Hellas Transalp Forum

Εμπειρία απο μινι σερβις

mimis_xl600v · 5044

Offline mimis_xl600v

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 00:42:51 πμ
Καλησπερα συνΤροχοι!

   Συνηθως περναω τον χρόνο μου διαβαζοντας θεματα πασης φυσεως εντος φορουμ, και οντας νεος (ακομη) οδηγος μηχανης καθε μερα εχω καινουριες απορίες! Για τις περισσοτερες δεν χρειαστηκε καν να αναρτησω ερωτηση, καθως ειστε αρκετα καμενοι, και για οποιο προβλημα σκεφτηκα να ρωτησω, εχει ηδη λυθει με πληρης αναλυση ουκ ολιγες φορες σε ουκ ολιγα ποστ!! Σημερα αποφασισα να γινω λιγο πιο ενεργο μελος και να σας ποσταρω την εμπειρια μου...
   Ξυπναω το πρωι... παω να βαλω μπροστα το φαινομενικα ταλαιπωρημενο xl600v μου στην πρωινη παγωνια της Αθηνας και  επειτα απο αρκετη προσπαθεια, μιζιες, τσοκ, σκασιματα(πυροβολισμους) στην εξατμιση, παιρνει μπροστα! Υστερα απο μερικα δευτερολεπτα ακουσματος αυτου του ανακουφιστικου ιαπωνεζικου κινητηρα ξεκιναω για τον μαστορα(και φιλο μου)  να κανω αλλαγη λαδιων και σφιξιματα γιατι ειχαν φυγει κατι βιδες...
   Καταφτανω περηφανος, και γεματος ενθουσιασμο, αρχιζω να τους λεω για τις καλοκαιρινες εξορμησεις μου που πολλακις εχει ακουσει απο αλλους τοσα χρονια!
οπως μου αλλαζε τα λαδια μου ερχεται στο μυαλο ενα σφυριγμα που εκαναν τα δισκοφρενα μπροστα κατα διαστηματα και για την δυσκολια που ειχα να μετακινησω την μηχανη οταν ηταν κρυα... Σκεφτομουν τοσο καιρο οτι λογω συστολης των μεταλλων ισως πιαναν οι δαγκανες λιγο παραπανω και την κανανε ζορικη να την συρεις.... (δισκοπλακες και τακακια ηταν 2 μηνων οποτε δεν ειχε παει το μυαλο μου σε κατι ανησυχητικο!). Μου λεει "κατσε ρε Μιμαρα να το τσεκαρουμε!"
   Βγαζει την μια δαγκανα την τεσταρει και ειχε απειροελαχιστη επιστροφη στην θεση της μετα απο την πιεση της μανετας!! Ειχε πιασει μακα απο τα χωματα σε συνδυασμο με το νερο και τον κρυο καιρο και δεν κουνιοταν τιποτα.... Να μην πολυλογω, μιση ωρα καθαριζαμε με διαφορα λιπαντικα/καθαριστικα τις δυο μπροστινες δαγκανες μεχρι να αρχισουν να ειναι πληρως λειτουργικες. Αλλαζουμε λοιπον τα λαδια, αλλαζουμε το σωληνακι υποπιεσης που κοβοταν καθε εβδομαδα  ;D αλλαζουμε και τακακια πισω επι τη ευκαιρια, πληρωνω και σηκωνομαι να φυγω!
  Βαζω μπροστα, ξεκιναω... και νιωθω λες και ειχε 20 αλογα παραπανω το μηχανακι!!!! Τοσο καιρο πηγαινα φρεναριστος! Εκτος απο ακρως επικινδυνο (αρκετες φορες κοντεψα να πεσω σε στροφες με μικρη ταχυτητα) ηταν και ακρως εκνευριστικο αφου το ζοριζα με παραπανω γκαζι οπουδηποτε πηγαινα... Και συνηθως πηγαινα φορτωμενος! Κατενθουσιαστηκα με το ποση δυναμη εχανε το μοτορι, ποσα ευρω ξοδεψα σε παραπανω βενζινη και τι οδηγικη συμπεριφορα εκρυβε αυτο το 100.000ων χιλιομετρων τρανσαλπ μου.
  Κλεινοντας ,επειδη μαλλον τους περισσοτερους σας κουρασα χωρις λογο, θα συμβουλευα τους νεους σαν εμενα εστω, να δινουν μια σημασια στα προβληματακια τους γιατι μπορει διορθωνοντας τα να βγουν μεγαλα οφελη!! Επόμενος στοχος , αλλαγη ελαστικων... Ωραια τα τακουνατα metzeler sahara ... αλλα εκνευριστικά στην ασφαλτο... ιδιως οταν ειναι φαγωμενα στο κεντρο και παω σαν βαρκα!

