Hellas Transalp Forum

Τοποθέτηση φλάσερ κατάλληλου για led .

Stoneman · 41069

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Παρασκευή 21 Φεβρουάριος 2014, 19:44:48 μμ
Οσοι έχετε προσπαθήσει να τοποθετήσετε φλάς led σίγουρα θα έχετε αντιμετωπίσει το πρόβλημα του γρήγορου φλασαρίσματος που δεν είναι τπτ άλλο παρά μια ειδοποίηση καμενης λάμπας.

Οι λόγοι της τοποθέτησης led φλας η αλλαγή στις λάμπες με αυτές που είναι κατασκευασμένες με led είναι ,
α) καλύτερη φωτεινότητα (οχι πάντα)
β) μικρός όγκος , που βολεύει όσους τοποθετούν βαλίτσες
γ) μικρή κατανάλωση ρεύματος (οχι πάντα) και
δ) το χλιδάτο αναμα/σβήσιμο που είναι σαν να λέει - είμαι μέσα στην τεχνολογία και το δείχνω. :2hysterical:

Η φωτεινότητα που δεν είναι πάντα σίγουρο οτι αυξάνεται, έχει να κάνει με διάφορους λόγους όπως το μέγεθος του φωτιστικού, η ποιότητά του, ο αριθμός και το είδος των led που χρησιμοποιεί και η χώρα που το κατασκευάζει, αν και τώρα πιά όλα στην Κίνα κατασκευάζονται.

Η κατανάλωση και αυτή μειώνεται αν μαζί με την αλλαγή στα φωτιστικά/λάμπες αλλαχτεί και το ρελέ με ένα απο αυτά που δεν ''ασχολούνται'' με το φορτίο και διατηρούν τον ίδιο χρόνο ακόμα και με φορτίο ένα μικρό λαμπάκι.
Η κατανάλωση παραμένει η ίδια αν για να ξεγελάσουμε το ήδη υπάρχον φλάσερ τοποθετήσουμε παράλληλα στα φωτιστικά αντιστάσεις (μια για κάθε φωτιστικό/λάμπα  led) που ''παίζουν'΄το ρόλο φορτίου.
Ασχημη λύση , γενικά δεν θα αισθανόμουν ήρεμος με το να έχω μια αντίσταση 25W που ζεσταίνεται πεταμένη σε ενα μηχανάκι γεμάτο πλαστικά.

Πειραματιζόμενος με ένα ρελέ φλάσερ αυτ/του κατάφερα να το ''πειράξω'' και να το κάνω να μην ασχολείται με το φορτίο αλλά όταν μέσα στην τρελή χαρά έβγαλα το φλάσερ της ΤΑ για να κάνω το ίδιο και βγάζοντας το καπάκι με το βίσμα ... είδα αυτό ...

 

... η Honda μας το έχει γεμίσει με ενα υλικό σαν μαύρη σιλικόνη, ισως για να μην ενοχλεί η υγρασία το κύκλωμα, αλλά αυτό σημαίνει οτι είναι μη επισκευάσιμος και δεν μπορώ να τον τροποποιήσω.
Εχοντας όμως ήδη φτιάξει τα πίσω φλάς  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19964.0.html   δεν μπορούσα να κάνω πίσω.

Ετσι έπρεπε να παραγγείλω φλάσερ. Το ρελέ της ΤΑ είναι με δύο επαφές,   που ενεργοποιείται με το που εφαρμόζεται επάνω του φορτίο μέσω του διακόπτη επιλογέα των φλάς.
Δλδ το ρελέ τοποθετείται πριν τον διακόπτη/επιλογέα R η L .
Επιλέγοντας R η L απλά συνδέουμε τις λάμπες στο ρελέ που ξεκινάει κύκλο λειτουργίας.
Aυτό δλδ:



Βρήκα ενα εδώ με δύο επαφές  http://www.ebay.com/itm/2Pin-Turn-Signal-Flasher-Relay-For-Motorcycle-Dirt-Bike-LED-Indicator-Light-1pcs-/261380313057?hash=item3cdb7b0fe1&vxp=mtr  αλλά παρακάτω γράφει ''Each indicator requires one unit''  πλάκα έχει ο τύπος    :2hysterical:

