Hellas Transalp Forum

Φίλτρο αέρα Κ&Ν

louros · 68075

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #50 on: Τρίτη 11 Μάιος 2010, 10:14:59 πμ
Επειδή μιλάς για κινητήρα με ψεκασμό, η όποια διαφορά μετριέται στην απόδοση, δεν έχει σχέση με τον λόγο καυσίμου - αέρα, γιατί ο μετρητής αέρα μετράει την ποσότητα του αέρα που πέρασε από το οποιοδήποτε φίλτρο (ελεύθερο, σκλαβωμένο, βουλωμένο κλπ) υπολογίζει ο εγκέφαλος και εκχύει την ποσότητα βενζίνης που πρέπει. Το φίλτρο δεν μπορεί να ξεγελάσει τον εγκέφαλο, όσο αφορά το πόσος αέρας πέρασε. Ούτε το καρμπυρατέρ ξεγελιέται όσο εύκολα νομίζομε.
Η μέγιστη απόδοση έρχεται με πλούσια μίγματα λ=0,8 περίπου, οι καταλύτες μας υποχρέωσαν στο στοιχειομετρικό μίγμα λ=1, ενώ οικονομία έχομε στα φτωχά, λ=1,2 περίπου. Οι "βελτιώσεις" με τσιπ δίνουν στην ουσία παράνομες και παραπλανητικές εντολές στον εγκέφαλο προκειμένου να πλουτίσουν το μίγμα χάριν της ιπποδύναμης, εις βάρος του περιβάλλοντος όμως και της ζωής του καταλύτη.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #51 on: Τρίτη 11 Μάιος 2010, 11:01:56 πμ
Η μέγιστη απόδοση έρχεται με πλούσια μίγματα λ=0,8 περίπου, οι καταλύτες μας υποχρέωσαν στο στοιχειομετρικό μίγμα λ=1, ενώ οικονομία έχομε στα φτωχά, λ=1,2 περίπου. Οι "βελτιώσεις" με τσιπ δίνουν στην ουσία παράνομες και παραπλανητικές εντολές στον εγκέφαλο προκειμένου να πλουτίσουν το μίγμα χάριν της ιπποδύναμης, εις βάρος του περιβάλλοντος όμως και της ζωής του καταλύτη.

μπορεις να γινεις λιγο πιο αναλυτικος στην πρωτη προταση σου?
οσο για την δευτερη προταση σου,δεν ειναι κανονας αυτος.απο το εργοστασιο τα αυτοκινητα στις υψηλες στροφες ειναι αρκετα πλουσια και δεν υπαρχει κανενας λογος για παραπανω καυσιμο,για αυτο ειπα οτι ¨κοβουνε¨ λιγο καυσιμο αντι να δωσουνε ωστε να γινει το μιγμα πιο ευκαυστο.
ενα παραδειγμα ειναι οτι την αγωνιστηκη βενζινη,που ειναι πανω απο 100 οκτανια(108 νομιζω) δεν μπορουν να την καψουν καποια αυτοκινητα ετσι απλα,χρειαζονται και αλλες ρυθμισεις παραλληλα.
επισης υπαρχουν παρα πολλοι αλλοι παραγοντες που μετρανε που αν ανοιξουμε αυτη την κουβεντα θα μπουμε σε ενα κικαιωνα και δεν  αξιζει ο κοπος νομιζω.
σαφως και ενα φιλτρο δεν μπορει να κοροιδεψει εναν εγκεφαλο αλλα επειδη στις υψηλες στροφες ηδη ειναι αρκετα πλουσιο το μιγμα,δινοντας του περισσοτερο αερα εκμεταλευεται αυτο το πραγμα.




