Κυριακή 18 Αύγουστος 2019, 11:36:39 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με ατέρμονα (δεν λειτουργεί το κοντέρ)  (Αναγνώστηκε 47722 φορές)
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #75 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 12:44:16 μμ »

http://www.transalpforum.gr/index.php/board,7.0.html

και εδω θα βρεις διαφορα θεματα για δουλειες που μπορεις να κανεις μονος σου και σε καποια εχει και φωτο  Grin




Αλλο τωρα που ζεσταθηκα  Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2501


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #76 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 17:09:14 μμ »

Το φόρουμ βοηθάει όπως βλέπεις, αλλά καλό είναι να αγοράσεις και το μάνιουαλ αφού θέλεις να ασχοληθείς.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #77 στις: Κυριακή 05 Σεπτέμβριος 2010, 08:18:37 πμ »

Αρκετά νήματα με το ίδιο θέμα συγχωνεύθηκαν
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 05 Σεπτέμβριος 2010, 08:29:13 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #78 στις: Τετάρτη 22 Σεπτέμβριος 2010, 11:49:37 πμ »

Αντε παλι...   Angry  Παιρνω το ΤΑ να φυγω για τη δουλεια πριν κανενα μισαωρο και διαπιστωνω οτι τρεμοπαιζε η βελονα του κοντερ. Μαλλον ο ατερμονας αρχιζει να τα παιζει σκεφτηκα αλλα ισως κρατησει καποιο καιρο οπως και την προηγουμενη φορα, οποτε αυτη τη φορα θα παρω το πλαστικο γραναζι να το εχω ετοιμο. Αμ δε, κανα δυο χιλιομετρα παρακατω και ενω πηγαινα με 50-60χμω η βελονα εδειχνε μονο 10-20χμω τερμοπαιζοντας. Επιστροφη στο σπιτι και τσεκαρισμα (μια βιδα ξεβιδωμα θελει και δυο ατομα), ο ατερμονας kaput.

Την πρωτη φορα συνεβη στα 62Κ χμ, αυτη τη φορα - δευτερη - στα 91Κ χμ, αρα μιση διαρκεια ζωης απο την πρωτη φορα. Να πω την αληθεια δεν ειχα βαλει ασπρο γρασο καθως δεν ειχα αλλα λιπαντικο αλυσιδας Bel Ray που ειναι επισης ..ασπρο  Grin  Αυτη τη φορα θα ψαξω να βρω και ασπρο γρασο. (Ειδα για την πατεντα του μηχανικου του Φωτη αλλα ποιος καθεται τωρα να ψαχνει τετοιες πατεντες).
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #79 στις: Τετάρτη 22 Σεπτέμβριος 2010, 22:04:07 μμ »

Να πω την αληθεια δεν ειχα βαλει ασπρο γρασο καθως δεν ειχα αλλα λιπαντικο αλυσιδας Bel Ray που ειναι επισης ..ασπρο  Grin  Αυτη τη φορα θα ψαξω να βρω και ασπρο γρασο.

Λοιπον, πηρα τον ατερμονα και αγορασα και ασπρο γρασο. Αλλα ειναι το ασπρο γρασο/σπρευ που αγορασα το σωστο δηλ. αυτο που χρειαζεται? Ειναι ακριβως αυτο: http://www.commaoil.com/productsguide/view/6/216  Το λεω γιατι ειναι σχετικα λεπτο και ...κρυο. Καθως ειχα ηδη βγαλει τον τροχο οταν το δοκιμασα, εβαλα τον ατερμονα μ'αυτο το γρασο.

Μια αλλη λυση φανταζομαι ειναι αυτο που λεμε εδω red rubber grease δηλ. κοκκινο γρασο που δεν καταστρεφει λαστιχα και πλαστικα (και ειχα τετοιο). Τι λενε οι ειδικοι (Ντε Ζε, Παξινος)?
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #80 στις: Σάββατο 25 Σεπτέμβριος 2010, 08:17:47 πμ »

Γιώργο, επίσης ένα οποιοδήποτε καλό γράσο σιλικόνης συμβατό με τα πλαστικά θα κάνει δουλειά, πχ. σαν και αυτό ή αυτό ή το CASTROL OPTISIL FM.
Να το γράφει και στη συσκευασία ότι κάνει και για πλαστικά. Γιατί κάποια άσπρα γράσα έχουν μερικές φορές και πρόσθετα.