Βρήκα και αυτόν  http://www.aliexpress.com/item/2-pins-Motorcycle-12V-0-02A-20A-Flasher-LED-Electronic-Relay-Fix-Blinker-Indicator-Free-Shipping/1290579347.html   αλλά γράφει ''Life Time: 200 working hours'' δλδ κάθε 200 ωρες πάπαλα? κάτι λάθος έχει κάνει ο κινέζος.   είναι όμως φούλ έξτρα έχει και '' With clicking sound'' 
 :2hysterical:

Υπάρχουν και με 3 επαφές, σαν το σχέδιο παραπάνω, αλλά υπάρχει περίπτωση συνδέοντάς τον να λειτουργεί συνέχεια με το που γυρίζουμε τον γενικό διακόπτη με το κλειδί και με τα φλάς κλειστά. Οχι σίγουρα αλλά αυτό με αναγκάζει να παραγγείλω και απο τους δύο.



Τελικά παράγγειλα αυτά τα δύο :

2 Pin Car Flasher Relay for LED DC12V 0.1W-150W
http://www.aliexpress.com/item/2-Pin-Car-Flasher-Relay-for-LED-DC12V-0-1W-150W/765247617.html

3 Pins LED Flasher Relay DC12V 0.02A-20A CF13 JL-02
http://www.aliexpress.com/store/product/New-3-Pin-Car-Flasher-Relay-to-Fix-LED-Light-Blink-Flash-DC12V/313486_631812317.html

Ας ερθουν φέτος  ;D και θα δώ τι μπορουν να κάνουν. Καλοί οι σχιστομάτηδες αλλά αργούν και εμείς εδώ έχουμε και δουλειές. ;D

Αγόρασα και μια πλαστική βάση για ρελέ, βασικά έχει θέση για κάθε ρελέ αυτ/του που κυκλοφορεί, ανάλογα με το που θα τοποθετήσουμε τους ακροδέκτες. Δεν είναι σαν αυτή της φωτό , είναι πιο συμμαζεμένη.



Αυτή η βάση θα στερεωθεί στο μεταλικό ελασμα που στερεώνεται με ενα ελαστικό πιαστράκι το παλιο φλάσερ.
Οσοι θέλουν να στερεώσουν κάπου αλλού το φλάσερ μπορούν να αγοράσουν μια σκέτη φίσα ρελέ σαν αυτήν:

 

Για να μην προχωρήσω σε κόψε ράψε της πλεξούδας , που θα ηταν και το ευκολότερο, χρειάζομαι ενα αρσενικό βίσμα σαν το παλιο φλάσερ ωστε να κουμπώσει στο θηλυκό της πλεξούδας,  να ασφαλίσει με το πλαστικό του κλιπ που παταμε για να βγεί και τα καλώδια να συνδεθούν στην βάση του νέου φλάσερ. θα γίνει δλδ μέ άλλα λόγια η κατασκευή ενός αντάπτορα με δύο καλώδια. Αυτό σημαίνει οτι θέλω το ίδιο ακριβώς βίσμα.

Μετά απο μια ψαχτική σε Σπ. Πάτση , και αρκετά τηλέφωνα σε ειδικά καταστήματα δεν βρέθηκε τπτπ. Ολοι λέγανε οτι είναι ανταλλακτικό της εταιρείας κλπ.
Αφου στραβώθηκα με το παχύμετρο , έβγαλα το σχέδιο του κονέκτορα και τον βρήκα στο eBay , η περιγραφή του είναι 3 Way 2.8mm Mini Connector, 3 Way επειδή είναι τριών ακροδεκτών (αλλά χρησιμοποιούνται οι δύο) και 2.8mm Mini επειδή οι αρσενικοί μικροί ακροδέκτες του εχουν πλάτος 2.8χλστα.

Το βρήκα εδώ :
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X3+Way+2.8mm+Mini+Connector&_nkw=3+Way+2.8mm+Mini+Connector&_sacat=0&_from=R40

στο κατάστημα autostar, αλλά και σε πολλά άλλα. Εξω βρωμάει ο τόπος και εδώ με στελνουν στον Σαρακάκη.  :cussing:

http://www.ebay.co.uk/itm/3-Way-2-8mm-Mini-Connector-Kit-BLACK-Motorbike-Suzuki-Motorcycle-Pin-Connectors-/190759580687?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2c6a28340f
πάμφθηνο, στα 2 ευρώ το σετ θηλυκό /αρσενικο + ακροδέκτες.

