Hellas Transalp Forum

προβλημα κραδασμων(συντονισμου) απο κηνιτηρα!!!!!!!!!SOS

noa78 · 27160

Offline noa78

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
καλησπερα σε ολους,εχω ενα θεμα εδω και πολυ καιρο,εχω παει σε 3-4 μηχανικους αλλα τιποτα!!!!
το θεμα ειναι το εξης,εδω και 2 χρονια σταδιακα καταλαβαινα να βγαινει ενας κραδασμος κατω απο την σελα μεταξυ 5-6 χιλιαδες στροφες,δεν εδωσα σημασια,πλεον το προβλημα αυτο εχει γινει ανιποφωρο γιατι εχει επιδινωθει πολυ και μετα τα 120 μουδιαζουν χερια ποδια και ειναι τοσο πολυ το τρεμουλο που δεν μπορω να δω απο τους καθρεπτες,εχουν λασκαρει ολα τα πλαστικα,γενικα η μηχανη σου δινει την αισθηση οτι ειναι υπο διαλυση,εχω κοιταξει τα παντα,βαση μηχανης ,στροφαλο,ρυθμισα βαλβιδες-συχρονισμο,τιμονι,λαστιχα αλυσιδα,οι κραδασμοι βγαινουν σε σιγκεκριμενες στοφες(5000-6000)και τρεμει ολη η μηχανη..........εχω απελπιστει,δεν μπορω να ευχαριστιθω μια απλη βολτα....σας παρακαλω αν γνωριζει καποιος κατι για αυτο ασ μ βοηθησει,ειναι η καψουρα μου αυτο το μηχανακι και δεν θελω να το δωσω για ....κραδασμους!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #1 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 16:45:57 μμ
Έχεις κοιτάξει τις βάσεις του αμορτισέρ? μήπως έχουν λασκάρει ελαφρώς οι βίδες? ίσως έχουν γίνει κάπως οβάλ οι τρύπες? μήπως έχει φαγωθεί το δακτυλίδι του συνεμπλόκ ή έχει αδυνατίσει η βίδα και παιζει μέσα στην τρύπα? για ρίξε μια ματιά πάνω και κάτω!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 17:51:48 μμ
Ο κραδασμός αυτός δημιουργείται και με το μηχανάκι σταματημένο ανεβάζοντας στροφές με νεκρά?

Παρουσιάζεται μόνο σε αυτό το φάσμα στροφών η αρχίζει απο χαμηλά και απλά εκεί δυναμώνει?

Οταν λές κοίταξες λάστιχα, εννοείς ζυγοστάθμιση?



Offline noa78

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #3 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 23:54:04 μμ
ναι ακριβος,σταματημενο ρελαντι και εως τισ 4000 τιποτα μολις φτανει στις 5000+ πανικος



Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #4 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 00:37:50 πμ
ναι ακριβος,σταματημενο ρελαντι και εως τισ 4000 τιποτα μολις φτανει στις 5000+ πανικος

άρα απορρίπτουμε λάστιχα/αλυσίδα/αμορτισέρ


είπες ότι τα κοίταξες όλα, τις βάσεις του κινητήρα τις κοίταξες;


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #5 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 07:45:07 πμ
Πιστεύω πως το πρώτο που κοίταξαν οι μηχανικοί ήταν η καμπάνα, έτσι? Αν έχει πέσει κάτω και έχει στραβώσει ή έχει χάσει την ζυγοστάθμιση της είναι λογικός ο κραδασμός σε αυτές τις στροφές....


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #6 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 09:19:35 πμ
Σορρυ, εχεις και τον πονο σου... αλλα δεν αντεξα!

βαλτε ηχο




Σοβαρα τωρα, οταν λες οτι εκανες ηδη συνγχρονισμο, προφανως εννοεις καρμπς ετσι ?
και οταν λες οτι κοιταξες στροφαλο, τι εννοεις? τα σημάδια?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #7 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 10:13:54 πμ
Η δικιά μου συντονίζει στις 4000 περίπου (μια και είναι 400άρα  ;D) από την ημέρα αγοράς της. εγώ το καταλαβαίνω, αλλά σε άλλους που την έχω δώσει για βόλτα (σχετικά μεγάλη) δεν καταλαβαίνουν τίποτα)

Όλες κάπου έχουν μια αρμονική , απλά μπορεί να είναι χαμηλής ενέργειας και να μην το καταλαβαίνεις ή να έχεις λίγο περισσότερο ευαισθησία και να σου σπάει τα νεύρα

Πάντως χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, είναι δύσκολο να διορθωθεί κάτι τέτοιο, αν δεν υπάρχει κάποια ένδειξη απο πού προέρχεται (φθορά γραναζιού, ελαστικού συνδέσμου, κλπ).  Σαν πρώτη κίνηση πάντως θα άλλαζα τους ελαστικούς συνδέσμους της μηχανής, μια και αυτοί είναι οι πρώτοι που δημιουργούν πρόβλημα.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline noa78

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #8 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 14:15:24 μμ
ρε παιδια ολα τα εχουν κοιταξει,οι βασεισ ειναι κομπλε,η καμπανα ανεπαφη....τι αλλο να κοιταξω?



