Κυριακή 22 Οκτώβριος 2017, 05:47:10 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1] 2 |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: μεταχειρισμενο transalp 600  (Αναγνώστηκε 8184 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« στις: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 10:33:40 πμ »

Γεια χαρα στα παιδια του Φορουμ.
Πρωτο μου ποστ εδω, σκεφτομαι την αγορα μτχ τρανσαλπ 600, βρηκα ενα σε καλη κατασταση αλλα με 100.000χλμ. στα 1200Ευρος.Προβληματιζομαι αν αξιζει τον κοπο η αγορα μιας μηχανης με τοσα χλμ. και στην τελικη αποδειχτει πιο ακριβη απ το να εδινα 500 παραπανω για καποιο 650 με αρκετα λιγοτερα χλμ.
Επισης θα ηθελα να ρωτησω αν το 600 εχει καλυτερη καταναλωση απ το 650.
Ευχαριστω πολυ...καθε γνωμη ευπροσδεκτη.
Καταγράφηκε
~DIMITRIS_AEK~
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 577


ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΖΕΥΓΑΡΩΝΕΤΕ.


« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 11:36:43 πμ »

καλημέρα και καλός ήρθες στην μοτοπαρέα. γνώμη μου, αλλα νομίζω ότι τα χλμ σε αυτή τη μηχανή δέν πρέπει να σε αγχώνουν.
για παράδειγμα να σου πώ οτι και εγώ έχω την 600αρα. Την πήρα πρήν 3 χρόνια και είχε 27,000 χλμ. μέχρι και πέρσι προσπαθούσα να την συμμαζέψω. παρουσίασε προβληματάκια απο το καθισιό. οχι τπτ σοβαρό. για την μηχανή που κοιτας είναι λογικά τα χλμ νομίζω. ειναι μια μοτο ομως που όσο και αν γεράσει παραμένει πιστός συντροφος και καλός φίλος.μία βόλτα σε ένα συνεργείο και με ένα καλο σερβις, νομίζω οτι θα είσαι εντάξει.. περισότερα τεχνικα θα σου πούν οι "παλιοί" εδώ μέσα...
 
 
Καταγράφηκε

~DIMITRIS_AEK~
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 577


ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΖΕΥΓΑΡΩΝΕΤΕ.


« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 11:39:01 πμ »

αν θές πέρνα και απο εδω μια βόλτα να μας πείς ένα γεια....
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,167.msg345314.html#new
Καταγράφηκε

xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 16:10:03 μμ »

ευχαριστω Δημητρη για την απαντηση, το δικο σου δεν ηταν φορτωμενο χλμ και οτι εβγαλε ηταν απ την ακινησια, εγω θα θελα να μαθω απο κατοχους με πολλα χλμ, ποτε περιπου το συγκεκριμενο μοτερ τρωει τα ψωμια του...καιει αρκετο λαδι , εχει χαμηλη συμπιεση κλπ.Σαφως παιζει ρολο η σωστη συντηρηση σε αυτο, ομως οσο καλοδουλεμενο κι αν ειναι ενα μηχανακι τα χλμ ειναι χλμ και τα μεταλλα φθειρονται.
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10259



« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 16:37:20 μμ »

Εμενα στα 140 χιλιαδες χιλιομετρα εκαιγε περιπου ενα λίτρο σε κάθε αλλαγή!
Οταν το πουλησα, η συμπιεση του μετρηθηκε και ηταν μια χαρα - μεσα στα ορια.
Δηλαδη ο μηχανικός που το τσεκαρε προτεινε στον υποψηφιο αγοραστη να το παρει χωρίς καποιον ενδοιασμο για την κατασταση του κινητηρα.

