Εχω βάλει και εγώ εδώ και ενα χρόνο K&N και το εχω καθαρίσει μια φορά. Τώρα σκέφτομαι να βάλλω και πάλι το γνήσιο. Δεν πιστεύω οτι εχει πρόβλημα στην καθαρότητα του αέρα. Ομως η γνώμη μου είναι οτι η χρήση του η οχι εξαρτάται απο πώς χρησιμοποιεί ο καθένας την μοτό του. Αν ασχολείται με το χώμα τότε η συχνή αλλαγή του γνήσιου είναι δαπανηρή σε σχέση με το πλύνε - βάλε του K&N. Εγώ με 1500χλμ άσφαλτο το χρόνο θέλω ενα γνήσιο στα ... 5-6 χρόνια και το έξοδο δεν φαίνεται. Ενώ απο την άλλη η ίδια ταλαιπωρία είναι η αντικατάσταση με το πλύσιμο.
Αφού έχεις κάνει ήδη το έξοδο και το αγόρασες, ποιος ο λόγος να το βγάλεις και να ξαναγοράσεις φίλτρο...?
Εγώ πάντως που το δοκίμασα, δεν μου άρεσε ο ήχος του και το άλλαξα ξανά σε γνήσιο (το Κ&Ν το πούλησα)
Υ.Γ.1 Βάση του προγράμματος συντήρησης, το φίλτρο αέρα αλλάζεται κάθε 18.000χλμ (αν κάποιος οδηγάει υπερβολικά πολύ σε χώματα ή βροχή, πρέπει να κάνει έναν πιο συχνό περιοδικό έλεγχο για να δει την κατάσταση του φίλτρου αέρα)
Υ.Γ.2 Το γνήσιο φίλτρο το παίρνω 25€ απο το εξωτερικό. Και εδώ νομίζω ότι έχει περίπου 30+ΦΠΑ=37€ (άσχετα αν σε κάποια συνεργεία -κατά πάγια συνήθεια- το χρεώνουν ακριβότερα).
Για να κάνεις απόσβεση στο Κ&Ν με τα πιο πάνω διαστήματα αλλαγής, θέλεις ~55.000χλμ (δηλαδή 3-6 χρόνια), και αν βάλεις και τα αναλώσιμα καθαριστικά του προσωπικά δεν θεωρώ ότι είναι και καμιά τρομερή οικονομία για το μέσο χρήστη.