Hellas Transalp Forum

Φίλτρο αέρα Κ&Ν

louros · 68098

tranten

  • Guest
Reply #75 on: Τετάρτη 23 Ιούνιος 2010, 19:59:49 μμ
Σας ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σας.Δηλ.απλα,αγοραζω το φιλτρο,το τοποθετω και ολα οκ?Δεν χρειαζεται να κανω καμμια ρυθμιση?Δεν ειμαι γρηγορος οδηγος,ουτε σε χωμα παω(λογω ηλικιας).Απλα μου αρεσει,οπως και σε ολους εσας,να βαζω οτι κανει καλυτερες τις μηχανες μας.

ακριβως το παιρνεις κ το ριχνεις πανω χωρις αλλαγες,χθες το εβαλα κ εγω -κατα το προγραμματισμενο σερβις- κ δεν εκανα καμια αλλαγη στα καρμπς.



Offline nikosfp

  • maglowVE
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 247
  • Mακάρι οι νέοι να ήξεραν και οι γέροι να μπορούσαν
    • Optimal Ρasual Dating - Verified Women
Reply #76 on: Τετάρτη 23 Ιούνιος 2010, 22:35:50 μμ
Σας ευχαριστω πολυ!!!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #77 on: Κυριακή 27 Ιούνιος 2010, 13:17:07 μμ
Το νήμα μεταφέρθηκε κσι συγχωνεύθηκε με προϋπάρχον.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Reply #78 on: Παρασκευή 30 Ιούλιος 2010, 18:19:35 μμ
Σημερα εβαλα και εγω Κ&Ν φιλτρο στο 700 αρι μου. Το εκανα μονος μου (μου βγηκε λιγο η παναγια βεβαια  ;D) αλλα εχω ενα προβλημα. Οταν μονταρα τη μηχανη μου εμεινε στο χερι ενα λαστιχενιο κομματι και δεν ξερω που παει , αφηστε δε που την μονταρα τη μηχανη :( . Μπορει καποιος να μου πει τι ειναι?

[imghttp://

Uploaded with ImageShack.us][/img]


NC700X


Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Reply #79 on: Σάββατο 31 Ιούλιος 2010, 12:54:03 μμ
Οκ το βρηκα τελικα


NC700X


Offline mKiris

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #80 on: Πέμπτη 28 Οκτώβριος 2010, 09:14:04 πμ
στα 50 ευρω περιπου (43 λιρες) ειναι το φιλτρο απο ebay.
νομιζω οτι δεν τιθεται πλεον θεμα αν αξιζει να αλλαχτει ή οχι.

http://cgi.ebay.co.uk/HA-6501-K-N-Air-Filter-HONDA-XL650V-Transalp-00-06-/380148262812?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item58829a279c



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #81 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 15:12:40 μμ
Σε μια συνομιλια που ειχα με εναν εξουσιοδοτημενο (το τονιζω) μηχανικο Honda μου ειπε να μεινω μακρια απο τα K&N μιας και λεει οτι η τσιμουχα τους δεν παταει καλα πανω στο κουτοφιλτρο με αποτελεσμα να το στραβωνει με την παροδο του χρονο?Το χει ξανακουσει κανενας αυτο? ???



tranten

  • Guest
Reply #82 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 15:35:22 μμ
Σε μια συνομιλια που ειχα με εναν εξουσιοδοτημενο (το τονιζω) μηχανικο Honda μου ειπε να μεινω μακρια απο τα K&N μιας και λεει οτι η τσιμουχα τους δεν παταει καλα πανω στο κουτοφιλτρο με αποτελεσμα να το στραβωνει με την παροδο του χρονο?Το χει ξανακουσει κανενας αυτο? ???

