Γυρω στα 85 κιλα ειμαι, αλλα μηπως ειναι αρκετα χαμηλες οι πιεσεις που πρωτεινεις? Μπροστα λες για υψηλοτερη πιεση, για να προστατευτει η ζαντα?
Σε ορθια θεση προσπαθω να την οδηγω, αλλα τοτε ειναι που τερματιζει πιο ευκολα η μπροστινη αναρτηση, ειδικα σε κατηφορικα κομματια.
Δηλαδη κατα τη γνωμη σου που θα πρεπει να δινω περισσοτερο βαρος, για να δουλευει καλα το πισω?
Οκ... είχα σημείο αναφοράς τα δικά μου 75... μπορείς να είσαι και λίγο παραπάνω λοιπόν και αναλόγως ΠΑΝΤΑ το τερεν.
Δηλαδή σε σκληρό πετρωτό μπορείς να το αφήσεις και 26-28 μπροστά. πίσω αναλόγως τα γούστα
Σε μαλακά νωπά χώματα, 20-20 άνετα !
Αν τερματίζει ειδικά σε κατηφορικά όπως λες, σημαίνει οτι την προφορτίζεις με το βάρος σου έντονα.
Αν υποθέσουμε οτι δεν είναι σουμιές το μπροστινό τότε η στάση του σώματος σου είναι που θα σε βοηθήσει.
Προσοχή... στο κατηφορικό πάμε τον
πίσω, τεντωμένα χέρια, λυγισμένα πόδια και κεφάλι στο τέλος της κατηφόρας. Όρθιος εννοείται.
Δε περιμένουμε και θαύματα απο την μπροστινή ανάρτηση. Είναι κατά την άποψη μου το πιο αδύνατο σημείο των ΤΑ.
Γι αυτό και λειτουργούμε πάντα με αυτό υπόψιν.
Μονο που διαφωνω για το 18-20 μπροστα και ειδικα για το 16-18 πισω στο ΤΑ Προτεινω περιπου 22 psi μπροστα και κανα 25αρι πισω Δεν καταλαβαινω γιατι πισω ειναι καλυτερα να εχει μικροτερη πιεση
Βάλε όσο θες πίσω, αλλά αν θες να παίξεις, θες χαμηλή πίεση για να έχεις προοδευτικότητα στο γλίστρημα και μεγάλη
απόσβεση χτυπημάτων απο πίσω(κάτω).
Πχ. στο vara με 18 είμαι τέλεια. Απο 22 και πάνω δεν καταλαβαίνω μεγάλη διαφορά.
Σε σαμπρέλα θα ήμουν πιο επιφυλακτικός σε βαρύ μηχανάκι όπως το ΤΑ, αλλά ο καθένας κάνει τις δοκιμές του βάσει του τρόπου
που οδηγάει.
Πχ2. Στο vara αν ακούσω γκουπ στην ανάρτηση είναι επειδή, ξεχάστηκα, αδιαφόρησα, χαλάρωσα και δεν λειτούργησα σωστά.
Συνήθως πάντα προσπαθώ να έχω μια ανάλαφρη στάση με όλο μα όλο το βάρος στα μαρσπιέ. Τα χέρια δε τα ακουμπάω σχεδόν,
ή μόνο τα δάχτυλα στο κάτω μέρος των γκρίπ (για να μη φύγω πίσω).