          υ.γ. Ελπιζω να μην σας επρηξα!!!
 
 



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #1 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 07:31:48 πμ
Πόσο καιρό έχεις την μηχανή;
'Οταν την πήρες τί ελέγχους πρωτοέκανες;
Γενικό service της έχεις κάνει;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #2 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 09:30:02 πμ
Δεν μας κουρασες καθόλου.
Τετοιες "αποκαλύψεις" βοηθούν πολλούς άλλους που ούτε καν το έχουν σκεφτεί !
Και που να αλλάξεις και λάστιχα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #3 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 10:02:07 πμ
'Ετσι είναι Μιμη.

Τα μικρά προβλήματα φέρνουν τα μεγάλα.

Γνωρίζοντας την μηχανή σου, μετά από κάποιο διάστημα σε προβληματίζουν ψιλοθόρυβοι, ψιλοσκορτσαρίσματα, και γενικά ότι ψιλολόΐ. Τα μεγάλα προβλήματα συνήθως είναι και άμεσα αντιληπτά ενώ τα μικρά δεν ξέρεις που θα φτάσουν.

Μια καλή συνήθεια είναι το πλύσιμο της μηχανής, αλλά όχι ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε. Ήρεμα και μεθοδικά. Εκεί παρατηρείς πράγματα όπως δαγκάνες, κολλημένους κρίκους αλυσσίδας, κλπ και προετοιμάζεσαι για να βάλεις το χέρι στην τσέπη  ;D (σε αυτό το σημείο συνήθως δεν το βάζεις βαθιά, μετά όμως.... :()

(Σχετικά με τα άλογα που γύρισαν στον σταύλο, δεν πιστεύω ότι ήταν όλα από την δισκόπλακα, μια και αν ήταν πατημένα θα είχες βράσιμο από τα υγρά, αλλά κυρίως από αρύθμιστο μοτέρ)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #4 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 11:45:18 πμ
Οι δισκόπλακες δεν είχαν γίνει μελιτζανί ?


Offline mimis_xl600v

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #5 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 01:05:56 πμ
Προς Καψιωτη : Την μηχανη την αγορασα τον περασμενο Ιουνιο αρχες αρχες! Πρακτικα την σκοτωσε ο πωλητης... σε πολυ πολυ πολυ καλη τιμη.. (700 ευρω)
   Οταν την αγορασα αλλαξα δισκοπλακες και τακακια εμπρος, ατέρμονα και ντιζα κοντερ, βαλβιδα εμπρος φρενου(για το φως του φαναριου πισω) ελεγξα τα μπουζι (ηταν καινουρια), και η μηχανη ειχε επανω καινουρια αλυσιδα και αλυσιδογραναζα (1000 χιλιομετρων) ... Εβγαλα βιβλιαρακι για σερβις και σημειωνω οτι κανω εκτοτε. τα λαστιχα ειναι 1 χρονου και 8 μηνων και το πισω φαινεται αρκετα φαγωμενο αλλα με 2 χιλιοστα πελμα, απλα ειναι τακουνατο και τρωγεται στο κεντρο αρκετα! Αυτο που δεν εχω κανει ειναι ρυθμιση και καθαρισμο καρμπυρατερ... πραγμα που απο οτι διαβασα θα λυσει το προβλημα με το μιγμα και με τα σκασιματα που μου κανει τα πρωινα οταν ειναι κρυα... επισης ενδεχομενως να χρειαστω και μπαταρια αν θεωρησουμε οτι ειναι προβλημα οταν αναβοσβηνοντας το φλας τρωει δυναμη απο το εμπρος φαναρι και απο το φως του πινακα , η δεν παιρνει μπρος η μηχανη με ΚΑΜΙΑ παναγια αν ειναι τα φωτα διασταυρωσεως αναμμενα...