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #52 on: Τρίτη 11 Μάιος 2010, 12:37:18 μμ
Για την πρώτη πρόταση:
λ=1 είναι για απλούστευση ο λόγος 14,7 / 1 που αναφέρεις και εσύ, είναι το στοιχειομετρικό μίγμα.
λ<1 σημαίνει πιό πλούσιο από το στοιχειομετρικό, δηλαδή περίσσεια βενζίνης.
λ>1 σημαίνει πιό φτωχό από το στοιχειομετρικό, δηλαδή περίσσεια αέρα.
Τα άλογα έρχονται στο λ= 0,8 (πλούσιο), η οικονομία με φτωχό, αλλά οι καταλύτες επιβάλλουν το λ=1. Οι συγκρίσεις γίνονται με όλους, μα όλους τους υπόλοιπους παράγοντες σταθερούς και προσοχή, οι καμπύλες ιπποδύναμης είναι για πλήρες φορτίο, δηλαδή τέρμα ανοιγμένο το γκάζι.
Για τη δεύτερη πρόταση:
Το στοιχειομετρικό μείγμα επιβάλλεται από τη νομοθεσία που άπτεται των φοροαπαλλαγών στην αγορά αυτοκινήτου, μικρότερο φόρο στην αμόλυβδη κλπ. και μόνο σε ορισμένες περιπτώσεις όπως αναφέρεις και εσύ πχ. εκκίνηση με κρύο κινητήρα, επιτρέπεται το λογισμικό να δείνει εντολές για πλούσια μίγματα. Στις φτηνές εκδοχές των τσιπ οι "βελτιωτές" δίνουν την πληροφορία στον εγκέφαλο ότι ο κινητήρας είναι κρύος ενώ είναι ζεστός! και ο εγκέφαλος εμπλουτίζει το μίγμα χάριν της ιπποδύναμης. Υπάρχουν και πιό σοβαρές κατασκευές, αλλά κυριολεκτώ είναι παράνομο να λειτουργεί ένας καταλυτικός κινητήρας με πλούσιο μείγμα εκτός τις συγκεκριμένες περιπτώσεις που επιτρέπεται και πίστεψέ με οι κατασκευαστές τις έχουν εξαντλήσει όλες. Αν τόσο εύκολα ο μαστρο Μήτσος ή Mike ή Johan βγάζουν άλογα, η Honda ή η BMW σε μανάβηδες ή δικηγόρους έχουν αναθέσει τα λογισμικά τους και τους διαφεύγουν τόσα άλογα. 


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #53 on: Τρίτη 11 Μάιος 2010, 12:53:19 μμ
Α! ναι και με αυτή τη σούπερβενζίνη. Πολλά οκτάνια σημαίνει ότι η βενζίνη αντέχει μεγάλο βαθμό συμπίεσης χωρίς πρόβλημα (πειράκια). Αν δεν ανεβάσεις τη συμπίεση, άνθρακες ο θησαυρός! Σε τεστ έγκυρου περιοδικού, 4ΤΡΟΧΟΙ, σε αυτοκίνητα των οποίων υπήρχε η επιλογή στον εγκέφαλο σούπερ ή απλή κανένα μετρήσιμο αποτέλεσμα δεν έδειξε η σύγκριση των βενζινών. Τώρα πως πολλοί(!) χωρίς τέτοια επιλογή στον εγκέφαλο, αλλά κα με καρμπυρατέρ, βρίσκουν θεαματικές βελτιώσεις στη κατανάλωση και στην ιπποδύναμη, εγώ δεν μπορώ να εξηγήσω.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #54 on: Τρίτη 11 Μάιος 2010, 15:15:36 μμ
θεωρω πολυ χρησιμες τις πληροφοριες σου. :eusa_clap:
για την ¨αγωνιαρικη¨ βενζινη αυτο εννοουσα,οτι αν δεν εχει καλυτερη συμπιεση ο κινητηρας δεν μπορει να την καψει.
παντως εξακολουθω να πιστευω οτι σε καθε κινητηρα υπαρχουν επιπλεον(το ποσα ειναι αλλο θεμα) αλογα κρυμμενα που ο κατασκευαστης εχει περιορισει χαρην της καταναλωσης.