οχι,μηπως θελει να σπρωξει τα μαμα λογω κερδους...?? :-\



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #83 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 15:37:26 μμ
οχι,μηπως θελει να σπρωξει τα μαμα λογω κερδους...?? :-\
Κι εγω αυτο σκεφτηκα στην αρχη



Offline oenas

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 106
Reply #84 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 15:40:52 μμ
Σε μια συνομιλια που ειχα με εναν εξουσιοδοτημενο (το τονιζω) μηχανικο Honda μου ειπε να μεινω μακρια απο τα K&N μιας και λεει οτι η τσιμουχα τους δεν παταει καλα πανω στο κουτοφιλτρο με αποτελεσμα να το στραβωνει με την παροδο του χρονο?Το χει ξανακουσει κανενας αυτο? ???


Πάντως την καθαρότητα του αέρα που δίνει το μαμισιο δεν νομίζω να την έχει αυτό.
Άσε που ‘όταν το έβαλα και εγώ δεν είδα και καμία ιδιαίτερη διαφορά…
Μόνο λίγο ο θόρυβος άλλαξε…





Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #85 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 18:20:49 μμ
Εχω βάλει και εγώ εδώ και ενα χρόνο K&N και το εχω καθαρίσει μια φορά. Τώρα σκέφτομαι να βάλλω και πάλι το γνήσιο. Δεν πιστεύω οτι εχει πρόβλημα στην καθαρότητα του αέρα. Ομως η γνώμη μου είναι οτι η χρήση του η οχι εξαρτάται απο πώς χρησιμοποιεί ο καθένας την μοτό του. Αν ασχολείται με το χώμα τότε η συχνή αλλαγή του γνήσιου είναι δαπανηρή σε σχέση με το πλύνε - βάλε του K&N. Εγώ με 1500χλμ άσφαλτο το χρόνο θέλω ενα γνήσιο στα ... 5-6 χρόνια και το έξοδο δεν φαίνεται. Ενώ απο την άλλη η ίδια ταλαιπωρία είναι η αντικατάσταση με το πλύσιμο.



savvas

  • Guest
Reply #86 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 19:38:19 μμ
Εχω βάλει και εγώ εδώ και ενα χρόνο K&N και το εχω καθαρίσει μια φορά. Τώρα σκέφτομαι να βάλλω και πάλι το γνήσιο. Δεν πιστεύω οτι εχει πρόβλημα στην καθαρότητα του αέρα. Ομως η γνώμη μου είναι οτι η χρήση του η οχι εξαρτάται απο πώς χρησιμοποιεί ο καθένας την μοτό του. Αν ασχολείται με το χώμα τότε η συχνή αλλαγή του γνήσιου είναι δαπανηρή σε σχέση με το πλύνε - βάλε του K&N. Εγώ με 1500χλμ άσφαλτο το χρόνο θέλω ενα γνήσιο στα ... 5-6 χρόνια και το έξοδο δεν φαίνεται. Ενώ απο την άλλη η ίδια ταλαιπωρία είναι η αντικατάσταση με το πλύσιμο.

Αφού έχεις κάνει ήδη το έξοδο και το αγόρασες, ποιος ο λόγος να το βγάλεις και να ξαναγοράσεις φίλτρο...?
Εγώ πάντως που το δοκίμασα, δεν μου άρεσε ο ήχος του και το άλλαξα ξανά σε γνήσιο (το Κ&Ν το πούλησα)

Υ.Γ.1 Βάση του προγράμματος συντήρησης, το φίλτρο αέρα αλλάζεται κάθε 18.000χλμ (αν κάποιος οδηγάει υπερβολικά πολύ σε χώματα ή βροχή, πρέπει να κάνει έναν πιο συχνό περιοδικό έλεγχο για να δει την κατάσταση του φίλτρου αέρα)

