Τρίτη 11 Δεκέμβριος 2018, 07:21:20 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τι να προσέξω σε μτχ ΤΑ 600/650  (Αναγνώστηκε 4760 φορές)
achalatsis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12


« στις: Τετάρτη 19 Φεβρουάριος 2014, 10:00:16 πμ »

Καλημέρα σας!
Όπως έγραψα και στο θέμα με τις συστάσεις ψάχνω να αγοράσω ένα μτχ ΤΑ 600/650. Κοιτάζω για τα τελευταία ΤΑ 600 και τα πρώτα ΤΑ 650 (μέχρι 03-04).
  • Τι πρέπει να προσέξω κατά τον έλεγχο του μτχ?
  • Τι προβλήματα βγάζουν αυτά τα μοντέλα; Τι απαιτήσεις μπορώ να έχω από μια τέτοια μηχανή σε θέματα αξιοπιστίας; Διαβάζω αυτό το θέμα, ρωτάω για κάτι επιπλέον.
  • Από συνεργεία στην Αττική υπάρχει κάποιο που να εμπιστεύεστε οι περισσότεροι (καταρχάς για τον έλεγχο);
  • Βλέπω πάρα πολλές αγγελίες με χλμ <60000 σε >10 χρόνων μηχανές. Να υποθέσω ότι τα κοντέρ γυρνάνε εύκολα...;
  • Κάποια ΤΑ 600 έχουν μονό δισκόφρενο, κάποια διπλό (σαν τα ΤΑ 650). Φθηνότερη έκδοση ή εισαγωγή από εξωτερικό; Γενικότερα θα λέγατε ότι τα φρένα (τα διπλά) με καλά αναλώσιμα θα επαρκούν για αναβάτη 110kg, και εξοπλισμό ταξιδίου (3 βαλίτσες, κλπ);
Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας!  Smiley
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 19 Φεβρουάριος 2014, 10:03:38 πμ από achalatsis » Καταγράφηκε
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 19 Φεβρουάριος 2014, 10:43:53 πμ »

Καλημέρα σας!
Όπως έγραψα και στο θέμα με τις συστάσεις ψάχνω να αγοράσω ένα μτχ ΤΑ 600/650. Κοιτάζω για τα τελευταία ΤΑ 600 και τα πρώτα ΤΑ 650 (μέχρι 03-04).
  • Τι πρέπει να προσέξω κατά τον έλεγχο του μτχ?
  • Τι προβλήματα βγάζουν αυτά τα μοντέλα; Τι απαιτήσεις μπορώ να έχω από μια τέτοια μηχανή σε θέματα αξιοπιστίας; Διαβάζω αυτό το θέμα, ρωτάω για κάτι επιπλέον.
  • Από συνεργεία στην Αττική υπάρχει κάποιο που να εμπιστεύεστε οι περισσότεροι (καταρχάς για τον έλεγχο);
  • Βλέπω πάρα πολλές αγγελίες με χλμ <60000 σε >10 χρόνων μηχανές. Να υποθέσω ότι τα κοντέρ γυρνάνε εύκολα...;
  • Κάποια ΤΑ 600 έχουν μονό δισκόφρενο, κάποια διπλό (σαν τα ΤΑ 650). Φθηνότερη έκδοση ή εισαγωγή από εξωτερικό; Γενικότερα θα λέγατε ότι τα φρένα (τα διπλά) με καλά αναλώσιμα θα επαρκούν για αναβάτη 110kg, και εξοπλισμό ταξιδίου (3 βαλίτσες, κλπ);
Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας!  Smiley


Σαν γενικές κατευθύνσεις θα σε βοηθήσει αυτό το παλιό αλλά κλασικό πια θέμα.

Για τα υπόλοιπα που ρωτάς:

Ναι, τα κοντέρ γυρνάνε «εύκολα», δεν μπορείς να βασιστείς σ' αυτό. πρέπει να τσεκάρεις κάποια πράγματα μόνος σου (δες λινκ) παραπάνω ή να ζητήσεις να την τσεκάρει μηχανικός δικός σου. Σου στέλνω ένα πμ με προτεινόμενο συνεργείο.
Τα ΤΑ με μονό δισκόφρενο δεν έχουν κανένα πρόβλημα, απλά είναι μοντέλα από κάποια χρονολογία και πριν (μέχρι το 1996 αν θυμάμαι καλά). Πιο πριν ακόμα, έβγαιναν με ταμπούρο πίσω (1992 και πριν).

