Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με ατέρμονα (δεν λειτουργεί το κοντέρ)

Alompar · 84442

Offline dimXLV650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
Reply #100 on: Τετάρτη 12 Φεβρουάριος 2014, 17:02:31 μμ
Μόνο την ντίζα θα καθαρίσεις, δεν χρειάζεται και το εξωτερικό.
Μην είμαστε και υπερβολικοί.;D

 :2hysterical: :2hysterical: ...και οπως λένε: Eιπανε του ...να χε@ει και εκατσε και ξεκ@κ@λ#*ε :2hysterical: :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #101 on: Τετάρτη 12 Φεβρουάριος 2014, 19:40:26 μμ
Κάπως ετσι  :2hysterical:



pan zak

  • Guest
Reply #102 on: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 20:45:29 μμ
και εγω σημερα εκανα πειραματα με τον ατερμονα ειχε σπασει το αυτακι του σιδερενιου γραναζιου με αποτελεσμα να το αλαξω ολο το γραναζι απο εναν παλιο που ειχα.αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι οτι το καλαμι-πλακακι αφηνει ενα κενο απτον ατερμονα 3-4 χιλ με συνεπεια να πρεπει να σπρωξω με πολυ δυναμη το καλαμι για να εφαρμοσει κ να σφιξω της 10αρες....λογικο??τα φωτα σας κ μια φωτο απο κομλε συστημα αν ειναι ευκολο..ευχαριστω!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #103 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 20:10:54 μμ
Δεν κατάλαβα τι έχει σπάσει , αλλά για δες παρακάτω και πές μου:
Πρώτον το πλαστικό γρανάζι



Ο ατέρμονας κομπλέ



και το σχέδιό του, είναι το Νο15




pan zak

  • Guest
Reply #104 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 20:35:53 μμ
το πλαστικο γραναζι δινει κινηση σε ενα μεταλικο γραναζι με ενα αυτακι που μπαινει  μεσα στην ντιζα..αυτο ειχε σπασει (το αυτακι) κ το αλλαξα!
ο ατερμονας του 600 ομως ειναι διαφορετικος απο αυτον στην φωτο σου νικο!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #105 on: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 21:56:15 μμ
Ναι εχεις δίκιο είναι απο 650, ο δικός σου είναι αυτός?  Κωδ: 44800MK5013



αν είναι έχει σπάσει το Νο10?

Πάντως απο οτι βλέπω δεν υπάρχουν διαφορές στα δυο σχέδια
« Last Edit: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 22:01:49 μμ by Stoneman »



pan zak

  • Guest
Reply #106 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 18:55:23 μμ
Ναι εχεις δίκιο είναι απο 650, ο δικός σου είναι αυτός?  Κωδ: 44800MK5013



αν είναι έχει σπάσει το Νο10?

Πάντως απο οτι βλέπω δεν υπάρχουν διαφορές στα δυο σχέδια
μετα το 17 και τα δυο 18 ειναι και αλλο ανταλακτικο μεσα στον ατερμονα (σιδερενιο γραναζι) αυτο αλλαξα!



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #107 on: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 20:11:26 μμ
Σου την φύλαγε καλά, αν άλλαξες το μεταλικό γρανάζι.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #108 on: Τρίτη 25 Φεβρουάριος 2014, 06:55:07 πμ
μετα το 17 και τα δυο 18 ειναι και αλλο ανταλακτικο μεσα στον ατερμονα (σιδερενιο γραναζι) αυτο αλλαξα!
Nαι αλλα αυτο το γραναζι δεν δινεται σαν ανταλακτικο και αγοραζεις ολον τον ατερμονα Τουλαχιστον στο 650
Στο 600αρι υπαρχει κωδικος γι αυτο το γραναζι?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #109 on: Τρίτη 25 Φεβρουάριος 2014, 11:34:59 πμ
μετα το 17 και τα δυο 18 ειναι και αλλο ανταλακτικο μεσα στον ατερμονα (σιδερενιο γραναζι) αυτο αλλαξα!

Κατάλαβα ποιό λές, αυτό το γρανάζι που καταλήγει σε μια μύτη κατσαβιδιού που μετα μπαίνει στην σχισμή της ντίζας.

Nαι αλλα αυτο το γραναζι δεν δινεται σαν ανταλακτικο και αγοραζεις ολον τον ατερμονα Τουλαχιστον στο 650
Στο 600αρι υπαρχει κωδικος γι αυτο το γραναζι?

Κώστα το σχέδιο απο πάνω είνα της 600αρας (μονό δισκόφρενο) και το Νο16 (Νο15 στην δικιά μας) έχει ενα κωδικό.

