Σάββατο 23 Σεπτέμβριος 2017, 12:15:58 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Website του συλλόγου www.transalp.gr
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
Σελίδες: [1] |   Κάτω
  Εκτύπωση  
Αποστολέας Θέμα: Rothewald Carburetor Synchronizer VS DIY Carburetor Synchronizer  (Αναγνώστηκε 2883 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7601


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« στις: Τετάρτη 18 Ιούνιος 2014, 20:37:54 μμ »

Αρχικά η όλη ιστορία ξεκίνησε απο αυτό το θέμα:   http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,21813.0.html
που ξεκίνησε ο transalparas  και αφού ο Dimitri  παραχώρησε , και τον ευχαριστώ για αυτό, ενα Carburetor Synchronizer  με υποπιεσόμετρα της Rothewald , ενώ τα λόγια του εκτός του ότι με συγκίνησαν ...

Δεν υπάρχει λόγος για ευχαριστίες. Μια ομάδα είμαστε. Όπου μπορεί να βοηθήσει ο καθένας, καλό είναι.

... με ευχαρίστησαν τα μέγιστα αφού αυτό το ομαδικό κ φιλικό πνεύμα που συνάντησα κ συναντώ ακόμα στο φόρουμ είναι κάτι που μ΄αρέσει πολύ. (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει )
Οταν ξεχνάμε τις φαγομάρες μας τελικά είμαστε πολύ ... μαμάτοι 

Αν και αρχικά το ραντεβού είχε οριστεί για Κυριακή, δεν έκατσε, ετσι ο Μιχάλης ήρθε Δευτέρα πρωί και ήρθε η ώρα να ξεσκεπάσω την ΤΑ μου ...

 

Τώρα γιατί να ξεσκεπάσω ΚΑΙ την δική μου? γιατί,  πρώτον δεν βάζω χέρι σε ξένο μηχανάκι , δεύτερον επειδή η ιστορία θα γινόταν τύπου '' βλέπε και κάνε οτι κάνω για να μαθαίνεις ''  αλλά και επειδή ήθελα επι τη ευκαιρία να κάνω και εγώ ενα συγχρονισμό αλλά αυτή τη φορά για να μου φύγουν οι σκέψεις μήπως το DIY Solinocarb-tune    κοινώς αυτό το κατασκεύασμα που έχω κατασκευάσει με οδηγίες απο το Ιντερνετ και 6-7 μέτρα σωλήνα αλφαδολάστιχου Φ4 mm είναι τελικά αξιόπιστο η όχι?

Απο την άλλη τα υποπιεσόμετρα με όργανα δεν μου πολυγεμίζουν το μάτι αφού οτι και να γίνει πάντα θα υπάρχει ενα εστω και μικρό σφάλμα του οργάνου. Ο Δημήτρης όμως με διαβεβαίωσε οτι λόγω επαγγέλματος είχε καλιμπράρει τα υποπιεσόμετρα στην δουλειά και ηταν οκ.

Ομολογώ οτι περισσότερο καιρό την βλέπω ετσι ...



παρα ... ντυμένη.  αφαιρέθηκαν λοιπόν τα τεπόζιτα και απο τα δύο μηχανάκια





το DIY βγήκε απο την υπόγα



Τα όργανα συναρμολογήθηκαν



κλίμακα - 1 bar



Eπειδή υποπίεση στους κυλίνδρους δεν είναι σταθερή αλλά παλμική ο κατασκευαστής έχει προβλέψει ενα πολύ εξυπνο τρόπο να δημιουργήσει ενα Βεντούρι που να εξαφανίζει τις ταλαντώσεις στις βελόνες των υποπιεσόμετρων, κάτι που στο δικό μου DIY κάνουν τα δύο γυάλινα μπουκάλια που βρίσκονται στο πάνω μέρος και λειτουργούν σαν ποσβεστήρες ταλαντώσεων του υγρού.
Ολα παίζονται απο δύο μπίλιες, μια για καθε όργανο ...



