Καλησπερα συνΤροχοι!
Συνηθως περναω τον χρόνο μου διαβαζοντας θεματα πασης φυσεως εντος φορουμ, και οντας νεος (ακομη) οδηγος μηχανης καθε μερα εχω καινουριες απορίες! Για τις περισσοτερες δεν χρειαστηκε καν να αναρτησω ερωτηση, καθως ειστε αρκετα καμενοι, και για οποιο προβλημα σκεφτηκα να ρωτησω, εχει ηδη λυθει με πληρης αναλυση ουκ ολιγες φορες σε ουκ ολιγα ποστ!! Σημερα αποφασισα να γινω λιγο πιο ενεργο μελος και να σας ποσταρω την εμπειρια μου...
Ξυπναω το πρωι... παω να βαλω μπροστα το φαινομενικα ταλαιπωρημενο xl600v μου στην πρωινη παγωνια της Αθηνας και επειτα απο αρκετη προσπαθεια, μιζιες, τσοκ, σκασιματα(πυροβολισμους) στην εξατμιση, παιρνει μπροστα! Υστερα απο μερικα δευτερολεπτα ακουσματος αυτου του ανακουφιστικου ιαπωνεζικου κινητηρα ξεκιναω για τον μαστορα(και φιλο μου) να κανω αλλαγη λαδιων και σφιξιματα γιατι ειχαν φυγει κατι βιδες...
Καταφτανω περηφανος, και γεματος ενθουσιασμο, αρχιζω να τους λεω για τις καλοκαιρινες εξορμησεις μου που πολλακις εχει ακουσει απο αλλους τοσα χρονια!
οπως μου αλλαζε τα λαδια μου ερχεται στο μυαλο ενα σφυριγμα που εκαναν τα δισκοφρενα μπροστα κατα διαστηματα και για την δυσκολια που ειχα να μετακινησω την μηχανη οταν ηταν κρυα... Σκεφτομουν τοσο καιρο οτι λογω συστολης των μεταλλων ισως πιαναν οι δαγκανες λιγο παραπανω και την κανανε ζορικη να την συρεις.... (δισκοπλακες και τακακια ηταν 2 μηνων οποτε δεν ειχε παει το μυαλο μου σε κατι ανησυχητικο!). Μου λεει "κατσε ρε Μιμαρα να το τσεκαρουμε!"
Βγαζει την μια δαγκανα την τεσταρει και ειχε απειροελαχιστη επιστροφη στην θεση της μετα απο την πιεση της μανετας!! Ειχε πιασει μακα απο τα χωματα σε συνδυασμο με το νερο και τον κρυο καιρο και δεν κουνιοταν τιποτα.... Να μην πολυλογω, μιση ωρα καθαριζαμε με διαφορα λιπαντικα/καθαριστικα τις δυο μπροστινες δαγκανες μεχρι να αρχισουν να ειναι πληρως λειτουργικες. Αλλαζουμε λοιπον τα λαδια, αλλαζουμε το σωληνακι υποπιεσης που κοβοταν καθε εβδομαδα
αλλαζουμε και τακακια πισω επι τη ευκαιρια, πληρωνω και σηκωνομαι να φυγω!
Βαζω μπροστα, ξεκιναω... και νιωθω λες και ειχε 20 αλογα παραπανω το μηχανακι!!!! Τοσο καιρο πηγαινα φρεναριστος! Εκτος απο ακρως επικινδυνο (αρκετες φορες κοντεψα να πεσω σε στροφες με μικρη ταχυτητα) ηταν και ακρως εκνευριστικο αφου το ζοριζα με παραπανω γκαζι οπουδηποτε πηγαινα... Και συνηθως πηγαινα φορτωμενος! Κατενθουσιαστηκα με το ποση δυναμη εχανε το μοτορι, ποσα ευρω ξοδεψα σε παραπανω βενζινη και τι οδηγικη συμπεριφορα εκρυβε αυτο το 100.000ων χιλιομετρων τρανσαλπ μου.
Κλεινοντας ,επειδη μαλλον τους περισσοτερους σας κουρασα χωρις λογο, θα συμβουλευα τους νεους σαν εμενα εστω, να δινουν μια σημασια στα προβληματακια τους γιατι μπορει διορθωνοντας τα να βγουν μεγαλα οφελη!! Επόμενος στοχος , αλλαγη ελαστικων... Ωραια τα τακουνατα metzeler sahara ... αλλα εκνευριστικά στην ασφαλτο... ιδιως οταν ειναι φαγωμενα στο κεντρο και παω σαν βαρκα!
υ.γ. Ελπιζω να μην σας επρηξα!!!