Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με ατέρμονα (δεν λειτουργεί το κοντέρ)

Alompar · 85057

Offline Alompar

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 31
on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 09:05:10 πμ
Ρε παιδιά έλεος.. Είναι η πέμπτη φορά εδώ και 2 χρονιά που έχω το ΤΑ που τα παίζει το κοντέρ. Το πρόβλημα είναι πλέον γνωστό ακόμα και σε μένα τον άσχετο. Ατερμωνας και ίσως και ντιζα. 
Υπάρχει κάτι εναλλακτικό για αυτή την πλαστική βλακεία που κάθε τόσο χαλάει; >:(



Offline hristos3

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 850
  • Δεν δαγκώνω λέμεεεε... άμα δεν με πειράξεις
Reply #1 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 09:16:34 πμ
Ιταλίδα είναι?
Το τακτερ μου ειναι Fiat και μετά την 10ετία δεν λειτουργεί τιποτα ηλεκτολογικό
Θερμοκρασιες - στροφομετρο - φλας - αλαρμ κλπ είδη.
Τωρα το εχω κάνει διαστημικο με τα καινουργια που εχω περάσει πάνω του.
Magneti - Marelli rulz  :D


Η πίστα και ο δρόμος είναι αντιστρόφως ανάλογες καταστάσεις.
Οι περήφανοι στην πίστα είναι ταπεινοί στο δρόμο, ενώ οι ταπεινοί στην πίστα θέλουν να κάνουν τους περήφανους στο δρόμο.


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #2 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 09:19:57 πμ
Tip.: Προσοχή κατά την αλλαγή του πλαστικού ατέρμονα να μπαίνει μονό λευκό γράσο (σιλικόνη) και όχι το κλασικό πράσινο γιατί είναι τοξικό και τον (ξανά) καταστρέφει σύντομα... 


May the force be with you..


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 09:55:42 πμ
Ρε παιδιά έλεος.. Είναι η πέμπτη φορά εδώ και 2 χρονιά που έχω το ΤΑ που τα παίζει το κοντέρ. Το πρόβλημα είναι πλέον γνωστό ακόμα και σε μένα τον άσχετο. Ατερμωνας και ίσως και ντιζα. 
Υπάρχει κάτι εναλλακτικό για αυτή την πλαστική βλακεία που κάθε τόσο χαλάει; >:(


Δεν είναι καθόλου βλακεία. Έχει μπεί πλαστικό εκεί για λόγους ασφαλείας. Αν ήταν μεταλλικό και μάγκωνε κάποια στιγμή, θα μπλοκάριζε απότομα ο μπροστινός τροχός. Βέβαια το όλο σύστημα είναι λίγο ...φτηνιάρικο γιατί  σε άλλα μοντέλα υπάρχει αισθητήρας στο κιβώτιο (πολύ πιο αξιόπιστο σύστημα).

Η καλύτερη λύση είναι αλλαγή όλος ο ατέρμωνας. Κρατάει πολύ και δεν μπλέκεσαι με συχνές αλλαγές.
« Last Edit: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 09:57:22 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #4 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 09:59:44 πμ
Μηπως τα έχουμε ξαναπει όλα αυτά κάπου αλλού;


Παύλος Καρούμπης


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #5 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 10:03:25 πμ
Ναι Παύλο, το είχαμε ξανασυζητήσει αυτό το θέμα. Θα το ψάξω.

Εδώ:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1173.0

και εδώ:

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1121.0
« Last Edit: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 10:08:05 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #6 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 10:09:18 πμ
Tip.: Προσοχή κατά την αλλαγή του πλαστικού ατέρμονα να μπαίνει μονό λευκό γράσο (σιλικόνη) και όχι το κλασικό πράσινο γιατί είναι τοξικό και τον (ξανά) καταστρέφει σύντομα... 

