Τρίτη 17 Ιούλιος 2018, 17:40:49 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τρόμπα μπροστινού  (Αναγνώστηκε 2338 φορές)
klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 119


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« στις: Παρασκευή 05 Δεκέμβριος 2014, 12:28:33 μμ »

Ψάχνω Τρόμπα μπροστινού φρένου και ακόμη αν υπάρχει αριστερός διακόπτης φώτων.
Έχω ΤΑ 400 αλλά νομίζω οτι είναι τα ίδια με το ΤΑ 600...
Αν ξέρει κάτι κάποιος ας με ενημερώσει.......
Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 353


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 05 Δεκέμβριος 2014, 12:40:21 μμ »

Για ρίξε μια ματιά εδώ. Ίσως να υπάρχει ακόμα και να μην σου κοστίσει και τίποτα παραπάνω από ένα καφέ.  Grin

Σόρυ, είδα τώρα ότι δεν υπάρχει, αλλά κοίταξε στις αγγελίες γιατι υπάρχουν σε μία δυο, διάφορα (και νομίζω και τρόμπα)
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 05 Δεκέμβριος 2014, 12:41:57 μμ από Dimitri » Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 119


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« Απάντηση #2 στις: Σάββατο 13 Δεκέμβριος 2014, 00:02:54 πμ »

Η τρόμπα 400 και 600 είναι η ίδια !!!!

του 600 και του 650 είναι,
άρα και του XRV 750 (νομίζω και αυτές ίδιες ) !!! ξέρει κάποιος να μου πεί Huh?

Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 514



« Απάντηση #3 στις: Σάββατο 13 Δεκέμβριος 2014, 19:53:01 μμ »

οι τρομπες των ΤΑ και ΑΤ εχουν ως εξης

-  ΤΑ 600 '87 - '90 και ΑΤ 750 ειναι ιδιες
-  ΤΑ 600 '91 - '96 ειναι ιδιες
-  ΤΑ 600 '97 - '99 ειναι ιδιες (εχουν την ιδια διαμετρο με '87 - '90 αλλα πιανουν διαφορετικα τα μαρκουτσια)
-  ΟΛΕΣ οι ΤΑ 650 εχουν την ιδια τρομπα, αλλα ΟΧΙ ιδια με ΤΑ 600

Οι παραπανω πληροφοριες βασιζονται στην διαμετρο του κυλινδρου / εμβολου, δεν γνωριζω εαν εχουν αλλες διαφορες (πιστευω οχι, τουλαχιστον ουσιωδεις). Θα προτινα να δοκιμασεις οποιαδηποτε αντλια (κατα προτιμηση ομως της δικιας σου "γενιας / χρονιας", παρατητωντας πως πιανουν τα μαρκουτσια επανω της δες τα σπειρωματα αν ειναι ιδια, εκει διαβασα οτι υπαρχει διαφορα στον τροπο που πιανουν.
Καταγράφηκε
klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 119


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 18 Δεκέμβριος 2014, 23:30:25 μμ »

Ευχαριστώ για την πληροφορία  Cheesy

Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 119


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« Απάντηση #5 στις: Τετάρτη 24 Δεκέμβριος 2014, 22:22:41 μμ »

Βρέθηκε και αγοράστηκε.
Το θέμα μπορεί να κλείσει..
Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
klearxos
Θά θελα πάλι να πηγαίνω σαν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 119


ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος


« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 05 Ιούνιος 2015, 00:21:18 πμ »

οι τρομπες των ΤΑ και ΑΤ εχουν ως εξης

-  ΤΑ 600 '87 - '90 και ΑΤ 750 ειναι ιδιες
-  ΤΑ 600 '91 - '96 ειναι ιδιες
-  ΤΑ 600 '97 - '99 ειναι ιδιες (εχουν την ιδια διαμετρο με '87 - '90 αλλα πιανουν διαφορετικα τα μαρκουτσια)
-  ΟΛΕΣ οι ΤΑ 650 εχουν την ιδια τρομπα, αλλα ΟΧΙ ιδια με ΤΑ 600

Οι παραπανω πληροφοριες βασιζονται στην διαμετρο του κυλινδρου / εμβολου, δεν γνωριζω εαν εχουν αλλες διαφορες (πιστευω οχι, τουλαχιστον ουσιωδεις). Θα προτινα να δοκιμασεις οποιαδηποτε αντλια (κατα προτιμηση ομως της δικιας σου "γενιας / χρονιας", παρατητωντας πως πιανουν τα μαρκουτσια επανω της δες τα σπειρωματα αν ειναι ιδια, εκει διαβασα οτι υπαρχει διαφορα στον τροπο που πιανουν.