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #55 on: Τετάρτη 12 Μάιος 2010, 17:43:35 μμ

Τώρα πως πολλοί(!) χωρίς τέτοια επιλογή στον εγκέφαλο, αλλά κα με καρμπυρατέρ, βρίσκουν θεαματικές βελτιώσεις στη κατανάλωση και στην ιπποδύναμη, εγώ δεν μπορώ να εξηγήσω.
Και ουτε θα μπορεσεις...

Εγω με τη σειρα μου θα πω τα εξης, εκφραζοντας και μερικες αποριες:Αφου τα καρμπς ειναι απλα ενας μεταβλητος σωληνας βεντουρι  [μεσω της πεταλουδας ] .Αν ενα καρμπ ειναι ρυθμισμενο σε ορισμενη ροη αερα και σε ενα ευρος στροφων του κινητηρα να παρεχει ενα ορισμενο μιγμα αερα-καυσιμου, τοτε ενα πιο ελευθερο φιλτρο σημαινει περισσοτερη [πιο ανετη]  ροη αερα και  υποθετοντας οτι το καρμπ ειναι αναγκαστικα [εργοστασιακα] ρυθμισμενο[ζιγκλερομενο] σε μια Α τιμη μιγματος τοτε αυξανοντας τον αερα το μιγμα γινεται πιο φτωχο! Το θεμα ειναι αν το συγκεκριμενο καρμπ εχει την δυνατοτητα χωρις αλλαγη στα ζιγκλερακια η ρυθμιση στο μιγμα να προσαρμοστει στην αλλαγη του φιλτρου, που κατα την αποψη μου δεν ειναι! [Ισως ειναι ο ψεκασμος ομως] Αρα μεταβαλλεται η λειτουργια του κινητηρα εκτος εργοστασιακων στανταρντ. Απο κει και περα καθε επεμβαση εχει επιπτωση και σε καταναλωση και σε φθορες και σε αξιοπιστια αλλα και σε αποκριση του κινητηρα σε διαφορες κλιμακες στροφων. Μια λυση ειναι λοιπον να παραμεινουμε στο εργοστασιακο φιλτρο ωστε να λειτουργει η μοτο μεσα στα εργοστασιακα της ορια, η την δευτερη λυση της αλλαγης φιλτρου με οτι αλλαγες συνεπαγεται αυτο στις διαφορες ρυθμισεις.
    Ακουω αποψεις.



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #56 on: Τετάρτη 12 Μάιος 2010, 21:41:41 μμ
Παιδια, ο HR manager της NASA προσπαθει να γινει μελος του HTC για να σας ζητησει το βιογραφικο σας με πμ!!




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #57 on: Τετάρτη 12 Μάιος 2010, 21:43:13 μμ
Παιδια, ο HR manager της NASA προσπαθει να γινει μελος του HTC για να σας ζητησει το βιογραφικο σας με πμ!!

Kαλωστονε, ελα και εσυ να δουμε αν θα βγαλουμε ακρη



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #58 on: Τετάρτη 12 Μάιος 2010, 22:15:03 μμ
Ακρη? Τι ειδους?

Αν αξιζει να δινεις τα λεφτα σου στην "σουπερ" αμολυβδη ή αν υπαρχει οντως "σουπερ" αμολυβδη πoυ εχει πραγματι περισσοτερα ισοκτανια ή προσθετα αντι γι αυτα?
Και αν εχει αποτελεσμα στην αποδοση σε ενα ψεκαστο που ελεγχεται συνεχως κλπ κλπ κλπ οπως εχουν ειπωθει ορθως πιο πανω......

Το θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι που βαζουν αυτη τη βενζινη ή δεν τη βαζουν, πιστευουν οτι το οχημα τους θα παει πιο ... γΛηγορα...

