Κυριακή 18 Αύγουστος 2019, 11:36:00 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με ατέρμονα (δεν λειτουργεί το κοντέρ)  (Αναγνώστηκε 47720 φορές)
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10779



« Απάντηση #125 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 13:59:45 μμ »

Αυτο που λεει ο Νικος!
Οποτε καθαριζα καλα πριν βαλω καινουριο γραναζακι, μου κραταγε 40-45 χιλιαδες χιλιόμετρα...
όποτε δεν, μου κραταγε καμια 15αρια.
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #126 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 15:17:33 μμ »

Μέσα στο μεταλικό ας πούμε καβούκι του ατέρμονα εκεί που ''παταει '' το πλαστικό γρανάζι έχει δύο ροδέλες .
Μερικοι συνεργειάδες αφαιρούν (η χάνουν ) την μια απο αυτές η κ τις δύο ανάλογα τα κέφια ωστε να ''γυρίζει πιο εύκολα '' το πλαστικό γρανάζι, αφού γνωρίζουν περισσότερα απο την Honda 
Αυτό εχει σαν αποτέλεσμα να κατεβαίνει πιο μεσα το πλαστικό γρανάζι χάνοντας τα κέντρα του με το μεταλικό αλλά κ τα δύο αυτάκια που εχει απο την αλλη μεριά να βρίσκουν σε λιγότερη επιφάνεια κ να τρώγονται.

Είναι το Νο17 στο σχέδιο:



17    WASHER, SPEEDOMETER GEAR    44809-ML7-003

Καταγράφηκε
george p
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 86


« Απάντηση #127 στις: Δευτέρα 12 Μάρτιος 2018, 13:57:27 μμ »

Ηρθε και η δικη μου μερα για αλλαγη στον ατερμονα.Εχει αλλαξει τιποτα σε αυτα τα 2 χρονια η ακομα με γραναζακι θα παιζουμε μεχρι να βρεθουν τα λεφτα να αλλαξει ολο το συστημα? Η εχει βγει τιποτα να αντεχει παραπανω?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #128 στις: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 08:49:23 πμ »

Αλλαγη στον ατέρμονα? παράξενο, ο ατέρμονας δεν παθαίνει σχεδόν ποτέ ζημιά , το πλασικό ασπρο γρανάζι θα έχει φθαρεί.

Ξεβίδωσε την σταυρωτή βίδα κ βγάλε την ντίζα , είναι καλή? δλδ είναι ένα κομμάτι? Grin
Γυρίζει ελεύθερα με το χερι? η δείχνει να σκαλώνει
Βγάλτην ολόκληρη τραβηχτά κ έλεγξέ την αν έχει πετάξει σε κάποιο σημείο τρίχες .
Ισως κ να είναι κομμένη .

Ρίξε μια ματιά εδώ πως να τον λιπάνεις μετά : https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=23286.0
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 08:53:36 πμ από Stoneman » Καταγράφηκε
george p
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 86


« Απάντηση #129 στις: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 16:11:55 μμ »

Οποτε αν αλλαξω μονο το πλαστικο γραναζι δε θα εχω θεμα δλδ ξανα σε λιγα χλμ? Διαβαζα καποιους πιο πανω οτι ειχαν θεματα ξανα με τον ατερμονα και σχετικα γρηγορα! Δλδ παλι δε δουλευε το κοντερ!!
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10779



« Απάντηση #130 στις: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 18:13:57 μμ »

Αυτο συμβαινει αν δεν καθαρισεις πολυ καλα την φωλια πριν αλλαξεις πλαστικο γραναζακι.
Θελει δηλαηδ πολυ σχολαστικο καθαρισμα και γρασαρισμα παλι γιατι εχει πολλα "ρινισματα" απο το παλιο κατεστραμενο γραναζι (και φυσικα πολυ καλο ελεγχο της ντιζας οτι λειτουργει ελευθερα και ωραια)
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #131 στις: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 21:34:51 μμ »

Αυτο συμβαινει αν δεν καθαρισεις πολυ καλα την φωλια πριν αλλαξεις πλαστικο γραναζακι.
Θελει δηλαηδ πολυ σχολαστικο καθαρισμα και γρασαρισμα παλι γιατι εχει πολλα "ρινισματα" απο το παλιο κατεστραμενο γραναζι (και φυσικα πολυ καλο ελεγχο της ντιζας οτι λειτουργει ελευθερα και ωραια)