Για προβλήματα κτλ υπάρχουν πολλά θέματα στο φόρουμ, δες ενδεικτικά αυτό:
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16477.0.html

Τα φρένα της ΤΑ είναι ανεπαρκή ακόμα και με 2 δισκόφρενα αν η μηχανή είναι τέζα φορτωμένη και πάει με μεγάλες ταχύτητες. Δεν είναι σχεδιασμένη να επιβραδύνει απότομα πολλές δεκάδες χ.α.ώ. σε κλάσματα δευτερολέπτου. Αυτό δεν είναι πρόβλημα καθαυτό, απλά θα προσαρμόσεις την οδήγησή σου ανάλογα.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 19 Φεβρουάριος 2014, 10:56:06 πμ από Goikoetxea » Καταγράφηκε

achalatsis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12


« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 20:22:35 μμ »

Ευχαριστώ για την απάντηση!
Για τα φρένα τι μπορεί να γίνει; Πέρα από σωληνάκια/υγρά/τακάκια;

Σχετικά με την αξιοπιστία; Μπορώ να την χρησιμοποιήσω για ταξίδια; Εννοώ ξεκινώντας οκ τεχνικά, λόγω ηλικίας θα έχω συχνά βλάβες;
Καταγράφηκε
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 21:57:21 μμ »

Τίποτα δεν μπορείς να κάνεις που να είναι πραγματική λύση, δυστυχώς. Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες ό,τι και να κάνεις. Το πιο τραβηγμένο που έχω βρει είναι αντικατάσταση όλης της δισκόπλακας με μεγαλύτερη, δες εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,169.0.html (υπάρχει έτοιμο κιτ στην αγορά, αλλά δύσκολα θα το βρεις Ελλάδα, αν το βρεις)

Στα ταξίδια πιο πολύ θα σε προβληματίσει η κατανάλωση βενζίνης (που είναι στο θεό αν πηγαίνεις τσίτα) παρά η αξιοπιστία. το ΤΑ είναι μηχανάκι που δύσκολα θα «σ' αφήσει» κι αν σ' αφήσει, θα σε προειδοποιήσει πρώτα.
Καταγράφηκε

achalatsis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12


« Απάντηση #4 στις: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 22:28:22 μμ »

Έχεις ΤΑ εσύ και αν ναι ποιό μοντέλο; Μπορείς να μου δώσεις μια ιδέα για την κατανάλωση;

Για τα φρένα με νοιάζει να είναι επαρκή, η χρήση θα είναι κυρίως ταξίδια (με φυσιολογικές ταχύτητες στο περισσότερο 100-120), και επαρχιακό δίκτυο. Δεν πρόκειται να το κυνηγήσω, για ξεκ@υλωμα έχω το αυτοκίνητο. Οπότε από αυτά που διαβάζω σίγουρα υγρά και σωληνάκια για αρχή και καλύτερα τακάκια για το fading.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 22:49:19 μμ από achalatsis » Καταγράφηκε
Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #5 στις: Πέμπτη 20 Φεβρουάριος 2014, 22:54:39 μμ »

ΤΑ 400 του 94. Δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα βέβαια και δύσκολα θα το βρεις ακόμα κι αν ψάξεις γιατί έγιναν πολύ λίγα (παρα)εισαγωγή. Από άλλους χρήστες αυτό που έχω διαβάσει είναι κατανάλωση γύρω στα 7-8 λίτρα στα 100.
Καταγράφηκε

konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2049



« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 21 Φεβρουάριος 2014, 00:34:22 πμ »

Τίποτα δεν μπορείς να κάνεις που να είναι πραγματική λύση, δυστυχώς. Οι διαφορές δεν είναι μεγάλες ό,τι και να κάνεις. Το πιο τραβηγμένο που έχω βρει είναι αντικατάσταση όλης της δισκόπλακας με μεγαλύτερη, δες εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,169.0.html (υπάρχει έτοιμο κιτ στην αγορά, αλλά δύσκολα θα το βρεις Ελλάδα, αν το βρεις)

