Σάββατο 17 Αύγουστος 2019, 14:22:23 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Πληροφορίες για Africa Twin  (Αναγνώστηκε 5542 φορές)
PRINCE
Vivere pericolosamente!!!
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 72


Χrv 750 !!!


« στις: Τρίτη 01 Απρίλιος 2014, 10:40:58 πμ »

http://www.africatwin.gr/Nemesis/portal.php?&sid=6e6792add37fa4feb63cd88753598cda

http://www.angelsriders.com/

Το δεύτερο είναι λίγο καλύτερο και περισσότερο ενεργό.
Καταγράφηκε

Γιώργος - Θεσσαλονίκη

Όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται!!!
Talinos
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 312



« Απάντηση #1 στις: Τρίτη 01 Απρίλιος 2014, 12:41:39 μμ »

HONDA XL 780 Africa Twin MY2015

Η ταχύτητα με την οποία η Honda ωρίμασε και συγκέντρωσε την εμπειρία απο τη δεκαετία που πέρασε δεν ξαφνιάζει τους γνώστες για τα όσα συμβαίνουν στην κορυφαία εταιρεία μοτοσυκλετών. Έτσι αποφασιστικά επανατοποθετείται στα μεσαία κυβικά μετά το τέλος της παγκόσμιας φρενίτιδας των mega 1200 μοντέλων και δείχνει την αποφασιστικότητα της εταιρίας να στηρίξει και να λανσάρει ξανά τη ναυαρχίδα των πραγματικών On-Off μοτοσυκλετών της, στη χρυσή κατηγορία των 800 κυβικών.

10 χρόνια ήταν αρκετά για να συλλεχθούν, καταγραφούν και ομαδοποιηθούν πληροφορίες από τους ιδιοκτήτες του προηγούμενου μοντέλου και έτσι η Honda να προχωρήσει σε συγκεκριμένες βελτιώσεις. Ένα από τα «θέματα» που ανανεώνεται στο νέο Africa είναι αυτό της δύναμης.

Με νέο κινητήρα εν σειρά και 30 κυβικά παραπάνω, η συνολική χωρητικότητα του κινητήρα σκαρφάλωσε στα 780 κ.εκ., δίνοντας σημαντικά καλύτερες επιδόσεις. Μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή, καλύτερες επιταχύνσεις, υψηλότερη τελική και καλύτερη απόκριση στο γκάζι θα προσφέρει ο νέος κινητήρας, και τιμές κατανάλωσης που το μοντέλο με τον παλιάς σχεδίασης V κινητήρα 748κ.εκ. δεν θα μπορούσε ούτε να φανταστεί!

Η Honda μιλάει τώρα για κατανάλωση 3,76 λίτρων ανά 100 χλμ. και αυτονομία περί τα 550 χλμ., υπό ιδανικές συνθήκες. Η μέγιστη ισχύς φτάνει πλέον στους 94 ίππους (από 51,5) και η ροπή αγγίζει τα 11.1 kgm.

Τοποθετήθηκαν δύο αντικραδασμικοί άξονες για μείωση των κραδασμών και η εξάτμιση διαθέτει επιθετική αλλά μοντέρνα σχεδίαση που ταιριάζει στο διπλό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Ο συμπλέκτης προϊόν εξέλιξης απο τον τετρακύλινδρο 1200 της Honda είναι διπλός και προσφέρει μια εντελώς νέα εμπειρία για τα δεδομένα της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας και της κατηγορίας και μέρος της κληρονομιάς είναι και οι επιλογές για τον τρόπο αλλαγής των ταχυτήτων, χειροκίνητα ή αυτόματα, αργά ή γρήγορα.