[ Ασχετο αλλά βρήκα και αυτό   
http://www.ebay.co.uk/itm/2-Add-Circuit-Fuse-Tap-Piggy-Back-MINI-Blade-Fuse-Holder-ATM-APM-12v-24v-volt-/180735824927?pt=UK_Cars_Parts_Vehicles_Terminals_Cabling_ET&hash=item2a14b1d41f



μια πολύ ωραία ιδέα για ασφαλειοθήκη πάνω στον πόλο για όσους θέλουν να τοποθετήσουν η έχουν ηδη τοποθετήσει ρευματολήπτη και θέλουν να έχουν την ασφάλεια σε προσιτό σημείο.]

Οποτε είμαι έτοιμος να φτιάξω τον αντάπτορα, σωστό και λειτουργικό, όταν με το καλό ερθουν τα ανταλλακτικά.


Συνεχίζεται.








« Last Edit: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2020, 18:27:19 μμ by Stoneman »



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #1 on: Παρασκευή 21 Φεβρουάριος 2014, 20:59:20 μμ
Γεια σου ρε νικολα!Με το μερακι σου , τις γνωσεις σου και το χρονο που διαθετεις(τον εχεις που τον εχεις..) μας χαριζεις γνωσεις και χαρα.
Εγω παλι, αγορασα φλασερ ηλεκτρονικο,αφου δεν ειχα χρονο για να ψαχτω και ουτε ηθελα να παρεμβαλω αντιστασεις στην γραμμη..Οκως τα πηρα απο εδω, Ελλαδιτσα, και τα φλας και τον φλασερ,εσυ γιατι ψαχτηκες εξω?λογω χρηματων?
Μαλιστα, το μαμα φλασερ μου ειχε δυο αυτακια ενω το νεο  τρια....Παιδευτηκα λιγο και πριν το παρατησω ρωτησα ενα ηλεκτρολογο μοτο.....Απλα ηθελε γειωση..


HONDA ή γενόσιμο?


Offline dimXLV650

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
Reply #2 on: Παρασκευή 21 Φεβρουάριος 2014, 22:00:54 μμ
Ρε Νικόλα, ολοκληρη διατριβή... έκανες. :eusa_clap:  Χαρας τα κουράγια σου.

Μεταξύ μας δεν καταλαβα γρί,  :banghead: αλλα Μπράβο σου!!! :eusa_clap:



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1440
Reply #3 on: Σάββατο 22 Φεβρουάριος 2014, 09:18:31 πμ
Ρε φίλε... χαρά στο κουράγιο σου ! Αναλυτικός και επεξηγηματικός, αλλά....

γιατί δεν συνδέεις μια αντίσταση σε κάθε φλάς και να τελειώνεις?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Σάββατο 22 Φεβρουάριος 2014, 09:37:37 πμ
Ρε φίλε... χαρά στο κουράγιο σου ! Αναλυτικός και επεξηγηματικός, αλλά....

γιατί δεν συνδέεις μια αντίσταση σε κάθε φλάς και να τελειώνεις?

Παντελή, οι αντιστάσεις φορτίου ακόμα και δύο φορές επάνω να είναι σε ισχύ απο την απαιτούμενη ζεσταίνονται. Η ισχύς που καταναλώνουν οι αντιστάσεις είναι κάπου 10-12W, εγώ εβαλα 20αρες και στο 5λεπτο στεγνωνε το σαλιο επάνω τους.
Ποιός ηλεκτρολόγος θα τις στερεώσει σε μεταλικό τμήμα του σκελετού ωστε να ψύχονται ?
και μιλάω για αυτές:



Και πώς θα τις στερεώσει? θα τον αφήσεις να τρυπήσει το υποπλαίσιο?
Οχι, στην καλύτερη περίπτωση θα τα πιάσει με ταιράπ. Και ποσο θα ζήσουν αυτά?

