Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με ατέρμονα (δεν λειτουργεί το κοντέρ)

Alompar · 84946

Offline nikosPS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #25 on: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 08:21:47 πμ
ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ....ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΤΕΡΜΟΝΑ Ή ΓΡΑΝΑΖΑΚΙ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΤΕΡΜΟΝΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ;
« Last Edit: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2009, 09:54:22 πμ by Chris_de_Ze »



Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #26 on: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 08:42:54 πμ
ΚΑτι δεν κανεις καλά μαλλον...
Εγω μια φορά τον επισκεύασα μονος μου όταν την πήρα και 1 χρόνο τώρα δεν μου εκανε το παραμικρό...
Εφαγε μπολικο γράσο βεβαια....
Οταν την πήρα δεν δούλευε, το άνοιξα και απλά στράβωσα λίγο τα αυτάκια στο μεταλλικό δακτυλίδι που είναι μετά το ρουλεμάν...
Είχε κολλήσει το ατερμονο γρανάζι (λογω βλακείας του προηγούμενου ιδιοκτήτη) και ειχε φαγωθεί το λευκό πλαστικό ...
Το καθάρισα καλά με παραφινέλαιο, έβαλα γράσο, και ήταν έτοιμο με μηδέν κόστος.  ;)




Offline nikosPS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #27 on: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 08:54:24 πμ
ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ....ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #28 on: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 10:01:16 πμ
Νίκο αν τον τοποθετείς σωστά δε δικαιολογείται να χαλάει τόσο γρήγορα, μήπως έχει πρόβλημα η ντίζα σου; Αν δεν είναι καλά λαδωμένη ή έχει γρέζια τότε ο ατέρμονας ζορίζεται και χαλάει...

ΥΓ: Σε παρακαλώ γράφε με μικρά γράμματα


Παύλος Καρούμπης


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #29 on: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 10:19:44 πμ
Για καλύτερη αξιοπιστία, θέλει αλλαγή ολόκληρος ο ατέρμων και όχι μόνο το πλαστικό γραναζάκι γιατί ξαναχαλάει γρήγορα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline vasko

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 766
  • ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ
Reply #30 on: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 18:26:28 μμ
Μήπως αν χρησιμοποιούσες γράσσο καλύτερης ποιότητας θα πετύχαινες μεγαλύτερο χρόνο ζωής?

Το απλό γράσσο ξεραίνεται γρήγορα.Δοκίμασε ίσως κάποιο άλλο...διαρκείας ονομάζεται αν δεν κάνω λάθος.


Ω ρε που πάμε ρε!!!


Offline vasko

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 766
  • ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ
Reply #31 on: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 18:28:00 μμ
18€ το άσπρο γρανάζι για τον ατέρμονα (γνήσιο HONDA).


Ω ρε που πάμε ρε!!!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #32 on: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 20:22:24 μμ
Γράσσο μόνο άσπρο. Αυτό το λεπτό με τη μπεζ ανοιχτή απόχρωση.
Σαν και αυτό που έχουν πχ. μέσα τα μίξερ (τα οποία αποτελούνται ως επί το πλείστον από πλαστικά γρανάζια / κινούμενα μέρη)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #33 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 00:48:02 πμ
Γράσσο μόνο άσπρο. Αυτό το λεπτό με τη μπεζ ανοιχτή απόχρωση.
Σαν και αυτό που έχουν πχ. μέσα τα μίξερ (τα οποία αποτελούνται ως επί το πλείστον από πλαστικά γρανάζια / κινούμενα μέρη)


από τη μάνα του κατάμαυρο είναι πάντως


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #34 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 01:31:07 πμ
Στο εμπόριο θα το βρείς σε άσπρο-μπεζ πάντως, (μοιάζει με κρέμα).
Οταν λες "μαύρο" εννοείς όταν αγοράζεις καινούριο τον ατέρμονα ή όταν έχει γίνει έτσι με τη χρήση?
(η μαμά χρησιμοποιεί δικής της παραγγελία γράσσο ειδικό για πλαστικά μέρη)
« Last Edit: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 01:33:26 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #35 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 10:04:16 πμ
Το μαύρο το γραφιτούχο  δε ενδείκνυται  γιά πλαστικά γενικά χρησιμοποιέιται σε ανοιχτές κατασκευές (συρματόσκοινα,γρανάζια )και σε βαρέος τύπου γενικά .
Απλό γράσο λιθίου δε θα σηκώσουμε και κάνα πύραυλο απλά να υπάρχει.

