Γιά να το απλοποιήσω λίγο ακόμα . Πηγαίνοντας σε πορεία (παρέα πάντα με το τρέμουλο) αν απομονώσεις και δώσεις ξερογκαζιά εκεί καταλαβαίνεις πως το πρόβλημα είναι στο μοτέρ . δηλαδή αυξάνεται με το γκάζωμα και με τον συμπλέκτη πατημένο.
Πηγαίνεις σε πορεία κ σε ορισμένες στροφές και ταχύτητα και με μια ''χ'' ταχύτητα στο κιβώτιο.
Σταμάτα , βάλε νεκρά κ φέρε τον κινητήρα στις ίδιες στροφές, το κάνει ?
Σταματημένος βάλε την ''χ'' ταχύτητα ταχύτητα και ανέβασε στροφές , το κάνει ?
Συντονίζεσαι ολόκληρος οχι μόνο χέρια ή καθρέπτες κ.α.
Εάν υπήρχε κάποιο μπόσικο σε κινούμενα μέρη του κινητήρα τέτοιο που να προκαλεί τρέμουλο θα υπήρχε και κάποιος μεταλικός ήχος.(πιστεύω)
Επειδή αναφέρθηκε η καμπάνα, σ`αυτή την περίπτωση δεν ξέρω τα συμπτώματα .
Ναι , αν πατινάρουν τα δισκάκια του συμπλέκτη τρέμει το μηχανάκι .
Είναι σωστα ρυθμισμένος ο συμπλέκτης ?
Δεν ξέρω επίσης τι μπορεί να έχει κάνει ο προηγούμενος . Αν υπάρχει λογική να την ανοίξω ...θα φαίνεται κάτι??
Και να κάνεις τον κινητήρα βίδες? πολλά λ7 .
Να υποθέσω πως αν είχε πηδήξει δόντι εκκεντροφορος δεν θα δούλευε καθόλου ;
Δεν πηδάει εδώ δόντι , δεν έχει ιμάντα αλλά καδένα , εδώ η χαλαρώνει κ κοπανάει η κόβεται .
Τώρα αποφάσισα να το ψάξω μια και της έκανα ενα εκτεταμένο σέρβις.
Μόνος έκανες το σέρβις? αν όχι δεν ρώτησες αυτόν που το έκανε την γνώμη του?