ΥΓ: Μια φορά έχω αλλάξει ατέρμονα (πριν πολλά χρόνια) αλλά πριν τον τοποθετήσω τον γέμισα τελείως με (ειδικό) γράσο. Δεν έχει παρουσιάσει από τότε πρόβλημα.

« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 25 Σεπτέμβριος 2010, 08:35:54 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
ΓIANNHΣ
Γιάννης Αποστόλου
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3596



« Απάντηση #81 στις: Τετάρτη 18 Απρίλιος 2012, 18:57:32 μμ »

Το ξεθάβω γιατί ήρθε και η ώρα του δικού μου να παραδώσει πνεύμα. Έχουμε κάποιο σχέδιο και κάποιο κωδικό για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό;
Καταγράφηκε

Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #82 στις: Τετάρτη 18 Απρίλιος 2012, 20:23:11 μμ »

44800MV1013  box assy , speedometer gear   το κουτί      73.50€
44806MV1003   speedometer gear, το λευκό πλαστικό γρανάζι       13.85€
44809ML7003  washer speedometer gear  , οι δύο ροδέλες.   1.48€ (Χ2)

Υπ΄όψιν χρησιμοποιείς λευκό γράσσο λιθίου που είναι φιλικό σε πλαστικά μέρη.
Συνήθως τα παίζει το πλαστικό γρανάζι.
Οι ροδέλες εχουν τη σημασία τους. Εμένα ενας π@π@ρας είχε αφαιρέσει την μια για να είναι πιό χαλαρό το πλαστικό, μκε αποτελεσμα να το φαέι επειδή ''έπαιζε'''

Γνώμη μου (αν δεν είναι ντίζα) και αφού αναγκαστικά θα βγάλεις όλο το μηχανισμό, προσοχή στην σειρά που μπαινουν οι ροδέλες, το καθαρίζεις καλά απο παλιά γράσσα, ακόμα και τον ατερμονα άξονα που συνδέεται στην ντίζα περιστρέφοντάς του και πλένοντάς τον με ενα
πινέλο.
Μετά σχολαστική λίπανση του άξονα και συναρμολόγηση.

Σχέδια εχω αυτά ελπίζω να βοηθάνε:










Καταγράφηκε
ΓIANNHΣ
Γιάννης Αποστόλου
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3596



« Απάντηση #83 στις: Πέμπτη 19 Απρίλιος 2012, 18:43:52 μμ »

Μια χαρά είναι τα σχέδια Νικόλα, την όλη διαδικασία βαριέμαι  Grin
Καταγράφηκε

Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #84 στις: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2012, 08:07:18 πμ »

Λιακάδα, και ενας φραπές δουλειά είναι ...

Τροχό βγάζεις εύκολα, δαγκάνες δεν θυμάμαι αν βγάζεις , τα υπόλοιπα δεν είναι πολλή δουλειά.
Τελικά το σιγούρεψες οτι είναι ατερμονας?
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2266


Pouroduro spirit


« Απάντηση #85 στις: Κυριακή 02 Δεκέμβριος 2012, 19:33:14 μμ »

Την πρωτη φορα συνεβη στα 62Κ χμ, αυτη τη φορα - δευτερη - στα 91Κ χμ, αρα μιση διαρκεια ζωης απο την πρωτη φορα. Να πω την αληθεια δεν ειχα βαλει ασπρο γρασο καθως δεν ειχα αλλα λιπαντικο αλυσιδας Bel Ray που ειναι επισης ..ασπρο  Grin  Αυτη τη φορα θα ψαξω να βρω και ασπρο γρασο. (Ειδα για την πατεντα του μηχανικου του Φωτη αλλα ποιος καθεται τωρα να ψαχνει τετοιες πατεντες).

Και νασου προχθες το βραδυ παλι παπαλα το κοντερ, αυτη τη φορα ακριβως στα 112Κ χμ, δηλ. 21Κ χμ απο την τελευταια φορα. 62Κ την πρωτη, 29Κ χμ την δευτερη, 21Κ τωρα (τριτη φορα). Ψυλιαστηκα λοιπον οτι ισως ταχει παιξει ο ατερμονας. Ενα τηλεφωνο στον konkost που τον ειχε αλλαξει προσφατα και εμαθα οτι σε τετοια περιπτωση το μεταλλικο γραναζακι εχει διαμηκη τζογο αρκετα μεγαλυτερο απο 1 χλ. Χθες το πρωι βγαζω τον μπροστινο τροχο και τι να δω, τζογος περιπου 4 χλ  Shocked Μια επισκεψη στην τοπικη Χοντα και ναι το εχει σε στοκ αλλα η τιμη καταλογου ειναι 115 ευρω  Shocked Shocked Τελικα το πηρα 90 λογω ειδικης σχεσης αλλα αυτο το ανταλλακτικο ειναι πανακριβο οποτε φροντιστε τον ατερμονα πχ καθαριστε τον προσεκτικα και ξαναγρασαρετε με λευκο γρασο λιθιου σε τακτα διαστηματα (ισως μια φορα το χρονο).
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2501


