Hellas Transalp Forum

Περίεργο κόμπιασμα σε tranalp 650

georgetziker · 20178

Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #25 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 20:37:55 μμ
Τελικά όσες φορές και να ανοίξω το drain μετά από βόλτα τουλάχιστον το ένα από τα 2 καρμπυλατερ θα πετάξει μαυρίλα στην βενζίνη!


Spritmonitor.de" border="0


Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #26 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 21:12:16 μμ
Εγώ στην θέση σου θα αγόραζα ένα μικρό φιλτράκι βενζίνης από ένα βενζινάδικο ή ένα κατάστημα αναλωσίμων οχημάτων (από αυτά τα διάφανα). Θα το τοποθετούσα και θα δούλευα την μηχανή μου κανένα διήμερο να δω τι παίζει. Αν έχει θέμα το καύσιμο ή το ντεπόζιτο τότε η βρώμα θα μαζεύονταν στο φιλτράκι και θα καταλάβαινα πως δεν φταίει τίποτα από το καρμπυρατέρ και μετά (φίλτρο αέρα, εισαγωγές αέρα, air cut off ή και φθαρμένες μεμβράνες σλάϊντ κλπ). Για μένα αυτά που βλέπεις σαν βρώμα μπορεί να είναι φθαρμένο πλαστικό έως και βρώμικα κατακάθια στην βενζίνα που έχει το ντεπόζιτο σου. Η λύση που σου έδωσα είναι η απλή για να διαχωρίσεις από ποια πλευρά είναι το πρόβλημα. Αν τώρα το φιλτράκι (το διάφανο που θα έβαζες) γεμίσει μαυρίλα στις 2 ημέρες κίνησης τότε σημαίνει πως σίγουρα κάτι έχει η βενζίνη που χρησιμοποιείς. Στην περίπτωση αυτή θα λύσεις το ντεπόζιτο να δεις τι παίζει (να δεις αν το ρουμπινέτο καυσίμου είναι εντάξει και αν το ντεπόζιτο έχει βρωμιές μέσα). Σαφώς το τελευταίο προϋποθέτει να λύσεις πλαστικά. Σαν άλλη λύση άδειασε την υπάρχουσα βενζίνα από το ρεζερβουάρ σου μέχρι να στραγγίσει. Άδειασε και τα κάρμπς εντελώς από τις τις drain οπές. Πάρε όση βενζίνα άδειασες και φιλτράρισε την με βαμβάκι  είναι κομμάτι καθαρό πανί. Εκεί θα δεις αν η βενζίνη σου ήταν βρώμικη. Αν πλέον είναι καθαρή βάλε την ξανά στο ρεζερβουάρ σου και κυκλοφόρησε την μηχανή σου ένα διήμερο. Αν μετά από αυτό δεις ξανά βρωμιές να βγαίνουν από τις drain οπές τότε έχεις σκουριασμένο ντεπόζιτο και ή θα το αντικαταστήσεις ή θα το επισκευάσεις.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #27 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 22:13:27 μμ
Σαν άλλη λύση άδειασε την υπάρχουσα βενζίνα από το ρεζερβουάρ σου μέχρι να στραγγίσει. Άδειασε και τα κάρμπς εντελώς από τις τις drain οπές. Πάρε όση βενζίνα άδειασες και φιλτράρισε την με βαμβάκι  είναι κομμάτι καθαρό πανί. Εκεί θα δεις αν η βενζίνη σου ήταν βρώμικη. Αν πλέον είναι καθαρή βάλε την ξανά στο ρεζερβουάρ σου και κυκλοφόρησε την μηχανή σου ένα διήμερο. Αν μετά από αυτό δεις ξανά βρωμιές να βγαίνουν από τις drain οπές τότε έχεις σκουριασμένο ντεπόζιτο και ή θα το αντικαταστήσεις ή θα το επισκευάσεις.

ή φθαρμενες μεμβρανες.

σε αυτη την περιπτωση δεν βρισκει που ειναι το προβλημα(αν υπαρχει).

ομως

αν δεν ξαναδει σκουπιδια,θα πρεπει να αλλαξει βενζιναδικο.  ;)