Γενικα πρεπει να ξερεις οτι πολύ μεγαλο ρόλο σε αυτον τον κινητήρα, για την καταναλωση λαδιού, παιζει ποσο το "στίβεις"  το γκαζι. 
Για να καταλάβεις, Αθηνα-Καβάλα, τσιτα... οχι απλα σβελτα... με όσα παει δηλαδη... μου είχε κάψει πάλι ένα λίτρο!
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 16:39:01 μμ από Sotos » Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 49.144km
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 16:53:08 μμ »

Τα χιλιομετρα δεν ειναι θεμα σε ενα καλοπροσεγμενο ΤΑ. Το δικο μου με 135Κ και πολλα απ'αυτα με το γκαζι στιμενο (ενας φιλος που παμε μαζι με εχει πει "οδηγο-βαμπιρ"  :goofy) ειναι σε πολυ καλη κατασταση και καιει λιγο λαδακι μονο σε ταχυτητες >150χμω στην Εθνικη. Η καταναλωση 600 και 650 ειναι ουσιαστικα η ιδια, στατιστικα τωρα καποια 600αρια καινε πιθανα περισοτερο λαδι.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 17:29:19 μμ »

ευχαριστω για το ενδιαφερον.Το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι απ τα τελευταια 600 με τους 2 δισκους εμπρος, το πηγα μια βολτα και πηγαινε σουπερ.
Παντα αγοραζα μτχ μηχανακια αλλα με λιγοτερα χλμ,και ποτε δεν τα πηγαινα να τα τσεκαρει μηχανικος.Ενα bmw k100 ειχα με πολλα χλμ αλλα αυτο ηταν διαφορετικης φιλοσοφιας και δεν εκαιγε σταγονα. Ειχα και ενα honda 1100 με τοσα και περισσοτερα χλμ αλλα τσιμπαγε λαδακι...δεν ξερω αν ηταν απο φθορα η ειναι η φιλοσοφια του κατασκευαστη.
Να το παω λετε να μετρησω συμπιεση?Τα φοβαμαι λιγο τα 100.000χλμ.Αν ξερετε καποιο σωστο παληκαρι πειτε μου ελευθερα, εγω απο μηχανικους εχω μαυρα μεσανυχτα επειδη τα μαστορευα τα μηχανακια μονος μου.
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 400



« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 20:12:25 μμ »

Καλησπερα, εγω εχω ενα ΤΑ 600 του 1998, με τους διπλους δισκους εμπρος, ιδιο με αυτο που ψαχνεις.
Τα χιλιομετρα του οταν το πηρα (ευρω 1,300) τον Σεπτεμβριο 2013 ηταν πειραγμενα, κατ' εκτιμιση εχει περιπου 70,000., ομως δεν μου εχει βγαλει τιποτα το ανυσηχητικο μεχρι τωρα. Οι συμπιεσεις των κυλινδρων ειναι σαφως εντος οριων (μετρωντας ζεστο οπως λεει το μανουαλ).
Εχω κανει καθαρισμο & ρυθμιση των καρμπς και η λειτουργια / τραβηγμα του μοτερ ειναι πολυ καλα, καταναλωση στην πολη απο 5.5 εως 6.2 λ / 100 χλμ, καταναλωση λαδιου περιπου 700 μλ / 3000 χλμ. Πριν τον καθαρισμο και ρυθμιση εκαιγε περιπου 6,5 λ / 100.
Η χρηση που κανω ειναι μονο πολη σε σχετικα μικρες διαδρομες, με μετριο γκαζι (αλλαζω ταχυτητα στις 5,000 με 5,500 σαλ).
Περα απο μπαταρια και λαστιχα (ηθελαν αλλαγη οταν το πηρα) και αναρτησεις (η πισω ηταν πεσμενη σε ελατηριο και αμορτισερ, η εμπρος ηταν οκ απο ελατηρια αλλαξα μονο λαδια), δεν εχω κανει αλλες δουλειες που να επρεπε να γινουν λογω χιλιομετρων. Εχω κανει βεβαια αρκετες γιατι το ηθελα εγω, οχι γιατι το ζητουσε η μηχανη.
Γενικα αυτα που αναφερονται πιο πανω ειναι ετσι ακριβως, το 600 με τους διπλους δισκους ειναι σχεδον το ιδιο με το 650 (υπαρχουν διαφορες αλλα μικρες, περαν του κυβισμου), δεν πιστευω οτι θα κλαψεις την επιλογη σου.
Καταγράφηκε
xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 03 Φεβρουάριος 2015, 15:37:39 μμ »

