Δευτέρα 21 Οκτώβριος 2019, 17:42:37 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα με ατέρμονα (δεν λειτουργεί το κοντέρ)  (Αναγνώστηκε 49404 φορές)
dimXLV650
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 93



« Απάντηση #100 στις: Τετάρτη 12 Φεβρουάριος 2014, 17:02:31 μμ »

Μόνο την ντίζα θα καθαρίσεις, δεν χρειάζεται και το εξωτερικό.
Μην είμαστε και υπερβολικοί.Grin

  ...και οπως λένε: Eιπανε του ...να χε@ει και εκατσε και ξεκ@κ@λ#*ε
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8897


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #101 στις: Τετάρτη 12 Φεβρουάριος 2014, 19:40:26 μμ »

Κάπως ετσι 
Καταγράφηκε
pan zak
Επισκέπτης
« Απάντηση #102 στις: Κυριακή 16 Φεβρουάριος 2014, 20:45:29 μμ »

και εγω σημερα εκανα πειραματα με τον ατερμονα ειχε σπασει το αυτακι του σιδερενιου γραναζιου με αποτελεσμα να το αλαξω ολο το γραναζι απο εναν παλιο που ειχα.αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι οτι το καλαμι-πλακακι αφηνει ενα κενο απτον ατερμονα 3-4 χιλ με συνεπεια να πρεπει να σπρωξω με πολυ δυναμη το καλαμι για να εφαρμοσει κ να σφιξω της 10αρες....λογικο??τα φωτα σας κ μια φωτο απο κομλε συστημα αν ειναι ευκολο..ευχαριστω!
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8897


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #103 στις: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 20:10:54 μμ »

Δεν κατάλαβα τι έχει σπάσει , αλλά για δες παρακάτω και πές μου:
Πρώτον το πλαστικό γρανάζι



Ο ατέρμονας κομπλέ



και το σχέδιό του, είναι το Νο15

Καταγράφηκε
pan zak
Επισκέπτης
« Απάντηση #104 στις: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 20:35:53 μμ »

το πλαστικο γραναζι δινει κινηση σε ενα μεταλικο γραναζι με ενα αυτακι που μπαινει  μεσα στην ντιζα..αυτο ειχε σπασει (το αυτακι) κ το αλλαξα!
ο ατερμονας του 600 ομως ειναι διαφορετικος απο αυτον στην φωτο σου νικο!
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8897


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #105 στις: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 21:56:15 μμ »

Ναι εχεις δίκιο είναι απο 650, ο δικός σου είναι αυτός?  Κωδ: 44800MK5013



αν είναι έχει σπάσει το Νο10?

Πάντως απο οτι βλέπω δεν υπάρχουν διαφορές στα δυο σχέδια
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 17 Φεβρουάριος 2014, 22:01:49 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
pan zak
Επισκέπτης
« Απάντηση #106 στις: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 18:55:23 μμ »

Ναι εχεις δίκιο είναι απο 650, ο δικός σου είναι αυτός?  Κωδ: 44800MK5013



αν είναι έχει σπάσει το Νο10?

Πάντως απο οτι βλέπω δεν υπάρχουν διαφορές στα δυο σχέδια
μετα το 17 και τα δυο 18 ειναι και αλλο ανταλακτικο μεσα στον ατερμονα (σιδερενιο γραναζι) αυτο αλλαξα!
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3323



« Απάντηση #107 στις: Δευτέρα 24 Φεβρουάριος 2014, 20:11:26 μμ »

Σου την φύλαγε καλά, αν άλλαξες το μεταλικό γρανάζι.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #108 στις: Τρίτη 25 Φεβρουάριος 2014, 06:55:07 πμ »

μετα το 17 και τα δυο 18 ειναι και αλλο ανταλακτικο μεσα στον ατερμονα (σιδερενιο γραναζι) αυτο αλλαξα!
Nαι αλλα αυτο το γραναζι δεν δινεται σαν ανταλακτικο και αγοραζεις ολον τον ατερμονα Τουλαχιστον στο 650
Στο 600αρι υπαρχει κωδικος γι αυτο το γραναζι?
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8897


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #109 στις: Τρίτη 25 Φεβρουάριος 2014, 11:34:59 πμ »

μετα το 17 και τα δυο 18 ειναι και αλλο ανταλακτικο μεσα στον ατερμονα (σιδερενιο γραναζι) αυτο αλλαξα!