Ο φίλος πρέπει ν ασχοληθεί αρκετά ,κάτι ζορίζεται και κουρεύει τα γρανάζια η κάτι δεν κουμπώνει καλά.

Μήπως υπερθερμαίνεται  να δεις ρουλεμάν ? :2search: Ψάξε...



« Last Edit: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 11:51:46 πμ by louros tana »


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #36 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 11:50:18 πμ
Στο εμπόριο θα το βρείς σε άσπρο-μπεζ πάντως, (μοιάζει με κρέμα).
Οταν λες "μαύρο" εννοείς όταν αγοράζεις καινούριο τον ατέρμονα ή όταν έχει γίνει έτσι με τη χρήση?
(η μαμά χρησιμοποιεί δικής της παραγγελία γράσσο ειδικό για πλαστικά μέρη)

εννοώ το είδα μαύρο όταν τον ξεβίδωσα  ;D αααα ναι έχει κάνει χρήση  :D


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #37 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 13:50:52 μμ
Μαύρα γίνονται όλα όταν δουλευτούν! Άσπρα είναι όταν είναι καινούρια.

ΥΓ: Μας παραπλάνησες και μπερδευτήκαμε...


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline nikosPS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #38 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 22:59:34 μμ
Το άνοιξα και όλα μέσα ήταν οκ μόνο που μου φάνηκε ότι δεν είχε αρκετό γράσο. Του έβαλα μπόλικο γράσο και δούλεψε ξανά . Μου είπανε ότι χρειάζεται γρασάρισμα συχνά ο ατέρμονος . Πάντως να προσέχετε τα τέσσερα δεκαράκια που έχει η δεξιά μπότα. Κόβονται πολύ εύκολα και επειδή μέσα στο σπείρωμα έχουν  κόλλα( loctide) είναι δύσκολο να μπει και το καινούργιο μπουζόνι . Δεν θέλουν πολύ ζόρισμα. Την πάτησα εγώ αλλά τώρα  είναι οκ.



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #39 on: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2008, 16:54:54 μμ
Μου είπανε ότι χρειάζεται γρασάρισμα συχνά ο ατέρμονος .

Συχνά;;;

Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο.
Την δικιά μου την πήρα 18.000 χλμ. τώρα είναι 112.000 και δεν τον έχω γρασάρει τον αρτέμονα ποτέ και ούτε έχει πρόβλημα...


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #40 on: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2008, 18:34:33 μμ
ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ....ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΤΕΡΜΟΝΑ Ή ΓΡΑΝΑΖΑΚΙ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΤΕΡΜΟΝΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ;

Στείλε μου το τηλ σου πμ, να σε στείλω στο μηχανικό μου να σου κάνει την πατέντα που είχε κάνει και σε μένα. Δεν ξαναχάλασε έκτοτε.



Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #41 on: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 18:58:48 μμ
παιδες καλησπερα.
αυτη την στιγμη σας γραφω απο το πλοιο για ανκονα.
σημερα το πρωι ξεκινοντας απο τον πειραια σε καποια φαση διαπυστωσα οτι η βελονα των χιλιομετρων ειναι νεκρη!!!!
ολα τα αλλα οργανα δουλευουν κανονικα!! (στροφομετρο, δεικτης βενζινης, θερμοκρασια, ενδειξεις φλας κτλ)
αναγκαστηκα κοιτα την ταχυτητα μου απο το gps!
υπαρχει καποιος τροπος να το φτιαξω μονος μου οταν φτασω ιταλια?
εργαλεια εχω. θα χρειαστει κατι αλλο???
« Last Edit: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 19:04:33 μμ by apnea_xaos »


   


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #42 on: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 19:05:22 μμ
Όταν το είχα πάθει εγώ, είχε ξεβιδώσει η ντίζα στο πάνω μέρος, στα όργανα. Ξεβίδωσα τα πλαστικά, την ξαναβίδωσα και βουιλά!



Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #43 on: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 19:14:52 μμ
Τσέκαρε τις άκρες της ντίζας αν είναι σωστά βαλμένες (σε ατέρμωνα και σε κοντέρ).