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #28 on: Πέμπτη 30 Οκτώβριος 2014, 22:43:15 μμ
Όταν λες το ένα από  τα δύο εννοείς κάποιο συγκεκριμένο ή πότε το ένα και πότε το άλλο. Η βαλβίδα καυσίμου έχει ένα πολύ καλό φίλτρο από το οποίο είναι σχεδόν απίθανο να περάσουν σκουπιδάκια. Επίσης είναι υπερυψωμένο σε σχέση με τον πυθμένα του ντεπόζιτου ώστε να μη τραβάει τα κατακάθια. Φίλτρο επίσης υπάρχει και μέσα στα carbs. Πιο πάνω ο Stoneman σου έγραψε πως να αδειάσεις τη βενζίνη από το ντεπόζιτο. Έτσι θα δείς την καθαρότητα της βενζίνης. Το φίλτρο δε το συνιστώ είναι φασαρία κι μπορεί να σου δημιουργήσει και άλλα προβλήματα. Ακόμη καλύτερα με σβηστό και κρύο κινητήρα μπορείς να συνδέσεις δυο σωληνάκια στα drain των carbs, να δημιουργήσεις υποπίεση στην βαλβίδα καυσίμου και να ρέει έτσι η βενζίνη από τα drain μέσα σε διάφανα δοχεία. Με αυτό τον τρόπο θα δεις αν βγαίνει μαυρίλα μέσα απο τα Carbs συνεχώς ή αν σταματήσει κάποια στιγμή. Το πιο πιθανό για μένα είναι να υπάρχουν ιζήματα στα ποτηρια που σιγά σιγά φεύγουν.  Πιστεύω επίσης ότι ο μάστορας δε σου έκανε τίποτα με το καθάρισμα.
Φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις την επικινδυνότητα που έχει η παραπάνω διαδικασία αφού εμπλέκεσαι με καύσιμα. Οπότε αν δε το έχεις ξανακάνει ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΣ! . Βρες έναν αξιόπιστο μάστορα και πήγαινέ το.



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #29 on: Παρασκευή 31 Οκτώβριος 2014, 19:16:55 μμ
Τελικά έκλεισα ραντεβου την Δευτέρα σε έμπιστο συνεργείο για καθάρισμα καρμινατερ και ρύθμιση βαλβίδες ςάν χρειαστεί για να το πάρουμε από την αρχή!
Τελικά το αριστερό καρμπιλατέρ είναι αυτό που πάντα βγάζει τη βρώμα όσες φορές και να ανοίξω την drain( υστερα από κάθε βόλτα δλδ) και τώρα που έβαλα και το καθαριστικό στο τεπόζιτο βγάζει και ακόμα περισσότερο!


Spritmonitor.de" border="0


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #30 on: Παρασκευή 31 Οκτώβριος 2014, 19:19:25 μμ
Τελικά έκλεισα ραντεβου την Δευτέρα σε έμπιστο συνεργείο για καθάρισμα καρμινατερ και ρύθμιση βαλβίδες ςάν χρειαστεί για να το πάρουμε από την αρχή!
Τελικά το αριστερό καρμπιλατέρ είναι αυτό που πάντα βγάζει τη βρώμα όσες φορές και να ανοίξω την drain( υστερα από κάθε βόλτα δλδ) και τώρα που έβαλα και το καθαριστικό στο τεπόζιτο βγάζει και ακόμα περισσότερο!

Σωστή απόφαση  :thumbright:. Ενημέρωσε μας όταν θα βγει από το συνεργείο



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #31 on: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 19:33:11 μμ
Ενα πράγμα θα σας πω όταν γυρίσαμε το ντεπόζιτο για να αδειάσουμε την παλιά βενζίνη δεν βγήκε βενζίνη από μέσα αλλά λάσπη!
Σας μιλάω ειλικρινά λασπη με λίγη βενζίνα ότι έβγαζα δηλαδή από το καρμπιλατέρ όταν άνοιγα το drain!
Εβγαλε και καθάρισε τα πάντα ( τα οποία από ότι μου είπε δεν είχαν ανοιχτεί ποτέ ξανά???????? - προηγούμενο καθάρισμα καρμπινατέρ??????)
Τώρα καθάρισμα με πετρέλαιο καλό και τοποθέτηση ρεζερβουάρ! (Είναι αρκετό?)


Spritmonitor.de" border="0


Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #32 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 20:22:21 μμ
Επανέρχομαι με νεότερα!
Σήμερα παω το πρωί να πάρω το μηχανακι του βάζουμε 10 ευρώ μέσα δοκιμαστική βόλτα το μηχανάκι πέταγε!
Ολα καλά φεύγω πάω απέναντι στο βενζινάδικο να φουλάρω βενζίνη με το που το γεμίζω τι να δω από κάτω βρύση η βενζίνη έβγαινε από το χοντρό σωληνάκι της υπερχίλισης (εκεί που είχα στάξιμο και το πήγα στο προηγούμενο συνεργείο για καθάρισμα)!
Να μην σας τα πολυλογώ έχασε από εκεί κανα 5άρι λίτρα και τα υπόλοιπα τα ρουφήξαμε με λάτιχο!
Η διάγνωση έδειξε ότι για κάποιο λόγο είχε τρυπήσει από τις σκουρίες εσωτερικά (στο ρεζερβουάρ) το σωληνάκι της υπερχείλισης με αποτέλεσμα το παραπάνω!
Πάλι μέσα λύσιμο το ρεζερβουάρ άδειασμα καθάρισμα και αποφασίσαμε να σφραγίσουμε τις τρύπες με βίδα και κόλλα πάνω και κάτω προς αποφυγή εισόδου νερού και εξόδου βενζίνης!
Ξανα φουλάρισμα και μέχρι τώρα όλα είναι οκ!
Σας ακούω κύριοι...


Spritmonitor.de" border="0


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #33 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 20:47:44 μμ
Με αυτό που έκανες θα έχει πρόβλημα γιατί δεν θα αναπνέει το ρεζερβουάρ με αποτέλεσμα να μην έχεις σωστή ροή καυσίμου προς τα carbs. Θα το καταλάβεις όταν θα ανοίξεις την τάπα του ρεζερβουάρ και θα ακούσεις την εξισορρόπηση των πιέσεων. Επίσης δια τρέχεις  κίνδυνο να φύγει η κόλα και η βίδα και να χυθεί βενζίνη στον ζεστό κινητήρα / εξατμίσεις και να λαμπαδιάσεις μαζί με τη μηχανή. Άδειασε τη βενζίνη και ξεκίνα αύριο πρωί -πρωί για  ρεζερβουάρ στα μτχ.!



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #34 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 21:17:44 μμ
Για το πρώτο θεωρώ ότι δεν πέρνει από εκεί αέρα το ρεζερβουάρ μιας και είναι ανεξάρτητο το σωληνάκι από τον αέρα γιατί εάν έπαιρνε αέρα θα έπερνε και τα νερά της βροχής οπότε?
Για το δεύτερο η πατέντα που κάναμε δεν κατάργησε το σωληνάκι της υπερχείλισης για το λόγο αυτό, αλλά έγιναν βόλτες με κολαούζο εσωτερικά της τρύπας όπου στεγανοποιήθηκε με βίδα και κόλλα ειδική στο σπείρωμα αυτής!
Οσον αφορά το πρώτο θέμα όμως μπορείς να μου δώσεις να καταλάβω πως αναπνέει από εκεί γιατί είναι σημαντικό?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων   


Spritmonitor.de" border="0


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #35 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 21:38:42 μμ
Σε ποια πλευρά του ντεπόζιτου κουμπώνει το σωληνάκι αυτό και πού ανοίξατε βόλτες?
Μήπως εννοείς υπερχείλιση την τρύπα που είναι δίπλα από το στόμιο στο πάνω μέρος? Τότε δεν είναι η αναπνοή έχεις δίκιο
Αν είναι αυτό σάπιο τότε από πάνω δεν θα ξαναμπαίνει νερό μέσα στο ντεπόζιτο ή βουλώσατε και την πάνω τρύπα?
Αν την βουλώσατε τα νερά της βροχής που θα πάνε?



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #36 on: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 21:45:23 μμ
Βουλώσαμε την πάνω τρύπα που πάνε τα νερά της βροχής και την κάτω αντίστοιχη τρύπα (όχι των αναθυμιάσεων)!
Το που θα πάνε τα νερά της βροχής είναι ένα θέμα που κάτι θα σκεφτώ μιας και η επιλογή αυτή ήταν μονόδρομος!
Κολαούζο μπήκε εσωτερικά της τρύπασ από την κάτω πλευρά και αντίστοιχα και από την πάνω!


Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #37 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 15:49:16 μμ
Ενα καλό είναι οτι επιτέλους βρήκες τι πρόβλημα είχες, αλλά και γιατί είχε τόση σκουριά το τεπόζιτο εσωτερικά.

 
Ομως θα σε συμβούλευα να θεωρήσεις αυτή την λύση προσωρινή και να βρείς ενα μεταχειρισμένο τεπόζιτο κάποια στιγμή.



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #38 on: Πέμπτη 06 Νοέμβριος 2014, 16:44:39 μμ
Γνώμη μου πως η υπερχύλιση του τεποζίτου ήταν χρονια βουλωμένη με αποτέλεσμα ότι μάζευε από νερά την σάπιζε κιόλλας εσωτερικά μέχρι που την τρύπησε και μετά όλα τα νερά πήγαιναν μέσα στο τεπόζιτο!
Μεταχειρισμένο και εάν είναι πάλι μέσα στη σκουριά πως θα το ελέγξω?
Καμιά τιμούλα για καινούργιο γνωρίζεται? 


Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #39 on: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2014, 19:10:02 μμ

Καμιά τιμούλα για καινούργιο γνωρίζεται? 



Πλάκα κάνεις ετσι?   :eusa_think:

Ας το πάρει το ποτάμι.

 FUEL TANKG  Reference No: 12   Part Number: 17520-MCB-960ZB
Τιμή:  910,53 € (χωρίς ΦΠΑ 23%)

και πρόσεξε οταν το παραγγείλεις τον κωδικό που αλλάζει ανάλογα τον κωδικό χρώματος.

Κωδικός χρώματος *NH359M*    17520-MCB-960ZA    
Κωδικός χρώματος *NH480M*    17520-MCB-960ZB    
Κωδικός χρώματος *PB296M*    17520-MCB-960ZC


« Last Edit: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2014, 19:13:30 μμ by Stoneman »



Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #40 on: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2014, 20:02:50 μμ
Γνώμη μου πως η υπερχύλιση του τεποζίτου ήταν χρονια βουλωμένη με αποτέλεσμα ότι μάζευε από νερά την σάπιζε κιόλλας εσωτερικά μέχρι που την τρύπησε και μετά όλα τα νερά πήγαιναν μέσα στο τεπόζιτο!
Μεταχειρισμένο και εάν είναι πάλι μέσα στη σκουριά πως θα το ελέγξω?
Καμιά τιμούλα για καινούργιο γνωρίζεται? 
Αν είσαι Αθήνα στείλε πμ. Υπάρχει διαθέσιμο ρεζερβουάρ στο οποίο μπορείς να κάνεις και δοκιμή

Στάλθηκε από το GT-I9060 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #41 on: Παρασκευή 07 Νοέμβριος 2014, 20:23:46 μμ
Πόσο??????? χαχαχαχαχαχαχαχα
Δεν είμαι Αθήνα αλλά με ενδειαφέρει η πρόταση σου αν και είμαι ακόμα σε δοκιμές


Spritmonitor.de" border="0


Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #42 on: Σάββατο 08 Νοέμβριος 2014, 20:08:48 μμ
Πάντως όλα μπορούν να επισκευαστούν. Αν το ντεπόζιτο απλά σκούριασε σε κάποιο σημείο μπορείς να το τρίψεις και αφού το ασταρώσεις να το βάψεις. Ακόμα υπάρχουν υλικά στο εμπόριο που μπορούν να σου κάνουν την ζωή ευκολότερη. Μην μπείς στην διαδικασία αγοράς αν η τιμή ξεφεύγει. Αγοράζουμε μεταχειρισμένο μόνο όταν το κόστος επισκευής του δικού μας εξαρτήματος είναι ασύμφορο ή όταν η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει είναι μη αναστρέψιμη. Κάνε μια βόλτα σε φανοποιεία και πες τους τι πρόβλημα έχεις εκείνοι γνωρίζουν τεχνικές επισκευής με χαμηλό κόστος (τουλάχιστον να το επισκευάσεις έστω και προσωρινά μέχρι να βρείς μια οικονομική πρόταση για αντικατάσταση του. Μια λύση για σκουριαμένο ντεπόζιτο είναι να βάλεις μέσα βίδες ή μεταλικές σφαίρες από ρουλεμάν ( ή ακόμα και βίδες) μαζί με βενζίνη και αφού το ταπώσεις καλά να το κουνήσεις αρκετή ώρα μέχρι να τριφτούν όλα τα εσωτερικά τοιχώματα και να καθαρίσει η σκουριά. Δες εδώ ο τυπάκος τι έκανε στο kawasaki του :



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #43 on: Τρίτη 11 Νοέμβριος 2014, 15:54:26 μμ
Κάτι τέτοιο έγινε θα δοκιμαστεί για λίγο διάστημα και θα σας πω αποτελέσματα!


Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #44 on: Τρίτη 11 Νοέμβριος 2014, 17:31:55 μμ
Βίδες, πρόκες , πινέζες κλπ δεν παίζουν στο τεπόζιτο του ΤΑ. ;D
Εχει εσωτερική πλαστικοποίηση.

Υπάρχει σετ με υγρά καθαρισμού, κ πλαστικοποιήσησης , υπάρχει κ σχετικό βιντεάκι αλλά κοστίζουν κάπου 50  ευρώπουλα αν θες να το κάνεις μόνος σου.
Υπάρχουν κ συνεργεία που κάνουν επισκευές αλλά γνώμη μου είναι οτι εκεί επισκευάζεις ενα τεπόζιτο που δεν υπάρχει πχ απο ενα συλλεκτικό μηχανάκι 30+ ετών.
Οταν μάλιστα πριν ακόμα ψάξεις βρίσκεις κ ετοιμη προσφορά εντός του φόρουμ δεν αξίζει να ασχολείσαι.

Το τεπόζιτό μου δεν έχει ίχνος σκουριάς. Το τεπόζιτο του σύντροχου και συμφορουμίτη είναι τελειωμένο , κ η σκουριά θα προχωρήσει αφού οι βενζίνες μας έχουν νεράκι και κάποια στιγμή η θα βαρεθεί να καθαρίζει καρμπς κ θα το πληρώσει ακριβά η θα τρυπήσει πρός τα έξω και μακαρι να το πάρει είδηση νωρίς πρίν λαμπαδιάσει.