που τοποθετούνται εδώ ...



.... και κατόπιν βιδώνουμε πιέζοντας οσο πρέπει την σωλήνα μέχρι να πετύχουμε το να παραμένει σταθερή η βελόνα



Το δοχείο για την παροχή μπεζίνας τοποθετήθηκε στο ΤΑ του Μιχάλη



και κάναμε συγχρονισμό αρχικά με τα όργανα και μετά με το DIY για περισσότερη ακρίβεια. Τελικά η πρώτη μέρα εληξε κάνοντας συγχρονισμό μόνο στο ΤΑ του Μιχάλη επειδή λόγω περιορισμένου χρόνου δεν μπορούσα να βάλω τα πράματα σε μια σειρά.
Ο Μιχάλης εδεσε την ΤΑ του τελείωσε κ το καφεδάκι του και εφυγε με ένα χαμόγελο.
Το χάρηκα επειδή τώρα ''ξέρει'' πώς να το ξανακάνει.


Και περνάω στην δεύτερη μέρα.



Ξανά όλα πάλι έξω απο την υπόγα, η ΤΑ ήταν ήδη λυμένη και έτοιμη, τα όργανα συναρμολογημένα , μπήκε το απαραίτητο ναυλον ωστε τοποθετώντας το δοχείο βενζίνης να μη έχουμε παρατράγουδα , φυσικά με προσοχή επειδή ο κινητηρας θα ζεσταθεί κ υπάρχει φόβος να λιωσει το ναυλον αν ακουμπήσει σε καυτα τμηματα του κινητήρα



Τοποθέτησα δύο ''Τ'' για να μπορέσω να συνδέσω παράλληλα και τις δύο συσκευές ωστε να γίνονται ταυτόχρονες μετρήσεις και συγκρίσεις



Η Honda έχει προβλέψει στα γνήσια γκρίπ και ειδικό γατζάκι ώστε να να συγκρατείται το δοχείο παροχής καυσίμου 



Τελικά σύνδεσα το αλφαδολάστιχο, το μαύρο σωλήνα απο τα υποπιεσόμετρα και ενα κομμάτι σιλικονούχο σωλήνα στα ''Τ'' , ο σωλήνας σιλικόνης σε σχέση με το κλασικό αλφαδολάστιχο δεν καίγεται κ με την θερμοκρασία δεν αλλάζει σχήμα ούτε διατομή ωστε να μην εφαρμόζει σωστα κ να τραβαει αέρα απο εκεί ο κύλινδρος .



Συνεχίζεται ...
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 17:50:39 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7601


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 18 Ιούνιος 2014, 20:41:16 μμ »

Και η συνέχεια :



... και στους κυλίνδρους



Πρώτη προσπάθεια και ο αριστερός κύλινδρος ρουφάει όλο το νερό με τη μία.



Ευτυχώς έχω προβλέψει οι σωλήνες που καταλήγουν στα μπουκάλια να μην έχουν το ίδιο ύψος και ετσι δεν πήγε το νερό στον κύλινδρο.
   Παραξενο, πριν εξι μήνες είχα κάνει συγχρονισμό, ξαναέλεγξα τις συνδέσεις και όλα οκ.

Αλλαγή υγρού (νεράκι  Grin)  και μια σκύλα πλέον παίζει το ρόλο βεντούρι για να μην έχουμε μια απο τα ίδια



Βάζω μπροστά , ξεχνάω οτι δεν έχω βάλει βενζίνη στο δοχείο, ο ενας κυλινδρος δίχως σταγόνα βενζίνης αφού είχα τραβήξει απο εκεί για το συγχρονισμό, και εκτός του οτι με τον ενα κυλινδρο να τροφοδοτείται με καυσιμο δεν είχα ρελαντί εκανε σαν τραίνο.
Ετυτυχώς το καταλαβα και γέμισα το δοχείο , παραθετω φωτό για να δείτε πόσο εκαψε ...