Οποτε τοποθετείς ενα ρελέ σωστό και με όλα τα άλλα μαζί σου βγαίνει ενα 15 ευρω και ησυχάζεις.
« Last Edit: Σάββατο 22 Φεβρουάριος 2014, 09:41:04 πμ by Stoneman »



Offline makisl

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οδηγός Κύκλωπα
Reply #5 on: Σάββατο 22 Φεβρουάριος 2014, 10:33:45 πμ
Ο κλέφτης - ρευματολήπτης από τις ασφάλειες  εξαρτάται από την ασφάλεια που είναι βαλμένος?

Δηλαδή αν καεί η κάτω ασφάλεια δεν δουλεύει ο ρευματολήπτης σωστά?

Πόσο επιβαρύνεται η ασφάλεια που πατάει τώρα που έχει κι άλλη απο πάνω ?  ;D

( Ρωτάω γιατί έχω αγοράσει μία 12V μπρίζα εδώ και ένα εξάμηνο και δέν την έχω βάλει ακόμα  :2hysterical: :2hysterical: )

Πάντως ωραίο κόλπο αυτός ο ρευματολήπτης.

Η κάτω ασφάλεια πρέπει να είναι μεγαλύτερη απο την επάνω σωστα?

« Last Edit: Σάββατο 22 Φεβρουάριος 2014, 10:36:22 πμ by makisl »


c1.0.gif[/img][/url]


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Σάββατο 22 Φεβρουάριος 2014, 15:34:27 μμ
Μάκη, μάλλον σε μπέρδεψα. Ρευματολήπτη εννοώ την μπρίζα.

   Εχει γραφτεί και είναι και σωστό η ασφάλεια της μπρίζας να είναι όσο γίνεται κοντύτερα στον Θετικό πόλο της μπαταρίας επειδή αυτό το κομμάτι καλωδίου ανάμεσα πολο και ασφαλειοθήκη είναι ουσιαστικά ανασφάλιστο.

Αυτό λοιπόν είναι το ιδανικό επειδή και μηδενίζει αυτήν την απόσταση, αλλά και υπάρχει κάπου σταθερή και προστατευμένη η ασφάλεια.

Οσο για τίς ασφάλειες, να ξέρεις οτι η ασφάλεια προστατεύει την γραμμή/καλώδιο παροχής  και όχι την συσκευή/ες που εσύ συνδέεις στην μπρίζα.
Δλδ ανάλογα με το καρέ του καλωδίου που θα χρησιμοποιήσεις θα είναι και η ασφάλεια.
Για 1.5 καρέ καλώδιο μια σαφάλεια 10Α είναι ότι πρέπει. Ετσι η αλλιώς αυτες οι μπρίζες/ρευματολήπτες πιστεύω οτι σε 10Α συνεχές φορτίο θα λιώσουν.



Offline makisl

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οδηγός Κύκλωπα
Reply #7 on: Σάββατο 22 Φεβρουάριος 2014, 15:47:04 μμ
Καταλαβα το πρωτο μισο κομματι που ειπες,Τα υπολοιπα δεν...
Δεν συνεχιζω για να μην χαλασω το νημα. Στελνω πμ


c1.0.gif[/img][/url]


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #8 on: Σάββατο 22 Φεβρουάριος 2014, 21:32:40 μμ

   Εχει γραφτεί και είναι και σωστό η ασφάλεια της μπρίζας να είναι όσο γίνεται κοντύτερα στον Θετικό πόλο της μπαταρίας επειδή αυτό το κομμάτι καλωδίου ανάμεσα πολο και ασφαλειοθήκη είναι ουσιαστικά ανασφάλιστο.

Αυτό λοιπόν είναι το ιδανικό επειδή και μηδενίζει αυτήν την απόσταση, αλλά και υπάρχει κάπου σταθερή και προστατευμένη η ασφάλεια.