Υ.Γ.2 Το γνήσιο φίλτρο το παίρνω 25€ απο το εξωτερικό. Και εδώ νομίζω ότι έχει περίπου 30+ΦΠΑ=37€ (άσχετα αν σε κάποια συνεργεία -κατά πάγια συνήθεια- το χρεώνουν ακριβότερα).
Για να κάνεις απόσβεση στο Κ&Ν με τα πιο πάνω διαστήματα αλλαγής, θέλεις ~55.000χλμ (δηλαδή 3-6 χρόνια), και αν βάλεις και τα αναλώσιμα καθαριστικά του προσωπικά δεν θεωρώ ότι είναι και καμιά τρομερή οικονομία για το μέσο χρήστη.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #87 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 19:50:47 μμ
Θεωρητικά όμως το ΚΝ ''βουλωνει'' πιο δύσκολα..
Ενώ το μαμα θέλει πιο τακτικό καθάρισμα..

Το μεγαλύτερο πρόβλημα φυσικά είναι η θέση του φίλτρου..
Πάλι καλά που δεν χρειάζεται να βγάλεις και την εξάτμιση για να το βρεις...!!!


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


savvas

  • Guest
Reply #88 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 20:00:17 μμ
Το γνήσιο φίλτρο δεν δέχεται καθάρισμα, μόνο αλλαγή. (γιατί το χαρτί του έχει ειδική επεξεργασία, για να έλκει και να δεσμέυει ηλεκτροστατικά τη σκόνη). Η προσπάθεια για καθαρισμό, μειώνει αυτή του την ικανότητα.
Εκτός αν εννοείς, γενικό καθάρισμα στο φιλτροκούτι.



Offline Antonis S

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
Reply #89 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 20:21:54 μμ
Σημερα εβαλα και εγω Κ&Ν φιλτρο στο 700 αρι μου. Το εκανα μονος μου (μου βγηκε λιγο η παναγια βεβαια  ;D) αλλα εχω ενα προβλημα. Οταν μονταρα τη μηχανη μου εμεινε στο χερι ενα λαστιχενιο κομματι και δεν ξερω που παει , αφηστε δε που την μονταρα τη μηχανη :( . Μπορει καποιος να μου πει τι ειναι?

[imghttp://

Uploaded with ImageShack.us][/img]


Επειδή και εγώ έχω το 700αρι και σκέφτομαι για φίλτρο, για πες απο που είναι το κομμάτι που περίσεψε να έχω το νου μου.


Άστους να λένε, αρκεί να πούν το όνομα σου σωστά.



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #90 on: Πέμπτη 10 Μάρτιος 2011, 11:34:13 πμ
Υ.Γ.2 Το γνήσιο φίλτρο το παίρνω 25€ απο το εξωτερικό. Και εδώ νομίζω ότι έχει περίπου 30+ΦΠΑ=37€ (άσχετα αν σε κάποια συνεργεία -κατά πάγια συνήθεια- το χρεώνουν ακριβότερα).
Για να κάνεις απόσβεση στο Κ&Ν με τα πιο πάνω διαστήματα αλλαγής, θέλεις ~55.000χλμ (δηλαδή 3-6 χρόνια), και αν βάλεις και τα αναλώσιμα καθαριστικά του προσωπικά δεν θεωρώ ότι είναι και καμιά τρομερή οικονομία για το μέσο χρήστη.
Το γνησιο που το βρηκες 25?Χωρις μεταφορικα η μαζι?Εγω το Κ&Ν το ειχα βρει 35 ευρω πριν ενα χρονο μαζι με τα μεταφορικα και γι αυτο το πηρα.Τωρα ο ιδιος ο πωλητης το χει διπλασια και τιμη.Στον ηχο παντως δεν καταλαβα διαφορα.