Κατασκεύασα και αυτό το Special Tool 





Eνα led δλδ πιασμένο σε ενα σύρμα 



Το προχωράω απο το πλάι των καρμπς και κοιταξτε την τρύπα της βίδας απο το φιλτροκούτι



και με το Led σε θέση μάχης    διαφορά ολοφάνερη ... 



Εδώ βλέπετε σε μια προσπάθεια να φέρω τα όργανα όσο το δυνατόν σε ίσες υποπιέσεις



και τι είδα στο DIY εκείνη τη στιγμή



Συμπεράσματα :

α) Πιστεύω οτι η ακρίβεια των ενδείξεων στα υποπιεσόμετρα αλλά και στο DIY ξεπερνούν κατά πολύ τις απαιτήσεις της Honda.
Ακόμα και από κατασκευής η βίδα του συγχρονισμού είναι πολύ ευαίσθητη. Σε μόλις 120ο περιστροφή φέρνει το υπερευαίσθητο DIY απο τέρμα σε τέρμα, ενώ σε αυτήν την μεταβολή τα όργανα έδειξαν μεταβολή υποπίεσης απο - 0.40 εως - 0,32 bar.
Δλδ το DIY  εχει μια κλίμακα περίπου 0,08 bar, απο αυτό και μόνο καταλαβαίνετε πόσο ευαίσθητο είναι.
Αλλά κ οτι δεν αξίζει τον κόπο να γίνει οποιαδήποτε προσπάθεια βαθμονόμησής του.

β) Τα όργανα έχουν ενα θετικό, οτι μπορεί κάποιος να τα χρησιμοποιήσει και σε μηχανάκια που απαιτούν συγκεκριμένη διαφορά υποπίεσης ανάμεσα στους κυλίνδρους, το DIY όχι.
Ομως συγκεκριμένα για την 650 που απαιτείται μια όσο το δυνατόν μηδενική διαφορά ανάμεσα στους κυλίνδρους και τα δύο κάνουν την ίδια δουλειά, το DIY μάλιστα με τρομερή ακρίβεια. Αν το πετύχεις ποτέ 
Αν δεν κάνω λάθος οι πρώτες 600αρες απαιτούν συγκεκριμένη διαφορά υποπίεσης με βασικό κύλινδρο τον πίσω.

γ) Το DIΥ δεν χρειάζεται καλιμπράρισμα, φροντίζει για αυτή η αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων και η βαρύτητα.

δ) Προτείνω λοιπόν το μηδενικού κόστους DIY ανεπιφύλακτα αρκεί να τοποθετηθεί ενα βεντουρι, όπως κάποτε είχε προτείνει ο Θανάσης (Aerios) στο κάτω μερος του σωλήνα (αυτό που έκανα με την σκύλα) ωστε η μεταβολή να γίνεται αργά κ να προλαβαίνουμε καταστάσεις όπως του να περάσει το υγρό στον κύλινδρο με την μεγαλύτερη υποπίεση.


Αυτά ...




Ξέχασα και ενα βιντεάκι που τράβηξα και ίσως φανεί χρήσιμο :

https://www.youtube.com/watch?v=rl5NQNGvvrc&feature=youtu.be

Μια φορά είπα να τραβήξω ενα βιντεάκι και ... κόλησε το λαμπάκι του HISS.
 Την γκαντεμιά μου ...

Στο βίντεο φαίνεται καθαρά οτι και μια τρίχα μετακίνηση στις βελόνες αντιστοιχεί σε κάπου 15εκ στο DIY. Αυτό κάνει δύσκολη την ρύθμιση αλλά και ακριβέστατη σε αυτό.
Ενώ ακόμα και το βάρος του κατσαβιδιού προκαλει μεταβολή 3-5εκ κάτι που στα όργανα δεν φαίνεται.