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #9 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 14:44:14 μμ
Όταν λες τις βσσεις της μηχανής τις κοίταξες, τι εννοείς. έσφιξες βίδες ή τις έλυσες και κοίταξες την κατάσταση ?

Ο συντονισμός νομίζω ότι είναι περίπου στις στροφές της πρώτης αρμονικής, πράγμα που σημαίνει, αν δεν έχεις πρόβλημα με τις ελαστικές βάσεις (ή κάποια ρωγμή στον σκελετό/ενισχύσεις0 ότι το πρόβλημα είναι με κάποιο αντίβαρο.

Αν η μηχανή είναι δεμένη σωστά, τότε θα ξεκινούσα με την επιθεώρηση του σκελετού, ειδικά το κομμάτι στην σέλλα, μήπως και κάπου (πιθανόν από υπερβολικό φόρτωμα) έχεις κάποιο ράγισμα.

Αν πάλι έχεις κεντρικο στάντ, κοίτα να είναι καλά δεμένο, μήπως συντονίζει και κουνάει όλη την μοτοσυκλέτα.



Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 15:36:27 μμ
Το μόνο που πάει ο νούς μου είναι , αν και εφόσον είσαι σίγουρος οτι τα εντόσθια του κινητήρα είναι εντάξει, τα καρμπς.
Οταν είναι τα καρμπς 100% συγχρονισμένα παρουσιάζεται μετά το ρελαντί ενας συντονισμός στις 3000στρ/λ και μετά επαναλαμβάνεται στις 4700 με 5000στρ/λ κ πάλι πιο ισχυρός.
Ομως δεν είναι τπτ το υπερβολικό και δεν ενοχλεί ακόμα κ στο ταξίδι σε αυτές τις στροφές.

Είσαι σίγουρος οτι τα καρμπς είναι σωστά συγχρονισμένα?
Και ενα τελευταίο ,αφού διάγνωση μέσω πληκτρολογίου δεν γίνεται, έχεις ελέγξει τα μπουζί σου?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #11 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 18:06:33 μμ
τα πλαστικα ειναι ολα οκ?

και εμενα μου κανει ενα συντονισμο απο τις 3000 μεχρι τις 4000 σαλ αλλα ειναι το αριστερο φερινγκ που εχει σπασει το καβλιτζεκι αυτο που εχει για να κουμπωνει στο ρεζερβουαρ.





Offline noa78

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #12 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 22:24:00 μμ
οταν λετε ραγισμα στο σκελετο,πρεπει να λυσουμε ολοι την μηχανη για αυτο?σε ποιν να την παω να το κανει αυτο,σε αυτους που την πηγα δεν ειναι χοντα εξουσιοδοτιμενοι,αυτος που ειναι εδω δεν κανει το τομαρι του....δεν γνωριζω πολλα μηχανικα και ενοειτε πως δεν μπορω να την λυσω μονος μου,πρεπει να βρω εναν μαστορα να γνωριζει καλα αυτεσ τις μηχανες για να καταλαβει περισσοτερα,οι περισοτεροι μου ειπαν πως "ετσι ειναι,ειναι φυσιολογικο" δεν θεωρω εγω φυσιολογικο απο το 06 που εχω την μηχανη μεχρι πριν δυο χρονια να μην τριζει τιποτα και πλεον να μην μπορω να παω ενα ταξιδι γιατι μουδιαζουν τα παντα και δεν μπορω να δω ουτε απ τον καθρεπτη.....για αυτο απευθυνθηκα και σε εσας μηπως βρω καποια λυση,το ξερω οτι δεν ειναι ευκολο να βρεθει ο λογος που το κανει αυτο αλλα δεν μπορει καποιος θα γνωριζει κατι,οσο για τις βασεις κοιταξαμε ολες τις βιδες,ηταν σφιγμενες



Offline noa78

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #13 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 22:27:38 μμ
ξεχασα να αναφερω οτι δεν εχει καμια σχεση με τα πλαστικα,ο συντονισμος βγαινει ακριβος κατω απ την σελα και επεκτινετε σε ολη την μηχανη με αποτελεσμα με τον καιρο να τριζουν και ολα τα πλαστικα



Offline noa78

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #14 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 22:29:21 μμ
τα μπουζι ειναι ολα οκ