Eυχαριστω για τη βοηθεια john.
Διαβασα καπου στο νετ οτι το τελευταιο 600 με το διπλο δισκοφρενο εμπρος ειναι made in italy.Aυτο που πηγα και ειδα ελεγε tokyo japan στο sticker του πλαισιου.Μαιμουδια??
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 400



« Απάντηση #9 στις: Τρίτη 03 Φεβρουάριος 2015, 18:19:51 μμ »

Ολα τα ΤΑ 600 με διπλο δισκοφρενο εβγαιναν απο το 1997 εως το 1999, και ολα φτιαχνονταν στην Ιταλια.
Τα ΤΑ πριν του 1997 φτιαχνονταν στην Ιαπωνια. Επομενως αυτο που αναφερεσαι πρεπει να ειναι Ιταλικης κατασκευης, εκτος εαν ειναι προγενεστερο μοντελο (με μονο δισκοφρενο) και εχουν κανει μετατροπη σε διπλο (αμφιβαλω...)
Εαν εχεις αριθμο πλαισιου δωσε τον, θα βρω ολα τα στοιχεια του.
Επισης τα πρωτα ΤΑ 650 φτιαχνονταν στην Ιταλια, και μετα στην Ισπανια.
Καταγράφηκε
Yianni
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7106



« Απάντηση #10 στις: Τρίτη 03 Φεβρουάριος 2015, 18:50:58 μμ »

Καλησπέρα,

Το δικό μου είναι 600αρι του 1999. Τα 100.000 χλμ τα έκλεισα την άνοιξη του 2009 επιστρέφοντας από Γερμανία. Σε αυτό το ταξίδι με τριβάλιτσο και δικάβαλος μου έκαψε συνολικά γύρω στα 2 λιτρα λάδι, πηγαίνοντας συχνά με 150 χλμ Ηταν και το μόνο ταξίδι που έκαψε τόσο λάδι. Τώρα έχει περίπου 140.000 και δεν έχει κανένα πρόβλημα να ξανακάνει ταξίδι εκτός Ελλάδος (Η τσέπη μου έχει το πρόβλημα....  Grin )

Αν αυτό που είδες είναι γιαπωνέζικο με διπλό δισκόφρενο, μπορεί να έχει αλλαχτεί όλο το μπροστινό...
Καταγράφηκε
xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #11 στις: Τρίτη 03 Φεβρουάριος 2015, 20:58:34 μμ »

O πλαινος σωληνας του πλαισιου απ τα δεξια εχει ενα
Καταγράφηκε
xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #12 στις: Τρίτη 03 Φεβρουάριος 2015, 21:02:14 μμ »

sorry....εχει ενα sticker στο υψος τηs μπαταριας και γραφει tokyo japan...πριν λιγο ειδα ενα αλλο 600 που ειχε το χαλι του....και αυτο ειχε διπλα δισκοφρενα και το sticker ελεγε tokyo japan
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 400



« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη 04 Φεβρουάριος 2015, 00:15:56 πμ »

φιλτατε ξιφια, πες μας τον αριθμο πλαισιου και θα σου πουμε ολα που θελεις να μαθεις...
Υπαρχει ενα σαιτ που βαζεις τον αρ. πλαισιου και σου εξηγει τι σημαινει το καθε γραμμα και νουμερο.
Ο αρ. πλαισιου αναλυεται ως εξης
ZDC = κατασκευασμενη σην Ιταλια (PD06-50εως 57 και PD06-T = κατασκευασμενη στην Ιαπωνια)
PD10ΑΟ = κωδικος του μοτερ - οχι αριθμος μοτερ - (600 cc με φουλ ισχυ - υπαρχει και το Γερμανικο μοντελο με κωδικο PD10BO με μειωμενη ισχυ)
W = ετος κατασκευης 1998 (V = 1997 και X = 1999)
F = δεν θυμαμαι τι σημαινει, ισως το χρωμα
101274 (τεσσερα νουμερα) = νομιζω ειναι ο σειριακος αριθμος της συγκεκριμενης μοτο