Τελικά η τρόμπα που φόρεσα είναι απο το 650 και θέλω να πώ οτι ταιριάζει απόλυτα σε όλα, και η απάντηση δίνεται μόνο και μόνο για ΄΄εγκυκλοπαιδικούς λόγους΄΄ σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί κάτι αντίστοιχο.
Ευχαριστώ...........
Καταγράφηκε

οχτώ τα πόδια του καβρού που παν ομπρώς κ πίσω τόσες αγάπες ήκαμα μέχρι να σ'αποκτήσω...
Diamantis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 945


Diamonds are forever


« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2018, 09:18:35 πμ »

Χαιρετώ την παρέα.
Εαν κάποιος γνωρίζει,ή εαν είνα διαθέσιμο,ψάχνω για αγορά του κιτ επισκευής τρόμπας μπροστινού φρένου. Τώρα τελευταία κολλάει το φρένο αναμμένο και είναι πολύ σκληρή η μανέτα.Πήγα εχθές στον μηχανικό μου και μου είπε ότι έχει φθαρεί το λαστιχάκι,αλλά δεν πουλιέται μονο του. Πρέπει να πάρω όλο το σετ μαζι και μου είπε ότι κοστίζει περίπου στα 60€ και με την εργασία,θα πάει 100€.
Για την ώρα μου έκανε ένεση με λάδι στο λαστιχακι και έστρωσε λίγο,αλλά που και που το φρένο μένει αναμμένο.Μου είπε ότι μέχρι να τα αλλάξουμε, αν κολλάει,να μου κάνει το ίδιο πράγμα..
Πρόσφατα έδωσα 300€ για αλλαγή δίσκων τακάκια εργασία και δεν μπορώ πάλι να δίνω τοσα χρήματα.Με έχει ξετινάξει η μηχανή!! καλά κάνουν όσοι μπορούν και τις αλλάζουν πριν "ζητήσουν".
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10461



« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2018, 09:50:33 πμ »

Στο τρανσαλπ και το βαραντερο σχεδον μια φορά τον χρόνο εβγαζα εντελώς την μανετα, και την καθαριζα απο την μακα που μαζευε.
Ηταν πολύ σπαστική η αίσθηση που σου έδινε στο χέρι και στο φρένο οταν είχε εκει μέσα βρωμα. Μετα δουλευε τελεια, βουτυρένια.

Οταν ειχε θεμα η τρόμπα, αυτό ξεκινουσε με διαροή υγρών. Εχω χαλάσει κανα δυο παντελόνια στην ζωή μου.
Εσυ εχεις διαρροή ?

Νομιζω πρωτα θα εβγαζα την μανετα (μια βιδα ειναι με κόντρα παξιμάδι αν θυμαμαι καλά)
ΘΑ καθαριζα και θα δοκίμαζα.
Εκει που θα είναι η μανετα εξω, θα δεις και το διακοπτάκι αν λειτουργεί σωστά (αν καταλαβα καλά μιλάς και για αναμένο στοπ πίσω)
Μπορεί να εχει χαλάσει και αυτό, αλλά εδώ μιλάμε για μικρό κόστος.
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Diamantis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 945


Diamonds are forever


« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2018, 10:03:08 πμ »

Στο τρανσαλπ και το βαραντερο σχεδον μια φορά τον χρόνο εβγαζα εντελώς την μανετα, και την καθαριζα απο την μακα που μαζευε.
Ηταν πολύ σπαστική η αίσθηση που σου έδινε στο χέρι και στο φρένο οταν είχε εκει μέσα βρωμα. Μετα δουλευε τελεια, βουτυρένια.

Οταν ειχε θεμα η τρόμπα, αυτό ξεκινουσε με διαροή υγρών. Εχω χαλάσει κανα δυο παντελόνια στην ζωή μου.
Εσυ εχεις διαρροή ?

Νομιζω πρωτα θα εβγαζα την μανετα (μια βιδα ειναι με κόντρα παξιμάδι αν θυμαμαι καλά)
ΘΑ καθαριζα και θα δοκίμαζα.
Εκει που θα είναι η μανετα εξω, θα δεις και το διακοπτάκι αν λειτουργεί σωστά (αν καταλαβα καλά μιλάς και για αναμένο στοπ πίσω)
Μπορεί να εχει χαλάσει και αυτό, αλλά εδώ μιλάμε για μικρό κόστος.

Όχι Σωτήρη,δεν έχω διαρροή υγρών και μένει το πίσω στοπ αναμμένο...Όπως έχω πεί,από τεχνικά δεν σκαμπάζω,δεν έχω ανακατευτεί ποτέ και αν λύσω κάτι και δεν μπορώ να το βάλω,μετέ τρώει κλωτσιές η μηχανή.Δυστυχώς δεν έχω υπομονή με ότιδήποτε ασχολία γενικά πάσης τεχνικής φύσεως.
Τι να πω στον μηχανικό να μου κάνει λές;
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10461



« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2018, 11:11:08 πμ »

Σε αυτη την περίπτωση θα θα αφησεις τον μηχανικό σου να σου πει τι θα κάνει.
Οι Ελληνες μηχανικοί δεν δεχονται κάποιος να τους πει τι να κάνουν!  :-)
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Diamantis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 945


Diamonds are forever


« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2018, 11:44:10 πμ »

Σε αυτη την περίπτωση θα θα αφησεις τον μηχανικό σου να σου πει τι θα κάνει.
Οι Ελληνες μηχανικοί δεν δεχονται κάποιος να τους πει τι να κάνουν!  :-)

μου είπε....έχει φθαρεί το λαστιχάκι!!,αλλά πάει "πακέτο". Αφού εγώ δεν σκαμπάζω τίποτα,δυστυχώς ότι μου λένε κάνω.. Undecided
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
Stoneman
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 8161


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2018, 15:42:52 μμ »

Δεν καταλαβαίνω για πιο λαστιχάκι μιλάμε .