Πολύ σωστά   

Kαι  να τοποθετήσεις και τις δύο ροδελες του, μερικοί μαστόροι αφαιρουν την μια για να περιστρέφεται το πλαστικό γρανάζι ευκολότερα .
Δλδ το Νο 17 στο σχεδιο:

Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #132 στις: Τετάρτη 14 Μάρτιος 2018, 08:16:14 πμ »

Το πιο συνηθισμένο είναι να "φαγώνεται" το πλαστικό γράνάζι.
Τα υπόλοιπα λέχθηκαν από τους προλαλήσαντες.
Να είναι κάτι άλλο, δεν συνηθίζεται, λές...
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
george p
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 86


« Απάντηση #133 στις: Τετάρτη 14 Μάρτιος 2018, 12:42:35 μμ »

Μακαρι να ειχα το χρονο κυριως και μετα τα εργαλεια να τα εκανα ολα μονος.Δεν εμπιστευομαι συνεργεια.Οι πιο πολλοι κοιταν να στα παρουν.Και κανουν μισοδουλειες ωστε να σε εχουν παντα εκει.Ελεος δλδ. Ρωτησα για αλλαγη αλυσιδογραναζο και εργασια μονο θελουν 25.
Για την αλλαγη τωρα γραναζιου και ντιζας θα προσπαθησω να ειμαι εκει να δω τι θα κανει.
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10779



« Απάντηση #134 στις: Τετάρτη 14 Μάρτιος 2018, 12:48:39 μμ »

Μα αφου μπορεις να εισαι εκει μαζι του, έχεις τον χρονο!
θα μου πεις αυτος θα χρειαστει λιγότερο πιθανον.
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 63.144km
george p
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 86


« Απάντηση #135 στις: Τετάρτη 14 Μάρτιος 2018, 14:20:16 μμ »

Και λιγοτερο χρονο και εχει και τα καταλληλα εργαλεια.Εγω εχω εργαλεια για μοντελισμο μονο!!!!
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #136 στις: Πέμπτη 15 Μάρτιος 2018, 00:04:41 πμ »

Το να ξεβιδώσεις μια σταυρωτή βίδα κ να τραβήξεις το εσωτερικό συρματόσχοινο της ντίζας για να το ελέγξεις ,
δεν θέλει κ πολύ προσπάθεια , ούτε φυσικά να την λαδώσεις κ να την ξαναβάλεις .

Εντάξει για τον ατερμονα χρειάζεται δυναμόκλειδο κ κάποιες γνώσεις επειδή θα βγάλεις τροχό.
Καταγράφηκε
Cerium64
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


« Απάντηση #137 στις: Σάββατο 15 Δεκέμβριος 2018, 20:30:52 μμ »

Καλησπέρα στο forum.
Σήμερα το απόγευμα άλλαξα κι εγώ το πλαστικό γρανάζι του ατέρμονα κοντέρ.
Κάτι που παρατήρησα καθαρίζοντας τον ατέρμονα είναι ότι
1. δεν είχε καμία ροδέλα στην πατούρα του πλαστικού γραναζιού και
2. το παλιό πλαστικο γρανάζι έχει εσοχή γύρω γύρω εκεί που πατάει ενώ το καινούργιο είναι εξογκωμένο δηλ. δεν είναι ίδια.΄
Άλλαξε κάτι η Honda σε αυτό το ανταλλακτικό; Γνωρίζει κανείς;
Το κοντέρ δουλεύει πάντως.

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #138 στις: Σάββατο 15 Δεκέμβριος 2018, 21:43:55 μμ »

Oπως βλέπεις στο παρακάτω σχέδιο :



Το Νο16 είναι αυτό που άλλαξες , κ τα Νο17 οι δύο ροδέλες με κωδικό:

Part Number: 44809-ML7-003
Εξάρτημα: WASHER, SPEEDOMETER GEAR
Απαιτούμενα τεμάχια: 2
Τιμή:  1,25 €  (χωρίς ΦΠΑ 24%)

Αυτό δεν άλλαξες?