Με τα παραπανω μπορεις ανετα να δεις ποτε / που κατασκευαστηκε η μοτο που ψαχνεις, ελπιζω να βοηθησα.
Καταγράφηκε
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1116



« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη 04 Φεβρουάριος 2015, 00:39:29 πμ »

φιλε xifia , τα χλμ λιγη σημασια εχουν, σχεδον παντα ειναι πειραγμενα και δεν βγαζεις άκρη. Σημασια εχει σε τι κατασταση βρισκεται η μηχανη , αν βλεπεις διαρροες, αν στο δρομο ειναι οκ , αν οι επιδοσεις ειναι οι αναμενομενες κτλ. Οσα και να γραφει το κοντερ ψεματα ειναι, ακουσε με.
Καταγράφηκε
xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 05 Φεβρουάριος 2015, 12:15:40 μμ »

παιδια ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον.Λοιπον, χθες ειδα ενα αλλο διπλοδισκο 600, αυτο εγραφε italy με κωδικο zdf.Τα προηγουμενα 2 που ειδα ηταν παραεισαγωγης γερμανιας και ηταν tokyo japan pd-..αναφερομαι στο πλαινο  sticker και οχι στον αριθμο στο λαιμο...anyway kαι τα 3 ηταν διπλοδισκα με μια ηλεκτρονικη και τα flame στα πλαινα πλαστικα και τεποζιτο ηταν στυλ 97-99.
 δεν κοιταξα το serial στο λαιμο αλλα αν εχει γινει μαιμουδια και επαγγελματικη δουλεια σιγα μην καταλαβαινα τιποτε.
 Αρα η τα γερμανικα μοντελα ειναι Japan, η γινεται χαμος με τα κλεμμενα transalp λογω εμπορικοτητας του μοντελου
Καταγράφηκε
xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 05 Φεβρουάριος 2015, 12:34:37 μμ »

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5860084/
  ειδα αυτο
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 400



« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 05 Φεβρουάριος 2015, 13:50:08 μμ »

Λοιπον ακουστε πως εξελιχθηκαν οι ΤΑ 600 τα τελευταια ετη παραγωγης τους.

1995 - 1995 Αλλαξε η μασκα με τωρα πιο στρογγυλεμενο φαναρι και μικρους αεραγωγους. Μπροστα παραμενει μονοδισκο οπως επισης και οι δυο ηλεκτρονικες οπως ηταν και στα προηγουμενα μοντελα. Κατασκευη στην Ιαπωνια, κωδικος PD06-57 και πιο κατω το γραμμα του ετους κατασκευης (το προτελευταιο πριν τα νουμερα) ειναι το R.

1996 Οπως και τα μοντελα του 1994 - 1995 αλλα τωρα με εναν πολλαπλασιαστη ανα κυλινδρο, παραμενει μονοδισκο μπροστα και με δυο ηλεκτρονικες, κατασκευη Ιαπωνια, κωδικος PD06A-T , γραμμα ετους κατασκευης ειναι το T

1997  Η κατασκευη ολων των ΤΑ 600 μεταφερεται στην Ιταλια, με κωδικο ZDCPD10A0-V, το V ειναι ο κωδικος ετους (1996), μπροστα ειναι διπλοδισκο, το συστημα αναφλεξης αλλαζει σε μια ηλεκτρονικη και εναν πολλαπλασιαστη ανα κυλινδρο, και εχουν τοποθετηθει λαβες για τον συνεπιβατη.