Ένα νέο λογισμικό πολλαπλών χαρτογραφήσεων υπόσχεται καλύτερη λειτουργία στο κιβώτιο, του οποίου οι σχέσεις έχουν μακρύνει. Η εργονομία είναι βελτιωμένη και ο χώρος για τον αναβάτη έχει μεγαλώσει, επιτρέποντας έτσι στα πόδια να κινούνται πιο ελεύθερα και να πατούν πιο άνετα στο δάπεδο.

Η θέση οδήγησης είναι διαφορετική, έτσι ώστε να βελτιωθεί το κομμάτι της εκτός δρόμου οδήγησης χωρίς να θυσιάζεται η άνεση, μεγάλωσε ο χώρος στην περιοχή των γονάτων κατά 8 εκατοστά και τα μαρσπιέ/δάπεδα μάκρυναν. Παράλληλα, η σέλα ξανασχεδιάστηκε, «βούλιαξε» λίγο στη μέση του χώρου για τον αναβάτη και λέπτυνε στη μέση της. Το ύψος της έμεινε στα ίδια επίπεδα, λίγο πριν τα 87 εκατοστά.

Ποιοτικά στοιχεία ενσωματώθηκαν στο νέο XL 780 Africa για να γίνει πιο πολυτελές, όπως οι πολλαπλά ρυθμιζόμενες μανέτες και το νέο μονόμπρατσο και στιβαρό αλουμινένιο ψαλίδι, που πήρε τη θέση του προηγούμενου με την ορθογωνική διατομή. Ελαφρύτερο κατά δύο κιλά, τo νέο ψαλίδι είναι μεταβλητής διατομής και πολύ πιο εμφανίσιμο από πριν.

Τα φρένα φυσικά της Ιαπωνικής Nissin ακολουθούν την γνωστή ποιοτική διαδρομή των μοτοσυκλετών Honda και συνδυάζονται με ένα σύγχρονο σύστημα ABS που απενεργοποιήται ακόμα και εν κινήσει. Σε εντίθεση με άλλες μεικτής χρήσης μοτοσυκλέτες της Honda, εδώ έγινε η επιλογή να μη χρησιμοποιηθεί το σύστημα συνδυαζόμενων φρένων CBS προς όφελος της δυναμικής οδήγησης εκτός δρόμου, λαμβάνοντας υπόψη τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Δίσκοι τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω και σαν έκπληξη καταπληκτικές αναρτήσεις πλήρως ρυθμιζόμενες μπροστά και πίσω απο την κορυφαία Σουηδική εταιρεία Öhlins. Τα όργανα, τέλος, είναι πλεον πλήρως ψηφιακά και μόνο το αναλογικό στροφόμετρο παραμένει για να δώσει την απαραίτητη "αγριάδα". Επιπλέον απέκτησαν νέες ενδείξεις, σχετικές με την καταγραφή της κατανάλωσης καυσίμου, την κατάσταση του κινητήρα και την επιλογή χαρτογράφησης.

Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί το Νοέμβριο του 2014 στο σαλόνι μοτοσυκλέτας και θα είναι διαθέσιμο απο τις αρχές του 2015.

πηγή http://www.carzine.gr/honda-XL-780-my2015/

 
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 01 Απρίλιος 2014, 12:46:48 μμ από Talinos » Καταγράφηκε
Talinos
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 312



« Απάντηση #2 στις: Τρίτη 01 Απρίλιος 2014, 12:53:07 μμ »

Νομίζω ότι το πιο σημαντικό τώρα είνια να δούμε την τιμή που θα βγει. Εκεί θα παιχτούν όλα. Αμα είναι κάτω απο 9.500 € θα χτυπήσει στα ίσια την BMW και θα έχουμε μεγάλες συγκινήσεις.