Κατάλαβα ποιό λές, αυτό το γρανάζι που καταλήγει σε μια μύτη κατσαβιδιού που μετα μπαίνει στην σχισμή της ντίζας.

Nαι αλλα αυτο το γραναζι δεν δινεται σαν ανταλακτικο και αγοραζεις ολον τον ατερμονα Τουλαχιστον στο 650
Στο 600αρι υπαρχει κωδικος γι αυτο το γραναζι?

Κώστα το σχέδιο απο πάνω είνα της 600αρας (μονό δισκόφρενο) και το Νο16 (Νο15 στην δικιά μας) έχει ενα κωδικό.

Ισως το βρήκε μεταχειρισμένο. η απο παλιο διαλυμένο ατέρμονα.
Καταγράφηκε
pan zak
Επισκέπτης
« Απάντηση #110 στις: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 19:17:17 μμ »

οντως απο παλιο ατερμονα απτο xr που ειχα το βρηκα,αλλα για να το βγαλω απο μεσα χρειαστηκε τρυπα με τρυπανακι κ χτυπημα με ποντα απο κατω για να βγει γιατι ειναι πολυυυυ σφηνομενο μεσα!στη συνεχεια μπηκε το νεο γραναζι και την τρυπα την σφραγισα με κολλα 2 συστατικων!
ηθικο διδαγμα_οπιος εχει παλιους ατερμονες απο χr μην τους πεταξει ΠΟΤΕ!
Καταγράφηκε
GiorgosXLV
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #111 στις: Σάββατο 26 Ιούλιος 2014, 13:58:19 μμ »

Καλοι μου ανθρωποι, στο δικο μου τα εχει παιξει μονο ο χιλιομετρητης ο κεντρικος με τα πολλα χλμ. Ολα τα οργανα δουλευουν κανονικα, αλλα αυτος μετραει μονο τα τελευταια δυο ψηφια. Τα υπολοιπα κολλημενα! Το προβλημα που περιγραφεται εδω εχω; Ευχαριστω
Καταγράφηκε
trelomhxmhx
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 581



« Απάντηση #112 στις: Σάββατο 26 Ιούλιος 2014, 14:04:27 μμ »

Καλοι μου ανθρωποι, στο δικο μου τα εχει παιξει μονο ο χιλιομετρητης ο κεντρικος με τα πολλα χλμ. Ολα τα οργανα δουλευουν κανονικα, αλλα αυτος μετραει μονο τα τελευταια δυο ψηφια. Τα υπολοιπα κολλημενα! Το προβλημα που περιγραφεται εδω εχω; Ευχαριστω

μπα το πρόβλημά σου είναι στο "τύμπανο" με τα ψηφία πως θα το φτιάξεις δεν νομίζω να το βρεις και ευκολα γιατι κανείς δεν το έχει πάθει

εδώ: http://www.cmsnl.com/honda-xl600v-transalp-1993-germany_model6571/speedometer-comp_37200ms6731/#.U9OLlmP23yg πρέπει να επικεντωθείς


κωδικός  37200MS6731
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 26 Ιούλιος 2014, 14:08:38 μμ από trelomhxmhx » Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8897


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #113 στις: Δευτέρα 28 Ιούλιος 2014, 13:06:51 μμ »

Καλοι μου ανθρωποι, στο δικο μου τα εχει παιξει μονο ο χιλιομετρητης ο κεντρικος με τα πολλα χλμ. Ολα τα οργανα δουλευουν κανονικα, αλλα αυτος μετραει μονο τα τελευταια δυο ψηφια. Τα υπολοιπα κολλημενα! Το προβλημα που περιγραφεται εδω εχω; Ευχαριστω

