Δευτέρα 19 Αύγουστος 2019, 15:59:02 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με ατέρμονα (δεν λειτουργεί το κοντέρ)  (Αναγνώστηκε 47759 φορές)
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #50 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 13:25:45 μμ »

Αλεξ, στο δικό σου σίγουρα έβαλαν μέσα το σωστό γράσσο.
Αλλά αν (από άγνοια) βάλεις μέσα γράσσο σαν και αυτό που (το βρίσκουν πρόχειρο τα μαστόρια και) κάνει μόνο για μεταλλικά κινούμενα μέρη (γρανάζια κλπ) τότε η πιθανότητα να σου χαλάσει πολύ γρήγορα είναι βέβαια. 
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10456


Γαβ !


« Απάντηση #51 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 17:20:31 μμ »

εγώ θα πειραματιζόμουν και με "φάγωμα" των πλαστικών δοντιών του γραναζιού, ώστε στην περίπτωση εκείνη που
θα κόλλαγε ο ατέρμονας να μην τα έσπαγε αλλά να "πηδούσαν" τα μεταλλικά του ατέρμονα.

Επίσης σημαντικό είναι η ντίζα του ταχύμετρου να είναι καλά λαδωμένη και να μην κάνει σκαλώματα. Η αντίσταση
στην περιστροφή της, μεταφράζεται σε αντίσταση στα πλαστικά δόντια-γρανάζι.
Καταγράφηκε

Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #52 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 17:43:55 μμ »

Πολύ σωστή παρατήρηση Κώστα και πολύ σημαντική (για το λάδωμα της ντίζας).
Αυξάνεις τη ζωή του ατέρμονα.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Tsargy
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 133


« Απάντηση #53 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 19:37:44 μμ »

Ρε πειδιά, δεν ε'ιναι λίγο αγγούρι να βαλεις αυτήν την διχάλα της ντίζας στην υποδοχή της???
Ή εμένα μου φάνηκε έτσι?
Καταγράφηκε
rastabill
Επισκέπτης
« Απάντηση #54 στις: Σάββατο 30 Μάιος 2009, 14:10:51 μμ »

Ρε πειδιά, δεν ε'ιναι λίγο αγγούρι να βαλεις αυτήν την διχάλα της ντίζας στην υποδοχή της???
Ή εμένα μου φάνηκε έτσι?

Αν την συγκρίνεις με κάτι άλλα αγγούρια που έχει το τρανσαλπ σε θέματα σέρβις αυτή η δουλειά είναι πανεύκολη.
Καταγράφηκε
νικος πλατο
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5


« Απάντηση #55 στις: Σάββατο 30 Μάιος 2009, 19:25:47 μμ »

ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ....ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΤΕΡΜΟΝΑ Ή ΓΡΑΝΑΖΑΚΙ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΤΕΡΜΟΝΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ;


θεμα τυχησ η γατα μηχανικος
Καταγράφηκε
costas
Επισκέπτης
« Απάντηση #56 στις: Σάββατο 30 Μάιος 2009, 19:34:01 μμ »

Μη το ξαναφτιάξεις!!!!!!!!!!!!!!! Κι εγώ δε έχω κοντέρ , άσε που οι μετρήσεις χιλιομέτρων κ.λ.π.ΑΓΧΩΝΟΥΝ!!!!!!!!
Καταγράφηκε
dj_sk
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9



« Απάντηση #57 στις: Παρασκευή 03 Ιούλιος 2009, 23:48:19 μμ »

Από πού μπορώ να αγοράσω και γω εναν ατέρμονα για το transalp μου βρε παιδιά?
Καταγράφηκε
samniotis
Ποτέ δεν ήμουν
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 231


Όταν μεγαλώσω θα γίνω...


« Απάντηση #58 στις: Κυριακή 05 Ιούλιος 2009, 04:37:32 πμ »

Και γω το ακούω μετά τα 110 να τσιρίζει λίγο απο μπροστά...
σκέφτηκα ότι είναι ή η ντίζα ή το κοντέρ!
έχουμε κανένα οδηγό για το λάδωμα της ντίζας? (τί βάζουμε, πώς ξεβιδώνουμε και αν πρέπει να προσέξουμε κάτι?)
Καταγράφηκε

Transalp XL650V
stou
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 32


« Απάντηση #59 στις: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 17:05:56 μμ »

