Πέμπτη 23 Μάιος 2019, 14:00:38 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 7 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με ατέρμονα (δεν λειτουργεί το κοντέρ)  (Αναγνώστηκε 45586 φορές)
nikosPS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8


« Απάντηση #25 στις: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 09:21:47 πμ »

ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ....ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΤΕΡΜΟΝΑ Ή ΓΡΑΝΑΖΑΚΙ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΤΕΡΜΟΝΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ;
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2009, 09:54:22 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε
BilLar
Σιγα μην εισαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1047


XL650V - 01


« Απάντηση #26 στις: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 09:42:54 πμ »

ΚΑτι δεν κανεις καλά μαλλον...
Εγω μια φορά τον επισκεύασα μονος μου όταν την πήρα και 1 χρόνο τώρα δεν μου εκανε το παραμικρό...
Εφαγε μπολικο γράσο βεβαια....
Οταν την πήρα δεν δούλευε, το άνοιξα και απλά στράβωσα λίγο τα αυτάκια στο μεταλλικό δακτυλίδι που είναι μετά το ρουλεμάν...
Είχε κολλήσει το ατερμονο γρανάζι (λογω βλακείας του προηγούμενου ιδιοκτήτη) και ειχε φαγωθεί το λευκό πλαστικό ...
Το καθάρισα καλά με παραφινέλαιο, έβαλα γράσο, και ήταν έτοιμο με μηδέν κόστος.  Wink
Καταγράφηκε

nikosPS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8


« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 09:54:24 πμ »

ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ....ΑΛΛΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;
Καταγράφηκε
Παύλος
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9111



« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 11:01:16 πμ »

Νίκο αν τον τοποθετείς σωστά δε δικαιολογείται να χαλάει τόσο γρήγορα, μήπως έχει πρόβλημα η ντίζα σου; Αν δεν είναι καλά λαδωμένη ή έχει γρέζια τότε ο ατέρμονας ζορίζεται και χαλάει...

ΥΓ: Σε παρακαλώ γράφε με μικρά γράμματα
Καταγράφηκε

Παύλος Καρούμπης
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 11:19:44 πμ »

Για καλύτερη αξιοπιστία, θέλει αλλαγή ολόκληρος ο ατέρμων και όχι μόνο το πλαστικό γραναζάκι γιατί ξαναχαλάει γρήγορα.
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
vasko
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 759


ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ


« Απάντηση #30 στις: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 19:26:28 μμ »

Μήπως αν χρησιμοποιούσες γράσσο καλύτερης ποιότητας θα πετύχαινες μεγαλύτερο χρόνο ζωής?

Το απλό γράσσο ξεραίνεται γρήγορα.Δοκίμασε ίσως κάποιο άλλο...διαρκείας ονομάζεται αν δεν κάνω λάθος.
Καταγράφηκε

Ω ρε που πάμε ρε!!!
vasko
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 759


ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ


« Απάντηση #31 στις: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 19:28:00 μμ »

18€ το άσπρο γρανάζι για τον ατέρμονα (γνήσιο HONDA).
Καταγράφηκε

Ω ρε που πάμε ρε!!!
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #32 στις: Πέμπτη 12 Ιούνιος 2008, 21:22:24 μμ »

Γράσσο μόνο άσπρο. Αυτό το λεπτό με τη μπεζ ανοιχτή απόχρωση.
Σαν και αυτό που έχουν πχ. μέσα τα μίξερ (τα οποία αποτελούνται ως επί το πλείστον από πλαστικά γρανάζια / κινούμενα μέρη)
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Fratello Giovanni
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2647


μμμμεεεε..μμμεεεε....


« Απάντηση #33 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 01:48:02 πμ »

Γράσσο μόνο άσπρο. Αυτό το λεπτό με τη μπεζ ανοιχτή απόχρωση.
Σαν και αυτό που έχουν πχ. μέσα τα μίξερ (τα οποία αποτελούνται ως επί το πλείστον από πλαστικά γρανάζια / κινούμενα μέρη)


από τη μάνα του κατάμαυρο είναι πάντως
Καταγράφηκε

καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #34 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 02:31:07 πμ »

Στο εμπόριο θα το βρείς σε άσπρο-μπεζ πάντως, (μοιάζει με κρέμα).
Οταν λες "μαύρο" εννοείς όταν αγοράζεις καινούριο τον ατέρμονα ή όταν έχει γίνει έτσι με τη χρήση?
(η μαμά χρησιμοποιεί δικής της παραγγελία γράσσο ειδικό για πλαστικά μέρη)
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 02:33:26 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7255


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #35 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 11:04:16 πμ »

Το μαύρο το γραφιτούχο  δε ενδείκνυται  γιά πλαστικά γενικά χρησιμοποιέιται σε ανοιχτές κατασκευές (συρματόσκοινα,γρανάζια )και σε βαρέος τύπου γενικά .
Απλό γράσο λιθίου δε θα σηκώσουμε και κάνα πύραυλο απλά να υπάρχει.