Με πολλή τόλμη και υπομονή,  Grin
αφαιρείς τα όργανα, και με βάση το παρακάτω σχέδιο :



α) τα διαιρείς, δλδ βγάζεις το εμπρός διάφανο τζάμι δλδ το Νο7 (προσοχή μην παρασφίξεις τις βίδες του οταν το επανατοποθετήσεις)
β) βγάζεις εύκολα και την εμπρός μαύρη πλάκα που καλύπτει το κενό ανάμεσα στις κυκλικές επιφανειες με τις ενδείξεις των οργάνων, είναι το Νο8
γ) μετά ξεβιδώνεις τις δύο σταυρωτές βίδες που κρατάνε στην θέση του το ταχύμετρο Νο5.
δ) το ταχύμετρο βγαίνει όλόκληρο, δίνεις προσοχή μην τσακίσεις την βελόνα του και ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ το ελατήριό του.
Στην πίσω μεριά του θα δείς το μηχανισμό που καταγράφει τα χιλιόμετρα.
Με ενα τρυπάνι με καταλληλο κεφάλι γυρίζεις με προσοχή το σημείο που πιάνει η ντίζα που έρχεται απο τον εμπρός τροχό και παρατήρησε τι δεν πάει καλά.
Καταγράφηκε
GiorgosXLV
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6


« Απάντηση #114 στις: Δευτέρα 28 Ιούλιος 2014, 21:29:12 μμ »

Με πολλή τόλμη και υπομονή,  Grin
αφαιρείς τα όργανα, και με βάση το παρακάτω σχέδιο :



α) τα διαιρείς, δλδ βγάζεις το εμπρός διάφανο τζάμι δλδ το Νο7 (προσοχή μην παρασφίξεις τις βίδες του οταν το επανατοποθετήσεις)
β) βγάζεις εύκολα και την εμπρός μαύρη πλάκα που καλύπτει το κενό ανάμεσα στις κυκλικές επιφανειες με τις ενδείξεις των οργάνων, είναι το Νο8
γ) μετά ξεβιδώνεις τις δύο σταυρωτές βίδες που κρατάνε στην θέση του το ταχύμετρο Νο5.
δ) το ταχύμετρο βγαίνει όλόκληρο, δίνεις προσοχή μην τσακίσεις την βελόνα του και ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ το ελατήριό του.
Στην πίσω μεριά του θα δείς το μηχανισμό που καταγράφει τα χιλιόμετρα.
Με ενα τρυπάνι με καταλληλο κεφάλι γυρίζεις με προσοχή το σημείο που πιάνει η ντίζα που έρχεται απο τον εμπρός τροχό και παρατήρησε τι δεν πάει καλά.

Τα έκανα ήδη αυτά, σ' ευχαριστώ. Τα ψηφία απλά δεν γυρνάνε, δεν καταλαβαίνω γιατί... Τώρα είμαι σε αναζήτηση αυτού του "τυμπάνου" σκέτου γιατί η Χόντα πουλάει το κοντέρ ολόκληρο. Ελπίζω να δουλεύει απ' ο,τι μηχανάκι να 'ναι γιατί αλλιώς το βλέπω να γράφει 30.000 για πάντα. Έτσι κι αλλιώς στην ουσία μόνο για να ξέρεις πότε είναι τα σέρβις θες τον χιλιομετρητή
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8897


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #115 στις: Δευτέρα 28 Ιούλιος 2014, 23:16:12 μμ »

Γράφεις οτι γυρίζουν τα δύο τελευταία ψηφία.
Κάθε ροδέλα αριθμών έχει στο μηδέν ενα πίν που σε κάθε περιστροφή του σπρώχνει υο επομενο ροδελάκι ψηφίων κατα μία μονάδα.
Πιστεύω οτι στην περίπτωσή σου συμβαινουν δύο τινά:
α) το πινάκι αυτό έχει σπάσει , η
β) κάποιος προσπάθησε να μειώσει τα χιλιόμετρα κ η το έσπασε η οταν απομάκρυνε τα ροδελάκια για να τα περιστρέψει δεν τα επανέφερε στην σωστή απόσταση με αποτέλεσμα να μην λειτουργούν σωστά.
Αν θυμάμαι καλά τα ροδελάκια είναι όλα ίδια, μπορείς λοιπόν να το διαλύσεις όλο και να τα ελέγξεις.
Καταγράφηκε
Diamantis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 981


Diamonds are forever


« Απάντηση #116 στις: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 10:55:21 πμ »

Αλλαγή λαδιών και φίλτρου,είπαμε να κάνουμε,καθώς και την τοποθέτηση των βαμμένων πλαστικών.....