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #86 στις: Δευτέρα 13 Μάιος 2013, 09:22:30 πμ »

Ξεθάβω γιατί ήγγικεν η ώρα και για το δικό μου ατέρμωνα αλλά και για να προσθέσω την δική μου εμπειρία.
Στις 30.000 χλμ άρχισε να τρεμοπαίζει η βελόνα του κοντέρ. Έβγαλα τον τροχό, καθάρισα, γρασάρισα και όλα καλά. Η βελόνα έδειχνε σταθερά την ταχύτητα.
Στις 44.000 καπούτ.
Οπότε αγόρασα το πλαστικό γρανάζι και περίμενα το ΤΑ να έλθει για το δωράκι του.
Από όσα έχω διαβάσει εδώ, περίμενα να έχει φθαρεί η οδόντωση του πλαστικού γραναζιού. Όμως όχι! Είχαν φθαρεί τα αυτάκια του.



Ακόμα νέοπας λοιπόν στο τρανσάλπ και τζίφος η επισκευή. Η ντίζα δεν γύριζε σχεδόν με τίποτα. Η μεγάλη αντίσταση στην περιστροφή της ντίζας έφαγε τα αυτάκια. Τώρα χρειάζομαι και ντίζα του κοντέρ.

Γιατί όμως να σφίξει τόσο; Θυμάμαι ότι μια φορά της έβαλα wd.

Τελικά τα αυτάκια φθείρωνται και όχι η οδόντωση όπως πίστευα;
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #87 στις: Δευτέρα 13 Μάιος 2013, 09:30:32 πμ »

Ως νέοπας ειχες βάλει και γραφιτόγρασο?

Ναι και σε εμένα τα αυτάκια είχαν μια, μικρή ομως, φθορά.

Η ντίζα μου ηταν κομμένη 10εκ πριν τον ατέρμονα και επειδή φοβήθηκα μην και τα ξεφτυσμένα συρματάκια που γύριζαν εσωτερικά της είχαν κάνει ζημιά την άλλαξα ολήκληρη με γνήσια.
Η Honda μας δίνει ανταλλάκτικό και σκέτη ντίζα. Αν θές να κοιτάξω στοιχεία /τιμές.

Α! και στην ντίζα θέλει λευκό γράσο η-λιθίου.


 

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #88 στις: Δευτέρα 13 Μάιος 2013, 09:38:50 πμ »

44830MM9000  CABLE,ASSY.,SPDMT  30.45€

44831MM9000   CABLE,INNER   7.54€

44806KF0000   GEAR SPEEDOMETER   23.86€
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2501


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #89 στις: Δευτέρα 13 Μάιος 2013, 09:47:51 πμ »

Ως νέοπας ειχες βάλει και γραφιτόγρασο?

Όχι, έβαλα ένα γράσο που μας έδινε η SKF ως χαμηλής τριβής στο "Shell eco marathon". Στη συσκευασία έγραφε ότι κάνει για ρόδες πατινιού "in line" που έχουν πλαστικές ρόδες.

Ναι και σε εμένα τα αυτάκια είχαν μια, μικρή ομως, φθορά.

Τα αυτάκια φθείρονται λοιπόν;

Η ντίζα μου ηταν κομμένη 10εκ πριν τον ατέρμονα και επειδή φοβήθηκα μην και τα ξεφτυσμένα συρματάκια που γύριζαν εσωτερικά της είχαν κάνει ζημιά την άλλαξα ολήκληρη με γνήσια.
Η Honda μας δίνει ανταλλάκτικό και σκέτη ντίζα. Αν θές να κοιτάξω στοιχεία /τιμές.

Πολύ καλό αυτό, να έχει σκέτο το συρματόσχοινο. Κάνε την καλή πράξη γιατί επιστατεύομαι και δεν θα έχω χρόνο.

Α! και στην ντίζα θέλει λευκό γράσο η-λιθίου.