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #15 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 22:37:59 μμ
Δες το φιλτροκούτι μήπως ακουμπάει πουθενά και μεταδίδει τον κραδασμό. Επίσης την εξάτμιση λύσε τη λαμαρίνα κάτω από το ποδόφρενο και κάνε έναν έλεγχο. Κοίτα επίσης καλά πλαίσιο και υποπλαίσιο. Θυμάσαι αν προηγήθηκε καμιά εργασία πρι την εμφάνιση του φαινομένου?
« Last Edit: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 22:41:04 μμ by Aerios »



Offline noa78

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #16 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 22:47:20 μμ
Δες το φιλτροκούτι μήπως ακουμπάει πουθενά και μεταδίδει τον κραδασμό. Επίσης την εξάτμιση λύσε τη λαμαρίνα κάτω από το ποδόφρενο και κάνε έναν έλεγχο. Κοίτα επίσης καλά πλαίσιο και υποπλαίσιο. Θυμάσαι αν προηγήθηκε καμιά εργασία πρι την εμφάνιση του φαινομένου?


οχι,δεν αρχισε ξαφνικα αλλα σταδιακα



Offline Gekos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Reply #17 on: Δευτέρα 04 Φεβρουάριος 2019, 15:32:46 μμ
Γειά  σας σύντροχοι. Έχω το ΤΑ 600 του 97 , με το ίδιο  πρόβλημα αυτό  των κραδασμών . Δεν ξέρω  βέβαια αν είναι η ιδια περίπτωση με του Noa68. Να ξεκαθαρίσω πώς οταν λέω  κραδασμό  εννοώ  τρέμουλο  που δεν μπορείς  να ταξιδέψεις μ`αυτό.  Προέρχεται μέσα απο το μοτέρ. Δεν ακούγεται κανενας περίεργος ήχος ή κάτι άλλο παράξενο. Η μηχανή εχει συμπίεση 150 psi στον εναν και 145psi στον άλλο κύλινδρο,  θεωρώ  την κατάστασή της μέτρια.  Οι ρυθμίσεις της ,απο βαλβίδες  οκ , απο καρμπυρατέρ έχουμε  μια σχετική  αρυθμία , ανεκτή. Απο οταν την αγόρασα  (πριν δϋο χρόνια) έχει αυτόν τον κραδασμό. Τώρα αποφάσισα να το ψάξω μια και της έκανα  ενα εκτεταμένο σέρβις. Έχωντας βιαβάσει όλα  όσα εχουν αναφαρθεί σχετικά μέσα στο φόρουμ , κάνω την εξής ερώτηση : ποιές περιπτώσεις μπορεί να ισχύουν μέσα στο μοτέρ που δημιουργούν  το θέμα ; Σημιωτέον δεν έχω  ανέβει  σε άλλο ΤΑ για να κάνω σύγκριση  αλλά το οτι καταβαίνει καποιος απο την Μηχανή  με παρκινσον μετά απο κάποια σχετική  ωρα οδήγησης πιστεύω είναι πιστικό . Ευχαριστώ!



john lk

  • Guest
Reply #18 on: Δευτέρα 04 Φεβρουάριος 2019, 17:02:09 μμ
Δυσκολο προβλημα, αλλα εχω να πω τα εξης στα μεχρι τωρα γραφωμμενα

- δεν πιστευω οτι ειναι θεμα αρμονικης. Η 1η αρμονικη ειναι παντοτε κατω απο τις στροφες του ρελαντι, εκει που δεν μπορει να δουλεψει μια μηχανη. Η 2η και 3η αρμονικη ειναι σε καποιες στροφες λειτουργιας, αλλα στον σχεδιασμο και κατασκευη της μηχανης λαμβανονται τετοια μετρα ωστε να μην ειναι αισθητη (πχ αντιβαρα, αλλαγες στον σχεδιασμο κλπ). Ουτως η αλλως αν (τελειως θαωρητικα υπηρχε) θα ηταν εμφανης απο το πρωτο δουλεμα.

- δεν πιστευω οτι ειναι θεμα καρμπυρατερ (αν και δεν το αποκλειω) γιατι θα εμφανιζοταν σε καποιες στροφες, θα χανοταν σε αλλες, θα ειχε πιο ηπια συμπτωματα, θα ειχε και αλλα συμπτωματα περα απο την δονηση κλπ.

- γενικα δεν νομιζω οτι ειναι θεμα καυσης, οι συμπιεσεις του Gekos δεν ειναι τελειες, αλλα δεν ειναι και ασχημες, ουτε και διαφερουν πολυ. Υπ΄οψιν οι συμπιεσεις πρεπει να λαμβανονται με την μηχανη ΖΕΣΤΗ, οπως προσδιοριζουν ΟΛΑ τα σχετικα μανουαλ.

