Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με ατέρμονα (δεν λειτουργεί το κοντέρ)

Alompar · 84955

Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #125 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 12:59:45 μμ
Αυτο που λεει ο Νικος!
Οποτε καθαριζα καλα πριν βαλω καινουριο γραναζακι, μου κραταγε 40-45 χιλιαδες χιλιόμετρα...
όποτε δεν, μου κραταγε καμια 15αρια.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #126 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 14:17:33 μμ
Μέσα στο μεταλικό ας πούμε καβούκι του ατέρμονα εκεί που ''παταει '' το πλαστικό γρανάζι έχει δύο ροδέλες .
Μερικοι συνεργειάδες αφαιρούν (η χάνουν ) την μια απο αυτές η κ τις δύο ανάλογα τα κέφια ωστε να ''γυρίζει πιο εύκολα '' το πλαστικό γρανάζι, αφού γνωρίζουν περισσότερα απο την Honda  :2hysterical:
Αυτό εχει σαν αποτέλεσμα να κατεβαίνει πιο μεσα το πλαστικό γρανάζι χάνοντας τα κέντρα του με το μεταλικό αλλά κ τα δύο αυτάκια που εχει απο την αλλη μεριά να βρίσκουν σε λιγότερη επιφάνεια κ να τρώγονται.

Είναι το Νο17 στο σχέδιο:



17    WASHER, SPEEDOMETER GEAR    44809-ML7-003




Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #127 on: Δευτέρα 12 Μάρτιος 2018, 12:57:27 μμ
Ηρθε και η δικη μου μερα για αλλαγη στον ατερμονα.Εχει αλλαξει τιποτα σε αυτα τα 2 χρονια η ακομα με γραναζακι θα παιζουμε μεχρι να βρεθουν τα λεφτα να αλλαξει ολο το συστημα? Η εχει βγει τιποτα να αντεχει παραπανω?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #128 on: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 07:49:23 πμ
Αλλαγη στον ατέρμονα? παράξενο, ο ατέρμονας δεν παθαίνει σχεδόν ποτέ ζημιά , το πλασικό ασπρο γρανάζι θα έχει φθαρεί.

Ξεβίδωσε την σταυρωτή βίδα κ βγάλε την ντίζα , είναι καλή? δλδ είναι ένα κομμάτι? ;D
Γυρίζει ελεύθερα με το χερι? η δείχνει να σκαλώνει
Βγάλτην ολόκληρη τραβηχτά κ έλεγξέ την αν έχει πετάξει σε κάποιο σημείο τρίχες .
Ισως κ να είναι κομμένη .

Ρίξε μια ματιά εδώ πως να τον λιπάνεις μετά : https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=23286.0
« Last Edit: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 07:53:36 πμ by Stoneman »



Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #129 on: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 15:11:55 μμ
Οποτε αν αλλαξω μονο το πλαστικο γραναζι δε θα εχω θεμα δλδ ξανα σε λιγα χλμ? Διαβαζα καποιους πιο πανω οτι ειχαν θεματα ξανα με τον ατερμονα και σχετικα γρηγορα! Δλδ παλι δε δουλευε το κοντερ!!



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #130 on: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 17:13:57 μμ
Αυτο συμβαινει αν δεν καθαρισεις πολυ καλα την φωλια πριν αλλαξεις πλαστικο γραναζακι.
Θελει δηλαηδ πολυ σχολαστικο καθαρισμα και γρασαρισμα παλι γιατι εχει πολλα "ρινισματα" απο το παλιο κατεστραμενο γραναζι (και φυσικα πολυ καλο ελεγχο της ντιζας οτι λειτουργει ελευθερα και ωραια)


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #131 on: Τρίτη 13 Μάρτιος 2018, 20:34:51 μμ
Αυτο συμβαινει αν δεν καθαρισεις πολυ καλα την φωλια πριν αλλαξεις πλαστικο γραναζακι.
Θελει δηλαηδ πολυ σχολαστικο καθαρισμα και γρασαρισμα παλι γιατι εχει πολλα "ρινισματα" απο το παλιο κατεστραμενο γραναζι (και φυσικα πολυ καλο ελεγχο της ντιζας οτι λειτουργει ελευθερα και ωραια)

Πολύ σωστά   :thumbright:

Kαι  να τοποθετήσεις και τις δύο ροδελες του, μερικοί μαστόροι αφαιρουν την μια για να περιστρέφεται το πλαστικό γρανάζι ευκολότερα . :jack:
Δλδ το Νο 17 στο σχεδιο:




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #132 on: Τετάρτη 14 Μάρτιος 2018, 07:16:14 πμ
Το πιο συνηθισμένο είναι να "φαγώνεται" το πλαστικό γράνάζι.
Τα υπόλοιπα λέχθηκαν από τους προλαλήσαντες.
Να είναι κάτι άλλο, δεν συνηθίζεται, λές...