Γράσο ε; Παρόλλο που δεν έχει μεγάλες πιέσεις εκεί που τρίβεται...
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2501


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #90 στις: Δευτέρα 13 Μάιος 2013, 09:49:08 πμ »

44830MM9000  CABLE,ASSY.,SPDMT  30.45€

44831MM9000   CABLE,INNER   7.54€

44806KF0000   GEAR SPEEDOMETER   23.86€

Ευχαριστώ ...Θησαυρέ. Grin
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #91 στις: Δευτέρα 13 Μάιος 2013, 09:52:26 πμ »


Ομως πριν παραγγείλεις έλεγξε τους κωδικούς επειδή δεν ξέρω απο ποιάς χρονολογίας μοντέλο είναι, ισως δεν αλλάζουν αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2501


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #92 στις: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 10:15:12 πμ »

Ε λοιπόν δεν το περίμενα.
Το συρματόσχοινο το οποίο δεν περιστρεφόταν στο περίβλημά του και βγήκε πολύ δύσκολα, μετά μια δυο φορές μέσα έξω, περιστρέφεται σχεδόν ελεύθερα! Δεν φαίνεται να έχει κάποια ζημιά.

Είναι δυνατόν να σφίξει τόσο πολύ λόγω βρώμας;
Και πού βρέθηκε η βρώμα αφού είναι κλεισμένο;
Αλοιώθηκε - χάλασε το γράσο μετά 15 χρόνια που πέρασε την πόρτα του εργοστασίου;

Μετά από σχολαστικό καθάρισμα θα ξαναβάλω τα ίδια. Πράτω σωστά;


Α! και στην ντίζα θέλει λευκό γράσο η-λιθίου.


Έχει δίκηο ο αρχηγός, γράσο θέλει η ντίζα του κοντέρ;

Και κάθε πότε τη συντηρούμε, αφού αν δεν φρενάριζε η ντίζα δεν θα χάλαγε και ο ετέρμωνας.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #93 στις: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 14:34:30 μμ »


Μετά από σχολαστικό καθάρισμα θα ξαναβάλω τα ίδια. Πράτω σωστά;

Έχει δίκιο ο αρχηγός, γράσο θέλει η ντίζα του κοντέρ;

Και κάθε πότε τη συντηρούμε, αφού αν δεν φρενάριζε η ντίζα δεν θα χάλαγε και ο ετέρμωνας.

Γιατί οχι? αν δεν εχει εμφανή σημάδια φθοράς, τσακίσματα η εστω μια τρίχα κομμένη, τσέκαρε όμως και τα σημεία που ενώνεται το πλεκτό τμήμα του με τα μασίφ μεταλικά που πιάνουν στα οργανα και στον ατέρμονα.
Ελεγξε και το εξωτερικό .

H Ηοnda μας προσείνει γράσσο λευκό λιθίου, και η γνήσια καινούργια που εβαλα οταν έβγαλα το σύρμα λευκό γράσσο είχε.
Διαστήματα συντήρησης δεν αναφέρει , αλλά αναφέρει για όλες τις ντίζες λίπανση κάθε 12000χλμ η δύο χρόνια.


Κάτι ακόμα, αφού θα βγάλεις τον ατέρμονα για να αλλάξεις το πλαστικό γρανάζι, καθάρισε το μεταλικό τμήμα του καλά, πλύσιμο με  διαλυτικό και μετά φύσα το με πίεση  να καθαρίσει ο κοχλίας του ατερμονα καλά, μετά γράσσο σε μια σύριγγα και του ρίχνεις μέσα στην φωλιά του να γεμίσει ενώ τον περιστρέφεις. Μετά βάζεις το πλαστικό γρανάζι και το λιπαίνεις.
Καταγράφηκε
dimXLV650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 93



« Απάντηση #94 στις: Δευτέρα 10 Φεβρουάριος 2014, 01:19:43 πμ »

Meta απο σχετικο ψαξιμο και με την "δικη σας" βοήθεια ειπα κα εγω ν΄αλλαξω τον ατερμονα του κοντερ γιατι ειχε κολλησει στα 20 χιλ.
Αγορασα λοιπον το λευκο πλαστικο, τις ροδελες και ενα σπρευ λιθίου και ενα πρωί ελυσα τον τροχο και διαπιστωσα οτι το παλιο γραναζακι, ηταν μια χαρά. Καθολου φαγωμενο. Ισως ελαχιστα τ΄αυτακια του, παραπολυ λιγο. 
Νομιζω θα συμφωνήσετε και εσεις...


Εδω πλυμενο και καθαρο.



 Κοιτω μήπως λειπουν οι ροδελες, αλλα και αυτες εδώ. Μια χαρα.