Οσο για τίς ασφάλειες, να ξέρεις οτι η ασφάλεια προστατεύει την γραμμή/καλώδιο παροχής  και όχι την συσκευή/ες που εσύ συνδέεις στην μπρίζα.
Δλδ ανάλογα με το καρέ του καλωδίου που θα χρησιμοποιήσεις θα είναι και η ασφάλεια.
Για 1.5 καρέ καλώδιο μια σαφάλεια 10Α είναι ότι πρέπει. Ετσι η αλλιώς αυτες οι μπρίζες/ρευματολήπτες πιστεύω οτι σε 10Α συνεχές φορτίο θα λιώσουν.
Και δεν μου λες ρε προφεσορα αυτο το μαραφετι η ασφαλειοθηκη πως τοποθετειται πανω στον +πολο? :eusa_think:
Γιατι εγω δεν το καταλαβαινω βλεποντας το :goofy:



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #9 on: Κυριακή 23 Φεβρουάριος 2014, 09:46:38 πμ
Τα ρελέ φλας με 2 επαφές είναι θερμομηχανικά. Προτιμότερο είναι να αλλαχθούν με ηλεκτρονικά 3 επαφών, ώστε να μην επηρεάζονται από το φορτίο. Το κόστος τους είναι περ. 5 ευρώ (πχ. από Γκιόκα στη Μεσογείων).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #10 on: Κυριακή 23 Φεβρουάριος 2014, 12:50:54 μμ
Και δεν μου λες ρε προφεσορα αυτο το μαραφετι η ασφαλειοθηκη πως τοποθετειται πανω στον +πολο? :eusa_think:
Γιατι εγω δεν το καταλαβαινω βλεποντας το :goofy:

Αντε να προσπαθήσω να γίνω πιο περιγραφικός .
Στην εικόνα στο μαύρο πλαστικό εχει δύο μεταλικά τμήματα στο κάτω μέρος, αυτά δεν έχουν κάποια σχέση με την ασφάλεια, αλλά είναι ενα κάτι σαν αυτό



που απλά χαλαρώνεις την βίδα του πόλου  το περνάς  και το σφίγγεις εκεί.
Είναι δλδ σαν ακροδέκτης με ενσωματωμένη ασφαλειοθήκη.

Επειδή όμως γράφεις +πόλο, εννοείς οτι δεν πιάνει λόγω του προστατευτικού που τον καλύπτει?
« Last Edit: Κυριακή 23 Φεβρουάριος 2014, 12:54:18 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #11 on: Τρίτη 18 Μάρτιος 2014, 13:22:12 μμ
Αργησα? δεν άργησα, τα ανταλλακτικά αργήσανε να ερθουν απο τους σχιστομάτηδες.

Εδώ βλέπετε το γνήσιο ρελέ αριστερά που έχει θα μπορούσα να πω ενσωματομένο το αρσενικό βίσμα με το κλιπ ασφαλείας. Δίπλα του ενα σετ κονέκτορες που θα χρησιμοποιηθεί μόνον ο αρσενικός, και επι τη ευκαιρεία παρήγγειλα και κάμποσες ασφάλειες 15 και 10Α, επειδή εδώ όσες έχω αγοράσει δεν μου γεμίζουν το μάτι.

 


 Αρχικά ας πούμε μερικά λόγια για τα ανταλλακτικά.
Οπως είχα γράψει επειδή δεν ήξερα τι δουλειά θα έκαναν τα ρελέ καλού κακού παρήγγειλα ενα δύο επαφών και ενα τριών.

 

Σαν λειτουργία δεν διαφέρουν, απλά αυτός με τις τρείς επαφές εχει ενα επιπλέον ακροδέκτη γείωσης.
Εδώ βλέπουμε το γνήσιο ρελέ , δίπλα του τον αρσενικό κονέκτορα τα βίσματα και τον θηλυκό κονεκτορα που υπάρχει ηδη στο μηχανάκι.

 

Φυσικά τους άνοιξα, το ρελέ δύο επαφών δεν διαθέτει ρελέ αλλά ελέγχει το φορτίο με ενα Thyristor, καλό αυτό αλλά δεν θα ακούγεται τπτ. Πάει δλδ το κλασικό τικ-τακ.

 

Αυτό με τις τρείς επαφές έχει ρελέ

  

και το κλασικό SMD κύκλωμά του που σημαίνει χαλάει = πάει σκουπίδια.