Άμα ζητάει 11.000€, άστα να πάνε. Σε τέτοιους καιρούς, άκλαφτο θα πάει και αυτό.
Καταγράφηκε
Africaptan
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 643



« Απάντηση #3 στις: Τρίτη 01 Απρίλιος 2014, 13:09:12 μμ »

Και του χρονου !!!
Καταγράφηκε

Καλυτερα η αμαθεια, παρα η ημιμαθεια...
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #4 στις: Τρίτη 01 Απρίλιος 2014, 16:22:54 μμ »

Βασικά ο Prince άνοιξε το θέμα σχετικά με πληροφόρηση για τα νυν μοντέλα africa.

Φυσικά, θα είναι φανταστικό να βγει ένα νέο μοντέλο, που θα μας πάει άλλα 30 χρόνια.

Στάλθηκε από το HUAWEI G525-U00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

Talinos
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 312



« Απάντηση #5 στις: Τρίτη 01 Απρίλιος 2014, 17:18:23 μμ »

Το ξέρω, το πήρα σαν ευκαιρία να τρολάρω λίγο ένεκα της ημέρας, αλλά τζίφος. Τσάμπα το 20λεπτο που μου πηρε η διαμόρφωση του κειμένου.

Και νόμιζα πως το έκανα αληθοφανές... Undecided
Καταγράφηκε
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #6 στις: Τρίτη 01 Απρίλιος 2014, 22:53:14 μμ »

Africa Twin 2015 στα... 780 cc? Come on...
Καταγράφηκε

nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 01 Απρίλιος 2014, 23:37:56 μμ »

Το ξέρω, το πήρα σαν ευκαιρία να τρολάρω λίγο ένεκα της ημέρας, αλλά τζίφος. Τσάμπα το 20λεπτο που μου πηρε η διαμόρφωση του κειμένου.

Και νόμιζα πως το έκανα αληθοφανές... Undecided

Εγώ το έχαψα να σου πω...
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 02 Απρίλιος 2014, 09:54:44 πμ »

Φτου σου! και είπα και εγώ θα ξαναπάρω χόντα!
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1903



« Απάντηση #9 στις: Κυριακή 01 Ιούνιος 2014, 23:15:40 μμ »

Οι φήμες πληθαίνουν.
Στο Ιταλικό περιοδικό''ιν μοτο''και μάλιστα στο
εξώφυλλό του φιλοξενεί μία φωτό με το πως
θα είναι η νέα Αφρικα 2015.
http://www.inmoto.it/2014/05/13/in-moto-numero-6-in-edicola/

Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στο CRF450Rally .
Eπίσης πιθανολογούν ότι θα φοράει έναν καινούριο
800άρη κινητήρα σε σειρά και όχι βε(V).

Ρε μπας και βγει το όνειρο του Talinos αληθηνό;

Καταγράφηκε
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #10 στις: Κυριακή 01 Ιούνιος 2014, 23:23:37 μμ »

Περιμέναμε ότι θα ήταν άσχημη, αλλά όχι ΤΟΣΟ.
Καταγράφηκε

ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3677


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #11 στις: Κυριακή 01 Ιούνιος 2014, 23:36:59 μμ »

Καθαρά χωμάτινο χαρακτήρα....
Πολλοί θα το περίμεναν κάτι σαν ανταγωνιστή του gs 800 και Tiger 800....τζίφος....
Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1903



« Απάντηση #12 στις: Κυριακή 01 Ιούνιος 2014, 23:40:50 μμ »

Καθαρά χωμάτινο χαρακτήρα....
Πολλοί θα το περίμεναν κάτι σαν ανταγωνιστή του gs 800 και Tiger 800....τζίφος....

Μα γιατί ; με ένα δεύτερο φτεράκι(μπροστινό,χαμηλότερο)και ένα ζευγάρι πιο
''πολιτικά'' λάστιχα,τι λες;
Καταγράφηκε
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #13 στις: Κυριακή 01 Ιούνιος 2014, 23:44:54 μμ »

Και με μια πιο εργονομική σέλα, και με μια χαμηλότερη ανάρτηση, και μια σχάρα για βαλίτσα, και, και, και... με λίγα λόγια μιλάμε για άλλο μηχανάκι.