Και αυτό το είχαμε ξανασυζητήσει:

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1121.0


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #7 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 15:28:27 μμ
Χρήστο και μένα μου είχε χαλάσει κανα δυο φορές στο παρελθόν και θυμάμαι ο μηχανικός μου είχε πει ότι έφταιγε και κάποιος τζόγος που αναπτυσσόταν εκεί μάσα με την πάροδο του χρόνου. Είχε ανοίξει τότε μια τρύπα στον ατέρμωνα εκ διαμέτρου αντίθετα από το σημείο που εισέρχεται η ντίζα και είχε βιδώσει εκεί μια βίδα που έπαιρνε αυτό το τζόγο (εξαιτίας του "ξυριζότανε" το πλαστικό γραναζάκι-δεν θυμάμαι περισσότερες λεπτομέρειες). Από τότε πάντως δεν ξαναχάλασε ποτέ.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #8 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 15:35:19 μμ
Χρήστο και μένα μου είχε χαλάσει κανα δυο φορές στο παρελθόν και θυμάμαι ο μηχανικός μου είχε πει ότι έφταιγε και κάποιος τζόγος που αναπτυσσόταν εκεί μάσα με την πάροδο του χρόνου. Είχε ανοίξει τότε μια τρύπα στον ατέρμωνα εκ διαμέτρου αντίθετα από το σημείο που εισέρχεται η ντίζα και είχε βιδώσει εκεί μια βίδα που έπαιρνε αυτό το τζόγο (εξαιτίας του "ξυριζότανε" το πλαστικό γραναζάκι-δεν θυμάμαι περισσότερες λεπτομέρειες). Από τότε πάντως δεν ξαναχάλασε ποτέ.

Επιτέλους κάποιος το έκανε !!! το είχα αναφέρει πριν χρόνια ότι γι αυτο τον λογο πιθανότατα να έσπαγε το γρανάζι !!
Μια μερα ειχα βαλει κάτω ολο το σύστημα να το μελετήσω. Μονο σε αυτη τη λυση είχα καταλήξει.
Θελει καλό βίδωμα ομως με προσοχή και σωστό μήκος βίδας
 


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #9 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 15:40:38 μμ
Θες να βγάλω τη βίδα μου να τη μετρήσεις? ;D



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #10 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 15:42:21 μμ
Καλύτερα να βάλεις τη βίδα σου δίπλα σε ένα υποδεκάμετρο (χάρακα), να βγάλεις μία φωτό και να την ανεβάσεις στο φόρουμ  ::)


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Τάκης

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 341
Reply #11 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 15:45:26 μμ
Παιδιά και εγώ όταν το έπαθα την δεύτερη φορά, μου έκανε μια ...στίτσα ο μηχανικός και δεν ξαναχάλασε από τότε.  Μόνο που δεν θυμάμαι ακριβώς τι και πώς.  Όταν θα ξαναπάω θα τον ρωτήσω μήπως και θυμηθεί και θα σας πω.  Πάντως για κάτι τέτοιο με την βιδούλα πρέπει να είναι.


Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #12 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 15:56:26 μμ
Καλύτερα να βάλεις τη βίδα σου δίπλα σε ένα υποδεκάμετρο (χάρακα), να βγάλεις μία φωτό και να την ανεβάσεις στο φόρουμ  ::)
Μην ακούς τον Κχατζ, όλο προβλήματα βλέπει μπροστά του αυτό το παιδί  :eusa_think:. Με μερικές ροδελίτσες κανονίζεται το σωστό μήκος μια χαρά.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #13 on: Παρασκευή 19 Οκτώβριος 2007, 16:03:23 μμ
Μην ακούς τον Κχατζ, όλο προβλήματα βλέπει μπροστά του αυτό το παιδί  :eusa_think:. Με μερικές ροδελίτσες κανονίζεται το σωστό μήκος μια χαρά.

για σωστή δουλειά μιλάμε... 1-2-3 και την έχασες τη βίδα αμέσως


Offline xrisimix

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 37
Reply #14 on: Κυριακή 11 Νοέμβριος 2007, 17:48:52 μμ
Εγώ θυμάμαι ότι κάποτε άλλαξα έναν τέτοιο ατέρμονα (σχεδόν το είχα ξεχάσει) θα ήταν μεταξι 30000 με 40000 Km αλλά από τότε και μέχρι σήμερα 126000 Km δεν με έχει ξαναπασχολήσει. Να υποθέσω ότι έφταιγε το γράσο που έβαζα τότε (τώρα δεν βάζω τίποτα.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #15 on: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2007, 00:48:43 πμ
Θέλει άσπρο γράσο μέσα. Ειδικό για πλαστικά. Την προηγούμενη φορά που άλαξα ατέρμωνα (πριν πολλά-πολλά χλμ) τον γέμισα μέσα με γράσο και από τότε δεν έχει ξαναχαλάσει (μέχρι τώρα).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline nassosxlvbros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
  • χτυπάει 200 το ΤΑ;.....χεχε...
Reply #16 on: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2007, 22:45:48 μμ
Θέλει άσπρο γράσο μέσα. Ειδικό για πλαστικά. Την προηγούμενη φορά που άλαξα ατέρμωνα (πριν πολλά-πολλά χλμ) τον γέμισα μέσα με γράσο και από τότε δεν έχει ξαναχαλάσει (μέχρι τώρα).