- υποψιαζομαι κατι απλο...εαν ειναι σωστα ρυθμισμενη η καδενα οπως και η κατασταση της. Αν ειναι πολυ σφιχτη υπαρχει το ενδεχομενο τρεμουλου (αμφιβαλω ομως αν θα ειναι τοσο εντονο). Δες τον τζογο της, το μανουαλ λεει οτι πρεπει να ειναι 35 - 45 χιλ, εχω παρατηρησει οτι - κυριως δικαβαλος - χρειαζεται να ειναι μεγαλυτερος. Καπου στα 50 - 70 χιλ (με το πλαινο σταντ κατω) ειναι μια χαρα (εγω ρυθμιζω στα περιπου 60 χιλ και να σκεφτειτε οτι εχω hyperpro αναρτησεις εμπρος + πισω).

- μετα υποψιαζομαστε τα ¨σωθικα¨της μηχανης και κυριως καμπανα + παρελκομενα, κιβωτιο + ρουλεμαν, αξονα του μικρου γραναζιου. Οτιδηποτε ¨σωθικο¨απαιτει λυσιμο για αυτοψια.

....με αλλα λογια...δεν ξερουμε τι ειναι!!!



 



Offline Gekos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Reply #19 on: Δευτέρα 04 Φεβρουάριος 2019, 17:35:52 μμ
Είναι κατά 90% μέσα στο μοτέρ ...Ευχαριστώ πάντως για τον χρόνο σου john lk !
« Last Edit: Δευτέρα 04 Φεβρουάριος 2019, 17:39:37 μμ by Gekos »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #20 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2019, 09:30:21 πμ
Θέλετε να πείτε ότι κάτι συντονίζει μέσα στο μοτέρ
κ τρέμει το μηχανάκι ολόκληρο?
Η απλά συντονίζει το τιμόνι κ μουδιάζουν τα χέρια?

Γιατί αν κάτι παίζει στο μοτέρ θα είχε σκορπίσει

Αρχικά έλεγξε τζόγο στην αλυσίδα σου αν είναι σωστός .
Βγάλε κ το καπάκι από το εμπρός γρανάζι να δεις τι παίζει κ εκεί.



Offline Gekos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Reply #21 on: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2019, 10:02:48 πμ
Γιά να το απλοποιήσω λίγο ακόμα . Πηγαίνοντας σε πορεία (παρέα πάντα με το τρέμουλο) αν απομονώσεις και δώσεις ξερογκαζιά εκεί καταλαβαίνεις πως το πρόβλημα είναι στο μοτέρ . δηλαδή αυξάνεται με το γκάζωμα και με τον συμπλέκτη πατημένο. Συντονίζεσαι ολόκληρος οχι μόνο χέρια ή καθρέπτες κ.α. Επειδή αναφέρθηκε η καμπάνα, σ`αυτή την περίπτωση δεν ξέρω τα συμπτώματα . Δεν ξέρω επίσης τι μπορεί να έχει κάνει ο΄προηγούμενος . Αν υπάρχει λογική να την ανοίξω ...θα φαίνεται κάτι??
Να υποθέσω πως αν είχε πηδήξει δόντι εκκεντροφορος δεν θα δούλευε καθόλου ;
Ευχαριστώ !
« Last Edit: Τρίτη 05 Φεβρουάριος 2019, 11:42:18 πμ by Gekos »



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #22 on: Τετάρτη 06 Φεβρουάριος 2019, 06:31:32 πμ
Να ρωτήσω κάτι απλό και χαζό ? Το μοτέρ είναι σωστά βιδωμένο πάνω στο πλαίσιο ? Μήπως κάτι είναι ελαφρώς ξεβίδωτο?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #23 on: Τετάρτη 06 Φεβρουάριος 2019, 08:23:53 πμ
Απο οταν την αγόρασα  (πριν δϋο χρόνια) έχει αυτόν τον κραδασμό.

Μήπως ο κινητήρας λύθηκε στο παρελθόν  από αλμπάνηδες, έγινε κάποιο λάθος και για αυτό μπήκε σε αγγελία....

Σημιωτέον δεν έχω  ανέβει  σε άλλο ΤΑ για να κάνω σύγκριση 

Δοκίμασε λοιπόν για να έχεις μέτρο σύγκρησης.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Gekos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 18
Reply #24 on: Τετάρτη 06 Φεβρουάριος 2019, 09:27:56 πμ
Να ρωτήσω κάτι απλό και χαζό ? Το μοτέρ είναι σωστά βιδωμένο πάνω στο πλαίσιο ? Μήπως κάτι είναι ελαφρώς ξεβίδωτο?
Είναι όλα σφιγμένα..