Ισως το βρήκε μεταχειρισμένο. :eusa_think: η απο παλιο διαλυμένο ατέρμονα.



pan zak

  • Guest
Reply #110 on: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 19:17:17 μμ
οντως απο παλιο ατερμονα απτο xr που ειχα το βρηκα,αλλα για να το βγαλω απο μεσα χρειαστηκε τρυπα με τρυπανακι κ χτυπημα με ποντα απο κατω για να βγει γιατι ειναι πολυυυυ σφηνομενο μεσα!στη συνεχεια μπηκε το νεο γραναζι και την τρυπα την σφραγισα με κολλα 2 συστατικων!
ηθικο διδαγμα_οπιος εχει παλιους ατερμονες απο χr μην τους πεταξει ΠΟΤΕ!



Offline GiorgosXLV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #111 on: Σάββατο 26 Ιούλιος 2014, 12:58:19 μμ
Καλοι μου ανθρωποι, στο δικο μου τα εχει παιξει μονο ο χιλιομετρητης ο κεντρικος με τα πολλα χλμ. Ολα τα οργανα δουλευουν κανονικα, αλλα αυτος μετραει μονο τα τελευταια δυο ψηφια. Τα υπολοιπα κολλημενα! Το προβλημα που περιγραφεται εδω εχω; Ευχαριστω



Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #112 on: Σάββατο 26 Ιούλιος 2014, 13:04:27 μμ
Καλοι μου ανθρωποι, στο δικο μου τα εχει παιξει μονο ο χιλιομετρητης ο κεντρικος με τα πολλα χλμ. Ολα τα οργανα δουλευουν κανονικα, αλλα αυτος μετραει μονο τα τελευταια δυο ψηφια. Τα υπολοιπα κολλημενα! Το προβλημα που περιγραφεται εδω εχω; Ευχαριστω

μπα το πρόβλημά σου είναι στο "τύμπανο" με τα ψηφία πως θα το φτιάξεις δεν νομίζω να το βρεις και ευκολα γιατι κανείς δεν το έχει πάθει

εδώ: http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1993-germany_model6571/speedometer-comp_37200ms6731/#.U9OLlmP23yg πρέπει να επικεντωθείς


κωδικός  37200MS6731
« Last Edit: Σάββατο 26 Ιούλιος 2014, 13:08:38 μμ by trelomhxmhx »




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #113 on: Δευτέρα 28 Ιούλιος 2014, 12:06:51 μμ
Καλοι μου ανθρωποι, στο δικο μου τα εχει παιξει μονο ο χιλιομετρητης ο κεντρικος με τα πολλα χλμ. Ολα τα οργανα δουλευουν κανονικα, αλλα αυτος μετραει μονο τα τελευταια δυο ψηφια. Τα υπολοιπα κολλημενα! Το προβλημα που περιγραφεται εδω εχω; Ευχαριστω

Με πολλή τόλμη και υπομονή,  ;D
αφαιρείς τα όργανα, και με βάση το παρακάτω σχέδιο :



α) τα διαιρείς, δλδ βγάζεις το εμπρός διάφανο τζάμι δλδ το Νο7 (προσοχή μην παρασφίξεις τις βίδες του οταν το επανατοποθετήσεις)
β) βγάζεις εύκολα και την εμπρός μαύρη πλάκα που καλύπτει το κενό ανάμεσα στις κυκλικές επιφανειες με τις ενδείξεις των οργάνων, είναι το Νο8
γ) μετά ξεβιδώνεις τις δύο σταυρωτές βίδες που κρατάνε στην θέση του το ταχύμετρο Νο5.
δ) το ταχύμετρο βγαίνει όλόκληρο, δίνεις προσοχή μην τσακίσεις την βελόνα του και ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ το ελατήριό του.
Στην πίσω μεριά του θα δείς το μηχανισμό που καταγράφει τα χιλιόμετρα.
Με ενα τρυπάνι με καταλληλο κεφάλι γυρίζεις με προσοχή το σημείο που πιάνει η ντίζα που έρχεται απο τον εμπρός τροχό και παρατήρησε τι δεν πάει καλά.