να συμφωνήσω...στα 4 χρόνια μου χάλασε το κόστος αστείο,απλά το γρανάζι ήταν...στεγνό!! 4χρόνια πλυσίματα δε σκέφτηκα ποτέ να το λαδώσω/γρασσάρω...α! και προσοχή στη βίδα να κουμπώσει το "ο ρινγκ" και να βιδώσει σωστά,γιατί στραβοβιδώνει για πλάκα!!!!


FERRO NOSCENTIUS AURUM


Offline tsosmi

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
Reply #17 on: Δευτέρα 10 Δεκέμβριος 2007, 09:23:40 πμ
Ξαφνικά χθές το βράδυ παρατήρησα πως το κοντέρ σταμάτησε να δείχνει Km/H και είναι κολλημένο στο μηδέν.Μπορώ κάτι να κοιτάξω μόνος μου πριν πάω στον μάστορα?Ίσως την ντίζα?Ξέρει κάποιος να μου πεί?
« Last Edit: Κυριακή 05 Σεπτέμβριος 2010, 07:14:12 πμ by Chris_de_Ze »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #18 on: Δευτέρα 10 Δεκέμβριος 2007, 09:28:25 πμ
Το έχουμε αναλύσει το θέμα αυτό σε πολλά άλλα posts (ας μη γράφουμε πάλι τα ίδια)!
Στο 99% των περιπτώσεων, ή η ντίζα έχει πρόβλημα, ή ο ατέρμονας. Πιο σπάνια, το κοντέρ.
Κάνε ένα search "ατέρμονας", "κοντέρ", "βελόνα".
"Μηχανολογικό" είναι το πρόβλημα όχι "Ηλεκτρολογικό".

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2215.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2051.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1173.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1128.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1121.0
« Last Edit: Δευτέρα 10 Δεκέμβριος 2007, 09:41:07 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #19 on: Δευτέρα 10 Δεκέμβριος 2007, 09:34:00 πμ
Όπως τα λέει ο Χρήστος.
Μάλλον ο ατέρμονας σου είναι .

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1173.0

Στις παραπομπες θα τα βρείς.
Καλά ξεμπερδέματα και μην ανησυχείς , συνηθισμένα πράματα.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


andy

  • Guest
Reply #20 on: Παρασκευή 11 Ιανουάριος 2008, 10:59:19 πμ
Καλημέρα. Αλλος ένας στην παρέα με νεκρό κοντερ.
Θα το πάω στον μάστοτη το μεσιμέρι.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #21 on: Παρασκευή 11 Ιανουάριος 2008, 11:49:38 πμ
ποιο μαστόρι ρε φίλε... τι τζάμπα σεμινάρια κάνουμε εδω μέσα ? .Πάρε το γραναζάκι και κάνε δουλειά...


Offline K.man

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 31
    • the Ivory Tower
Ο προηγούμενος που την είχε, είχε φάει μια δυο φορές με την κλειδαριά την ντίζα.
Ε, άλλες 2 εγώ και μάλον θα κόπηκε. :-\
Ο φίλος Βάιος μου είπε και το story για τον ατέρμονα.
Ξέρει κανείς τι παίζει απο τιμές?
« Last Edit: Σάββατο 17 Απρίλιος 2010, 15:05:30 μμ by Chris_de_Ze »


" Shine On The Ivories"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #23 on: Πέμπτη 29 Μάιος 2008, 00:44:32 πμ
Φίλε μου δές εδώ.....

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=3484.0

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1173.0

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2689.0


τα έχουμε ξανακουβεντιάσει ........ ;)
κάνε λίγο τον κόπο και δές τα........ ;)



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline K.man

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 31
    • the Ivory Tower
Reply #24 on: Πέμπτη 29 Μάιος 2008, 01:04:39 πμ
Σε ευχαριστώ


" Shine On The Ivories"