Και οι 2 φωτο ειναι απο αυτα που φορουσα, οχι τα καινουργια.

Τωρα τι κανω? Βαζω τα ιδια? Αφου τα ειχα ειπα να βαλω τα καινουργια και να κρατησω τα παλια για αλλαγη.
Τα πλενω, τα καθαριζω, ριχνω σπρευ και βαζω μια μια τις ροδελες (με ενδιαμεσο σπρευ) και γεμιζω με αφθονο γρασσο τον ατερμονα και τοποθετω τελευταιο το γραναζι. Ριχνω και στην τρυπα της ντιζας και συμαρμολογω την ρόδα. Κανω μια βολτα και όλα ειναι ΟΚ. Το κοντερ δουλευει σωστα.
Εχω κανει ηδη 200 χιλ και ουδεν προβλημα. 

Δεν συμφωνειτε οτι τελικα εφταιγε το πολυ λιγο και καταμαυρο γρασσο, που ειχε μεσα ο ατερμονας και οχι το γραναζακι?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #95 στις: Δευτέρα 10 Φεβρουάριος 2014, 16:53:28 μμ »

Είτε συμφωνούμε είτε όχι , απλές υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε ως προς το τι φταίει..

Την ντίζα την έλεγξες? αφού ελυσες ατέρμονα μπορούσες να την βγάλεις (και τώρα μπορείς φυσικά) και αυτήν δίχως να ξεβιδώσεις το ακρο στα όργανα, να τραβήξεις δλδ το εωτερικό να βγεί να την ελέγξεις και να την καθαρίσεις/γρασάρεις με λευκό γράσο.

Και όταν λές είχε κολήσει στα 20χλμ εννοείς οτι με όσα και να πήγαινες αυτό εδειχνε 20 χλμ? δίχως να κάνει τινάγματα?
Καταγράφηκε
dimXLV650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 93



« Απάντηση #96 στις: Δευτέρα 10 Φεβρουάριος 2014, 17:46:34 μμ »

Είτε συμφωνούμε είτε όχι , απλές υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε ως προς το τι φταίει..

Την ντίζα την έλεγξες? αφού ελυσες ατέρμονα μπορούσες να την βγάλεις (και τώρα μπορείς φυσικά) και αυτήν δίχως να ξεβιδώσεις το ακρο στα όργανα, να τραβήξεις δλδ το εωτερικό να βγεί να την ελέγξεις και να την καθαρίσεις/γρασάρεις με λευκό γράσο.

Και όταν λές είχε κολήσει στα 20χλμ εννοείς οτι με όσα και να πήγαινες αυτό εδειχνε 20 χλμ? δίχως να κάνει τινάγματα?


Την κοιταξα την ντιζα (εβγαλα το 1/3 περιπου) και νομιζω οτι ηταν καλη, αλλα δεν την καθαρισα  Huh Huh Χαζομαρα μου.

Οσα και να πηγαινα εφτανε μεχρι τα 30 (λαθος οχι 20) και τρεμοπαιζε.

Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #97 στις: Δευτέρα 10 Φεβρουάριος 2014, 18:02:53 μμ »

Βγάλε την ντίζα και καθάρισε/λίπανέ  την με γράσο λιθίου, μια βίδα και 10 λεπτά δουλειά είναι, ισως έχει κάποιο πρόβλημα (ισως) πχ δεν έχει λίπανση και σου τρώει το πλαστικό γρανάζι.
Καταγράφηκε
dimXLV650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 93



« Απάντηση #98 στις: Δευτέρα 10 Φεβρουάριος 2014, 22:01:25 μμ »

Βγάλε την ντίζα και καθάρισε/λίπανέ  την με γράσο λιθίου, μια βίδα και 10 λεπτά δουλειά είναι, ισως έχει κάποιο πρόβλημα (ισως) πχ δεν έχει λίπανση και σου τρώει το πλαστικό γρανάζι.

Nai εχεις δικιο, χαζομαρα μου αφου εκανα ολη την δουλεια αφησα κατι απλο

Ισως το ΣΚ να προλάβω να κανω ενα service και θα την καθαρισω και αυτην.Αλλιώς μονο την ντιζα.
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8885


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #99 στις: Τρίτη 11 Φεβρουάριος 2014, 12:48:02 μμ »

Μόνο την ντίζα θα καθαρίσεις, δεν χρειάζεται και το εξωτερικό.
Μην είμαστε και υπερβολικοί.Grin
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!