ΥΓ: Δημάτρη κανόνισε να βρεθούμε να σου το επιστρέψω .
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 17:51:59 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Dimitri
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 350


I'm normal. It's everyone else that's weird.


« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη 18 Ιούνιος 2014, 22:54:16 μμ »

Άμα είναι να κάνεις τέτοιες παρουσιάσεις την επόμενη φορά θα σου φέρω και ωρολογιακούς γράφτες, ροόμετρα, θερμόμετρα αποστάσσεως και ότι άλλο έχω στο σπίτι και στο γραφείο και να δω τι θα κάνεις μετά  Grin (για να μην φέρω μποροσκόπιο και σε δω να κάνεις επιθεώρηση βαλβίδων από την εξάτμιση  Grin)

 Καταπληκτική παρουσίαση (και video). Το led είναι όλα τα λεφτά

Όσο για το νερό έχεις δίκιο. Το έυρος είναι πολύ μικρό και λίγο παραπάνω υποπίεση το εξαφανίζει όλο εν ριπή οφθαλμού. Κάτι επίσης που μπορείς να κάνεις είναι να κόψεις δυο μικρά κομμάτια φελού σε διάμετρο λίγο μικρότερη από το αλφαδολάστιχο και επειδή αυτά θα επιπλέουν πάνω θα έχεις καλύτερη οπτική ένδειξη (ή απλά βάλε λίγο χρώμα ζαχαροπλαστικής, αλλά αυτό θα ποτίσει το αλφαδολάστιχο και σε λίγο καιρό θα έιναι άχρηστο.

Υ.Γ. Θα κοιτάξω να δώ αν μπορώ να περάσω μέσα το Σ/Κ (θα στέιλω ΠΜ)
Καταγράφηκε

Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...
transalparas
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 101



« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 01:37:24 πμ »

Φοβερο το ποστ για το πως εγινε η ολη εργασια,μιλωντας με τον Νικο για το πως θα γινοταν η δουλεια κατλαβαινα ακριβως τι ηθελε να μου πει και οι συμβουλες που μου εδωσε ηταν ολες πολυ χρησιμες.Ακομη εχω να πω οτι εκτιμω αφανταστα το γεγονος του οτι περασε την περισσοτερη ωρα μαζι μου και δεν ασχοληθηκε σχεδον καθολου με το δικο του ΤΑ εαν και θα ηθελα να τον βοηθησω κι εγω.....Πιστευω πως η δουλεια που εγινε δεν θα γινοταν σε καποιο συνεργειο και εργασια που εγινε μαζι με τον Νικο μου προσφερε αφανταστη χαρα!!!! Grin Grin
Καταγράφηκε

Δέν θέλω μαλακά πλαστικά,δεν θέλω ανεση και πολυτελεια ΘΕΛΩ ΜΟΝΟ ΩΜΗ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ!
Βαγγέλης
Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3797



« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 08:08:45 πμ »

Φοβερο το ποστ για το πως εγινε η ολη εργασια,μιλωντας με τον Νικο για το πως θα γινοταν η δουλεια κατλαβαινα ακριβως τι ηθελε να μου πει και οι συμβουλες που μου εδωσε ηταν ολες πολυ χρησιμες.Ακομη εχω να πω οτι εκτιμω αφανταστα το γεγονος του οτι περασε την περισσοτερη ωρα μαζι μου και δεν ασχοληθηκε σχεδον καθολου με το δικο του ΤΑ Δεν το έκανε για σένα, ήθελε να είναι σίγουρος πως αν γίνει καμιά πατάτα να μην είναι στην δικιά του εαν και θα ηθελα να τον βοηθησω κι εγω μπορείς να πας μια μέρα να του κόψεις ξύλα για το τζάκι.....Πιστευω πως η δουλεια που εγινε δεν θα γινοταν σε καποιο συνεργειο και εργασια που εγινε μαζι με τον Νικο μου προσφερε αφανταστη χαρα!!!! Grin Grin
Είναι αλήθεια πως είναι πολύ τελειομανής, μέχρι σχιζοφρένιας, αλλά είναι καλό παιδί και το άλλο το ξεπερνάμε!!!![/color][/size]

Εντάξι μην βαράτε, για να σπάσει η μονοτονία το έγραψα, αν δεν σας αρέσει στείλτε το στον Κουβά!!!
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7601


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 09:14:31 πμ »

Παλιοκρητικέ , ζηλέβς? ζηλεβς ?      