 

Εγώ προτίμησα να χρησιμοποιήσω αυτό των δύο επαφών , πρώτον επειδή είχε δύο επαφών και δεύτερον γιατί απο καθαρή τύχη είχε το ίδιο ακριβώς ελαστικό στήριγμα με το γνήσιο φλάσερ.
Φυσικά αφαίρεσα το κινέζικο και εβαλα το Honda επειδή ήμουν σίγουρος ότι σαν ποιότητα ελαστικού ... κάποια στιγμή θα εύρισκα το ρελέ να κρέμεται. ;D

 

 

Δεν είναι και τπτ το εξτριμ, απλά ενα ελαστικό με δύο ανοιγματα που στο ενα πιάνει το ρελέ και το άλλο στερεώνεται στο μεταλικό τμήμα της βάσης των οργάνων που υπάρχει για αυτό το σκοπό.
Ετσι γλύτωσα απο την τοποθετηση της ειδικής βάσης ρελέ που είχε και κάποιο σχετικό όγκο.
Εδώ φαίνεται καθαρά στο γνήσιο ρελε

 

Απο εκεί και πέρα αφού δλδ υπήρχαν τα υλικά , είχε λυθεί και το θέμα της τοποθετησης , τα υπόλοιπα είναι εύκολα. Οπως φαίνεται εδώ σε μια λεπτομέρεια του γνήσιου ρελέ υπάρχουν σημειωμένοι οι δύο ακροδέκτες σαν L και Β. Το L είναι το Load  εκεί δλδ συνδέονται τα φωτιστικά σώματα, και το B είναι η Battery όπου συνδέεται το (+) της μπαταρίας

 

 

Το ίδιο ακριβώς γράφουν και τα άλλα ρελέ

 

  :eusa_think: Μάλλον δεν φαίνεται καθαρά στην φωτό, οπότε τα ''πατάω'' με ενα μαύρο μαρκαδόρο

 

Και το ρελέ με τις τρείς επαφές έχει την ίδια σήμανση για το φορτίο ''L'' και για την μπαταρία έχει το (+) ενώ για την γείωση το  (-).
Οτι και να χρησιμοποιήσετε πάντως πρόβλημα δεν θα έχετε.

 

Εδώ πώς φαίνεται ο γνήσιος επάνω

 

και πόσο προς τα κάτω εξέχει το βίσμα του

 

και εδώ ο καινούργιος δύο επαφών, που είναι πιο ευτραφής αλλά πιο κοντός, γενικά δεν ενοχλεί σε τπτ.

 

Η επομενη δουλειά είναι να πάμε απο το θηλυκό βίσμα της πλεξούδας

 

σε αυτό το αγορασμένο αρσενικό

 

Απλά κολάμε δύο καλώδια στους ακροδέκτες που διαθέτουν ενα μικρό έλασμα για να συγκρατούνται στην θέση τους

 

και στην συνέχεια τους σπρώχνουμε στο αρσενικό βίσμα/ακροδέκτη .
Προσέχοντας οτι η σχισμή που θα περάσουν δεν είναι ίδια και απο τις δύο πλευρές, απο την αριστερή όπως δείχνει η παρακάτω φωτό εχει ενα μικρό ανοιγμα, σε αυτό θα αγκιστρώσει το έλασμα.

 

Προσοχή επισης οι ακροδέκτες να αντιστοιχούν σε αυτούς του γνήσιου ρελε.

Τελικά κατασκευάζεται ενα τέτοιο καλώδιο με το αρσενικό ακροδέκτη στην μια ακρη και δύο ακριοδέκτες στην άλλη που συνδέονται στο ρελέ πάντα με προσοχή στις ίδιες θέσεις L και Β.
 


Ακολουθεί τοποθετηση και έλεγχος

 

Συμμάζεμα του επιπλέον καλωδίου να μην κρέμεται

 

Και όλα στην θέση τους , έτοιμοι να βάλουμε το φέριγκ.

 

Αυτά, η όλη κατασκευή τελικά δεν είναι δύσκολη, δύο καλωδιάκια μόνον, περισσότερη φασαρία έχει το να βρεθούν τα υλικά, και το λύσε δέσε το μηχανάκι.
Καλυτερα η δουλειά να γίνει σε κάποιο προγραμματισμένο σέρβις ωστε να γλυτώσετε διπλό κόπο.

Καλές μετατροπές λοιπόν.




Τα λέμε. :2hysterical:







« Last Edit: Τετάρτη 22 Απρίλιος 2020, 18:52:22 μμ by Stoneman »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #12 on: Τετάρτη 19 Μάρτιος 2014, 13:35:52 μμ
1  Μπράβο προφέσορα!!!! Για τη δουλειά και τη παρουσίαση.

