Καλημέρα σας!
Όπως έγραψα και στο θέμα με τις συστάσεις ψάχνω να αγοράσω ένα μτχ ΤΑ 600/650. Κοιτάζω για τα τελευταία ΤΑ 600 και τα πρώτα ΤΑ 650 (μέχρι 03-04).
- Τι πρέπει να προσέξω κατά τον έλεγχο του μτχ?
- Τι προβλήματα βγάζουν αυτά τα μοντέλα; Τι απαιτήσεις μπορώ να έχω από μια τέτοια μηχανή σε θέματα αξιοπιστίας; Διαβάζω αυτό το θέμα, ρωτάω για κάτι επιπλέον.
- Από συνεργεία στην Αττική υπάρχει κάποιο που να εμπιστεύεστε οι περισσότεροι (καταρχάς για τον έλεγχο);
- Βλέπω πάρα πολλές αγγελίες με χλμ <60000 σε >10 χρόνων μηχανές. Να υποθέσω ότι τα κοντέρ γυρνάνε εύκολα...;
- Κάποια ΤΑ 600 έχουν μονό δισκόφρενο, κάποια διπλό (σαν τα ΤΑ 650). Φθηνότερη έκδοση ή εισαγωγή από εξωτερικό; Γενικότερα θα λέγατε ότι τα φρένα (τα διπλά) με καλά αναλώσιμα θα επαρκούν για αναβάτη 110kg, και εξοπλισμό ταξιδίου (3 βαλίτσες, κλπ);
Ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας!
Σαν γενικές κατευθύνσεις θα σε βοηθήσει
αυτό το παλιό αλλά κλασικό πια θέμα.
Για τα υπόλοιπα που ρωτάς:
Ναι, τα κοντέρ γυρνάνε «εύκολα», δεν μπορείς να βασιστείς σ' αυτό. πρέπει να τσεκάρεις κάποια πράγματα μόνος σου (δες λινκ) παραπάνω ή να ζητήσεις να την τσεκάρει μηχανικός δικός σου. Σου στέλνω ένα πμ με προτεινόμενο συνεργείο.
Τα ΤΑ με μονό δισκόφρενο δεν έχουν κανένα πρόβλημα, απλά είναι μοντέλα από κάποια χρονολογία και πριν (μέχρι το 1996 αν θυμάμαι καλά). Πιο πριν ακόμα, έβγαιναν με ταμπούρο πίσω (1992 και πριν).
Για προβλήματα κτλ υπάρχουν πολλά θέματα στο φόρουμ, δες ενδεικτικά αυτό:
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16477.0.htmlΤα φρένα της ΤΑ είναι ανεπαρκή ακόμα και με 2 δισκόφρενα αν η μηχανή είναι τέζα φορτωμένη και πάει με μεγάλες ταχύτητες. Δεν είναι σχεδιασμένη να επιβραδύνει απότομα πολλές δεκάδες χ.α.ώ. σε κλάσματα δευτερολέπτου. Αυτό δεν είναι πρόβλημα καθαυτό, απλά θα προσαρμόσεις την οδήγησή σου ανάλογα.