Το βασικό ήταν να μου φύγει αυτή η εστω κ μικρή υπόνοια οτι κάτι δεν έκανα/ρύθμιζα σωστά .

Τωρα ξέρω , και εσείς φυσικά οτι τουλάχιστον για την 650 το σωληνο-τιούν    κάνει δουλειά.

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να τραβήξω όσες φωτό ήθελα με λεπτομέρειες επειδή το να κρατάω την κάμερα στο ενα χέρι και να ρυθμίζω με το άλλο ηταν κομματάκι δύσκολο. Ομως το θέμα δεν ηταν τελικά το πώς γίνεται όσο το να γίνει η σύγκριση.

Τώρα τι είναι και τι κάνουν όλα αυτά τα όργανα που περιέγραψες Δημήτριε δεν ξέρω αλλά και δεν τα έχω δεί ποτέ μου. Οποτε θές να περάσεις, κ αμα θες να μοιράσουμε την απόσταση η ακόμα κ να στα φέρω , αρκετά έκανες.

Ισως κάποια στιγμή ασχοληθώ να κατασκευάσω ένα ψηφιακό υποπιεσόμετρο, αν και δεν βλέπω οτι θα χρησιμεύσει σε κάτι η θα δώσει κάτι παραπάνω, αφού ακόμα και το βάρος απο το κατσαβίδι στην βίδα μεταβάλει την ρύθμιση. Απλά θα φαίνεται η διαφορά κ θα μου σπάει τα νεύρα.

Επομενη ρύθμιση και βασική στα καρμπς είναι το μίγμα. Αυτό που θα ήθελα να καταφέρω είναι να τοποθετήσω , οπως είπα κ στον Μιχάλη αναμονές για καυσαναλυτή στους λαιμούς εξαγωγής , όπως έχει εδώ ο Πήγασος , απλά αφαιρεί το καπάκι Νο4



και συνδέει το probe του καυσαναλυτή στο Νο5 (μα να έχει ο Ιταλός και να μην έχει ο Χόντας? εκτός κ αν του Ιταλού χάνει μια ζωή  )



Αυτό αξίξει τον κόπο, αν και μια δύο φορές να διαβάσεις τα μπουζί καταλαβαίνεις τι συμβαίνει με το μίγμα σου και δεν ξανασχολείσαι.

Θα δώ .... δουλειά δεν είχε ο  και  τα ......
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 17:58:53 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10232



« Απάντηση #6 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 09:20:12 πμ »

α) Στολιδι για το φορουμ αναρτήσεις (ποστ) τετοιου τυπου...
β) Νικο, στο εχω πει πολλες φορες, αλλα καθε φορα που βλεπω την μηχανη σου το ιδιο σκεφτομαι...  τοσο προσεγμενο μηχανακι δεν υπαρχει πουθενά αλλού!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 49.144km
ekos
Επισκέπτης
« Απάντηση #7 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 09:59:37 πμ »

Νίκο πραγματικά έχεις περάσει σε άλλο επίπεδο. Respect


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Καταγράφηκε
dionysis
δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 607



« Απάντηση #8 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 10:06:31 πμ »

πραγματικά άπαιχτος

Καταγράφηκε

παντα ορθιοι παντα ορθοι
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7601


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 17:08:05 μμ »

α) Στολιδι για το φορουμ αναρτήσεις (ποστ) τετοιου τυπου...
β) Νικο, στο εχω πει πολλες φορες, αλλα καθε φορα που βλεπω την μηχανη σου το ιδιο σκεφτομαι...  τοσο προσεγμενο μηχανακι δεν υπαρχει πουθενά αλλού!