και μιας και παρέδωσε πάλι πνεύμα το ταχύμετρο,το αιώνιο πρόβλημα με τον ατέρμονα,είπε ο φίλος pantelewn ,να ασχοληθεί και με αυτό....:





Έχω να πω ότι έχω πληρώσει ένα κάρο λεφτά για τον γ@μ@μ@νο τον ατέρμονα και συνέχεια έπαιζε και μετά τα έπαιζε και ο μόνος που έδωσε λύση,είναι ο φίλος Παντελής.
Χθές τρείς ώρες έβαζε έβγαζε τροχό, δοκίμαζε ντιζα και το καντράν το δικό μου 650 και ντιζα και καντράν δικό του 600,για να δει αν έχει προβλημα το καντράν μου,έκανε του κόσμου τις δοκιμές και τελικά ..αυτός ξέρει!!,λύθηκε το πρόβλημα,με επέμβαση στο πλαστικό του ατέρμονα,στον τροχό μου και τοποθέτηση όλο το σύστημα του ατέρμονα και της ντίζας,από τρανσαλπ 600.Ναί!!! ταιριάζει γάντι και δουλεύει,λες και είναι καινούριος.
Στο τσακ ήμουν να του πω να τα παρατήσει,να πάω Σαρακάκη να πάρω όλο τον ατέρμονα καινούριο,αλλά ο φίλος Παντελής,είχε πιζμώσει τόσο πολύ,που αν δεν το έφτιαχνε μέχρι εσχάτων,ακόμα εκεί θα ήμουν.
Μπράβο στο παιδί,που παρόλο το νεαρό της ηλικίας του,τα χέρια του πιάνουν και με την υπομονή που διαθέτει,κάνει ''θαύματα''.
Καταγράφηκε

Diamonds are forever
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8897


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #117 στις: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 12:29:05 μμ »

Και τι πρόβλημα είχε ο ατέρμονας ? απο οτι βλέπω στην φωτό το πλαστικό γρανάζι εχει τα δύο αυτάκια.
Τις δύο ροδέλες στον πάτο τις βάλατε?
Καταγράφηκε
Diamantis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 981


Diamonds are forever


« Απάντηση #118 στις: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 12:36:29 μμ »

Και τι πρόβλημα είχε ο ατέρμονας ? απο οτι βλέπω στην φωτό το πλαστικό γρανάζι εχει τα δύο αυτάκια.
Τις δύο ροδέλες στον πάτο τις βάλατε?
Άμα γνώριζα ,θα το έφτιαχνα μόνος μου φίλε μου.Δεν ξέρω τι έκανε,άμα μπει και το δει, ας απαντήσει ο ίδιος
Καταγράφηκε

Diamonds are forever
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #119 στις: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 16:18:38 μμ »

Και τι πρόβλημα είχε ο ατέρμονας ? απο οτι βλέπω στην φωτό το πλαστικό γρανάζι εχει τα δύο αυτάκια.
Τις δύο ροδέλες στον πάτο τις βάλατε?
Το προβλημα συνηθως οπως ξερεις το δημιουργει το πλαστικο γραναζι Ομως δεν οφειλεται στο οτι σπανε τα αυτακια του αλλα στο οτι φθειρονται τα δοντια του Εκιει δηλαδη που παταει πανω στο αλλο το μεταλικο γραναζι Η φθορα λοιπον αυτη οφειλεται στην φθορα της φωλιας του μεταλικου γραναζιου κατι που κανει το μεταλικο γραναζι να κολλαει στιγμιαια και κατα συνεπεια να τρωει τα δοντια του πλαστικου γραναζιου