savvas

  • Guest
Reply #91 on: Πέμπτη 10 Μάρτιος 2011, 12:26:18 μμ
Το γνησιο που το βρηκες 25?Χωρις μεταφορικα η μαζι?Εγω το Κ&Ν το ειχα βρει 35 ευρω πριν ενα χρονο μαζι με τα μεταφορικα και γι αυτο το πηρα.Τωρα ο ιδιος ο πωλητης το χει διπλασια και τιμη.Στον ηχο παντως δεν καταλαβα διαφορα.
Πριν απο 1 μήνα το πήρα, απο Αγγλία -απο τα γνωστά μαγαζιά (DSS)-. Πήρα και διάφορα άλλα αναλώσιμα μαζί που ήθελα, οπότε τα μεταφορικά (που ήταν 7 €, για κουτί 40*25*15 cm) δεν φάνηκαν καθώς μοιράστηκαν σε όλα τα πράγματα.
Η διαφορά ήχου μπορεί να ήταν και ιδέα μου. Πρότίμησα πάντως τελικά να παραμείνω με το γνήσιο φίλτρο, καθώς το κόστος (όπως το περιέγραψα) το βρίσκω λογικό και έχω το κεφάλι μου ήσυχο χωρίς να σκέφτομαι αν φιλτράρει καλά ή όχι.



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #92 on: Τρίτη 15 Μάρτιος 2011, 10:48:16 πμ
Ήθελα να ρωτήσω κάτι.

Στο φιλτροκούτι, αφού βάζουμε το φίλτρο να καθίσει, υπάρχει κάποια βαλβίδα που μπαίνει στον αυλό της εισαγωγής αέρα προς τον χώρο του κινητήρα ? Δεν μπορώ να βάλλω φώτο - προς στιγμή - αλλά κάποιος μου είχε αναφέρει ότι έχει βγεί κάτι από κει μέσα, το οποίο χαρακτήρισε "ότι δεν χρειάζεται"...και μου έμεινε η απορία.

Δεν είναι και εύκολο να βγάλεις το ντεπόζιτο κάποιου για να το τσεκάρεις...

Sorry, για την αοριστία...


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #93 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2011, 17:59:52 μμ
Μια ερώτηση , υπάρχει αυτο το κλασικό Κ&Ν :
http://cgi.ebay.co.uk/Honda-XL650V-XL-650-V-Transalp-00-06-K-N-Air-Filter-/180647006716?pt=UK_Motorcycle_Parts

αυτό όμως τι είναι? το εχετε δει? πάντως το γνήσιο δεν είναι, σαν πατέντα μοιάζει, να μην πώ οτι φέρνει σαν φίλτρο απορροφητήρα ενα πράμα ...
http://cgi.ebay.co.uk/Honda-XL650V-XL650-XL-Transalp-2001-2007-Air-Filter-New-/360328790464?pt=UK_Motorcycle_Parts



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #94 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2011, 19:44:51 μμ
Ετσι ειναι το γνησιο φιλτρο αερα απο την κατω μερια!



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #95 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2011, 20:02:12 μμ
Ετσι ειναι το γνησιο φιλτρο αερα απο την κατω μερια!

Eχει δηλαδή λαμάκια και μεταλική σίτα?



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #96 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2011, 20:21:37 μμ
Ακριβώς μόνο που υπάρχουν aftermarket που μοιάζουν με το γνήσιο. Σαν αυτό που δείχνεις πιο πάνω



Offline kakou

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 251
Reply #97 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2011, 20:22:05 μμ
Ναι απ οτι θυμαμαι τουλαχιστον για το 700...



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #98 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2011, 20:29:29 μμ
Tο γνήσιο δεν το εχω δει .... τούμπα ! Αλλά κοστίζει και 54 ευρά στον Σαρακάτση. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας....



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #99 on: Παρασκευή 06 Μάιος 2011, 21:22:15 μμ
 Ερώτηση: το Κ&Ν έχει ελαστική μαυρη επιφάνεια, στο γνήσιο είναι από το ίδιο υλικό η μαυρη επιφάνεια η είναι πλαστικό? υπάρχει τρόπος να αναγνωρίσουμε ενα γνήσιο φίλτρο? πχ απο κάποιο τυπωμένο κωδικό?