1998 Ιδιο με το μοντελο του 1997, κωδικος ετους W

1999 Ιδιο με το μοντελο του 1997, κωδικος ετους X

Απο το 2000 και μετα το μοντελο αλλαξε σε ΤΑ 650 και η κατασκευη συνεχιστηκε στην Ιταλια εως και το 2001 (αν δεν κανω λαθος). Εκτοτε κατασκευαζεται στην Ισπανια (οπως νομιζω και το ΤΑ 700).

Επισης σημειωστε οτι στο δικο μου Ιταλικο του 1998, το ταμπελακι διπλα στην μπαταρια γραφει Honda Italia κλπ κλπ.
Τα Γερμανικα μοντελα που εχουν μειωμενη ισχυ ακολουθουν την κατασκευη των κανονικων μοντελων (Ιαπωνια εως το 1996 και Ιταλια για 1997 - 1999) με μονη διαφορα οτι ο κωδικος μηχανης στο ταμπελακι και στον λαιμο ειναι PD10B0 αντι του PD10A0 των κανονικων μοντελων.
Το ιδιο ισχυει και για τα Γερμανικα μοντελα του ΤΑ 650 (κανονικο μοντελο ΤΑ 650 εχει κωδικο μηχανης RD10A0, το Γερμανικο μειωμενης ισχυος εχει κωδικο μηχανης RD10B0).

Τελειωνοντας να τονισω οτι το ταμπελακι κοντα στην μπαταρια πρεπει να συμφωνει με αυτο που ειναι χτυπημενο στον λαιμο, διαφορετικα....κατι μοσχομυριζει.

Σας κουρασα ισως....

Καταγράφηκε
xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη 05 Φεβρουάριος 2015, 14:19:44 μμ »


1997  Η κατασκευη ολων των ΤΑ 600 μεταφερεται στην Ιταλια, με κωδικο ZDCPD10A0-V, το V ειναι ο κωδικος ετους (1996), μπροστα ειναι διπλοδισκο, το συστημα αναφλεξης αλλαζει σε μια ηλεκτρονικη και εναν πολλαπλασιαστη ανα κυλινδρο, και εχουν τοποθετηθει λαβες για τον συνεπιβατη.




Επισης σημειωστε οτι στο δικο μου Ιταλικο του 1998, το ταμπελακι διπλα στην μπαταρια γραφει Honda Italia κλπ κλπ.





να σαι καλα john για την πληροφορηση, αν κοιταξεις την αγγελια που ανεβασα θα δεις  οτι εχει ολα τα χαρακτηριστικα της περιοδου 97-99, αλλα το sticker einai japan...
Και αμα παιζει μαιμουδια αντε να το ξαναπουλησεις...
Καταγράφηκε
john lk
Μέλος HTC
Οδηγάρα
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 400



« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 11:43:50 πμ »

περεταιρω κατασκοπια!!!
Κοιταξα σημερα διαφορα μοντελα ΤΑ για να δω τι γραφουν στο ταμπελακι τους δεξια κοντα στην μπαταρια...ηταν σαν να κρυφοκοιταω ενα γυναικειο ντεκολτε...

Λοιπον εχουμε και λεμε...

η δικια μου ΤΑ 600 του 1998 γραφει  Honda Italia Industriale SpA, ητοι Ιταλια.

Μια ΤΑ 650 (προ του 2004, αλλα δεν ξερω ακριβη χρονια) γραφει Honda Italia Industriale SpA, ητοι Ιταλια.

Μια ΤΑ 650 μετα του 2004 (με τις μαυρες ζαντες και αναγλυφα γραμματα) γραφει Montesa Honda SA, ητοι Ισπανια.

Και οπως προαναφερθηκε παραπανω απο τον Ξιφια, οι Ιαπωνεζικες γραφουν Honda Japan, οποτε νομιζω οτι εχουμε μια καλη ιδεα τωρα για την προελευση του καθε μοντελου.
Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2097


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή 06 Φεβρουάριος 2015, 12:09:19 μμ »

Λοιπον εχουμε και λεμε...