Ο φίλος πρέπει ν ασχοληθεί αρκετά ,κάτι ζορίζεται και κουρεύει τα γρανάζια η κάτι δεν κουμπώνει καλά.

Μήπως υπερθερμαίνεται  να δεις ρουλεμάν ? Ψάξε...



« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:51:46 μμ από louros tana » Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Fratello Giovanni
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2647


μμμμεεεε..μμμεεεε....


« Απάντηση #36 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 12:50:18 μμ »

Στο εμπόριο θα το βρείς σε άσπρο-μπεζ πάντως, (μοιάζει με κρέμα).
Οταν λες "μαύρο" εννοείς όταν αγοράζεις καινούριο τον ατέρμονα ή όταν έχει γίνει έτσι με τη χρήση?
(η μαμά χρησιμοποιεί δικής της παραγγελία γράσσο ειδικό για πλαστικά μέρη)

εννοώ το είδα μαύρο όταν τον ξεβίδωσα  Grin αααα ναι έχει κάνει χρήση  Cheesy
Καταγράφηκε

καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #37 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 14:50:52 μμ »

Μαύρα γίνονται όλα όταν δουλευτούν! Άσπρα είναι όταν είναι καινούρια.

ΥΓ: Μας παραπλάνησες και μπερδευτήκαμε...
Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
nikosPS
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8


« Απάντηση #38 στις: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 23:59:34 μμ »

Το άνοιξα και όλα μέσα ήταν οκ μόνο που μου φάνηκε ότι δεν είχε αρκετό γράσο. Του έβαλα μπόλικο γράσο και δούλεψε ξανά . Μου είπανε ότι χρειάζεται γρασάρισμα συχνά ο ατέρμονος . Πάντως να προσέχετε τα τέσσερα δεκαράκια που έχει η δεξιά μπότα. Κόβονται πολύ εύκολα και επειδή μέσα στο σπείρωμα έχουν  κόλλα( loctide) είναι δύσκολο να μπει και το καινούργιο μπουζόνι . Δεν θέλουν πολύ ζόρισμα. Την πάτησα εγώ αλλά τώρα  είναι οκ.
Καταγράφηκε
memos
Με xlv 400 γίνομαι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4638


Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...


« Απάντηση #39 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2008, 17:54:54 μμ »

Μου είπανε ότι χρειάζεται γρασάρισμα συχνά ο ατέρμονος .

Συχνά;;;

Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο.
Την δικιά μου την πήρα 18.000 χλμ. τώρα είναι 112.000 και δεν τον έχω γρασάρει τον αρτέμονα ποτέ και ούτε έχει πρόβλημα...
Καταγράφηκε

Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………
fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2953


« Απάντηση #40 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2008, 19:34:33 μμ »

ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ....ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΤΕΡΜΟΝΑ Ή ΓΡΑΝΑΖΑΚΙ. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΑΤΕΡΜΟΝΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ;

Στείλε μου το τηλ σου πμ, να σε στείλω στο μηχανικό μου να σου κάνει την πατέντα που είχε κάνει και σε μένα. Δεν ξαναχάλασε έκτοτε.
Καταγράφηκε
apnea_xaos
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1305


οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!


« Απάντηση #41 στις: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 19:58:48 μμ »

παιδες καλησπερα.
αυτη την στιγμη σας γραφω απο το πλοιο για ανκονα.
σημερα το πρωι ξεκινοντας απο τον πειραια σε καποια φαση διαπυστωσα οτι η βελονα των χιλιομετρων ειναι νεκρη!!!!
ολα τα αλλα οργανα δουλευουν κανονικα!! (στροφομετρο, δεικτης βενζινης, θερμοκρασια, ενδειξεις φλας κτλ)
αναγκαστηκα κοιτα την ταχυτητα μου απο το gps!
υπαρχει καποιος τροπος να το φτιαξω μονος μου οταν φτασω ιταλια?
εργαλεια εχω. θα χρειαστει κατι αλλο???
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 20:04:33 μμ από apnea_xaos » Καταγράφηκε

   
xplast
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3652


« Απάντηση #42 στις: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 20:05:22 μμ »

Όταν το είχα πάθει εγώ, είχε ξεβιδώσει η ντίζα στο πάνω μέρος, στα όργανα. Ξεβίδωσα τα πλαστικά, την ξαναβίδωσα και βουιλά!
Καταγράφηκε
fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2953


« Απάντηση #43 στις: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 20:14:52 μμ »

Τσέκαρε τις άκρες της ντίζας αν είναι σωστά βαλμένες (σε ατέρμωνα και σε κοντέρ).