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #133 on: Τετάρτη 14 Μάρτιος 2018, 11:42:35 πμ
Μακαρι να ειχα το χρονο κυριως και μετα τα εργαλεια να τα εκανα ολα μονος.Δεν εμπιστευομαι συνεργεια.Οι πιο πολλοι κοιταν να στα παρουν.Και κανουν μισοδουλειες ωστε να σε εχουν παντα εκει.Ελεος δλδ. Ρωτησα για αλλαγη αλυσιδογραναζο και εργασια μονο θελουν 25.
Για την αλλαγη τωρα γραναζιου και ντιζας θα προσπαθησω να ειμαι εκει να δω τι θα κανει.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #134 on: Τετάρτη 14 Μάρτιος 2018, 11:48:39 πμ
Μα αφου μπορεις να εισαι εκει μαζι του, έχεις τον χρονο!
θα μου πεις αυτος θα χρειαστει λιγότερο πιθανον.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline george p

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 86
Reply #135 on: Τετάρτη 14 Μάρτιος 2018, 13:20:16 μμ
Και λιγοτερο χρονο και εχει και τα καταλληλα εργαλεια.Εγω εχω εργαλεια για μοντελισμο μονο!!!! :goofy:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #136 on: Τετάρτη 14 Μάρτιος 2018, 23:04:41 μμ
Το να ξεβιδώσεις μια σταυρωτή βίδα κ να τραβήξεις το εσωτερικό συρματόσχοινο της ντίζας για να το ελέγξεις ,
δεν θέλει κ πολύ προσπάθεια , ούτε φυσικά να την λαδώσεις κ να την ξαναβάλεις .

Εντάξει για τον ατερμονα χρειάζεται δυναμόκλειδο κ κάποιες γνώσεις επειδή θα βγάλεις τροχό.



Offline Cerium64

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #137 on: Σάββατο 15 Δεκέμβριος 2018, 20:30:52 μμ
Καλησπέρα στο forum.
Σήμερα το απόγευμα άλλαξα κι εγώ το πλαστικό γρανάζι του ατέρμονα κοντέρ.
Κάτι που παρατήρησα καθαρίζοντας τον ατέρμονα είναι ότι
1. δεν είχε καμία ροδέλα στην πατούρα του πλαστικού γραναζιού και
2. το παλιό πλαστικο γρανάζι έχει εσοχή γύρω γύρω εκεί που πατάει ενώ το καινούργιο είναι εξογκωμένο δηλ. δεν είναι ίδια.΄
Άλλαξε κάτι η Honda σε αυτό το ανταλλακτικό; Γνωρίζει κανείς;
Το κοντέρ δουλεύει πάντως.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #138 on: Σάββατο 15 Δεκέμβριος 2018, 21:43:55 μμ
Oπως βλέπεις στο παρακάτω σχέδιο :



Το Νο16 είναι αυτό που άλλαξες , κ τα Νο17 οι δύο ροδέλες με κωδικό:

Part Number: 44809-ML7-003
Εξάρτημα: WASHER, SPEEDOMETER GEAR
Απαιτούμενα τεμάχια: 2
Τιμή:  1,25 €  (χωρίς ΦΠΑ 24%)

Αυτό δεν άλλαξες?



To μόνο που χρειάζεται είναι ενα καλό καθάρισμα τα παλιά γράσα, ωστε να φύγουν τυχόν κομμάτια απο το παλιό πλαστικό
αν αυτό είχε φθαρεί, κ γρασάρισμα με γράσο λιθίου.