To μόνο που χρειάζεται είναι ενα καλό καθάρισμα τα παλιά γράσα, ωστε να φύγουν τυχόν κομμάτια απο το παλιό πλαστικό
αν αυτό είχε φθαρεί, κ γρασάρισμα με γράσο λιθίου.
Καταγράφηκε
Cerium64
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


« Απάντηση #139 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2018, 00:10:32 πμ »

Σωστά. Το νούμερο 16 άλλαξα, αλλά οι ροδέλες νούμερο 17 δεν υπήρχαν κάτω από το πλαστικό γρανάζι και όπως έγραψα πιο πάνω έχει μια μικροδιαφορά το γρανάζι που εβγαλα με αυτό που έβαλα. Άμα μάθω να ανεβάζω φωτογραφίες θα δείξω τι εννοώ.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2501


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #140 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2018, 10:28:29 πμ »

Οι ροδέλες πιθανόν να είναι "κολλημένες" στο κάτω μέρος της υποδοχής.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #141 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2018, 12:55:49 μμ »

Σωστά. Το νούμερο 16 άλλαξα, αλλά οι ροδέλες νούμερο 17 δεν υπήρχαν κάτω από το πλαστικό γρανάζι και όπως έγραψα πιο πάνω έχει μια μικροδιαφορά το γρανάζι που εβγαλα με αυτό που έβαλα. Άμα μάθω να ανεβάζω φωτογραφίες θα δείξω τι εννοώ.

Αν είναι το γνήσιο θα είναι ίδιο , η μπορεί να είχε αλλαχθεί με μη γνήσιο κ τώρα βάζοντας το σωστό να  είδες διαφορά.
Πάντως τα στοιχεία του ήταν αυτά που γράφειι το καρτελάκι στην φωτό που ποστάρησα πριν ετσι ?

Οι ροδέλες πιθανόν να είναι "κολλημένες" στο κάτω μέρος της υποδοχής.

Πιθανόν , να είναι κάτω απο τα γράσα.
Καταγράφηκε
Cerium64
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


« Απάντηση #142 στις: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2018, 15:20:32 μμ »



Αυτό είναι το γρανάζι που έβγαλα και φορούσε από το εργοστάσιο χωρίς να έχει αλλαχθεί άλλη φορά.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2501


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #143 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 02:51:30 πμ »

Συνήθως τρώγονται τα "ποδαράκια" στο κάτω μέρος όπως είναι στη φωτό και όχι η οδόντωση.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #144 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 14:29:06 μμ »

Τι ροδέλες πολλοί τις "πετάνε" θεωρώντας τες πλεονασμό.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Cerium64
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


« Απάντηση #145 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 16:11:04 μμ »



Μπορεί να σας κούρασα, αλλά είμαι λίγο περίεργος.
Στο αριστερό γρανάζι που έβγαλα το κομμάτι ανάμεσα στα βελάκια είναι πιό κάτω σε σχέση με τα δόντια του γραναζιού μισό με ένα χιλιοστό περίπου, ενώ αντίθετα στο δεξί καινούργιο γρανάζι το ίδιο κομμάτι εξέχει από τα δόντια μισό με ένα χιλιοστό. Αν δεν είναι φθορά του αριστερού γραναζιού τότε μαλλον η Honda άλλαξε το συγκεκριμένο ανταλλακτικό.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #146 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 19:46:40 μμ »

Κατάλαβα τι θες να πείς .

Θεωρώ οτι η πατούρα δεν υπήρχε , δημιουργήθηκε λόγω φθοράς .
Ισως για αυτό το λόγο πήγε το γρανάζι πιο μέσα κ δεν πατούσε στα δόντια ,
ετσι σταμάτησε να γυρίζει την ντίζα.
Αυτός είναι ίσως ο λόγος που υπάρχουν οι ροδέλες οι οποίες είναι πολύ λεπτές .
Καταγράφηκε
Cerium64
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 17


« Απάντηση #147 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 20:14:53 μμ »

Μάλλον έχεις δίκιο Stoneman, από αυτή τη φθορά σταμάτησε να γυρίζει το γρανάζι. Έφαγε το πλαστικό σιγά σιγά και ο γράσος μέσα είχε γίνει σαν στόκος.
Έπαιξαν ρόλο και τα συχνά πλυσίματα με πλυστικό μηχάνημα σε μεγάλη πίεση. Από δω και πέρα μόνο σφουγγάρι και κουβά.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #148 στις: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 20:43:43 μμ »

Αν μπάζει νερα αλλάζεις την τσιμούχα η κ τις δύο.
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3310



« Απάντηση #149 στις: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2018, 11:09:16 πμ »

Ρόλο παίζει και το γράσο που θα μπεί.
Πρέπει να είναι αδιάβροχο. Προστατεύει περισσότερο.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
Σελίδες: 1 2 3 4 5 [6] 7 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!