Hellas Transalp Forum

Παρουσίαση Honda Dakar 2015

African Boy · 2480

Offline African Boy

• Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
    • eGeorgalas
on: Παρασκευή 03 Οκτώβριος 2014, 10:31:12 πμ

H αγωνιστική ομάδα της Honda–Team HRC ανακοίνωσε τα ονόματα των αναβατών με τους οποίους θα συμμετάσχει για 3η συνεχή χρονιά στο Dakar Rally 2015, με τo CRF450 RALLY.

Την ομάδα των τριών αναβατών της Honda HRC που συμμετείχε στο Dakar Rally 2014 και αποτελούνταν από τους: Helder Rodrigues (Πορτογαλία, 35), Joan Barreda (Ισπανία, 31) και Paulo Goncalves (Πορτογαλία, 35) θα ενισχύσουν και άλλοι δύο αναβάτες, ο Jeremias Israel (Χιλή, 33) και η Laia Sanz (Ισπανία, 28).

Το Dakar Rally θεωρείται ο πλέον εξαντλητικός αγώνας μοτοσυκλέτας στον κόσμο. Ο αγώνας του 2015 θα ξεκινήσει στις 4 Ιανουαρίου από το Μπουένος ¶ιρες της Αργεντινής. Διανύοντας μία διαδρομή 9.000 χλμ. σε διάστημα δύο εβδομάδων κατά μήκος της Αργεντινής, Βολιβίας και Χιλής, ο αγώνας θα τερματίσει στις 17 Ιανουαρίου πίσω στην πρωτεύουσα της Αργεντινής.

Οι πέντε αναβάτες της ομάδος HRC έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους για το Dakar Rally 2015, συμμετέχοντας σε άλλους γνωστούς αγώνες αντοχής.

Ο Helder Rodrigues, Joan Barreda και ο Paulo Goncalves έχουν συμμετάσχει σε πολλούς αγώνες του πρωταθλήματος 2014 FIM Cross-Country Rallies World Championship. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Paulo Goncalves κέρδισε τον 1ο αγώνα της χρονιάς, το Abu Dhabi Desert Challenge, ενώ ο Joan Barreda κέρδισε το Sealine Cross-country Rally στο Qatar. Επιπλέον ο Jeremias Israel θεωρείται ένας από τους καλύτερους Χιλιανούς αναβάτες και η Laia ή “Super Woman” ήταν η καλύτερη γυναίκα αναβάτης, η οποία τερμάτισε στην 16η θέση της γενικής κατάταξης στο Dakar Rally 2014.

Η αγωνιστική ομάδα της Honda, Team HRC θα συμμετέχει στο Dakar Rally 2015 κάτω από την καθοδήγηση του Γενικού Διευθυντή Martino Bianchi, και του Διευθυντή της ομάδος Katsumi Yamazaki. Team Manager είναι ο Wolfgang Fischer, ο οποίος έχει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση αγωνιστικών ομάδων. Ο Wolfgang Fischer είναι μέλος της ομάδος από το 2013 και στόχος του είναι να κερδίσει το πρωτάθλημα.

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"

Offline African Boy

• Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
    • eGeorgalas
Reply #1 on: Παρασκευή 03 Οκτώβριος 2014, 10:41:27 πμ
Joan Barreda - Team HRC

We will fight for the victory in the Dakar, is our target! The last Dakar was very intense, very hard, difficult day after day, but we were always ahead and never give up despite accidents or set-backs. We showed that we have a bike capable of winning and a team that works for it. Honda wants to win and hopefully this year we can make it in first. We have all worked hard to achieve this main objective.

Helder Rodrigues - Team HRC

Since we started the project at the end of 2012, we have been constantly improving. The CRF450 RALLY is a really marvellous/excellent bike. HRC has done an extraordinary job on this bike. Recently, we have performed some tests, and it has been much more competitive and reliable. It  is lighter and more powerful. We have the best weapon to fight for the win, I'm certain.

Paulo Goncalves - Team HRC

As you said, there are a lot of different kinds of terrain and it's incredible how you are always in control of the Honda CRF450 RALLY. It's very small, powerful and easy to ride. It’s the best bike I’ve ever had and I'm sure it was an important element in becoming world champion. It's a fantastic bike and if I could, I'll marry her!

Jeremias Israel - Team HRC

What I can say? I'm very happy and proud to form part of an organisation like Team HRC. I would never have dreamt of being here. These riders are the best in the rally-raid world and the bike is marvellous. It’s like a real Moto GP bike created for the desert.

και η αγαπημένη μου από όλες τις πλευρές και απόψεις μιας και την παρακολουθώ από τα πρώτα της Trial......

Laia Sanz - Team HRC 

Last year I rode the best bike that I have ever ridden, and I was able to get some good results. This year, the bike is better and there will be more pressure, but I will continue to do my best on the tracks and try to help the Team HRC to reach the goal for this race. I will join the Team in Morocco for my first world round race and I hope everything goes well.

Π

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"