2  Ακόμα και εγώ και ο Κονκοστ το καταλάβαμε:"Τα ηλεκτρονικά ρελέ 2 ή 3 επαφών δεν επαειρεάζονται από το φορτίο" γιατί ο Κρις γράφει ότι των 2 επαφών είναι θερμομηχανικά.

Τα ρελέ φλας με 2 επαφές είναι θερμομηχανικά. Προτιμότερο είναι να αλλαχθούν με ηλεκτρονικά 3 επαφών, ώστε να μην επηρεάζονται από το φορτίο. Το κόστος τους είναι περ. 5 ευρώ (πχ. από Γκιόκα στη Μεσογείων).

3  Μπορεί στα λάστιχα να μπερδεύεσαι λίγο  :P αλλά στα ηλεκτρονικά είσαι αητός!

4   Ο καιρός φτιάχνει. Το μηχανάκι λυμένο είναι ακόμα;;;;;;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Τετάρτη 19 Μάρτιος 2014, 17:33:47 μμ
1) Νάσαι καλά ευχαριστώ
2) Πιο αναλυτικά δεν γράφονται Γιάννη, απο εκεί και πέρα απλά λύνεις απορίες που έχει ο καθένας.
Τα θερμομηχανικά ανήκουν πιά στο παρελθόν. Ακόμα και το 6βολτο φλάσερ  απο το Ταούνη είναι δυο επαφών με ηλεκτρονκή χρονοκαθυστέρηση.
3) Το κατα δύναμη  :2hysterical:
4) Σήμερα άλλαξα την ντίζα συμπλέκτη, υγρά φρένων και εξαέρωση. Ημουν down απο ίωση καμμιά δεκαριά μέρες.
Αυριο το πρόγραμμα έχει συγχρονισμό και σιγά σιγά δέσιμο.
5) Εχω στα σκαριά και μελετάω ενα Low Fuel Light , τι λές ενδειαφέρει κανένα?



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #14 on: Πέμπτη 20 Μάρτιος 2014, 11:32:05 πμ
@stoneman

......Ημουν down απο ίωση καμμιά δεκαριά μέρες.


Μια από τα ίδια(λίγο πιο ελαφρά),ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!


Εχω στα σκαριά και μελετάω ενα Low Fuel Light , τι λές ενδειαφέρει κανένα?


Aντε να το ζήσουμε κι αυτό :-*



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #15 on: Πέμπτη 20 Μάρτιος 2014, 11:38:48 πμ

4) Σήμερα άλλαξα την ντίζα συμπλέκτη, υγρά φρένων και εξαέρωση. Ημουν down απο ίωση καμμιά δεκαριά μέρες.
Αυριο το πρόγραμμα έχει συγχρονισμό και σιγά σιγά δέσιμο.

Ωραία σε καλό δρόμο είσαι.
5) Εχω στα σκαριά και μελετάω ενα Low Fuel Light , τι λές ενδειαφέρει κανένα?

Φυσικά αν και θα προτιμούσα κάτι μη ηλεκτρικό.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #16 on: Πέμπτη 20 Μάρτιος 2014, 13:04:30 μμ
Ωραία σε καλό δρόμο είσαι.
Φυσικά αν και θα προτιμούσα κάτι μη ηλεκτρικό.
[/size]
Ωραία.......! δώσε του ένα τσουβάλι πατάτες.......... :2hysterical: :2hysterical:........... :-* :-* :-*



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Πέμπτη 20 Μάρτιος 2014, 19:23:04 μμ
Φυσικά αν και θα προτιμούσα κάτι μη ηλεκτρικό.

Για γίνε ποιό περιγραφικός.  :eusa_think:

Ωραία.......! δώσε του ένα τσουβάλι πατάτες.......... :2hysterical: :2hysterical:........... :-* :-* :-*

Αντε ρε! τι να τις κάνω?  :2dizzy:

 :2hysterical: :2hysterical:



