Τρίτη 24 Οκτώβριος 2017, 08:49:18 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1] |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Ρύθμιση Ρελαντί  (Αναγνώστηκε 1566 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



« στις: Σάββατο 31 Ιανουάριος 2015, 19:05:12 μμ »

Καλησπέρα,

Μπορεί κάποιος να μου πεί πως ρυθμίζουμε το ρελαντί?

Πήγα σε μηχανικό να μου το ανεβάσει ελάχιστα και το πήγε στον θεό.Θέλω να το κατεβάσω λίγο.

Ευχαριστώ
Καταγράφηκε
Transalpinos
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 164


« Απάντηση #1 στις: Σάββατο 31 Ιανουάριος 2015, 20:04:26 μμ »

με ζεστη την μοτο (δλδ μετα απο μια 10λεπτη βολτα) περιστρεφεις το μαυρο μπλιμπλικι που ειναι αριστερα στο υψος του καρμπ.
τωρα τον χειμωνα θες να βρισκεται μεταξυ 1300σ/λ (+-50σ/λ)
καλοκαιρακι βαλτο λιγο χαμηλοτερα στις 1200
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 31 Ιανουάριος 2015, 20:06:09 μμ από Transalpinos » Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 15:11:49 μμ »

Γυρνώντας προς τα αριστερά κατεβαίνει το ρελαντί?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7675


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 02 Φεβρουάριος 2015, 19:21:58 μμ »

Γυρνώντας προς τα αριστερά κατεβαίνει το ρελαντί?

 

 
Επειδή είναι βίδα, δεξιόστροφα ανεβαίνει .
Θα το ρυθμίσεις με τον κινητήρα ζεστό, να έχει πάρει δλδ μια φορά το βεντιλατερ.
Καταγράφηκε
vaggelis_peir
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



« Απάντηση #4 στις: Τρίτη 03 Φεβρουάριος 2015, 11:41:14 πμ »

Κατάλαβα, εγγύηση οτι δεν θα μου μείνουν δαχτυλικά αποτυπώματα Grin
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7675


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #5 στις: Τρίτη 03 Φεβρουάριος 2015, 21:26:54 μμ »

Αν εννοείς απο την θερμοκρασία δεν υπάρχει πρόβλημα, το πλαστικό δεν είναι ζεστό.

 
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1120



« Απάντηση #6 στις: Σάββατο 06 Ιούνιος 2015, 12:24:27 μμ »

Ερώτηση, για να μην ανοίγω άλλο νήμα.

Η pilot στο 650 είναι εργοστασιακά στις 3 στροφές από το τέρμα. Αν είναι στις 2 στροφές το μείγμα θα είναι πλουσιότερο σε βενζίνη ή φτωχότερο ?

Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3305


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #7 στις: Σάββατο 06 Ιούνιος 2015, 14:26:56 μμ »

Ερώτηση, για να μην ανοίγω άλλο νήμα.

Η pilot στο 650 είναι εργοστασιακά στις 3 στροφές από το τέρμα. Αν είναι στις 2 στροφές το μείγμα θα είναι πλουσιότερο σε βενζίνη ή φτωχότερο ?

Φτωχότερο. Στις 3 στροφές είναι η βασική ρύθμιση. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι η εργοστασιακή. Απο τις 3 στροφές και μετά κάνεις τις ρυθμίσεις σύμφωνα με μια διαδικασία. Η εμπειρία έχει δείξει ότι στις 3 1/2 είσαι μέσα στα όρια μια πολύ καλής ρύθμισης. Οπότε πήγαινε το στις 3,5. Σε κάθε περίπτωση στις 2 είσαι εκτός ρύθμισης και πρέπει να το αλλάξεις.


Καταγράφηκε
pantelewn
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 87


Black Lady


« Απάντηση #8 στις: Κυριακή 07 Ιούνιος 2015, 12:04:30 μμ »

Ερώτηση, για να μην ανοίγω άλλο νήμα.

Η pilot στο 650 είναι εργοστασιακά στις 3 στροφές από το τέρμα. Αν είναι στις 2 στροφές το μείγμα θα είναι πλουσιότερο σε βενζίνη ή φτωχότερο ?




έχω πάρει αυτό και έχω βρει την υγειά μου με την ρύθμιση του pilot : http://www.amazon.co.uk/Gunson-G4171-Motorcycle-Colortune-12mm/dp/B0012M7S2I
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7675


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #9 στις: Κυριακή 07 Ιούνιος 2015, 21:34:17 μμ »

Την αλήθεια για το μίγμα την λένε τα μπουζί.
Καταγράφηκε
pantelewn
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 87


Black Lady


« Απάντηση #10 στις: Κυριακή 07 Ιούνιος 2015, 21:49:17 μμ »

Την αλήθεια για το μίγμα την λένε τα μπουζί.

σύμφωνο . έχει τύχει να δουλέψεις το εργαλείο που έδειξα να μας πεις και εσύ τη γνώμη σου?
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7675


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #11 στις: Κυριακή 07 Ιούνιος 2015, 22:08:23 μμ »

Nαι το είχα παλιά στο αυτ/το, μια Celica GT με δύο διπλά Weber   , σκέτο βάσανο ηταν η ρύθμιση.

Στην ΤΑ πλέον ελέγχω τα μπουζί στα μισά τους χιλιόμετρα και αναλόγως πράττω.
Ασε που στα καρμπυρατεράτα μοτόρια πρέπει να ξεφύγεις πολύ για να δείς διαφορά.
Καταγράφηκε
pantelewn
Μέλος HTC
νέος οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 87


Black Lady


« Απάντηση #12 στις: Κυριακή 07 Ιούνιος 2015, 22:12:58 μμ »

Nαι το είχα παλιά στο αυτ/το, μια Celica GT με δύο διπλά Weber   , σκέτο βάσανο ηταν η ρύθμιση.

Στην ΤΑ πλέον ελέγχω τα μπουζί στα μισά τους χιλιόμετρα και αναλόγως πράττω.
Ασε που στα καρμπυρατεράτα μοτόρια πρέπει να ξεφύγεις πολύ για να δείς διαφορά.

έμενα μου φάνηκε εύκολο και δεν εχω παράπονο δουλεύει κούκλα
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!