ΑΝ φυσικά υποθέσουμε ότι στέκουν οι φήμες αφενός και ότι αυτό που βλέπουμε θα είναι όντως η τελικής της μορφή.
Καταγράφηκε

ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3677


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #14 στις: Κυριακή 01 Ιούνιος 2014, 23:55:50 μμ »

Και με μια πιο εργονομική σέλα, και με μια χαμηλότερη ανάρτηση, και μια σχάρα για βαλίτσα, και, και, και... με λίγα λόγια μιλάμε για άλλο μηχανάκι.

ΑΝ φυσικά υποθέσουμε ότι στέκουν οι φήμες αφενός και ότι αυτό που βλέπουμε θα είναι όντως η τελικής της μορφή.

Το αυτό  giamar4  Wink

Σε όλες τις μηχανές αν αρχίσουμε τα αν.....χαθήκαμε.
Και εγώ μόλις είχα πάρει το 700αρι και το καλοπρόσεξα άρχισα....αν είχε και αυτό...και αν είχε και διπλό σταντ...και αν είχε το άλλο....και αν είχε καλύτερη κάλυψη, και μετά από πολλά αν....του έριξα και πάνω απο 1500 € αξεσουάρ και μου έφτασε κοντά τα 9500 +.....και μετά είπα αν είχα πάρει μια άλλη μηχανή με τόσα χρήματα θα ηταν καλύτερη απο την αρχή..... και μετά στον ενάμιση χρόνο την πούλησα....
Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
giamar4
Gelande/strasse
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1903



« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα 02 Ιούνιος 2014, 00:17:17 πμ »

Δίκιο έχετε και οι δύο.
Ολοι μας το γνωρίζουμε ,ότι τα μηχανάκια και μάλιστα τα
καινούρια είναι ''τρύπιοι κουμπαράδες'',
Πάντως
λογικά το θέμα της σέλας(ποιά σέλα δηλαδή,ένα σανίδι είναι
αυτό που βλέπω και μάλλον αν βγει παραγωγή,μάλλον θα
παίξει άλλη)
 όπως και το ύψος της ανάρτησης
διορθώνεται εύκολα.
Σε κάτι ΚαΤέΜια 990 δηλαδή πως γίνεται;
π.χ.
το φτεράκι και η σχαρίτσα  φαίνονται;
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 02 Ιούνιος 2014, 00:18:55 πμ από giamar4 » Καταγράφηκε
nikosr
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 804


« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα 02 Ιούνιος 2014, 00:38:37 πμ »

Για φωτοσοπιά είναι κούκλα στα δικά μου μάτια.

Αλλά δυστυχώς είναι φωτοσοπιά  Undecided
Καταγράφηκε
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7258


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα 02 Ιούνιος 2014, 10:54:44 πμ »

Αμα έχεις κοντά πόδια  , πρέπει να είναι χαμηλή η να χαμηλώνει .
Αμα έχεις μεγάλο κώλο θέλει φαρδιά σέλα .
Αμα δεν πας χώμα θελει "καραφλα" .
Αμα είσαι πέφτουλας θέλει κάγκελα .....      παντού.
Και να μη ζορίζεσαι       ,       και νάχει και κανα κρεμαστάρι για το φραπε  ,  και μπιλιμπλίκια , πολλά μπιλιμπλίκια  , abs ? να μην έχει ?

Αγοράστε κανα κουμπαρά  κι αφήστε πως θα φτιάξει , (αν φτιάξει ) την Αφρικα η Χόντα , το μηχανάκι μάλλον θα είναι γιά "άλλους" . Wink


Ακόμα δεν τον είδατε .....
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
nikosr
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 804


« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη 18 Ιούνιος 2014, 17:56:40 μμ »


Ακόμα δεν τον είδατε .....


Και δεν νομίζω να τον δούμε - είπαμε φωτοσοπιά  Wink
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!