Απο το παρακάτω σχέδιο:



Υπάρχει το σετ Νο17 που λογικά μέσα του περιέχει όλα τα εντόσθια της τρόμπας , δλδ τα δύο λάστιχάκια, τον αξονα το ελατήριο κ την τάπα στεγάνωσης η ξύστρα ? κ κοστίζει Τιμή:  42,75 €(χωρίς ΦΠΑ 24%)

Reference No: 17
Part Number: 45530-471-831
Εξάρτημα: CYLINDER SET, MASTER

To No 17 είναι το κιτ επισκευής με αλλα λόγια



Υπάρχει περίπτωση να μην έχει θέμα η τρόμπα απλά να έχει πιάσει βρώμα κ να κολάει , η ακομα να εχει πρόβλημα το ελατηριο κ γι αυτό δεν έχει επαναφορά.
Απλά αν λύσεις την τρόμπα είτε εσύ είτε ενας μάστορης καλό είναι να μπαίνουν καινουργια τα λαστιχάκια επειδή τα παλιά θα είναι όσο νάναι πατημένα .
Επίσης το να αλλάξεις μόνο λαστιχάκια σε μια παλιά τρόμπα είναι παρακινδυνευμένο αν δεν είσαι σίγουρος οτι είναι σε καλή κατάσταση κ δεν έχει διαβρωθεί.
Ομως για να μην έχεις διαρροή λογικά δεν έχει θέμα η τρόμπα.

Τωρα μέσα στο Νο17 υπάρχουν τα Νο10 κ 24 που πωλούνται (λογικά ) ξεχωριστά αλλά δεν ξερω τι ρόλο παίζουν , με περιγραφή κ τιμές :

Reference No: 10
Part Number: 45504-410-003
Εξάρτημα: BOOT COMP.
Τιμή:  6,65 €
 
Reference No: 24
Part Number: 90651-MA5-671
Εξάρτημα: CIRCLIP
Τιμή:  1,43 €

Ομως πιστεύω οτι οι ''φρενάδες'' πρέπει να γνωρίζουν καταστήματα εξειδικευμένα που να βρίσκουν τα λαστιχάκια της τρόμπας πάμφθηνα κ στο εμπόριο.
Ετσι πιστεύω , αλλά ίσως κ να κάνω κ λάθος.

Εγω προσωπικά θα πήγαινα κ σε ένα δεύτερο μάστορη για μια δεύτερη γνώμη.

Αν κ υπάρχουν σετ επισκευής στο εμπόριο: https://www.car.gr/parts/view/13648683-brakes-pumps-pumps
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 04 Ιούλιος 2018, 15:59:23 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Diamantis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 945


Diamonds are forever


« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 05 Ιούλιος 2018, 10:17:26 πμ »

Αν δεν κάνω λάθος,πρέπει να είναι το Νο 10,αλλά θα αλλαχτεί όλο το σετ Νο 17 .
Μου είπε να παω το απόγευμα να το λύσει και να το καθαρίσει,αλλά το λαστιχάκι (Νο10) δεν θα ξαναμπεί γιατί είναι κομένο. Και ρωτάω εαν δεν βάλουμε το λαστιχάκι αυτό τι θα γίνει και μου είπε ότι με τον καιρό,θα φθαρούν και τα υπόλοιπα.
Θα δείξει άμα είναι και αν κρίνει, θα αλλαχτεί όλο το σετ..
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
john lk
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 514



« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή 06 Ιούλιος 2018, 22:11:46 μμ »

Σημειωσε οτι η ΤΑ 600 με τα διπλα δισκοφρενα εμπρος (δηλ ΄97 -΄98 -΄99) φορουν την ιδια τρομπα εμπρος φρενων με την Αφρικα  750. Δεν ξερω αν ισχυει το ιδιο και για τις 650, αλλα ας το ψαξει ο μηχανικος σου συμφωνα με την διαμετρο (και το σχημα) του εμβολου της αντλιας.
Καταγράφηκε
Diamantis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 945


Diamonds are forever


« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα 09 Ιούλιος 2018, 09:02:33 πμ »

Σήμερα θα γίνει η παραγγελία από εδώ: https://www.e-moto.gr/el/9764_0_%CF%83%CE%B5%CF%84-%CE%BA%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B9-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE%CF%82-%CF%84%CF%81%CF%8C%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%82-%CF%86%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B9%CE%BF-honda-45530MAJG41.htm και μέσα στην εβδομάδα θα αλλαχτεί...
Καταγράφηκε

Διαμαντής Σπηλιωτόπουλος
Diamonds are forever
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!