Offline GiorgosXLV

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 6
Reply #114 on: Δευτέρα 28 Ιούλιος 2014, 20:29:12 μμ
Με πολλή τόλμη και υπομονή,  ;D
αφαιρείς τα όργανα, και με βάση το παρακάτω σχέδιο :



α) τα διαιρείς, δλδ βγάζεις το εμπρός διάφανο τζάμι δλδ το Νο7 (προσοχή μην παρασφίξεις τις βίδες του οταν το επανατοποθετήσεις)
β) βγάζεις εύκολα και την εμπρός μαύρη πλάκα που καλύπτει το κενό ανάμεσα στις κυκλικές επιφανειες με τις ενδείξεις των οργάνων, είναι το Νο8
γ) μετά ξεβιδώνεις τις δύο σταυρωτές βίδες που κρατάνε στην θέση του το ταχύμετρο Νο5.
δ) το ταχύμετρο βγαίνει όλόκληρο, δίνεις προσοχή μην τσακίσεις την βελόνα του και ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ το ελατήριό του.
Στην πίσω μεριά του θα δείς το μηχανισμό που καταγράφει τα χιλιόμετρα.
Με ενα τρυπάνι με καταλληλο κεφάλι γυρίζεις με προσοχή το σημείο που πιάνει η ντίζα που έρχεται απο τον εμπρός τροχό και παρατήρησε τι δεν πάει καλά.

Τα έκανα ήδη αυτά, σ' ευχαριστώ. Τα ψηφία απλά δεν γυρνάνε, δεν καταλαβαίνω γιατί... Τώρα είμαι σε αναζήτηση αυτού του "τυμπάνου" σκέτου γιατί η Χόντα πουλάει το κοντέρ ολόκληρο. Ελπίζω να δουλεύει απ' ο,τι μηχανάκι να 'ναι γιατί αλλιώς το βλέπω να γράφει 30.000 για πάντα. Έτσι κι αλλιώς στην ουσία μόνο για να ξέρεις πότε είναι τα σέρβις θες τον χιλιομετρητή



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #115 on: Δευτέρα 28 Ιούλιος 2014, 22:16:12 μμ
Γράφεις οτι γυρίζουν τα δύο τελευταία ψηφία.
Κάθε ροδέλα αριθμών έχει στο μηδέν ενα πίν που σε κάθε περιστροφή του σπρώχνει υο επομενο ροδελάκι ψηφίων κατα μία μονάδα.
Πιστεύω οτι στην περίπτωσή σου συμβαινουν δύο τινά:
α) το πινάκι αυτό έχει σπάσει , η
β) κάποιος προσπάθησε να μειώσει τα χιλιόμετρα κ η το έσπασε η οταν απομάκρυνε τα ροδελάκια για να τα περιστρέψει δεν τα επανέφερε στην σωστή απόσταση με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν σωστά.
Αν θυμάμαι καλά τα ροδελάκια είναι όλα ίδια, μπορείς λοιπόν να το διαλύσεις όλο και να τα ελέγξεις.



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #116 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 09:55:21 πμ
Αλλαγή λαδιών και φίλτρου,είπαμε να κάνουμε,καθώς και την τοποθέτηση των βαμμένων πλαστικών.....




και μιας και παρέδωσε πάλι πνεύμα το ταχύμετρο,το αιώνιο πρόβλημα με τον ατέρμονα,είπε ο φίλος pantelewn ,να ασχοληθεί και με αυτό....:





Έχω να πω ότι έχω πληρώσει ένα κάρο λεφτά για τον γ@μ@μ@νο τον ατέρμονα και συνέχεια έπαιζε και μετά τα έπαιζε και ο μόνος που έδωσε λύση,είναι ο φίλος Παντελής.
Χθές τρείς ώρες έβαζε έβγαζε τροχό, δοκίμαζε ντιζα και το καντράν το δικό μου 650 και ντιζα και καντράν δικό του 600,για να δει αν έχει προβλημα το καντράν μου,έκανε του κόσμου τις δοκιμές και τελικά ..αυτός ξέρει!!,λύθηκε το πρόβλημα,με επέμβαση στο πλαστικό του ατέρμονα,στον τροχό μου και τοποθέτηση όλο το σύστημα του ατέρμονα και της ντίζας,από τρανσαλπ 600.Ναί!!! ταιριάζει γάντι και δουλεύει,λες και είναι καινούριος.
Στο τσακ ήμουν να του πω να τα παρατήσει,να πάω Σαρακάκη να πάρω όλο τον ατέρμονα καινούριο,αλλά ο φίλος Παντελής,είχε πιζμώσει τόσο πολύ,που αν δεν το έφτιαχνε μέχρι εσχάτων,ακόμα εκεί θα ήμουν.
Μπράβο στο παιδί,που παρόλο το νεαρό της ηλικίας του,τα χέρια του πιάνουν και με την υπομονή που διαθέτει,κάνει ''θαύματα''.


Diamonds are forever


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #117 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 11:29:05 πμ
Και τι πρόβλημα είχε ο ατέρμονας ? απο οτι βλέπω στην φωτό το πλαστικό γρανάζι εχει τα δύο αυτάκια.
Τις δύο ροδέλες στον πάτο τις βάλατε?