Και μιας και το εχω βαλει σε γειτονικο forum....
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=gr-el&FC2=/gr-el/html/iwgen/news_and_library/news/2007/zzz_lhn.html&FC3=/gr-el/html/iwgen/news_and_library/news/2007/v_power_pressrelease.html



Και ολα αυτα πριν παμε στον κουβα ή σπασει το θεμα σε αλλο, γιατι πρακτικα ειμαστε εκτος θεματος!!




Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #59 on: Τετάρτη 12 Μάιος 2010, 22:17:47 μμ
Α, για την ιστορια, εχω παψει να ασχολουμαι με βενζινες (1-2 φορες στη ζωη μου θα εχω βαλει καποια super οκτανιωμενη....). Απλη βενζινουλα βαζω και θα βαζω....

Παντως αν πετυχω καπου καπνιστη μπυρα θα την προτιμησω σε σχεση με την απλη....




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #60 on: Πέμπτη 13 Μάιος 2010, 09:19:27 πμ
Τα άλογα έρχονται στο λ= 0,8 (πλούσιο)
Όχι κατά απόλυτο τρόπο σωστό.
Κατά κανόνα, ένα πλούσιο μίγμα ρίχνει την απόδοση του κινητήρα.
Το avance (και η συμπίεση) είναι εκείνο που ανεβάζει την ιπποδύναμη.
Επειδή τώρα σε υψηλές στροφές για αύξηση της ιπποδύναμης, η ECU (ρυθμίζεται να) ανεβάζει το avance για αύξηση της απόδοσης και για να μην γίνει το μίγμα φτωχό (και καταστρέψει τον κινητήρα), ρυθμίζουν (για ασφάλεια) το λ στο 0.8 για να γίνει το μίγμα πλούσιο και εξισοροπήσει την κατάσταση. Οπότε εσύ βλέπεις λ=0.8 και νομίζεις ότι με πλούσιο μίγμα παίρνεις άλογα. Αλλά αυτό είναι συνεπακόλουθο μιας σειράς άλλων διαδικασιών και παραμέτρων στη ρύθμιση του κινητήρα για αύξηση της ιπποδύναμής του.

ΥΓ: Για βενζίνες super και απλές εδώ:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=485.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=485.0
« Last Edit: Πέμπτη 13 Μάιος 2010, 10:56:26 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #61 on: Πέμπτη 13 Μάιος 2010, 10:46:19 πμ
Όχι κατά απόλυτο τρόπο σωστό.
Κατά κανόνα, ένα πλούσιο μίγμα ρίχνει την απόδοση του κινητήρα.
Το avance είναι εκείνο που ανεβάζει την ιπποδύναμη.
Επειδή τώρα σε υψηλές στροφές για αύξηση της ιπποδύναμης, η ECU (ρυθμίζεται να) ανεβάζει το avance για αύξηση της απόδοσης και για να μην γίνει το μίγμα φτωχό (και καταστρέψει τον κινητήρα), ρυθμίζουν (για ασφάλεια) το λ στο 0.8 για να γίνει το μίγμα πλούσιο και εξισοροπήσει την κατάσταση. Οπότε εσύ βλέπεις λ=0.8 και νομίζεις ότι με πλούσιο μίγμα παίρνεις άλογα. Αλλά αυτό είναι συνεπακόλουθο μιας σειράς άλλων διαδικασιών και παραμέτρων στη ρύθμιση του κινητήρα για αύξηση της ιπποδύναμής του.

ΥΓ: Για βενζίνες super και απλές εδώ:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=485.0
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=485.0
Αγαπητέ Χρήστο, δεν αναφέρομαι στο τι κάνουν οι βελτιωτές, αλλά πώς επειρεάζει ο λόγος λ την απόδοση, αν όλοι μα όλοι οι υπόλοιποι παράγονες μένουν σταθεροι. Αν έχω καιρό, θα ποστάρω το διάγραμμα στο οποίο το 0,8 περίπου είναι στην κορυφή της απόδοσης. Ναι σε πιό πλούσια μίγματα από 0,8 η ιπποδύναμη πέφτει.
« Last Edit: Πέμπτη 13 Μάιος 2010, 11:00:00 πμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #62 on: Πέμπτη 13 Μάιος 2010, 10:53:32 πμ
Και ουτε θα μπορεσεις...