φίλοι καλησπέρα και από μένα..
πριν από ένα εξάμηνο περίπου χάλασε το κοντέρ στο ΤΑ μου(μοντελο '96 μόνο δισκόφρενο)
ο μάστορας μου είπε ότι είναι το γραναζάκι ,το αλλάξαμε έκανε κ΄που 200χλμ και ξαναχάλασε..
μετά αλλάξαμε την ντίζα αλλά δεν έγινε τπτ οπότε το γρανάζι ξανααλλάχτηκε..κράτησε για 60 χλμ περίπου και ξανά τα ίδια..
την τρίτη φοράαλλαγής γραναζιού ο μάστορας μου είπε να αγοράσω και τη σιδερένια στεφάνη με τα 2 δοντάκια με την οποία συνεργάζεται..
στην τελευταία αλλαγή κράτησε περίπου 300 χλμ και τα ξανάφτυσε...
ενημεωτικά τις προηγούμενες φορές το γρανάζι ή έιχε φαγωμένα δόντια ή ήταν σπασμένο...
τώρα μάλλον για σπασμένο το κόβω αλλά βαρέθηκα και το παράτησα..
ένας φίλος με την ίδια ακριβώς μηχανή μου είπε ότι ειναι γενικότερα ελαττωματικό και θέλει αλλαγή όλος ο ατέρμονας που οδηγεί στην ντίζα.
εμένα αυτό δεν μου βγάζει και πολύ νόημα γιατί ένας προβληματικός ατέρμονας δεν νομίζω ότι μπορεί να σπάει το γρανάζι!
μήπως πρέπει απλά να αλλάξω μάστορα?Huh
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #60 στις: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 17:23:32 μμ »

Κάνε ένα search για ατέρμονα, κοντέρ κλπ, πριν ποστάρεις.

Το νήμα συγχωνεύθηκε.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 03 Μάρτιος 2010, 17:27:43 μμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Nikos Paxinos
Παλιά Σχολή
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 647


Emperor of Bans


« Απάντηση #61 στις: Σάββατο 29 Μάιος 2010, 23:46:31 μμ »

Πριν κανένα τρίμηνο είχα αλλάξει και στο δικό μου το πλαστικό γραναζάκι.Αυτό που είχα βγάλει δεν είχε καθόλου καρέ !! το είχε "κουρέψει  όλο, και λογικό αφού ο κοχλίας που δίνει την ένδειξη είναι μεταλλικός.Χθες στο δρόμο για το Πέραμα ξαναπέθανε πάλι το κοντέρ, και νόμιζα ότι είναι πάλι το πλαστικό γρανάζι, στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα...
Αφού έβγαλα τον ατέρμονα είδα ότι το γρανάζι είναι σε εξαιρετική κατάσταση, το καθάρισα, έβαλα και λευκό γράσσο λιθίου και το επανατοποθέτησα.Τελικά είχε σπάσει η ντίζα αφού δεν γυρνούσε καθόλου (κι εγώ έβγαλα τον ατέρμονα  ) αγόρασα μία ιμιτασιόν με 8 ευρώ την τοποθέτησα και όλα λειτουργούν κανονικά πάλι.Στο 600 πάντως η ντίζα αλλάζει πανεύκολα...
Καταγράφηκε

Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...
zeo195
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7



« Απάντηση #62 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 11:33:21 πμ »

γεια σε ολους.με λενε Δημητρη απο θεσσαλονικη.εχω μια 650 μοντ 2003 σε ακινησια 2 χρονια(ναεκανε συνολο 200κμ).επειδη δεν περισσευουν χρηματα τιθα μπορουσα να κανω απο μονος μου για συμμαζεμα(λαδια φιλτρακλπ)καιακομη δεν δουλευει ο δεικτης ταχυτητας(αλλαζω μηπως ατερμονα και πως γινεται αυτο).οι γνωσεις μου ειναι πολυ javascript:void(0);φτωχες.αν θελει καποιος ας  μου απαντησει.Ευχαριστω εκ των προτερων.
Καταγράφηκε
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #63 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 11:36:11 πμ »

γεια σε ολους.με λενε Δημητρη απο θεσσαλονικη.εχω μια 650 μοντ 2003 σε ακινησια 2 χρονια(ναεκανε συνολο 200κμ).επειδη δεν περισσευουν χρηματα τιθα μπορουσα να κανω απο μονος μου για συμμαζεμα(λαδια φιλτρακλπ)καιακομη δεν δουλευει ο δεικτης ταχυτητας(αλλαζω μηπως ατερμονα και πως γινεται αυτο).οι γνωσεις μου ειναι πολυ javascript:void(0);φτωχες.αν θελει καποιος ας  μου απαντησει.Ευχαριστω εκ των προτερων.

Λαδια φιλτρα και μπουζι ειναι κατι που μπορεις να κανεις μονος σου αλλα πρεπει να εχεις μια στοιχειωδη γνωση .
Το θεμα κοντερ δεν ειναι αναγκη να αλλαξης ολο τον ατερμονα αλλα το πλαστικο γραναζι που εχει εσωτερικα ...αν δεν ειναι η ντιζα ..και το κοστος πολυ χαμηλοτερο .
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
zeo195
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7



« Απάντηση #64 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 11:43:58 πμ »

το θεμα ειναι οτι δεν ξερω ουτε πωσ ειναι
Καταγράφηκε
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #65 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 11:48:25 πμ »

το θεμα ειναι οτι δεν ξερω ουτε πωσ ειναι

Αν λες για το γραναζι πρεπει να βγει ο τροχος ωστε να αποκοληθη ο ατερμονας και να το βγαλεις απο μεσα και ανα χειρας στα ανταλλακτικα να το βρεις .. ...ειναι σαν ενα στριφτο μακαρονι ..τις βιδες που λεμε  Grin
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
zeo195
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7