Στα ταξίδια πιο πολύ θα σε προβληματίσει η κατανάλωση βενζίνης (που είναι στο θεό αν πηγαίνεις τσίτα) παρά η αξιοπιστία. το ΤΑ είναι μηχανάκι που δύσκολα θα «σ' αφήσει» κι αν σ' αφήσει, θα σε προειδοποιήσει πρώτα.
Και ομως το μπροστα φρενο μπορει να βελτιωθει θεαματικα! Και μιλαω για το ΤΑ600 με τα δυο δισκοφρενα ή το ΤΑ650
Σχετικα με την αισθηση: Βελτιωνεται κατακορυφα με αλλαγη ελλατηριων στο μπροστινο και με παχυτερο λαδι (10W) Ακολουθως η αλλαγη των σωληνακιων με υψηλης πιεσης αυξανει κι αλλο την αισθηση Και αναλογως της παστας που εχουν τα τακακια εχεις και καλυτερο ή χειροτερο απο το αναμενομενο αποτελεσμα
Σχετικα με την δυναμη: Αλλαγη της τρομπας με αλλη με μεγαλυτερης διαμετρου εμβολο Βρισκει κανεις σε μεταχειρισμενα πχ απο 1000αρια (δεν ειναι απαραιτητο να ειναι απο honda) και μαλλον και σε καλες τιμες Συνηθως τα ss φορανε τρομπες που δεν εχουν υπερβολικο αρχικο δαγκωμα αλλα μεγαλη προοδευτικοτητα και δυναμη Θελεις κι αλλη δυναμη? (χανοντας ομως μικρο μερος απο την αισθηση) Πετας τους μαμα δισκους που ειναι 256mm και βαζεις απο africa που ειναι 275mm Μπαινουν κουτι αρκει να αλλαξεις και τις γλυστρες απο τις δαγκανες με εκεινες απο το africa Τα africa απο το '96 και μετα φορανε τις ιδιες δαγκανες με εκεινες των ΤΑ600 με δυο δισκοφρενα και φυσικα με του ΤΑ650 Οι δισκοπλακες του βιδωνουν ακριβως στις ιδιες τρυπες που εχουν τα ανωτερω ΤΑ

Τα ανωτερω, ελλατηρια (WP) ,λαδι (10W), σωληνακια υψηλης (frentube) και τρομπα (brembo απο ιταλικο 1000αρι), τα εχω κανει ηδη στο δικο μου ΤΑ650  Και το αποτελεσμα ειναι να εχω εντυπωσιακα καλυτερο μπροστινο φρενο απο οτι οταν ηταν "μαμα"
Καταγράφηκε
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5425



« Απάντηση #7 στις: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 10:26:35 πμ »

Από άλλους χρήστες αυτό που έχω διαβάσει είναι κατανάλωση γύρω στα 7-8 λίτρα στα 100.

βρε αλεξ,τι νουμερα ειναι αυτα?

ειπαμε οτι καιει η ΤΑ αλλα οχι και ετσι.εκτος αν πηγαινεις συνεχεια ταπα.

Καταγράφηκε

Goikoetxea
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1759


« Απάντηση #8 στις: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 12:42:23 μμ »

Εδώ μέσα τα έχω δει τα νούμερα αυτά... Το ότι καταπίινει όταν πάει τάπα είναι γεγονός.
Καταγράφηκε

Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3337


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 12:57:03 μμ »

βρε αλεξ,τι νουμερα ειναι αυτα?

ειπαμε οτι καιει η ΤΑ αλλα οχι και ετσι.εκτος αν πηγαινεις συνεχεια ταπα.


Ένα normal νούμερο για δικάβαλος και φορτωμένος με ταχύτητες 130 - 140 και για μονοκάβαλο με ταχύτητες 140 - 160. Αν μειώσες κατα 30 χιλιόμτερα και στις δύο περιπτώσεις τότε είσαι στα 6,5/100 και στα 5,5/100 αντιστοίχως. Μιλάω για μέση κατανάλωση
Καταγράφηκε
trackler
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5425



« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 14:37:23 μμ »

και για μονοκάβαλο με ταχύτητες 140 - 160.

αυτο εννοουσα οταν ελεγα ταπα,κυριως προς τα 160.
Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8523


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #11 στις: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 15:10:44 μμ »

Εθνική, με 110-130 χ/ω μωτ  έχω 6.05 λ/100 δικάβαλο (85+60 κιλά) και μπαγκαζιέρα κάπου 20κιλά.

Μετά τα 130-135χλμ/ω θές ενα βυτίο να σε ακολουθεί. Κάπου εκεί αλλάζει χροιά και ο ήχος του κινητήρα.
Βασικά δεν λέει με τπτ να ξεπερνάς τις 5700-6000στρ/λ.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 26 Φεβρουάριος 2014, 15:13:31 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2232


Pouroduro spirit


« Απάντηση #12 στις: Πέμπτη 27 Φεβρουάριος 2014, 20:55:19 μμ »

Μετά τα 130-135χλμ/ω θές ενα βυτίο να σε ακολουθεί. Κάπου εκεί αλλάζει χροιά και ο ήχος του κινητήρα.
Βασικά δεν λέει με τπτ να ξεπερνάς τις 5700-6000στρ/λ.