Εγω με τη σειρα μου θα πω τα εξης, εκφραζοντας και μερικες αποριες:Αφου τα καρμπς ειναι απλα ενας μεταβλητος σωληνας βεντουρι  [μεσω της πεταλουδας ] .Αν ενα καρμπ ειναι ρυθμισμενο σε ορισμενη ροη αερα και σε ενα ευρος στροφων του κινητηρα να παρεχει ενα ορισμενο μιγμα αερα-καυσιμου, τοτε ενα πιο ελευθερο φιλτρο σημαινει περισσοτερη [πιο ανετη]  ροη αερα και  υποθετοντας οτι το καρμπ ειναι αναγκαστικα [εργοστασιακα] ρυθμισμενο[ζιγκλερομενο] σε μια Α τιμη μιγματος τοτε αυξανοντας τον αερα το μιγμα γινεται πιο φτωχο! Το θεμα ειναι αν το συγκεκριμενο καρμπ εχει την δυνατοτητα χωρις αλλαγη στα ζιγκλερακια η ρυθμιση στο μιγμα να προσαρμοστει στην αλλαγη του φιλτρου, που κατα την αποψη μου δεν ειναι! [Ισως ειναι ο ψεκασμος ομως] Αρα μεταβαλλεται η λειτουργια του κινητηρα εκτος εργοστασιακων στανταρντ. Απο κει και περα καθε επεμβαση εχει επιπτωση και σε καταναλωση και σε φθορες και σε αξιοπιστια αλλα και σε αποκριση του κινητηρα σε διαφορες κλιμακες στροφων. Μια λυση ειναι λοιπον να παραμεινουμε στο εργοστασιακο φιλτρο ωστε να λειτουργει η μοτο μεσα στα εργοστασιακα της ορια, η την δευτερη λυση της αλλαγης φιλτρου με οτι αλλαγες συνεπαγεται αυτο στις διαφορες ρυθμισεις.
    Ακουω αποψεις.
Αγαπητέ Stoneman το καρμπυρατέρ υπολογίζει και αυτό ότι και ο εγκέφαλος(!) αλλά με μηχανικό τρόπο. Αισθάνεται τη πτώση πίεσης στο Βεντούρι, την αύξηση της ταχύτητας του αέρα, άρα την παροχή αέρα σε όγκο. Αυτό είναι και το κουσούρι του, επειδή δεν γνωρίζει τί θερμοκρασία έχει ο αέρας, δεν γνωρίζει την παροχή αέρα σε μάζα. Και είναι σε μάζα που μετράμε το λόγο αέρα - καυσίμου.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #63 on: Πέμπτη 13 Μάιος 2010, 10:57:30 πμ
Παιδια, ο HR manager της NASA προσπαθει να γινει μελος του HTC για να σας ζητησει το βιογραφικο σας με πμ!!
Αγαπητέ υπερηχητικέ χωρίς λίγη έστω θεωρία, δεν μπορούμε να τα εξηγήσομε όλα αυτά. Μόνο με την εμπειρία δεν γίνεται.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #64 on: Πέμπτη 13 Μάιος 2010, 11:17:13 πμ
Ααααα δε το μετράμε σε "βόλτες" δηλ....?
3/4 της βίδας και έτσι........



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #65 on: Πέμπτη 13 Μάιος 2010, 20:27:31 μμ
Ακρη? Τι ειδους?

Αν αξιζει να δινεις τα λεφτα σου στην "σουπερ" αμολυβδη ή αν υπαρχει οντως "σουπερ" αμολυβδη πoυ εχει πραγματι περισσοτερα ισοκτανια ή προσθετα αντι γι αυτα?
Και αν εχει αποτελεσμα στην αποδοση σε ενα ψεκαστο που ελεγχεται συνεχως κλπ κλπ κλπ οπως εχουν ειπωθει ορθως πιο πανω......