« Απάντηση #66 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 11:51:07 πμ »

παλτακη ευχαριστω για τις ανταποκρηση.Εχω μονο πλαγιοστατη .Θα τα καταφερω λες
Καταγράφηκε
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5129


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #67 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 12:12:18 μμ »

Πρεπει να βοηθησει και 2ο ατομο για να σηκωσεις τω μηχανη στο σταντ και να βαλεις κατω απο το μοτερ (στη θεση που μπαινει το διπλο σταντ και που πιανουν τα καγκελα, αν εχεις) "κατι" γερο για να στηριζει τη μηχανη και να ειναι η μπροστινη ροδα στον αερα μεχρι να τη βγαλεις και μετα οταν τη βγαλεις να βαλεις και κατι κατω απο τα πιρουνια για να μην πεσει...

Απο εκει και περα, αν δεν το εχεις ξανακανει ή δεν εισαι σιγουρος πως να το κανεις (λαδια, μπουζι.. γιατι πρεπει να σηκωσεις ντεποζιτο)... και αφου δεν κανεις και πολλα χιλιομετρα θα προτεινα να το πας σε ενα μαστορα... δηλαδη το να πληρωσεις πχ 100€ για ενα σερβις μεσα σε 2 χρονια δεν ειναι και πολυ... και εισαι και σιγουρος (λεμε τωρα) οτι μαστορας δε θα κανει καποια ζημια που εσυ μπορει να εκανες...
Καταγράφηκε

παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #68 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 12:13:51 μμ »

παλτακη ευχαριστω για τις ανταποκρηση.Εχω μονο πλαγιοστατη .Θα τα καταφερω λες
Για τον μπροστινο τροχο ΟΧΙ η μηχανη θελει τακαρισμα να ειναι σταθερη και το μπροστινο στον αερα



ετσι κανω εγω με εναν ξυλινο τακο  Grin
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
zeo195
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7



« Απάντηση #69 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 12:20:20 μμ »

θελω να ασχοληθω προσωπικα για να μαθω και 5 πραγματα.οποιεσδηποτε γνωσεις και εμπειριες ευπροσδεκτες
Καταγράφηκε
Hypersonic
Γιώργος... Mr. Anderson
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5129


Μπαμπάς * 2


« Απάντηση #70 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 12:23:08 μμ »

Δημητρη οπως καταλαβαινεις ο παλτακης πηγε και ξηλωσε τωρα τη ροδα του για να βγαλει φωτογραφια.... 


Και πολυ καλα κανεις που θες να ασχοληθεις, γιατι περαν του οικονομικοτερου, πρεπει να ξερεις...
Καταγράφηκε

παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #71 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 12:27:58 μμ »

θελω να ασχοληθω προσωπικα για να μαθω και 5 πραγματα.οποιεσδηποτε γνωσεις και εμπειριες ευπροσδεκτες

Το βασικο ειναι σε αυτο που θες να φτιαξεις να ξερεις την λειτουργια του δεν ειναι ολα βιδωσε -ξεβιδωσε μια βιδα ...αλλα ακομα και εκει πρεπει να ξερεις πως ξεβιδωνει μια βιδα ή ποσο πρεπει να σφιξεις την βιδα για να μην φας τα σπιρωματα δεν θελω να σε υποτιμησω απλα συμφωνα με αυτα που γραφεις γραφω καλο θα ηταν αν θες να γλυτωσεις τα εξοδα σε συνεργεια καποιες δουλειες που θα κανεις για πρωτη φορα να τις εκανες με καποιον που γνωριζει ετσι και εσυ θα μαθεις καποια πραγματα ..οπως και εμεις καποιοι μας τα εδειξαν ...και πραγματι ειναι πολυ καλο να ξερεις για να μην σου λενε παπαριες για να στα περνουν αλλα και να μπορεις να αντιμετωπισης κατι σε καποιο ταξιδι βολτα .
Θα σου προτεινα σε οτι θες να κανεις να ψαξεις το αναλογο θρεντ και να διαβασεις εκει θα βρεις πολυτιμες πληροφοριες .

Καλη τυχη  Grin
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #72 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 12:30:03 μμ »

Δημητρη οπως καταλαβαινεις ο παλτακης πηγε και ξηλωσε τωρα τη ροδα του για να βγαλει φωτογραφια.... 
μπαμ μπαμ οι δουλειες και οχι μονο εβγαλα τροχο αλλα και το ενα πιρουνι
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
zeo195
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7



« Απάντηση #73 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 12:34:08 μμ »

ευχαριστω παιδια
Καταγράφηκε
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #74 στις: Σάββατο 28 Αύγουστος 2010, 12:38:43 μμ »

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1128.msg10753.html#msg10753

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,1121.0.html

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,3484.0.html

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,2215.0.html

http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,2689.0.html

αναλογα θεματα με το κοντερ ριξε μια ματια ..
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 7 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!