α) Ευχαριστώ πολύ. Το έχω ξαναπεί . Οταν πριν 5 χρόνια καβάλησα μηχανάκι στα 48 μου, το φόρουμ ήταν για εμένα τεράστια βοήθεια διάβαζα 6 μήνες πριν την αγοράσω κ ήξερα τι να δώ και τι να προσέξω σαν να την είχα ήδη.
Αλλο αν απο την ομορφιά της τυφλώθηκα  και πήρα κάτι που με ταλαιπώρησε λιγουλάκι να το συνεφέρω. 
Η βιβλιοθήκη του φόρουμ είναι πραγματικά ανεξάντλητη.
Ετσι τώρα μετά απο 5 χρόνια, αισθάνομαι πώς ότι κάνω είναι απλά μια ανταπόδωση σε ότι κάποτε απλόχερα μου έδωσαν.

β) Πράγματι, μου τρώει πολύ χρόνο. Αλλά η αγάπη είναι αμοιβαία  (Πχ: δεν θα ήθελα να ποσταρω θέματα όπως ... πώς γυαλίζουμε τις ακτίνες, θα εκτεθώ.
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1763



« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 17:17:39 μμ »

α) Ευχαριστώ πολύ. .... θα ήθελα να ποσταρω θέματα όπως ... πώς γυαλίζουμε τις ακτίνες, θα εκτεθώ.
Βάλε ρε Νίκο εμένα με ενδιαφέρει Smiley
Καταγράφηκε
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10232



« Απάντηση #11 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 18:00:02 μμ »

Βάλε ρε Νίκο εμένα με ενδιαφέρει Smiley

Αστο, γιατι τον φανταζομαι να τις βγαζει μια μια και να την πηγαινει για αμοβολη και παλι πισω για την επομενη!
Καταγράφηκε

Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 49.144km
stamatis
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 195


ΜΑΓΚΕΣ.... ΚΑΒΑΛΑΤΕ ΟΣΟ ΚΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ !!!


« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 20:11:58 μμ »

    ΝΙΚΟΛΑ       ΕΙΣΑΙ    ΑΠΑΙΧΤΟΣ !!!!
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7601


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #13 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 22:18:53 μμ »

Χάνεσαι Σταμάτη, έχω ενα λογαριασμό με το τεποζιτό σου  Grin Grin
Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1763



« Απάντηση #14 στις: Πέμπτη 19 Ιούνιος 2014, 23:19:16 μμ »

Αστο, γιατι τον φανταζομαι να τις βγαζει μια μια και να την πηγαινει για αμοβολη και παλι πισω για την επομενη!
Μπα ,είμαι σίγουρος ότι το συγκεκριμένο φωτορομάντζο το
έχει έτοιμο.
Απλά μας φοβάται, γιατί είμαστε παλιόπαιδα και θα τον
χαρακτηρήσουμε υπερβολικό, ε Νίκ;
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7601


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #15 στις: Σάββατο 21 Ιούνιος 2014, 17:55:17 μμ »

Αυτό είναι εργαλείο ...

https://www.youtube.com/watch?v=7Of_s5UNfyE

https://www.youtube.com/watch?v=4X8whxAc2p8

ε, να με δώ να ρυθμίζω την ΤΑ με πισί κ τπτ άλλο στο κόσμο 
Καταγράφηκε
Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7601


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη 13 Σεπτέμβριος 2017, 18:00:00 μμ »

Και αυτό το θέμα ''επισκευάστηκε'' απο τις φωτό του photobucket.

Aντε κ καλές ρυθμίσεις.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] |   Πάνω
  Εκτύπωση  
 
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!