Το θεμα ειναι οτι οι περισσοτεροι που βαζουν αυτη τη βενζινη ή δεν τη βαζουν, πιστευουν οτι το οχημα τους θα παει πιο ... γΛηγορα...

Και μιας και το εχω βαλει σε γειτονικο forum....
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=gr-el&FC2=/gr-el/html/iwgen/news_and_library/news/2007/zzz_lhn.html&FC3=/gr-el/html/iwgen/news_and_library/news/2007/v_power_pressrelease.html
Γεωργιε, το θεμα ειναι το φιλτρο Κ/Ν, και εγω δεν συζηταω για βενζινες [μιας και παντα βαζω απλη αλολυβδη ] η αποδοση δεν με ενδιαφερει, αυτο που με ενδιαφερει ειναι η οικονομια και η μακροζωια του κινητηρα. Προσπαθω λοιπον με καποια λογικη σκεψη να καταλαβω τι προκαλει στον κινητηρα της ΤΑ [και οχι μονον] η απλη αντικατασταση του γνησιου φιλτρου με Κ/Ν, και αν αξιζει να το ξανατοποθετησω τωρα που εχω την μοτο ''λυμενη''. 



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #66 on: Πέμπτη 13 Μάιος 2010, 20:52:38 μμ
Μονο και μονο το οτι εχει 60-70€ ενω το χαρτινο της Honda 50€, οποτε δε θα το αλλαξεις ξανα, συμφερει.
Εχουν και 15€ τα καθαριστικα σπρευ του, που θα τα αγορασεις σε 1-2 χρονια, οταν θα θελει καθαρισμα...

Καποια διαφορα θα δεις, ειχα δει και εγω, αλλα δε θυμαμαι τι.

Στο αυτοκινητο παντως που εβαλα λιγο μετα την που το αγορασα, ειδα διαφορα στην αποδοση στις χαμηλες στροφες (ενας χρονος εχει περασει, οποτε το θυμαμαι...).




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #67 on: Πέμπτη 13 Μάιος 2010, 20:57:37 μμ
Eυχαριστω...



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #68 on: Παρασκευή 14 Μάιος 2010, 10:29:52 πμ
Μονο και μονο το οτι εχει 60-70€ ενω το χαρτινο της Honda 50€, οποτε δε θα το αλλαξεις ξανα, συμφερει.
Εχουν και 15€ τα καθαριστικα σπρευ του, που θα τα αγορασεις σε 1-2 χρονια, οταν θα θελει καθαρισμα...

Καποια διαφορα θα δεις, ειχα δει και εγω, αλλα δε θυμαμαι τι.

Στο αυτοκινητο παντως που εβαλα λιγο μετα την που το αγορασα, ειδα διαφορα στην αποδοση στις χαμηλες στροφες (ενας χρονος εχει περασει, οποτε το θυμαμαι...).


50ε το μαμα φιλτρο?
Από πότε ρε παιδια?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #69 on: Παρασκευή 14 Μάιος 2010, 10:39:15 πμ
Φτηνο ή ακριβο στα 50€?




Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #70 on: Παρασκευή 14 Μάιος 2010, 21:06:43 μμ
Οι  τιμες ειναι άτιμες, και θελουν ψαξιμο, το φιλτρο αερος κοστιζει €53, συμπεριλαμβανομενου του φπα, απο Αγγλια χωρις μεταφορικα:
ELEMENT COMP.AIR/ *A   17210MCB960   € 30.07   F-17 AIR CLEANER

Αλλα για τα παρακατω που ενδιαφερομαι απο το ιδιο ''μαγαζι'' Αγγλια και διχως τα μεταφορικα:
BOOT,FR.FORK*NH1* *B   51611MM9013ZE   € 34.30 και εδω    €34.6   [Φουσκες Εμπρος]
LENS METER ASSY *D           37212MCB611   € 66.19 και εδω   €64.9   [Τζαμι Οργανων]