Προς Soto: Ευελπιστω να μαζευτει σιγα σιγα το παραδακι να βαλω και κανα καινουριο λαστιχο! Ετσι και αλλιως θα ειναι παντα προτεραιοτητα! :) ο λαος λεει για michelin anakee 2,3... μαλλον κατα εκει θα κοιταξω οταν κοιταξω!

Προς Dimitri: Συμφωνω με τις παρατηρησεις σου... πλυσιμο δυστυχως δεν κανω συχνα μονος μου γιατι δεν κατεχω γκαραζ,αυλη,λαστιχο κλπ. αλλα μου προτειναν εναν καλο εδω στην γειτονια να το πηγαινω. καθαριζει και αλυσιδα κλπ. Και ο μαστορας μου ειναι καλος γενικοτερα... γιατρος θα ελεγα! Αλλα οπως οι περισσοτεροι γιατροι δειχνουν ενδιαφερον για τα ασυνηθιστα προβληματα ετσι και αυτος οταν του λεω τις ανησυχιες μου π.χ. "Ρε συ λειπει μια βιδα εδω απο τις 500 που εχει" ..Μου απανταει... ελα μωρε δεν παθαινει τιποτα :D

Προς KostasC: Οι δισκοπλακες ηταν μια χαρα, με εξαιρεση την επιστροφη μετα απο πατημα φρενου. Τονιζω οτι δεν μεναν τελειως κλειστες και το μηχανακι ηταν οδηγησιμο μεχρι και 140χλμ/ω που το ειχα παει σε εθνικη οδο και σε εγνατια, αλλα ηταν αισθητο το φρεναρισμα που υφισταντο σε μικρες ταχυτητες, πχ επιτοπου στροφη μετα απο φαναρι, ή σπρωξιμο της μηχανης με τα χερια!



Offline mimis_xl600v

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #6 on: Τετάρτη 12 Νοέμβριος 2014, 12:47:57 μμ
    Καλημερα στους συντροχους!

Μολις γυρισα απο το συνεργειο και ειπα να σας ενημερωσω για την καταταση του εργαλειου! Αλλαξαμε τα μπουζι που τα ειχαπλημμυρισει στην προσπαθεια να βαλω την μηχανη μπροστα τα κρυα πρωινα (επισης ηταν ολα μαυρα επανω απο ανθρακα) αλλαξα και την μπαταρια που στην μιζια  απο τα 12v επεφτε στα 3v οποτε δεν κουνιοταν τιποτα ειχε γινει χωμα... αλλαξα και φιλτρο αερα.... εκανα και καθαρισμο κ ρυθμιση καρμπυρατερ! Απο οτι ειπε ο κολλητος ο μαστορας ειχε γεμισει νερο (!) Να τα χαιρομαστε τα βενζιναδικα μας.
   Η μηχανη πλεον παιρνει μπροστα αν κοιταξεις εντονα τον εκκινητη με τα ματια για 3 δευτερολεπτα :D
Το ρελαντι ηθελε παλι ρυθμιση γιαυι ειχε φτασει στις 2.100rpm απο την ανεση του κινητηρα, και παει σφαιρααα γενικα!! Θα σας ενημερωσω και για την βελτιωση στην καταναλωση που ευελπιστω να υπαρχει!

   Προς καθε ενδιαφερομενο! Αντε και καλες βολτες!



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #7 on: Τετάρτη 12 Νοέμβριος 2014, 13:20:28 μμ
Είπαμε, το μοτέρ είναι αλεξίσφαιρό και καίει και νεράκι αμα θέλει.

Γενικά δεν χρειάζοντα πολλά πολλά. Σωστή χρήση/συντήρηση  και όλα τα άλλα πάνε από μόνα τους. Άλλωστε εσύ μόλις το έστρωσες (μόλις πέρασες τις 100000  ;D).

Καλοτάξιδο  ;D


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #8 on: Τετάρτη 12 Νοέμβριος 2014, 18:54:18 μμ
Εγώ την λέω "γαϊδούρι" Δεν ζητάει πολλά, λίγο προσοχή και πάει...
Καλές στράτες....


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....