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #118 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 11:36:29 πμ
Και τι πρόβλημα είχε ο ατέρμονας ? απο οτι βλέπω στην φωτό το πλαστικό γρανάζι εχει τα δύο αυτάκια.
Τις δύο ροδέλες στον πάτο τις βάλατε?
Άμα γνώριζα :eusa_doh:,θα το έφτιαχνα μόνος μου φίλε μου.Δεν ξέρω τι έκανε,άμα μπει και το δει, ας απαντήσει ο ίδιος


Diamonds are forever


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #119 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 15:18:38 μμ
Και τι πρόβλημα είχε ο ατέρμονας ? απο οτι βλέπω στην φωτό το πλαστικό γρανάζι εχει τα δύο αυτάκια.
Τις δύο ροδέλες στον πάτο τις βάλατε?
Το προβλημα συνηθως οπως ξερεις το δημιουργει το πλαστικο γραναζι Ομως δεν οφειλεται στο οτι σπανε τα αυτακια του αλλα στο οτι φθειρονται τα δοντια του Εκιει δηλαδη που παταει πανω στο αλλο το μεταλικο γραναζι Η φθορα λοιπον αυτη οφειλεται στην φθορα της φωλιας του μεταλικου γραναζιου κατι που κανει το μεταλικο γραναζι να κολλαει στιγμιαια και κατα συνεπεια να τρωει τα δοντια του πλαστικου γραναζιου

Το προβλημα με επιμονη, υπομονη και πολληηηη τυχη μπρει να διορθωθει αν τρυπηθει απο κατω ο ατερμονας και ακριβως εκει που παταει το μεταλικο γραναζι και βιδωθει κατοιν μια βιδα η οποια θα παρει και τα μποσικα της φλιας και θα σταθεροποιησει ετσι το μεταλικο γραναζι
Αυτο δοκιμασα να το κανω καποια στιγμη αλλα δυστυχως απετυχα! Ετσι και σε μια κριση μου σπαταλης αγορασα καινουριο ατερμονα (τοτε πριν μερικα χρονια αντι 85 ευρω)

Αν και δεν τον εχω γρασσαρει απο τοτε ποτε με το προτεινομενο γρασσο φιλικο προς τα πλαστικα, που λεει η χοντα, παρα μονο μια-δυο φορες με ενα απλο γρασο, συνεχιζει να λειτουργει απροβληματιστα εδω και περιπου 52000 χλμ
Βεβαια ακομα δεν εχω ξεπερασει τις 62000 χλμ, σημειο που αρχισε να μου κανει ο ατερμονας νερα Τοτε και στην δικια μου περιπτωση ισως ο αρχικος υπαιτιος για την φθορα της φωλιας του μεταλικου γραναζιου ηταν η ντιζα παρ' ολο που εμφανισιακα τοσο το συρματοσχοινο οσο και το περιβλημα εδειχναν ενταξει!



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #120 on: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 16:38:32 μμ
Το 600αρι δεν έχει πλαστικό γραναζακι;


XL650V


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582

Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #122 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 08:48:32 πμ
Το προβλημα με επιμονη, υπομονη και πολληηηη τυχη μπρει να διορθωθει αν τρυπηθει απο κατω ο ατερμονας και ακριβως εκει που παταει το μεταλικο γραναζι και βιδωθει κατοιν μια βιδα η οποια θα παρει και τα μποσικα της φλιας και θα σταθεροποιησει ετσι το μεταλικο γραναζι
Αυτό μου το έχει πει και άλλος φίλος συμφορουμίτης και κάνει δουλειά!!!! για να πετύχει όμως,πρέπει να το κάνει μάστορας που να το γνωρίζει.


Diamonds are forever


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9805
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #123 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 12:56:16 μμ
Ενα ακόμα θέμα είναι να καθαριστεί το μεταλικό γρανάζι απο τα πλαστικά ρινίσματα αν έχει ''φάει'' το πλαστικό κ πολύ καλά απο το παλιό γρασο.
Αν μείνουν μέσα πιθανόν να προκαλέσουν πάλι ζημιά.



Offline Diamantis

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1085
  • Diamonds are forever
Reply #124 on: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 12:59:12 μμ
Ενα ακόμα θέμα είναι να καθαριστεί το μεταλικό γρανάζι απο τα πλαστικά ρινίσματα αν έχει ''φάει'' το πλαστικό κ πολύ καλά απο το παλιό γρασο.
Αν μείνουν μέσα πιθανόν να προκαλέσουν πάλι ζημιά.
Επειδή το κατέχεις το τεχνικό θέμα τρανσαλπ, είπα του Παντελή να μπεί να γράψει τι ακριβώς έκανε......
....είναι και πολυάσχολος ο άτιμος!!
Νομίζω θα έρθει σήμερα και στο παρτάκυ...


Diamonds are forever