Αν δεν βλέπεις κάτι  τότε ή κόπηκε η ντίζα, η χάλασε ο ατέρμωνας (πιθανότερο) ή χάλασε το κοντέρ (πολύ απίθανο). Δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι γι αυτά χωρίς ανταλλακτικά. Χαλάρωσε και απόλαυσε το ταξίδι. Είχα πάθει το ίδιο πράγμα και στα δύο μεγάλα ταξίδια που έχω κάνει, δεν είναι τίποτα, ψυχολογικό είναι  ;).



Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #44 on: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 19:34:00 μμ
καλυτερα θα το ελεγξω οταν παναπατριστω.
γιατι και η ντιζα να ειναι κομενη δεν προκειτε να καθομαι να ψαχω στην ιταλια για το που εχει ντιζα.
αλλα σπαστικα ρε γαμωτο...


thanks guys... see ya soon.
« Last Edit: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 19:41:30 μμ by apnea_xaos »


   


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #45 on: Κυριακή 14 Σεπτέμβριος 2008, 08:47:52 πμ
  Εμένα όταν μου είχε συμβεί στο ΤΑ, είχε ξεκαβαλήσει η κάτω άκρη της ντίζας από τη θέση της στον ατέρμονα, μετά από πτώση σε λακούβα (οι ελληικοί δρόμοι). Με 5 λεπτά δουλειά να την ξεβιδώσω και να την τοποθετήσω σωστά λύθηκε το πρόβλημα.
  Αργότερα, την άλλαξα με καινούρια (κόστος €10,00) γιατί άρχισε να μου το παρουσιάζει όλο και πιο συχνά σε κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος και το πρόβλημα λύθηκε δια παντός.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


rastabill

  • Guest
Reply #46 on: Πέμπτη 28 Μάιος 2009, 23:00:56 μμ
Γυρνώντας απο την ΙΤΤ, κάπου στην Κόρινθο σταμάτησε να μου δουλεύει το κοντέρ είχε κουρέψει τον ατέρμονα.Άντεξε 70000 χλμ αγόρασα έναν με 15 εβρό και όλα οκ.Τον τελευταίο καιρό στις χαμηλές ταχύτητες οι βελόνα τρεμόπαιζε.



Offline hondakias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 39
Reply #47 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 09:38:26 πμ
Και σε μένα παιδιά μέσα σε δύο χρόνια χάλασε ο ατέρμων δύο φορές, την πρώτη το γρανάζι τώρα όλος ο ατέρμων. Συγκεκριμένα είναι χαλασμένος εδώ και 1,5 μήνα και πήγα να το αλλάξω προχτές και μου λέει καινούριο 58 ευρώ, του είπα να ψάξει για μεταχειρισμένο, σήμερα 8α πάω να το περάσω.
Είναι ένα πρόβλημα που εμφανίζεται πολύ συχνά στα transalp, προφανώς οφείλεται στο γεγονός ότι μαζεύει υγρασία ισως και βρομιες και σκληραίνει το γράσο, δε ξέρω τι να πω



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #48 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 10:13:45 πμ
Αν πας για μεταχειρισμένο, έλεγξε το πολύ καλά. Αλλιώς μπορεί να έχεις σύντομα το ίδιο πρόβλημα.
Θα έλεγα ότι τουλάχιστον αυτό το εξάρτημα είναι από αυτά που πρέπει κανείς να τα παίρνει καινούρια (εξ άλλου το κόστος δεν είναι κάτι το τρομερό αν μάλιστα έχεις και την έκπτωση του συλλόγου).


τεσσερα χρονια την εχω ....τεσσερις φορες εχω αλλαξει ατερμονα ή γραναζακι. ξερει κανενας αν κανει καποιος αλλος ατερμονας απο αλλο μοντελο πιο αξιοπιστος;
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι άλλο. Μέχρι τώρα τον έχω αλλάξει μόνο μια φορά (πριν πολλά χρόνια) και από τότε κανένα πρόβλημα. Αρχίζω να υποπτεύομαι ότι το πλαστικό γραναζάκι σε κάποιους χαλάει/φθείρεται σχετικά γρήγορα  επειδή πολλά μαστόρια είτε δεν βάζουν μέσα καθόλου γράσσο είτε βάζουν ακατάλληλο γράσσο. Οπότε προσοχή σε αυτό το σημείο!
« Last Edit: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 10:27:12 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #49 on: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 10:45:03 πμ
Και εγώ πάντως στα 13 χρόνια άλλαξα μία φορά και από ότι ξέρω δεν είχε αλλάξει ποτέ ο προηγούμενος αρα πάμε 1 στην 20ετία.


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits