Hellas Transalp Forum

Εχει δοκιμάσει κανείς το AirHawk R???

smigolakos · 12886

Offline smigolakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
on: Δευτέρα 18 Αύγουστος 2014, 19:43:17 μμ
Καλησπέρα καταρχήν...Μετά από ένα χρόνο συμβίωσης με τη μόνικα (τρανσαλπ 650 02) και 7.000 χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα (δόξα το θεό),αντιμετώπισα πρόβλημα με το έτερον ήμισυ ύστερα από ένα αρκετά μεγάλο ταξίδι (για τα δεδομένα μας) Χαλκίδα-Θεσσαλονίκη. Πηγαίνοντας είχε πρόβλημα μεν,αλλά ήταν κάπως υποφερτό,με αρκετές στάσεις....Τη δεύτερη μέρα όμως γυρίζοντας....ΜΕ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΜΕ ΣΗΚΩΣΕ  :cussing: Σταματήσαμε Βόλο και φυσικα μείναμε σε ξενοδοχείο καθώς δε μπορούσε ούτε να περπατήσει λόγω μέσης...Το παράξενο είναι ότι πριν,άντεχε το KLE 250 αλλά ποτέ δεν είχαμε κάνει πάνω από 100χλμ :P. Το θέμα είναι ότι τώρα ξανανεβαίνει με γκρίνια και φυσικά για κοντινές αποστάσεις.Έχω σκεφτεί 2 λύσεις...


-Η μία είναι VSTROM (έχω ακούσει καλά λόγια για το συνεπιβάτη) ή σκούτερ τύπου burgman (που θελει η κυρία,αλλά εγώ  :eusa_naughty:).Χώρια που μπαίνουμε σε αλλα μονοπάτια

-Η άλλη είναι αυτή η πα...ρίτσα που είδα σήμερα μετά απο πολύ ψάξιμο http://www.youtube.com/watch?v=6xjbYXwump4 ,αλλά δε βλέπω να κυκλοφορεί εδώ στο Ελλάντα.(από τιμή βέβαια...http://www.revzilla.com/motorcycle/airhawk-r-seat-pad ). Οπότε αν το έχει δει κάποιος θα ήθελα γνώμη

-Υπάρχει και η λύση επισκευής σέλας,αλλά άκουσα ότι ψηλώνει λίγο και ήδη με τις μύτες φτάνω κάτω...(είμαι και πρώτο μπόι 1.75)



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #1 on: Δευτέρα 18 Αύγουστος 2014, 20:39:03 μμ
Ένα απο τα υπέρ που έχει το Τρανσαλπ είναι άνεση στο ταξίδι. Μάλλον θα πρέπει να το ψάξεις λίγο με τη ρύθμιση της ανάρτησης. Δες καταρχήν μήπως το πίσω ελατήριο είναι αρκετά προφορτισμένο. Πέρα απο την κατάσταση της ανάρτησης απαραίτητα στο πολύωρο ταξίδι ζώνη στη μέση.!




Sent from my iPhone  using tapatalk




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #2 on: Δευτέρα 18 Αύγουστος 2014, 20:46:45 μμ
180 δολαρια για μια σαμπρελα με καλυμα? πολλα μου κανουν αλλα ...

με αυτη την σαμπρελα δεν θα καθεσαι πιο ψηλα? αρα το ιδιο με φτιαχτη σελα.

θαναση αν θυμαμαι καλα το δικο σου ΤΑ ηταν του 06? καμια σχεση η σελα μετα το 04 με τα πριν του 04.
ειχα οδηγησει του δημακοπουλου μια φορα και το πρωτο πραγμα που ειπα/ρωτησα ηταν που εφτιαξε την σελα και μου ειπε οτι ειναι η μαμα σελα.

του φιλου μας η ΤΑ ειναι του 02 οποτε ιδια σελα με την δικια μου και τον καταλαβαινω.μετα απο τοσα χρονια βεβαια ισως ειναι και φυσιολογικο.

ζωνη για την μεση φορουσα αλλα καποιος -δεν θυμαμαι ποιος- με προετρεψε να μην την βαζω γιατι λεει κανει τεμπελικη την μεση με αποτελεσμα χωρις ζωνη ολο και να μειωνονται τα χλμ που μπορει καποιος να κανει μονοκοματα.

απο τοτε σταματησα να την χρησιμοποιω.δεν ηταν και καμια σπουδαια ζωνη οποτε πιανει απλα χωρο στην ντουλαπα.




Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #3 on: Δευτέρα 18 Αύγουστος 2014, 21:59:44 μμ
Χρησιμοποιώ για την μέση μια απλή ζώνη, η οποία ούτε αφήνει την μέση να τεμπελιάσει, αλλά και δεν την αφήνει και λάσκα. Φοβόμουνα για την συμβία, η οποία έχει και πρόβλημα αλλά ευτυχώς μέχρι τώρα δεν υπήρξε τίποτα. Η μηχανή είναι του 2001. Πάντα ζώνη, για μένα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline smigolakos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #4 on: Δευτέρα 18 Αύγουστος 2014, 22:50:31 μμ
     H αλήθεια είναι ότι απο εξοπλισμό είμαστε για κλωτσιές...Μόνο κράνη και γάντια έχω επειδή το χειμώνα κρύωνα  ;D. Επίσης δε σκέφτηκα την προφόρτιση του ελατηρίου.Δέ βλέπω πως θα βοηθήσει στην αλλαγή στάσης του σώματος όμως,καθώς ο δρόμος ήταν εθνική.Θα το δοκιμάσω όμως για τους επαρχιακούς.Επίσης θα δοκιμάσω και ζώνη μηπως είναι καλύτερα.Εγώ ήμουν κομπλέ (συνηθισμένος απτο kle) την άλλη μέρα...Η κοπελιά όμως πονούσε απτο ποπό μέχρι τον αυχένα...
     Πάντως φάινεται καλή λύση αν και ακριβή... http://www.youtube.com/watch?v=Z0NteMcqCOQ .Το πίσω με ενδιαφέρει κυρίως.Εγώ είμαι μια χαρά...Αν συνεχιστεί αυτό πάντως βλέπω το τρανσαλπ να καταντάει παπάκι,καθώς πήγα ενημερωτικά να ρωτήσω για το pcx 150 που το είχε τεστ και ήθελε τη μόνικα και 700 ευρώ!!!(για ένα μηχανάκι που κάνοντας το μισό γύρο της πόλης παραλίγο να πέσω 2 φορές!).Καλά κάτι majesty και xmax παίζανε σε άλλη διάσταση απο θέμα τιμής...ΚΑΙ ΠΟΤΕ.



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #5 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2014, 07:03:23 πμ
Αν πας την σέλλα για φτιαξιμο θα δεις μεγάλη διαφορά. Ειδικα στο κομματι συνοδηγός.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #6 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2014, 09:55:29 πμ
Και γω για ταξιδια εχω φτυαξει μια αλλη σελα η οποια εχει περισσοτερο σφρωδες υλικο και ειναι σαφως ποιο ανετη απο την χαμηλη και λεπτη που εχω για την πολη.Το ζωναρι στην μεση,νομιζω και γω πως βοηθαει.Οσο για τα σκουτερ,επειδη κανω πολλες διαδρομες και με σκουτερ,θεωρω πως εχεις πλεονεκτημα περισοτερο στην καλυψη απο αερα,αλλ σε αναρτησεις.....νομιζω οτι ειδικα το τρανσαλπ ειναι πολυ ποιο ανετο με τους μεγαλους τροχους και τους απαραδεκτους δρομους που εχουμε.Πιστευω  οτι απο πλευρας αποσβεσης της αναρτησης,το τρανσαλπ τα παει περιφημα.Δες λιγο,οπως ειπε προηγουμενος φιλος,την ρυθμιση


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #7 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2014, 11:52:07 πμ
Η σελα -αν ειναι μαλακια ή σκληρη, οχι η κλιση της- επηρεαζει τη μεση??




Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #8 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2014, 12:12:15 μμ
Πάντως οι μαλακές σέλες μπορεί να φαίνονται πιο άνετες αλλά κάνουν πιο ζημιά στη μέση. Ορθοπεδικός μου είπε ( ασε που και ο πατέρας μου ειχε χρόνια δισκοπάθεια)ότι πρεπει να καθομαστε σε σκληρα μαξιλάρια . αλλωστε και τα ορθοπεδικά στρώματα ειναι παντα σκληρα. ατομα που κοιμουνται σε μαλακα στρωματα ή στρωματα νερου βγαζουν προβληματα στη μεση. οπως τα ανατομικα μαξιλαρια ειναι πιο σκληρα απο τα απλα... Πιστευω οτι η γυναικα του παιδιου που ειχε προβλημα πονεσε η μεση της απο κακη σταση οδηγησης. δεν ειμαι γιατρος ουτε το παιζω απλα ξερω καποια πραγματα λογο του πατερα


XL650V


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9809
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2014, 14:41:17 μμ
Αν βάλεις πλάτη στην μπαγκαζιέρα και ακουμπάει?

Μήπως φοβάται και κρατάει το σώμα της σφιχτό? με αποτέλεσμα μυικούς πόνους?



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #10 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2014, 15:33:08 μμ
Διαβάζω την συζήτηση και μου κάνει μεγάλη εντύπωση το ότι η σέλα του ΤΑ δεν έιναι ξεκούραστη.

Το μεγαλύτερο ατού του ΤΑ σε σχέση με το ΑΤ και άλλα είναι και ήταν η άνετη σέλα.

Εγώ ακόμα και με προβλημα στον κόκκυγα (ράγισμα) έβγαζα ταξείδι Αθήνα - Άγιο Κωνσταντίνο με άνεση (ενώ εμ το αυτοκίνητο έπρεπε να κάνω μία σταση).

Σκέφτομαι μήπως το πρόβλημα είναι στην στάση πάνω στην σέλλα και όχι στην ίδια την σέλλα (ειδικά αν είναι πόνος στην μέση).

Δύο πιθανότητες υπάρχουν.

1. Λόγω μπαγκαζίέρας αναγκάστηκε να κάθεται μεν πίσω, αλλά να γέρνει μπροστά στο ύψος την κοιλιάς και μετά πίσω στο ύψος του στήθους, οπότε η μέση την ακούει άσχημα, 'η
2. Κάθεται μεν καλά, αλλά είναι σφιγμένη οπότε ζορίζεται η μέση (η λύση έιναι όπως είπε ο Νίκος να ακουμπάει λίγο στην μπαγκαζιέρα)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #11 on: Τρίτη 19 Αύγουστος 2014, 15:57:45 μμ
Μαξιλάρι στη μπαγκαζιερα και <<παίξε >>με την ανάρτηση.
Στάση του σώματος που είναι το αλφα και το ωμέγα για τον/την
συνεπιβάτη.Αν την ώρα που οδηγας προσπαθεί να κοιτάει έχοντας
το κεφάλι της στα πλάγια του δικού σου και σχεδόν παράλληλα αυτό
μόνο ζημιά κάνει στη σπονδυλική στήλη,είναι το πιο συχνώ λάθος
ενός αμάθητου και φοβησμενου συνεπιβάτη.
« Last Edit: Τρίτη 19 Αύγουστος 2014, 16:00:15 μμ by dengrafiforum »



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #12 on: Κυριακή 24 Αύγουστος 2014, 09:33:16 πμ
To ίδιο πρόβλημα αντιμετώπιζα και εγώ με τη γυναίκα μου που έχει 2 κοίλες στη μέση. Έφτιαξα μία ανατομική σέλα στο ΤΑ 600 που έκανε πολυ μεγάλη διαφορά (νέο αφρώδες, νεο σχεδιο, πιο φαρδιά) και φοράει ζώνη μέσης ΠΑΝΤΑ. Ο συνδυασμός των δυο μας έχει επιτρέψει να κάνουμε ταξίδια 7 και 8 ωρών χωρίς πόνους και προβλήματα (με στάσεις ανα 2 ώρες). Σου προτείνω τη συγκεκριμένη λύση ανεπιφύλακτα.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #13 on: Κυριακή 24 Αύγουστος 2014, 13:05:50 μμ
Πάντως οι μαλακές σέλες μπορεί να φαίνονται πιο άνετες αλλά κάνουν πιο ζημιά στη μέση. Ορθοπεδικός μου είπε ( ασε που και ο πατέρας μου ειχε χρόνια δισκοπάθεια)ότι πρεπει να καθομαστε σε σκληρα μαξιλάρια . αλλωστε και τα ορθοπεδικά στρώματα ειναι παντα σκληρα. ατομα που κοιμουνται σε μαλακα στρωματα ή στρωματα νερου βγαζουν προβληματα στη μεση. οπως τα ανατομικα μαξιλαρια ειναι πιο σκληρα απο τα απλα... Πιστευω οτι η γυναικα του παιδιου που ειχε προβλημα πονεσε η μεση της απο κακη σταση οδηγησης. δεν ειμαι γιατρος ουτε το παιζω απλα ξερω καποια πραγματα λογο του πατερα
Ναι αλλα τα ανατομικα μαξιλαρια και τα ανατομικα στρωματα δεν εχουν κραδασμους Ουτε τσουλανε στους δρομους με τις λακουβες



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #14 on: Κυριακή 24 Αύγουστος 2014, 13:14:08 μμ
Αν βάλεις πλάτη στην μπαγκαζιέρα και ακουμπάει?

Μήπως φοβάται και κρατάει το σώμα της σφιχτό? με αποτέλεσμα μυικούς πόνους?
Διαβάζω την συζήτηση και μου κάνει μεγάλη εντύπωση το ότι η σέλα του ΤΑ δεν έιναι ξεκούραστη.

Το μεγαλύτερο ατού του ΤΑ σε σχέση με το ΑΤ και άλλα είναι και ήταν η άνετη σέλα.

Εγώ ακόμα και με προβλημα στον κόκκυγα (ράγισμα) έβγαζα ταξείδι Αθήνα - Άγιο Κωνσταντίνο με άνεση (ενώ εμ το αυτοκίνητο έπρεπε να κάνω μία σταση).

Σκέφτομαι μήπως το πρόβλημα είναι στην στάση πάνω στην σέλλα και όχι στην ίδια την σέλλα (ειδικά αν είναι πόνος στην μέση).

Δύο πιθανότητες υπάρχουν.

1. Λόγω μπαγκαζίέρας αναγκάστηκε να κάθεται μεν πίσω, αλλά να γέρνει μπροστά στο ύψος την κοιλιάς και μετά πίσω στο ύψος του στήθους, οπότε η μέση την ακούει άσχημα, 'η
2. Κάθεται μεν καλά, αλλά είναι σφιγμένη οπότε ζορίζεται η μέση (η λύση έιναι όπως είπε ο Νίκος να ακουμπάει λίγο στην μπαγκαζιέρα)
Μαξιλάρι στη μπαγκαζιερα και <<παίξε >>με την ανάρτηση.
Στάση του σώματος που είναι το αλφα και το ωμέγα για τον/την
συνεπιβάτη.Αν την ώρα που οδηγας προσπαθεί να κοιτάει έχοντας
το κεφάλι της στα πλάγια του δικού σου και σχεδόν παράλληλα αυτό
μόνο ζημιά κάνει στη σπονδυλική στήλη,είναι το πιο συχνώ λάθος
ενός αμάθητου και φοβησμενου συνεπιβάτη.
Ρε παιδια το μαξιλαρακι στην μπαγκαζιερα δεν ειναι εκει για να ακουμπα η πλατη του συνεπηβατη Η μοτοσυκλετα δεν ειναι καναπες για αραγμα!
Συνεπιβατης και οδηγος πρεπει να γινονται ενα και να συμπεριφερονται σαν ενιαιο συνολο Ειδικα σε στροφες! Οταν υπαρχει κενο μεταξυ συνεπιβατη και οδηγου το συνολο μοτοσυκλετα-επιβατες λειτουργει σαν σε δυο κομματια Και οσο μεγαλυτερο το κενο και το βαρος πισω τοσο χειροτερα ειναι τα πραγματα