Offline nikosfp

  • maglowVE
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 247
  • Mακάρι οι νέοι να ήξεραν και οι γέροι να μπορούσαν
    • Optimal Ρasual Dating - Verified Women
Reply #71 on: Τετάρτη 23 Ιούνιος 2010, 17:11:35 μμ
Kυριοι καλησπερα.Ρωτησα σημερα για να βαλω το συγκεκριμενο φιλτρο και μου ειπε ο μαστορας για να τοποθετηθει το συγκεκριμενο χρειζεται και μια σειρα αλλαγων στο καρμπυρατερ.Βελονες,ρυθμισεις κ.λ.π.Θα ειναι πιο γρηγορο αλλα θα καιει και πιο πολυ.Ισχυουν ολα αυτα?Ευχαριστω εκ των προτερων.


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #72 on: Τετάρτη 23 Ιούνιος 2010, 17:22:18 μμ
Αγαπητε φίλε, το μοτερ δεν θέλει καμία απολύτως ρύθμιση!!!
Ιποδύναμη δεν σου προσφέρει. Αυτά που σου προσφέρει μπορείς να τα διαβάσεις παρακάτω!!!
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2206.0


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #73 on: Τετάρτη 23 Ιούνιος 2010, 17:25:57 μμ
Αν κάνεις αυτές τις αλλαγές στα καρμπς και βάλεις και μια after market εξάτμιση, όντως θα έχει καλύτερες ροπές και θα καίει περισότερο. Αν δεν αλλάξεις γρανάζια, δεν θα γίνει πιο γρήγορο σε τελική. Θα είναι όμως λίγο πιο γρήγορο σε ρεπρίζ, σε επιταχύνσεις.
Οι περισσότεροι από εδώ, αλλάξαμε φίλτρο και βάλαμε Κ&Ν για να μην αλλάζουμε φίλτρο σε κάθε αλλαγή. Το Κ&Ν το καθαρίζεις και το ξαναβάζεις. Πολλές φορές. Πρώτα θα παραδώσει πνεύμα η μηχανή και μετά το φίλτρο. Το Κ&Ν κάνει 60 ευρώ, το μαμά κάνει 50. Αλλά το Κ&Ν δεν το αλλάζεις. Ποτέ. Η αλήθεια είναι πως αναπνέει λίγο καλύτερα η μηχανή. Για να το εκμεταλλευτείς αυτό, θα πρέπει να αλλάξεις πολλά. Και στα καρμπς και στην εξάτμιση, οπότε θα ξοδέψεις πολλά €€€€ και το μόνο που θα δεις θα είναι αυξημένη κατανάλωση. Σε ένα κινητήρα που βγάζει 52 άλογα, αν τα κάνεις 54 δεν θα καταλάβεις και τίποτα.
Αλλαξε φίλτρο και τίποτα άλλο. Μόνο και μόνο για να μην πληρώνεις φίλτρο κάθε ένα (αν πας πολύ σε χώμα) ή κάθε δύο σέρβις.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline nikosfp

  • maglowVE
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 247
  • Mακάρι οι νέοι να ήξεραν και οι γέροι να μπορούσαν
    • Optimal Ρasual Dating - Verified Women
Reply #74 on: Τετάρτη 23 Ιούνιος 2010, 19:52:58 μμ
Σας ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σας.Δηλ.απλα,αγοραζω το φιλτρο,το τοποθετω και ολα οκ?Δεν χρειαζεται να κανω καμμια ρυθμιση?Δεν ειμαι γρηγορος οδηγος,ουτε σε χωμα παω(λογω ηλικιας).Απλα μου αρεσει,οπως και σε ολους εσας,να βαζω οτι κανει καλυτερες τις μηχανες μας.