Νικολα τα παραλες. Μεχρι τις 6000σαλ / 130χμω (συνεχως) ειναι οκ, ακομη και μεχρι τις 6500σαλ / 140+χμω αν και με τετοια συνεχη ταχυτητα καιει πανω απο 7λτ/100χμ. Αυτο ειναι θεμα ομως μονο σε αυτοκινητοδρομους. Να πω οτι στο δικο μου που το χρησιμοποιω με ιδιαιτερα βαρυ χερι σε καθε ειδους τεραιν, απο εντουραδες, αυτοκινητοδρομους, επαρχιακους μεχρι και μεσα στην Αθηνα, η μεση καταναλωση ειναι 6.6λτ/100χμ (μετρημενη στα τελευταια ~14000 χμ).
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8523


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή 28 Φεβρουάριος 2014, 13:43:57 μμ »

Γι αυτό ξανα-μανά-άλλαξα καρμπυρατέρ 

θα δείξει.
Καταγράφηκε
achalatsis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12


« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη 19 Μάρτιος 2014, 22:36:12 μμ »

Δεν είναι το πιο κατάλληλο θέμα, αλλά δεν βρίσκω και πιο σχετική κατηγορία οπότε..

Ξέρει κανείς κάτι (κακό) για αυτό εδώ;
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4828807/

Γιατί ενώ μηχανολογικά είναι οκ, τα χαλάσαμε λίγο στα γραφειοκρατικά...

Edit: τώρα είδα ότι οι φωτό δεν λένε και πολλά. Έχει κυκλοφορήσει με 2 πινακίδες, ΑΤ* *** και ΤΡ* ****. Ευχαριστώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 19 Μάρτιος 2014, 22:38:37 μμ από achalatsis » Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1901



« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 20 Μάρτιος 2014, 11:23:48 πμ »

Tι εννοείς;Κυκλοφορούσε παράλληλα με διαφορετικές
πινακίδες ή π.χ από το 2005ως το2009 με την πρώτη
πινακίδα και από το 2010ως σήμερα με την δεύτερη πινακίδα;
Καταγράφηκε
achalatsis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12


« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 20 Μάρτιος 2014, 12:23:20 μμ »

Σίγα σιγά μαθαίνω διάφορα..
Ο ιδιοκτήτης λέει ότι την είχε από το 2004 (1ο χέρι), έκανε ταξίδια και λόγω παιδιών τα τελευταία χρόνια δεν την κουνούσε καθόλου.
Η άδεια λέει 2004.

Συνοπτικά γιατί είναι και δημόσιο φόρουμ: άδεια 2004, VIN λέει όμως 2000. Οι πινακίδες αλλάξανε το 2013, οπότε και πήρε τη μηχανή (μτχ προφανώς). Ψεμματάκια.....
Καταγράφηκε
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3178



« Απάντηση #17 στις: Πέμπτη 20 Μάρτιος 2014, 15:16:41 μμ »

Σίγα σιγά μαθαίνω διάφορα..
Ο ιδιοκτήτης λέει ότι την είχε από το 2004 (1ο χέρι), έκανε ταξίδια και λόγω παιδιών τα τελευταία χρόνια δεν την κουνούσε καθόλου.
Η άδεια λέει 2004.

Συνοπτικά γιατί είναι και δημόσιο φόρουμ: άδεια 2004, VIN λέει όμως 2000. Οι πινακίδες αλλάξανε το 2013, οπότε και πήρε τη μηχανή (μτχ προφανώς). Ψεμματάκια.....
Κουμπώσου είναι η γνώμη μου. Δες κι ένα π.μ. που έχεις.
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
j76ordan
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 24



« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη 20 Μάρτιος 2014, 16:46:40 μμ »

Αν θυμάμαι καλά όταν πήρα την δικιά μου πριν 10 χρόνια από αντιπροσωπία ,έβγαινε τότε μόνο σε ασημί - μαύρο και δίχρωμο ασημί - μπλε.
 
Καταγράφηκε
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8126


anaconda team is back sssssssssssssss


« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη 20 Μάρτιος 2014, 16:57:59 μμ »

Αν εχεις ασφαλιστη φιλο με τον αριθμο κυκλοφοριας μπορεις να μαθεις αν ειναι ενας ιδιοκτητης ή παραπανω ...και αν εχει εμπλακει σε συγκρουση και τι βαθμου ηταν .


Απο εκει και περα τα χιλιομετρα αν δεν εχει σερβις μπουκ δεν μπορεις να ξερεις αν ειναι πραγματικα ...εμφανισιακα δειχνει σε πολυ καλη κατασταση κατοχου μερακλη .Αν εχεις δικο σου μηχανικο μπορεις να την πας και να σου πει αν ειναι ,μηχανικα σε καλη κατασταση .
Καταγράφηκε

Πότε ξανά μάνα μου  
achalatsis
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 12


« Απάντηση #20 στις: Πέμπτη 20 Μάρτιος 2014, 17:34:23 μμ »

Όπως γράφω και στα προηγούμενα μηνύματα, τεχνικά ήταν οκ, με πολλούς ιδιοκτήτες. Ρώτησα μήπως κάποιος το ήξερε προσωπικά το μηχανάκι. Τελικά απορρίφθηκε, οπότε πάμε παρακάτω Smiley
Ευχαριστώ
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!