Offline Gerero

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 35
Reply #15 on: Κυριακή 24 Αύγουστος 2014, 15:54:16 μμ
Ρε παιδια το μαξιλαρακι στην μπαγκαζιερα δεν ειναι εκει για να ακουμπα η πλατη του συνεπηβατη Η μοτοσυκλετα δεν ειναι καναπες για αραγμα!
Συνεπιβατης και οδηγος πρεπει να γινονται ενα και να συμπεριφερονται σαν ενιαιο συνολο Ειδικα σε στροφες! Οταν υπαρχει κενο μεταξυ συνεπιβατη και οδηγου το συνολο μοτοσυκλετα-επιβατες λειτουργει σαν σε δυο κομματια Και οσο μεγαλυτερο το κενο και το βαρος πισω τοσο χειροτερα ειναι τα πραγματα

Αυτό ακριβώς. Αν θες να οδηγάς την μηχανή σαν μοτοσυκλέτα (με ότι αυτό συνεπάγεται) και όχι σαν δίτροχο λεωφορείο, ο συνεπιβάτης πρέπει να είναι ένα μαζί σου. Αν πάλι η μοτοσυκλέτα είναι απλά ένα μέσο για να πας από το Α στο Β σημείο και φορτώνεις τριβάλιτσο, γυναίκα, ντουλάπα και το καναρίνι, τότε το μαξιλαράκι στην πλάτη δεν πειράζει. Ξέρω και μαγαζιά που το δίνουν σετάκι μαζί με σταχτοδοχείο και θήκη για τον φρέντο (ψυχόμενη) για να μην λείπει σχεδόν τίποτα από τις ανέσεις που έχουμε συνηθίσει στα αυτοκίνητα. ;D

Υ.Γ  Η μηχανή είναι όχημα για την διασκέδαση ενός αναβάτη. Με δύο αναβάτες γίνεται commuter και η διασκέδαση πάει περίπατο. Ότι μηχανή και αν είναι.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #16 on: Τρίτη 02 Σεπτέμβριος 2014, 07:27:17 πμ
......

Υ.Γ  Η μηχανή είναι όχημα για την διασκέδαση ενός αναβάτη. Με δύο αναβάτες γίνεται commuter και η διασκέδαση πάει περίπατο. Ότι μηχανή και αν είναι.

Υπάρχουν συν-αναβάτες που βοηθάνε να μένει η διασκέδαση που περιγράφεις, και διασκεδαζουν και εκεινοι το ίδιο!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #17 on: Τρίτη 02 Σεπτέμβριος 2014, 09:49:55 πμ
Αν το πρόβλημα ήταν η σέλα, θα αφορούσε μόνο τον  :butthead:
Προφανώς εδώ υπάρχουν μια σειρά απο παράγοντες που δεν βοηθούν:

1. Δεν είναι συνηθισμένη. Απο τη μια μέρα στην άλλη, δε γίνονται 500χλμ χωρίς συνέπειες. Ούτε για τον οδηγό. Πρέπει να έχεις καναπέ σε δυο ρόδες για να μη σε πιάσει.
2. Κάνατε λίγες στάσεις. Προσωπικά όταν δεν βιάζομαι, κάνω στάση έστω 5λ ανα 100-120χλμ ή μια ώρα οδήγησης. Δεν αφορά μόνο την σπονδυλική στήλη, αλλά και τα γόνατα, αυχένα κλπ. Άρα κάνε περισσότερες στάσεις, με λίγο ξεπιάσιμο, τέντωμα. (πριν κουραστεί εννοείται)
3. Κακή στάση σώματος. Όταν κάποιος πονάει, κάθεται λάθος και τότε θα πονάει περισσότερο κοκ. Όχι στάση γύφτικο σκεπάρνι, με λόρδωση. Να γέρνει ελαφρά μπροστά να αποφορτίζει τη μέση. Σε στριφτερά κομμάτια μπορεί και να αγκαλιάζει τον αναβάτη ώστε να γίνονται ενιαίο σύνολο.