η δικια μου ΤΑ 600 του 1998 γραφει  Honda Italia Industriale SpA, ητοι Ιταλια.

Μια ΤΑ 650 (προ του 2004, αλλα δεν ξερω ακριβη χρονια) γραφει Honda Italia Industriale SpA, ητοι Ιταλια.

Μια ΤΑ 650 μετα του 2004 (με τις μαυρες ζαντες και αναγλυφα γραμματα) γραφει Montesa Honda SA, ητοι Ισπανια.

Και οπως προαναφερθηκε παραπανω απο τον Ξιφια, οι Ιαπωνεζικες γραφουν Honda Japan, οποτε νομιζω οτι εχουμε μια καλη ιδεα τωρα για την προελευση του καθε μοντελου.

Γιαννη καλημερα. Τα ΤΑ650 του 2000 και 2001 ητανε κι'αυτα made in Italy, οπως και τα ΤΑ600 1997-1999. Απο το 2002 και μετα φτιαχνοντουσαν στο πρωην εργοστασιο της Montesa στην Ισπανια. Τα ΤΑ700 νομιζω το ιδιο.

Αλλα φυσικα μπορει καποια κομματια να εχουν πουληθει σε μεταγενεστερα χρονια, ο αριθμος του πλαισιου ειναι αυτος που κοιταμε παντα για την ακριβη χρονολογια.
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή 17 Απρίλιος 2015, 10:25:30 πμ »

Πηγα εχθες και ειδα ενα αλλο 600 με 2πλα δισκοφρενα ...αυτο ηταν made in italy.Τα χλμ σταματησα να τα κοιταω δε βγαινει ακρη.Ηταν γεματο extra, σελα ανατομικη tony bagio, wp eλατηρια εμπρος και ολοκληρη αναρτηση πισω, μεταλλικα σωληνακια φρενων, φρεσκοαλλαγμενα ρουλεμαν τιμονιου, καινουριο ανορθωτη, λαστιχα και αλυσιδα σχεδον καινουρια.Ηθελε μονο δισκοπλακες .Τα πλαστικα του ετσι κι ετσι.Anyway to εκανα βολτα, το μηχανακι ισιο, το κιβωτιο οκ., το μονο που με χαλασε ηταν η αναρτηση... σκληρη η white power για τα γουστα μου και κρατουσε το μηχανακι πιο ψηλα, για δικαβαλα και μπαγκαζια θα ειναι σουπερ, αλλα εγω ειμαι 70 κιλα και παντα καβαλαω σολο.

Να πω την αληθεια εχω ψηθει, δεν εχω και ορεξη να δοκιμασω ολα τα τρανσαλπ του λεκανοπεδιου.Ολα κατι θα θελουν.Να το παω πρωτα σε μηχανικο λετε η να το χτυπησω ετσι?Εχετε κανενα μηχανικο να προτεινετε?
Καταγράφηκε
Goikoetxea
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή 17 Απρίλιος 2015, 12:08:46 μμ »

Για περιοχή ρωτάς;
Καταγράφηκε

xifias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15


« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή 17 Απρίλιος 2015, 13:02:39 μμ »

Αγ.δημητριο και περιξ
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1120



« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή 17 Απρίλιος 2015, 14:34:47 μμ »

το μονο που με χαλασε ηταν η αναρτηση... σκληρη η white power για τα γουστα μου και κρατουσε το μηχανακι πιο ψηλα, για δικαβαλα και μπαγκαζια θα ειναι σουπερ, αλλα εγω ειμαι 70 κιλα και παντα καβαλαω σολο.

Αν το πάρεις και θέλεις τράμπα στην ανάρτηση, εγώ είμαι εδώ! Smiley
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Σελίδες: [1] 2 |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!