Το προβλημα με επιμονη, υπομονη και πολληηηη τυχη μπρει να διορθωθει αν τρυπηθει απο κατω ο ατερμονας και ακριβως εκει που παταει το μεταλικο γραναζι και βιδωθει κατοιν μια βιδα η οποια θα παρει και τα μποσικα της φλιας και θα σταθεροποιησει ετσι το μεταλικο γραναζι
Αυτο δοκιμασα να το κανω καποια στιγμη αλλα δυστυχως απετυχα! Ετσι και σε μια κριση μου σπαταλης αγορασα καινουριο ατερμονα (τοτε πριν μερικα χρονια αντι 85 ευρω)

Αν και δεν τον εχω γρασσαρει απο τοτε ποτε με το προτεινομενο γρασσο φιλικο προς τα πλαστικα, που λεει η χοντα, παρα μονο μια-δυο φορες με ενα απλο γρασο, συνεχιζει να λειτουργει απροβληματιστα εδω και περιπου 52000 χλμ
Βεβαια ακομα δεν εχω ξεπερασει τις 62000 χλμ, σημειο που αρχισε να μου κανει ο ατερμονας νερα Τοτε και στην δικια μου περιπτωση ισως ο αρχικος υπαιτιος για την φθορα της φωλιας του μεταλικου γραναζιου ηταν η ντιζα παρ' ολο που εμφανισιακα τοσο το συρματοσχοινο οσο και το περιβλημα εδειχναν ενταξει!
Καταγράφηκε
bestoftherest7
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 222



« Απάντηση #120 στις: Δευτέρα 25 Ιούλιος 2016, 17:38:32 μμ »

Το 600αρι δεν έχει πλαστικό γραναζακι;
Καταγράφηκε

Δημήτρης
kipouros1.webnode.gr
trelomhxmhx
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 581



« Απάντηση #121 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 02:04:41 πμ »

Το 600αρι δεν έχει πλαστικό γραναζακι;

πλαστικό έχει
Καταγράφηκε

Diamantis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 981


Diamonds are forever


« Απάντηση #122 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 09:48:32 πμ »

Το προβλημα με επιμονη, υπομονη και πολληηηη τυχη μπρει να διορθωθει αν τρυπηθει απο κατω ο ατερμονας και ακριβως εκει που παταει το μεταλικο γραναζι και βιδωθει κατοιν μια βιδα η οποια θα παρει και τα μποσικα της φλιας και θα σταθεροποιησει ετσι το μεταλικο γραναζι
Αυτό μου το έχει πει και άλλος φίλος συμφορουμίτης και κάνει δουλειά!!!! για να πετύχει όμως,πρέπει να το κάνει μάστορας που να το γνωρίζει.
Καταγράφηκε

Diamonds are forever
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8897


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #123 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 13:56:16 μμ »

Ενα ακόμα θέμα είναι να καθαριστεί το μεταλικό γρανάζι απο τα πλαστικά ρινίσματα αν έχει ''φάει'' το πλαστικό κ πολύ καλά απο το παλιό γρασο.
Αν μείνουν μέσα πιθανόν να προκαλέσουν πάλι ζημιά.
Καταγράφηκε
Diamantis
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 981


Diamonds are forever


« Απάντηση #124 στις: Τρίτη 26 Ιούλιος 2016, 13:59:12 μμ »

Ενα ακόμα θέμα είναι να καθαριστεί το μεταλικό γρανάζι απο τα πλαστικά ρινίσματα αν έχει ''φάει'' το πλαστικό κ πολύ καλά απο το παλιό γρασο.
Αν μείνουν μέσα πιθανόν να προκαλέσουν πάλι ζημιά.
Επειδή το κατέχεις το τεχνικό θέμα τρανσαλπ, είπα του Παντελή να μπεί να γράψει τι ακριβώς έκανε......
....είναι και πολυάσχολος ο άτιμος!!
Νομίζω θα έρθει σήμερα και στο παρτάκυ...
Καταγράφηκε

Diamonds are forever
Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!