Offline Cerium64

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #139 on: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2018, 00:10:32 πμ
Σωστά. Το νούμερο 16 άλλαξα, αλλά οι ροδέλες νούμερο 17 δεν υπήρχαν κάτω από το πλαστικό γρανάζι και όπως έγραψα πιο πάνω έχει μια μικροδιαφορά το γρανάζι που εβγαλα με αυτό που έβαλα. Άμα μάθω να ανεβάζω φωτογραφίες θα δείξω τι εννοώ.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #140 on: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2018, 10:28:29 πμ
Οι ροδέλες πιθανόν να είναι "κολλημένες" στο κάτω μέρος της υποδοχής.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #141 on: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2018, 12:55:49 μμ
Σωστά. Το νούμερο 16 άλλαξα, αλλά οι ροδέλες νούμερο 17 δεν υπήρχαν κάτω από το πλαστικό γρανάζι και όπως έγραψα πιο πάνω έχει μια μικροδιαφορά το γρανάζι που εβγαλα με αυτό που έβαλα. Άμα μάθω να ανεβάζω φωτογραφίες θα δείξω τι εννοώ.

Αν είναι το γνήσιο θα είναι ίδιο , η μπορεί να είχε αλλαχθεί με μη γνήσιο κ τώρα βάζοντας το σωστό να  είδες διαφορά.
Πάντως τα στοιχεία του ήταν αυτά που γράφειι το καρτελάκι στην φωτό που ποστάρησα πριν ετσι ?

Οι ροδέλες πιθανόν να είναι "κολλημένες" στο κάτω μέρος της υποδοχής.

Πιθανόν , να είναι κάτω απο τα γράσα.



Offline Cerium64

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #142 on: Κυριακή 16 Δεκέμβριος 2018, 15:20:32 μμ


Αυτό είναι το γρανάζι που έβγαλα και φορούσε από το εργοστάσιο χωρίς να έχει αλλαχθεί άλλη φορά.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #143 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 02:51:30 πμ
Συνήθως τρώγονται τα "ποδαράκια" στο κάτω μέρος όπως είναι στη φωτό και όχι η οδόντωση.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #144 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 14:29:06 μμ
Τι ροδέλες πολλοί τις "πετάνε" θεωρώντας τες πλεονασμό.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Cerium64

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #145 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 16:11:04 μμ


Μπορεί να σας κούρασα, αλλά είμαι λίγο περίεργος.
Στο αριστερό γρανάζι που έβγαλα το κομμάτι ανάμεσα στα βελάκια είναι πιό κάτω σε σχέση με τα δόντια του γραναζιού μισό με ένα χιλιοστό περίπου, ενώ αντίθετα στο δεξί καινούργιο γρανάζι το ίδιο κομμάτι εξέχει από τα δόντια μισό με ένα χιλιοστό. Αν δεν είναι φθορά του αριστερού γραναζιού τότε μαλλον η Honda άλλαξε το συγκεκριμένο ανταλλακτικό.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #146 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 19:46:40 μμ
Κατάλαβα τι θες να πείς .

Θεωρώ οτι η πατούρα δεν υπήρχε , δημιουργήθηκε λόγω φθοράς .
Ισως για αυτό το λόγο πήγε το γρανάζι πιο μέσα κ δεν πατούσε στα δόντια ,
ετσι σταμάτησε να γυρίζει την ντίζα.
Αυτός είναι ίσως ο λόγος που υπάρχουν οι ροδέλες οι οποίες είναι πολύ λεπτές .



Offline Cerium64

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #147 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 20:14:53 μμ
Μάλλον έχεις δίκιο Stoneman, από αυτή τη φθορά σταμάτησε να γυρίζει το γρανάζι. Έφαγε το πλαστικό σιγά σιγά και ο γράσος μέσα είχε γίνει σαν στόκος.
Έπαιξαν ρόλο και τα συχνά πλυσίματα με πλυστικό μηχάνημα σε μεγάλη πίεση. Από δω και πέρα μόνο σφουγγάρι και κουβά.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #148 on: Δευτέρα 17 Δεκέμβριος 2018, 20:43:43 μμ
Αν μπάζει νερα αλλάζεις την τσιμούχα η κ τις δύο.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #149 on: Τρίτη 18 Δεκέμβριος 2018, 11:09:16 πμ
Ρόλο παίζει και το γράσο που θα μπεί.
Πρέπει να είναι αδιάβροχο. Προστατεύει περισσότερο.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....