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #18 on: Κυριακή 21 Σεπτέμβριος 2014, 18:11:16 μμ
Να κάνω μια έρωτηση σχτικά με το ρελέ; Αυτό το ρελέ αδιαφορεί τελείως για το φορτίο και διατηρεί σωστό το χρόνο στο άναψε-σβήσε ανεξάρτητα αν έχεις απλές λαμπες και λάμπεςς led μαζι; Αν αυτό είναι αλήθεια τότε μπορείς πρώτα να αλλάξεις αυτόν και σταδιακά της λάμπες. Μπορείς να γράψεις τον τύπο ή αν έχει κάποιο part number για να το παραγγείλω από e-bay.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #19 on: Δευτέρα 22 Σεπτέμβριος 2014, 13:14:23 μμ
Οπως έχω ήδη γράψει:

Τελικά παράγγειλα αυτά τα δύο :
2 Pin Car Flasher Relay for LED DC12V 0.1W-150W

http://www.aliexpress.com/item/2-Pin-Car-Flasher-Relay-for-LED-DC12V-0-1W-150W/765247617.html

Δίνω και το λινκ που απο ότι βλέπω ισχύει ακόμα, αλλά και την περιγραφή του.

Ολοι αυτοί λειτουργούν σε κάθε κύκλωμα φλάς, είτε είναι όλα με led είτε led και κλασικά, είτε όλα κλασικά.
Διατηρούν την περίοδό τους χωρίς να τους ενοχλεί το φορτίο.

Αυτός που αγόρασα εγώ έχει μια μόνο διαφορά απο τον γνήσιο.
Πατώντας  τον διακόπτη των φλάς τα φλάς παραμένουν σβηστά και ανάβουν μετά απο μια περίοδο, ενώ στον γνήσιο αναβουν με το πάτημα του διακόπτη και μετα σβήνουν, με άλλα λόγια ο κινέζος αρχίζει να μετράει χρόνο απο σβηστό.
Δεν είναι τπτ , το συνηθίζεις.
Λειτουργεί πάντως άψογα εδώ και ενα εξάμηνο.

Οτι και να παραγγείλεις απο Κινα η eBay δεν έχει σημασία, δύο επαφών να είναι και καταλληλος για led.




Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #20 on: Δευτέρα 22 Σεπτέμβριος 2014, 16:43:56 μμ
Δηλαδή υπάρχει χρονοκαθυστέρηση στο άναμα? Αν ας πουμε πατήσεις το κουμπί για να πας δεξιά κάνει μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να ανάψει και απενεργοποιείται με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή πατώντας στο κέντρο? Ευχαριστώ για την απάντηση!



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #21 on: Δευτέρα 22 Σεπτέμβριος 2014, 16:46:30 μμ
Μην απαντήσεις τώρα που το ξαναδιάβασα καλύτερα κατάλαβα τι λες. Αν πατήσεις το κουμπί αντί να ανάψει αμέσως καθυστερεί ένα άναμα (δλδ. 2-3 δευτ).



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Τρίτη 23 Σεπτέμβριος 2014, 17:35:17 μμ
..... καθυστερεί ένα άναμα (δλδ. 2-3 δευτ).

1-1.5 δευτερόλεπτο.



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #23 on: Σάββατο 01 Νοέμβριος 2014, 17:07:08 μμ
Σήμερα πήγα να κάνω την εγκατάσταση του ρελέ για LED και ανακάλυψα ότι το 600 έχει ρελέ με 3 επαφές και εγώ πήρα με 2. Δεν είναι θέμα κόστους αλλά της αναμονής που μου σπάει τα @@. Επίσης ενημερώνω για να ξέρουν όσοι θέλουν να κάνουν αυτή την αλλαγή στα 600αρια τους.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #24 on: Σάββατο 01 Νοέμβριος 2014, 18:48:37 μμ
Ωραία και ήθελα ενα με 2 επαφές, αλλάζουμε με αυτόν των τριών επαφών που δεν χρησιμοποίησα?
Ελπίζω να σε προλάβω πριν παραγγείλεις.

Δωσε λινκ να τον δώ , να είμαι σίγουρος οτι μου κάνει.

Ο δικός μου είναι αυτός  3 Pins LED Flasher Relay DC12V 0.02A-20A CF13 JL-02
http://www.aliexpress.com/store/product/New-3-Pin-Car-Flasher-Relay-to-Fix-LED-Light-Blink-Flash-DC12V/313486_631812317.html
« Last Edit: Σάββατο 01 Νοέμβριος 2014, 18:51:49 μμ by Stoneman »