίζει απο την βίδα επειδή είναι το χαμηλότερο σημείο τότε είναι σκούρα τα πράματα.


ο μηχανικός μου έχει κάνει κι άλλη γκέλα κι έχω αρχίσει και τα παίρνω στο κρανίο.  καλός μηχανικός αλλά αρμέγει όσο μπορεί κι αυτό δεν μου αρέσει καθόλου.  θα ψάξω γι άλλον.

SOS που είναι αυτή η τρύπα της αντλίας να ψάξω να την βρω; δώσε στίγμα! 


Livin' free ridin' high


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #46 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2015, 15:25:02 μμ
Σε παρόμοιο πρόβλημα είχα διαρροή από κάποιο από τα κολάρα που πιάνουν πάνω στη τρόμπα, από χαζομάρα όμως δική μου σε κάτι που έφτιαχνα παλιότερα και δεν είχα σφίξει σωστά.

Το αναφέρω γιατί καμιά φορά τα "μαστόρια" αλλάζουν ψυκτικό βγάζοντας το κολάρο και όχι το σύνολο βίδα-ροδέλα ακριβώς για να μην αλλάξουν τη ροδέλα, τσέκαρε μήπως έκανε καμιά τέτοια πατάτα και χάνει από εκεί, οπότε καθαρίζεις και ανέξοδα.



Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #47 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2015, 16:00:56 μμ
φωτογραφίες. νομίζω πως είναι απο την βίδα μόνο. πείτε μου που ξέρετε.





« Last Edit: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2015, 16:52:01 μμ by Ian »


Livin' free ridin' high


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #48 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2015, 16:03:37 μμ
Πράγματι δείχνει να είναι από τη βίδα. Η τρύπα που φαίνεται στις φωτογραφίες είναι εκείνη που λένε τα παιδιά από πάνω, και είναι καθαρή, οπότε όλο το πρόβλημα δείχνει να εστιάζεται στη βίδα η οποία μου φαίνεται σαν να μην έχει και τη ροδέλα της (μπορεί να μη βλέπω καλά και στις φωτό).


Οπότε με μια ροδελίτσα καθάρισες, απλά μέχρι τότε να παρακολουθείς τη στάθμη του ψυκτικού. Αν είσαι Αθήνα και είναι ανοιχτά νομίζω ο Σαρακάκης τις έχει και ετοιμοπαράδοτες.
« Last Edit: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2015, 16:05:16 μμ by Johnny_Nik »



Offline Ian

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 127
Reply #49 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2015, 16:14:56 μμ
Πράγματι δείχνει να είναι από τη βίδα. Η τρύπα που φαίνεται στις φωτογραφίες είναι εκείνη που λένε τα παιδιά από πάνω, και είναι καθαρή, οπότε όλο το πρόβλημα δείχνει να εστιάζεται στη βίδα η οποία μου φαίνεται σαν να μην έχει και τη ροδέλα της (μπορεί να μη βλέπω καλά και στις φωτό).


Οπότε με μια ροδελίτσα καθάρισες, απλά μέχρι τότε να παρακολουθείς τη στάθμη του ψυκτικού. Αν είσαι Αθήνα και είναι ανοιχτά νομίζω ο Σαρακάκης τις έχει και ετοιμοπαράδοτες.
ναι δεν έχει ροδέλλα!!! ΔΕΝ ΈΒΑΛΕ ΤΗΝ ΡΟΔΈΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΆΡΕΙ!!! τωρα κι αν τα έχω πάρει στο κρανίο!!! :goofy: :goofy: :goofy: :goofy: και πήγα και του το έδειξα και μου είπε αντλία!!! τούρμπο έχω γίνει! ας μου το επιβεβαιώσει κι άλλος φίλτατοι να πάω να τον βρίσω!  :hot: :hot: :hot:


Livin' free ridin' high