Αν δεν βλέπεις κάτι  τότε ή κόπηκε η ντίζα, η χάλασε ο ατέρμωνας (πιθανότερο) ή χάλασε το κοντέρ (πολύ απίθανο). Δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι γι αυτά χωρίς ανταλλακτικά. Χαλάρωσε και απόλαυσε το ταξίδι. Είχα πάθει το ίδιο πράγμα και στα δύο μεγάλα ταξίδια που έχω κάνει, δεν είναι τίποτα, ψυχολογικό είναι  Wink.
Καταγράφηκε
apnea_xaos
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1305


οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!


« Απάντηση #44 στις: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 20:34:00 μμ »

καλυτερα θα το ελεγξω οταν παναπατριστω.
γιατι και η ντιζα να ειναι κομενη δεν προκειτε να καθομαι να ψαχω στην ιταλια για το που εχει ντιζα.
αλλα σπαστικα ρε γαμωτο...


thanks guys... see ya soon.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 13 Σεπτέμβριος 2008, 20:41:30 μμ από apnea_xaos » Καταγράφηκε

   
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #45 στις: Κυριακή 14 Σεπτέμβριος 2008, 09:47:52 πμ »

  Εμένα όταν μου είχε συμβεί στο ΤΑ, είχε ξεκαβαλήσει η κάτω άκρη της ντίζας από τη θέση της στον ατέρμονα, μετά από πτώση σε λακούβα (οι ελληικοί δρόμοι). Με 5 λεπτά δουλειά να την ξεβιδώσω και να την τοποθετήσω σωστά λύθηκε το πρόβλημα.
  Αργότερα, την άλλαξα με καινούρια (κόστος €10,00) γιατί άρχισε να μου το παρουσιάζει όλο και πιο συχνά σε κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος και το πρόβλημα λύθηκε δια παντός.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
rastabill
Επισκέπτης
« Απάντηση #46 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 00:00:56 πμ »

Γυρνώντας απο την ΙΤΤ, κάπου στην Κόρινθο σταμάτησε να μου δουλεύει το κοντέρ είχε κουρέψει τον ατέρμονα.Άντεξε 70000 χλμ αγόρασα έναν με 15 εβρό και όλα οκ.Τον τελευταίο καιρό στις χαμηλές ταχύτητες οι βελόνα τρεμόπαιζε.
Καταγράφηκε
hondakias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 39



« Απάντηση #47 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 10:38:26 πμ »

Και σε μένα παιδιά μέσα σε δύο χρόνια χάλασε ο ατέρμων δύο φορές, την πρώτη το γρανάζι τώρα όλος ο ατέρμων. Συγκεκριμένα είναι χαλασμένος εδώ και 1,5 μήνα και πήγα να το αλλάξω προχτές και μου λέει καινούριο 58 ευρώ, του είπα να ψάξει για μεταχειρισμένο, σήμερα 8α πάω να το περάσω.
Είναι ένα πρόβλημα που εμφανίζεται πολύ συχνά στα transalp, προφανώς οφείλεται στο γεγονός ότι μαζεύει υγρασία ισως και βρομιες και σκληραίνει το γράσο, δε ξέρω τι να πω
Καταγράφηκε
Chris_de_Ze
Veteran
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #48 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 11:13:45 πμ »

Αν πας για μεταχειρισμένο, έλεγξε το πολύ καλά. Αλλιώς μπορεί να έχεις σύντομα το ίδιο πρόβλημα.
Θα έλεγα ότι τουλάχιστον αυτό το εξάρτημα είναι από αυτά που πρέπει κανείς να τα παίρνει καινούρια (εξ άλλου το κόστος δεν είναι κάτι το τρομερό αν μάλιστα έχεις και την έκπτωση του συλλόγου).


τεσσερα χρονια την εχω ....τεσσερις φορες εχω αλλαξει ατερμονα ή γραναζακι. ξερει κανενας αν κανει καποιος αλλος ατερμονας απο αλλο μοντελο πιο αξιοπιστος;
Δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι άλλο. Μέχρι τώρα τον έχω αλλάξει μόνο μια φορά (πριν πολλά χρόνια) και από τότε κανένα πρόβλημα. Αρχίζω να υποπτεύομαι ότι το πλαστικό γραναζάκι σε κάποιους χαλάει/φθείρεται σχετικά γρήγορα  επειδή πολλά μαστόρια είτε δεν βάζουν μέσα καθόλου γράσσο είτε βάζουν ακατάλληλο γράσσο. Οπότε προσοχή σε αυτό το σημείο!
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 11:27:12 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
olmega
νομίζει ότι είναι
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2559



« Απάντηση #49 στις: Παρασκευή 29 Μάιος 2009, 11:45:03 πμ »

Και εγώ πάντως στα 13 χρόνια άλλαξα μία φορά και από ότι ξέρω δεν είχε αλλάξει ποτέ ο προηγούμενος αρα πάμε 1 στην 20ετία.
Καταγράφηκε

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 6 7 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!